*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Tyydeli :hug: :'( Tänne ei toivoisi kenenkään joutuvan sitä ensimmäistäkään kertaa mutta paluut ovat vieläkin epäoikeudenmukaisempia...

Mun mielipide on, että jos vuoto alkaa spontaanina - on se luonnollisempi ja parempi keino kuin zytoilla. Kannattaa kysyä toki ammattilaisilta vielä vahvistusta mutta itse toivoin viimeiseen asti, että olisi tullut luomuna.

Tyydelille iso valtava haliruttaus <3

Jep, raskaana 5+4 laskujen mukaan (jotka voi mennä mettään) plussa pärähti ruutuun niin että oli lasi haljeta :D Huhhuh, nyt on sitten sitä palelua, väsyä ja pahoinvointiakin mitä viimeks kaipailin. Peukut ja varpaat pystyyn että mukana pysyy loppuun asti <3

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Torstai 10.5.2014

Mariah33_____34v____KM 5/13________________________KP 21/28
evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 1/35
Pinkula____24v____KM 10/13__________________________KP ?/?
Kataja82____KM 9/12,KM 4/13,KKM 7/13,KKM 11/13________KP ?/?
Sunflower86____27v____KM 5/13, KKM 12/13_____________KP ?/?
vauvatoiveinen___37v_____KKM 2/14 (kaksoset)________KP 19/27-30
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Melody89_______24v______KM 4/14__________________KP ?/?
Stella__________28v_______KM 4/14__________________KP?/?

bilingualmama____24v____KM 7/13_____________________KP 34/26-27
Tuzzi_____31v______ km 4/2009_______tm3/2014_______KP ?/27-32
Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 14/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP ?/28

Alinna____35v____KM 7/01,TM 6/03,KKM 12/03,KM 9/07,KM 3/12,KM 4/13,KKM 9/13_______________________________________KP ?/?
väpä___35v______KKM 11/13__________________________KP ?/?
pieni toive____24v_________KM 4/14__________________KP ?/27
Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 2/26-28

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 42/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 16/?

vauvatoiveien dpo 4

TAUSTALLA/KATEISSA:

Bambini
_Kenguru_
Hanttuliini84
Minel83
Taru81
Esteri1
Markke
NtiKesäheinä
Minus
carolina30+
sapu
illushia
Tähtisilmä*
Miminda
VanillaLady
must.ikka89
Kalpeakuu
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

Viimeksi muokattu:
Anteeksipyyntöni kaikille kun listan päivitys on kestänyt taas, on vaan ollut niin älytön kiire! Myös oma piinailuni päättyi tänään aamulla kun menkat alkoivat joten kp1 saapui kuin saapuikin ja olo on oikeastaan vain helpottunut. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, kyllä se raskaus toivottu on mutta siihen liittyy niin paljon pelkoa myös. Lisäksi tässä on kohta vuosi kuumeiltu keskenmenon jälkeen onnistumatta joten pettymykset ei tunnu enää pettymyksiltä, tuntuu että näin tää vaan pitää mennä, enhän nyt raskaaksi voi tulla.

Nissukka lisäsin sut plussanneisiin, toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin =)

Tyydelille pahoittelut, kamalaa kokea tuo keskenmeno uudelleen! Voimia ja tervetuloa kuitenkin takaisin.

Vastaanpa sitten itse kysymykseeni, ja kerron teille, että Cytotecit eivät vaikuta aina samalla tavalla samaan ihmiseen. Tammikuussa kokemus oli täysin kivuton, eikä vuotokaan ollut hurjaa. Nyt täällä on "synnytys" menossa. Supistukset tulee 2minuutin välein, kun otin tabletit aamupäivällä... Saas nähdä pärjätäänkö buranan voimalla. En viitsisi nuppia sekoittaa panacodilla, kun olen yksin tytön kanssa. Mies jumissa Islannissa, lentolakon takia.
Ajattelin, että yhtä helpolla menee cytotecien kanssa nytkin. Ei ihan mee...
Vuodon toivoisin vielä runsastuvan. Istukka varmaan tuli jo eilen, mutta muuten ei oikein vuoda tarpeeksi, taaskaan. Ei tietoakaan tulvasta saati että tarvitsisin esikoisen vaippoja lainata... Mutta ei ollut viimeksikään. Silti kaikki tuli kyllä ulos.

Joo, ei varmaan kaikkia kiinnosta mun vuototarina, mutta jos hetkellisesti jotakuta pännii, voi ajatella, että tolla ainakin menee nyt huonommin... :LOL: Yllättävän hyvin fiiliksin. Kyllä tää tästä taas. Jos hyviä puolia ajattelee, niin saanpahan syödä fetaa ja vuohenjuustoa, juustokakkua, graavilohta, maksaa ja juoda päälle valkoviiniä. Kyselemättä miten ja mistä mikäkin on valmistettu!! Näitä pieniä nautintoja jo minilomallamme kylpylässä. :)

Viimeksi muokattu:
Täällä ilmoittautuu yksi uusi pinoon! Ikää 26, esikoisen yritys aloitettiin viime elokuussa, heinäkuisten häiden jälkeen. Keskenmenot 12/13 ja 3/14, raskausviikoilla 6-7. Pakollisen tauottelun jälkeen on taas yritykseen päästy. Nyt tuskastellaan kp33/28-30, mutta ainakin vielä torstaina testi näytti negaa. Pienen kaipuu on kova ja sen voimalla mennään eteenpäin! :)

Tyydeli mulla cytotecien aiheuttama kipu oli niin kova ettei panacodit tai muutkaan tabletit auttaneet vaan sain ihan lihakseen kipupiikkejä kaksi vai kolme koko tyhjentymisen aikana, joka siis hoidettiin sairaalassa (onneksi) kun viikkoja oli sikiöllä joka menehtynyt jo 11+0. En muista koskaan minkään sattuneen niin paljon, oli hirveintä kipua koskaan. Toivottavasti pääset vähemmällä ja pääset uuteen yritykseen. Tsemppiä!

Kauheen yksilöllistä näköjään tuo cytojen "oireet"... itsehän sain silloin 14 nappia eikä kertaakaan tuntunut menkkajomotusta kummempaa, jumppasin koko vuorokauden osastolla enkä yhtään särkylääkettä tarvinu (istukka ei edes tullu ulos joten kaavinta)
Mut ei kannata kitumaan jäädä :/ kovasti voimia Tyydeli <3

Kiitos.
Nyt on jo pahin ohi. Neljän tunnin ajan supistukset tuli lähes 2min välein, ja vielä tunti 10minuutin välein. Kipulääkkeet sitten auttoivat, onneksi. Vuoto oli runsasta, joten luulen niiden myös ajaneen asiansa. Mikä kiva, ettei tarvii huvikseen kärsiä.

Joo evaparadise, liekö viikoilla ollut vaikutusta?! Rv 7 ei aiheuttanut mitään kipuja, nyt rv 11 kivut oli synnytystä enteileviä. KOhta olisin soittanut ja lähtenyt laitokselle, jos olis ollut tosi toimissa. Siis vertailen synnytykseen.
Vuodon määrä myös triplaten, ellei vieläkin enemmän tammikuiseen verrattuna. Nyt tiedän, miltä tuntuu kun huljahtaa pönttöön. Onneksi kai sekin rauhoittumaan päin. Niin uskaltaa mennä nukkumaan.

Eli täällä kaikki ok. Eiköhän tää ollut tässä. Ainakin pahin oli. Huh! Ei lisää näitä...

Jento tervetuloa :wave: Vaikka ikävä kuulla, että jo toista kertaa olet joutunut samaan tilanteeseen :(

Mulla oli myös RV10 tyhjennys cytojen kanssa tuskaista. Olin onneksi osastolla niin sain kipupiikkiä ja nappia nassuun niin, että taju meinasi lähteä mutta ihan samanlaisia olivat kivut kuin "oikeassakin" synnytyksessä. Uskoisin viikkojen vaikuttavan, koska mulle sanottiin, että ottavat osastolle RV9 alkaen. Hyvä niin, koska olin ihan talutuskunnossa, sen verran pöllyissä ja verenhukassa olin.

Tyydeli, aika sissi olit kun selvisit kotona ja vielä pienen kanssa :hug:

ON: itseä pelottaa jos nyt odotuksen aloitus vielä toteutuu, miten oma mieli kestää sen? Ajattelenko koko ajan pahinta ja panikoin... Yleensä en stressaa mistään mutta nyt ensimmäisen kerran ajatus hiipii pakosti mieleen: miten oma pää kestää kasassa : / Nyt voi siis sanoa, että on jotain mitä odottaa innolla ja kauhulla.

Tyydelille suuren suuri halaus! Toivottavasti olet jo paremmassa kunnossa ja vuotokin rauhoittuisi pian!

Jento: Tervetuloa! Ikävää, että jouduit tänne ja toivotaan nopeaa pyrähdystä.

Nissukka: Onnea plussasta!

Täällä piinaillaan, mutta todella laiskasti eli enpä ole edes muistanut ennen tätä aamua, että jotain piinaltavaa voisi olla edes. Tuskin on tärpännyt, koska ei ole yhtään mitään tuntemusta mihinkään suuntaan... Katsotaan nyt rauhassa tuonne menkkojen alkuaikoihin asti ja testaillaan, jos jaksan... Todella paljon vauvaa toivotaan, mutta yritetään nyt hiukan rauhallisemmin kuin viimeksi...

Mä ilakoin eilen ihan vähän liian aikaisin...

Yö meni hyvin, eikä vuotanut, niin ajattelin, että kaikki on ok ja ohi. Lähdimpä sitten mummon ja tytön kanssa Ikeaan. Virhe!! Meni vähän niinku vessassa istumiseksi! Tuli käytettyä ne kaikki vauvoillekin tarjotut varavaipat sieltä. JA soitin jo kättärillekin, kun tuntui ettei pystynyt sieltä pöntöltä nousee ja alkoi pyörryttää. Olis saanut taksin tai ambulanssin kuulemma tilata, mutta vuoto sen verran rauhottui kun menin tyttöä ja mummoa etsimään, ja miettimään mitä niiden kanssa teen.
Ja rauhottui kokonaan. HUH. :O EI enään sitä, kiitos. Kohta lienee hemoglobiini niin alhainen, että pyörryttää senkin takia.

JA pääsis nyt tästä, että voisin osallistua muihinkin keskusteluihin...

VAuvatoiveinen, se on vaan hyvä, ettei ole mitään oireita... Mulla plussakierrot ovat olleet aina hyvin vähäoireisia. Ja aina on toiveita, kunnes toisin todistetaan. :)

mymosa
Mä oisin ollut kovin iloinen jos oisvat tarjonneet ees tyhjennyspilleriä.. mutta ei, siksi kai tuo pitkittykin sillon.
Onneksi kuitenkin sain viettää yön sairaalassa, vaikka vuoto rauhottuikin. Tosin se oli sen varalta jos tarvii kaapia.. onneks ei tarvinnut, eivätkä kovin mielellään sitä olisi tehneetkään.

Kiitos <3 ja Tyydelille kovasti tsemppiä, toivottavasti pahin on jo ohi!

Meillä nyt kp1, joten uusi yrityskierto pääsee jälleen alkamaan. Ensimmäisen keskenmenon kohdalla tuntui, että se tapahtuneesta ylipääsy oli vaikeinta kaikessa. Kun toinen keskenemeno seurasi hyvin nopeasti ensimmäisen jälkeen, alkoi tuntumaan, että se uudestaan yrittäminen ja ns. nollaan palaaminen on vielä vaikeampaa. Toisaalta sitä tuskaisesti kaipaa taas raskautta ja onnistumisen mahdollisuutta ja toisaalta se pelottaa ihan hirvittävästi. Niinkuin Zemar yllä kommentoikin, sitä miettii miten oma pää jaksaa.

Meillä on onneks ollut "onnea" pelissä siinä mielessä, että oma äiti on aikanaan saanut lapset vaikeimman kautta (2 km ja 1 kohtukuolema) ja on omien kokemustensa myötä ollut nyt meille tosi hyvänä tukena ja tsempparina. Lisäks mulla on mukava gyne, joka ei oo vähätellyt meidän tilannetta vaan ottanut mun huolet ihan tosissaan. Ja kolmas kerta sanoo ainakin toden jollakin lailla - joko sitä seuraa onnistuminen tai sitten edes tarkemmat tutkimukset.

Oon koittanut ottaa raskautumisyritysten kanssa rennosti, mutta nyt tuntuu kierto olevan sen verran sekoileva, että täytyy varmaan ottaa ovistikut taas käyttöön. Jos niillä saatais taas kolmas yritys aluilleen ;)

Täällä uusi kuikuilee varovasti nurkan takaa, josko tähän ketjuun liittyisi. Ensimmäinen raskaus päättyi viime vuoden loppupuolella keskeytyneeseen keskenmenoon, 12vk ultrassa selvisi, että pikkuinen oli lopettanut kasvunsa jo viikolla 8. Elimistö vaan silti jatkoi kaikessa rauhassa raskaana olemista, ei ollut pienintäkään vinkkiä siitä, etteikö kaikki olisi ollut ihan kunnossa :( Sain kotiin esilääkityksen, ja parin päivän päästä, sopivasti pyhäinpäivänä, menin osastolle käynnistykseen. Melkoisen hurja kokemus oli... Cytoja laitettiin useaan otteeseen, eikä ensin tapahtunut mitään, mutta sitten kun alkoi tapahtua, taisi paikat aueta kertarysäyksellä, ja kaikki oli vaan yhtäjaksoista pitkää supistusta :x Jotain hyvää sentään, sain lopulta suoraan lihakseen vähän tujummat kipulääkkeet ja niiden avulla selvisin avautumisesta ihan tajuissani ja sain otettua pienet torkutkin. Lämpöpakkausta tuli myös halailtua niin ahkeraan, että poltin epähuomiossa mahanahkani. Minulla cytot aiheuttivat myös pahoinvointia, ja kyllähän siinä pieni epätoivo hiipi mieleen, kun kramppasin hiki silmille valuen vessassa sen metallipömpelin päällä, pää vessanpöntössä sappinesteitä oksentaen :x

Onneksi lapsenalun viimein ulkoistuttua olo helpottui kotvaseksi, mutta halusivat kuitenkin jättää minut vielä iltaan asti tarkkailuun, kun näytti siltä, ettei kaikki tavara ollut vielä tullut ulos halutunlaisesti. Taisi olla jo yötä, kun lääkäri ehti viimein ultraamaan ja muuten tsekkaamaan tilanteen, ja kappas vaan, siellä oli iso läjä istukanrippeitä kohdunsuulla tukkona. Onneksi oli mukava ja ymmärtäväinen lääkäri, joka taisi jopa ihan kysyä luvan, että sopiiko minulle jos hän koittaa vähän pihtien kanssa nyhtää tukosta liikkeelle. Tuntui kyllä ihan prkleen hirveältä, mutta suurin osa sieltä kuitenkin saatiin. Siinä samalla sitten todettiin, että ei auttanut kuin jäädä osastolle yöksi ja aamulla uusi tarkastus, josko tyhjentyminen olisi päässyt uudelleen käyntiin. Varmuuden vuoksi minua oli pidetty koko päivä ilman evästä, nestettä sain tipan kautta kun menin jossain kohtaa aika veteläksi sen kaiken oksentamisen ja hikoilun jäljiltä. Yötä vasten sain kuitenkin luvan syödä, ja harvemmin on jugurtti ja voileipä maistuneet niin mainioilta :)

Aamulla uusi tarkastus, ja ketut se tyhjentyminen ollut mihinkään enää edennyt. Kun cytoja ei enää haluttu laittaa lisää, oli seuraava osoite leikkaussali ja kaavinta. Siinä vasta paniikki meinasikin nostaa päätään, ensimmäinen nukutus ikinä ja eipä se itse operaatiokaan ollut kamalan houkutteleva vaihtoehto. Toisaalta kuitenkin tuntui parhaalta ajatukselta, että homma olisi sitten ns. kerralla ohi, eikä tarvitsisi itse enää miettiä ja arpoa, että vieläkö jotain tavaraa on tulemati. Heräämössä olikin jo sitten ihan yllättävän hyvä olo, ja pääsin myöhemmin illalla kotiin.

Henkinen puoli sitten... Minullahan olisi ollut laskettu aika ihan nyt näinä päivinä, ja se yhdistettynä äitienpäivään veti mielen todella mustaksi. Luulin jo päässeeni menetyksen kanssa "sinuiksi", mutta nyt on taas tuntunut, että olen taas lähtöruudussa fiiliksieni kanssa. Tietoisesti uutta yritystä ei ole aloitettu, mutta nyt alkaa jo tuntua, että voisi kuitenkin. Enhän tästä enää nuorru, 34 on mittarissa ja tosiaan tuo yksi raskaus takana. Rehellisesti sanottuna pelottaa ihan prkleesti, että _jos_ onnistuisi uudelleen raskautumaan, kestäisikö se loppuun asti, vai kävisikö taas näin? Ihan vastaavanlaista kokemusta en todellakaan haluaisi kohtaamaan uudelleen, jotenkin jo se tieto, että ehdin kuukauden ajan kantaa mukanani kuollutta pikkuista luullen, että kaikki on hyvin... Ja eipä se "loppuhuipennuskaan" kovin mieltä nostattava ollut.

Jos kuitenkin liityn nyt tänne, alkuun vaikka taustailemaan, ehkä listoillekin joskus myöhemmin :wave:

Tyydeli :hug: niin muistuttaa omia kipuja, aivan verrattavissa synnytys kipuihin oli minunkin tyhjennys. Minulle ehdotettiin osastolle jäämistä mutta vaadin päästä kotiin cytojen kanssa. Silloin oli rv 11+3 mutta sikiö oli kuollut rv 9+ :'( en kestänyt niitä kipuja joita tuli ja tuli 2 min välein ja ne supistuksetvain kesti ja kesti, pyörrytti jne. Lopulta ambulanssilla sairaalaan, pari jotain kipulääkettä sain jo ambulanssissa suonensisäisesti eikä mitään apua, helpotuksen sain vasta sitten kun lääkäri totesi että on laitettava jotain tujumpaa ja taivas aukeni. Pää pöllyssä toivoin vain että olisi mahdollisimman nopeasti ohi. 8 pitkää viikkoa vuotoa tuli ja tuli, hcg oli jossain vaiheessa 4, 9 ja vain vuotoa päivästä toiseen. Lopulta marssin tk:n ja lähete naistentautien polille, ja kappas joku riakale edelleen kohdussa, tähystykseen ja vuoto loppu =) Toivottavasti sinulla on kunnolla tyhjentynyt, mutta ne kivut, ei sitä toivo kenellekkään :hug:

ON ihan mega menkat, ihan kun teini vuosina. Olin jo ajatellut että soittaisin tk:n kun menkat ovat olleet niin niin niukat, tästä sitten kehittelin itselleni jos jonkinlaista oiretta ja oma diagnoosi oli kilpirauhasen vajaatoiminta :LOL: googlattamalla kyllä voi kehitellä jos jonkinlaista :LOL:

Ja tervetuloa Jento ja *patience* :wave: vaikkei tänne ketään toivoisi joutuvan.

mymosa
Ei oo vuotoa vielä kuulunut.. ylihuomenna loppuu vkon terokuuri, että toivottavasti pian.
Ei ovista, ei vuotoa, pco ym hankaloittaa.. iloitsin liian aikasin kun pillereiden jälkeen kierto toimi ekan kerran vuosiin.. :(

Yhteistyössä