*Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

Elohiiri82 Kiitos kysymästä, ihan hyvää kuuluu mutta paksuna ei olla vieläkään :)

On tehnyt välillä mieli tulla lukemaan ketjua, mutta pieni tauko asiasta on tehnyt ihan hyvää. Laskin juuri että yritystä on nyt takana kohta 7 kk, niin se aika rientää! Muuten mennyt hyvin mutta viimeinen viikko ennen menkkoja on jatkuvasti ollut tosi piinallinen, vaikka koitan olla stressaamatta. Pari kertaa olen ollut tärpistä ihan _varma_, mutta PAH! Ei mitään. Ihan huvittaa kuinka ihminen voi kuvitella itsellensä ties mitä oireita..

Onpas lista supistunut, ilmeisesti moni vaan jäänyt taustalle mutta pari plussaakin näkyy olevan, onnea teille :heart:

Tyydelille Isot halit, harmi nähdä sinut tänne palanneena :( Mutta niinpä niin.. nokka pystyssä kohti uusia tuulia taas. :hug: Alkoiko vuoto vielä uusiksi?

Evaparadise Kiitos blogin jakamisesta ja hyvää "lomaa" :)

Tsemppiä, vauvatuulia ja tarrasukkia piinailijoille ja teille joilla on epävarma tilanne! :hug: Ja muutenkin tervehdykset kaikille ketkä jäi mainitsematta, lueskelen ketjua vielä vähän taaksepäin kun ehdin..

Ehkä voisin tunkea listalle takaisin

Toinen toiveissa: äitii88__ 25 v. ___ Km 01/2013___ KP 7/28-30

Mulla nyt tämän päivän alamahaa ja tosaa vihlonu aivan kuin menkkajomotuksia, tässä lueskelin että ois kelt.rauh.hormoonista kyse... vaan en tiedä ei oo ennen tällästä ollu. Onko muita jolla näin on ollut? :confused:

muuten kyllä ei mitään tuntemuksia oo kuin tuo jomottelu ja eihän toi oo vasta kun dpo2että niin.. :D

Heippa!
Mahtuisko yksi vielä ketjuun mukaan? Mulla todettiin varhais uässä 11/13 mola raskaus joka kaavittiin isänpvän tienoolla rv 7+ ja puolen vuoden raskautumiskieltohan sieltä samalla lävähti :( hcg arvo laski kuitenki hyvin ja nyt on puoli vuotta ravattu verikokeissa tarkastamassa nolla arvoa ja toukokuun lopulla tuli kirje kotia että seuranta ja raskautumiskielto ohitse :)

Kierukka mulla oli alkuvuoden joka ei asettunu millään, joten se poistettiin 04/14. Nyt ekaa kiertoa vähän ovista tikutin, kp 12-13 yöllä nähtävästi oli huippu ja kaameet mahakivut kp 13 ajan.

Nyt vaan jäin ihmettelemään kun ovistikkuun jää melko vahva ( lue: nega ovikseksi) viiva, joka ei vieläkään ole siis kokonaan hävinny eikä paljoakaa plussasta haalistunutkaa.. Onko kellää hajua tälläisestä?

Mut sen pidemmittä löpinöittä, ikää 29v, lapset poika 07 ja tyttö 09, yk 1 ja kp 18 tänään :)

Hookoo-82 Itse olen keskenmenon jälkeen kärsinyt jatkuvasti noista jomotteluista. Mitä olen lukenut niin ensin se kypsyvä munarakkula voi aiheuttaa jomottelua, sitten sen irtoaminen ja oviksen jälkeen voi tulla irtoamisen jäljiltä jotain pientä verenvuotoa jonnekkin onteloon, joka aiheuttaa pientä kipua.. En tiedä onko aina ollut näin, vai kiinnittääkö niihin nyt enemmän huomiota kuin ennen yritystä. Koska en aiemmin jomotteluja juuri huomannut. Tärppikierroissa on jomotellut n. viikko ennen plussaa. :) Toivotaan parasta :)

pikkupeikko85 Huh, onneksi pääsette taas yrittämään :)

äitii88: siis siksi kysyin kun en ikinä oo huomannu tällästä jomottelua kumminki useampi onnistunut raskaus takana :) joo mutta enää sitä ei ole kuin tuolloin dpo2..

OmaNapa: dpo4 kp17/28 ja en oikeestaan tunne mitään nenä ehkä hivenen tukossa, eilen oli heikotusta/huippausta ja palelua lämmöt 36.5 (norm.lämpö 35.5), tänään on ennemminkin kuuma :D lämpö tänään 36.8 aamusin mittaan lämpöjäni.. :D

Heippa,
olen nyt muutaman viikon seurannut tätä ryhmää sivusta. Meille tuli keskenmeno rv 7, vuoto käynnistyi itsestään ja uskon, että kaikki on tullut nyt pois. Muutama kysymys:

- Kuinka kauan teillä on kestänyt, että ensimmäiset kuukautiset ovat tulleet?
- Oletteko kaikki malttaneet odottaa nuo yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä?

Jostain syystä tuntuu kello tikittävän ja mieli tekis yrittää heti suoraan vaan. Taustalla kun on jo melkein vuosi yritystä, endometrioosi ja 2 kk sitten tehty laparoskopia.

Mäkin oon muutaman viikon käynyt lueskelemassa, mutta nyt ajattelin ittekin kirjottaa. Pakko purkaa päätään jonnekin... Tänään kp9 ja tää kierto on ollu suomeks sanottuna yhtä helvettiä, niin fyysisesti, ku henkisestikin. YK 4 pyörähti käyntiin keskenmenon jälkeen. LA lähenee, enkä vielä ole uudelleen raskaana. Menkat oli ihan sikakipeet ja runsaat ja jotenkin sitä iski tajuntaan tämä kaikki. Tässä viimeisen viikon aikana oon itkeny taas enemmän. Yhtenäkin iltana istuin vessassa ja vuosin ku seula, itkin menkkoja, ikävää sitä pientä kohtaan, ahdistusta siitä, että meille annettiin lupaus tulevasta, joka sitten vietiinkin meiltä pois. Sitä, että mun pitäis nyt olla kesälomalla ja jatkaa siitä mammalomalle, eikä miettiä, mitkä vaatteet laitan seuravaana päivänä töihin. Ajoittain musta tuntuu siltä, että olen epäonnistunut naisena, kun mun kroppani ei toimi niinku pitäis. Ultrassa nähtiin pieni, jolla sydän sykki ja me ehdittiin jo ajatteleen, että meille oikeasti tulee vauva. Sitte alko niukahko vuoto 11+, seuraavassa ultrassa todettiin, ettei vauvalla ole sykettä. Kohtu ei lähteny itekseen tyhjentyyn, joten lääkkeellinen tyhjennys. Sekään ei auttanut vaan loppuviimeksi jouduin kaavintaan. Keskenmenon jälkeen mulla on ollut vuotohäiriöitä, ihan selkeästi liian lyhyt luteaalivaihe ja siihen mulla on nyt Terolutit käytössä. Tosin ovuloin yleensä vasta siellä kp20 tienoilla, joten täytynee varmaan tässä kierrossa alottaa Terot vasta vähän myöhemmin, ku kp15. Meiltä löytyy esikoinen, joka on saanut alkunsa yk8 keltarauhashormonin tuella.

Sphinx Mulla alko menkat 6 vkoa keskenmenovuodon alusta laskien, aika lailla 4vkoa vuodon loppumisesta. Ensimmäinen kierto ehkäistiin, koska halusin antaa kropalle aikaa toipua. Toisaalta kyllä en olisi ollut henkisestikään valmis siinä vaiheessa vielä yrittämään. Olen kuullut juttuja kyllä, että jotkut raskautuu heti keskenmenon jälkeen niin, ettei tuu menkkoja ollenkaan ja kaikki on mennyt hyvin.

Pikkupeikko85, Sphinx ja Kermeli, pahoitteluni ja tervetuloa. :/

Mulla menkat on alkaneet molemmilla kerroilla lähes normikierron mukaisesti, eli noin 4 viikon kuluttua siitä kun km-vuoto on loppunut. Ollaan odotettu aina se yks kierto, se on tehnyt ihan hyvää jo omankin pään puolesta. Ekan keskenmenon jälkeen raskauduin ensimmäisestä yrityskierrosta, tokan keskenmenon jälkeen on menossa nyt yk3.

Nyt taas testi näyttää vahvaa ovista, mutta miehen saan mun seurakseni mökille vasta tänään. Saas nähdä, ehtiikö ovulaation otollisin hetki mennä nyt tässä kierrossa ohi.

Aloittelen kesälomarumbaani, ja vaikka toisaalta lomailu on ihan mukavaakin, muistuttaa tää kesäaika myös toisaalta siitä, että yritystä on pian takana vuosi (enkä ole raskaana) ja jos ensimmäistä keskenmenoa ei olisi tullut, olisin jäämässä näihin aikoihin äippälomalle, LA olisi ollut elokuussa. :(

Nyt koitan nautiskella asioilla, jotka olisivat raskaana jälleen pannassa (esim. ihanilla juustoilla) ja toivon, että kesän kuluessa se tärppi sieltä taas tulisi. :)

Kiitos vastauksista ystäväiset :)

Mä olen itse ihan positiivisilla mielin ja uskon, että kyllä tämä tästä vielä iloksi ja vauvan odotukseksi muuttuu. Tällä kertaa vähän pidemmän kaaavn kautta vain. Esikoiseni on 6-vuotias ja sai alkunsa toisesta yrityskierroksesta...

Ehkä mekin maltetaan odottaa, mun järki ainakin sanoo, että kannattaisi antaa kehon puhdistautua ja rauhoittua. Mieli vaan on malttamaton! Mutta totta, nyt on kesällä mahis nauttia juustoista, kuohuviinistä ja saunaoluesta :cool:

Valoa juhannukseenne!

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Torstai 19.6.2014

evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 41/35
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 15/28-30
SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/?

Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 26/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP 11/28
äitii88______25v_________KM 1/13___________________KP10/28-30

Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 15/26-28
Pikkupeikko85_____29v_____RK 11/13_________________KP 20/?

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 31/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 56/?

HooKoo-82_______31v________Kmx3 2014___________KP 18/28

mymosa Dpo 17
Myrtti85 Dpo 7
HooKoo82 Dpo 5
Evaparadise Dpo 4

TAUSTALLA/KATEISSA:

Minus
carolina30+
Tähtisilmä*
VanillaLady
must.ikka89
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive
bilingualmama
myrtti85
StellaI
Tuzzi

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

pikkupeikko Tervetuloa mukaan ja onnittelut että olette pitkän tauon jälkeen päässeet taas yrittämään! Laitoin sulle nyt listalle merkinnän Raskauden keskeytys, kun eihän tuo vissiin ihan keskenmenokaan ole tai korjaa jos haluat että merkitään listaan jotenkin muuten!

äitii tervetuloa takaisin kuumeilemaan!

Hyvää juhannusta kaikille! Itse olen edelleen kesälomalla niin töistä kuin kuumeilustakin, en ollut oikeasti edes perillä dpo:sta ennen kuin päätin päivittää listan täällä. Toivottavasti tämä huolettomuus jatkuisi koko loman ajan! =)

Dpo 0 tänään!!

Hienoa, että kroppa toipuu näin nopeasti keskenmenojen jälkeen. Hädin tuskin taas tajusin eilen testata. Pärähti niin vahvat viivat, että oli pakko tehdä digikin, ja hymynaamahan Se sieltä tuli. Ilman oireita. Tänään on tosin lievästi juilinut. Saa miettimään, että mahtaakohan munasolu irrota, vaikka lh-huippu löytyikin...

Viimeksi muokattu:
Hups, tuli väärällä nimimerkillä, älkää ihmetelkö minä se täällä :) pitäis pistää poistoon tuo toinen, mutta kun ei oo poistonappia missään. Tätä nykyään käyttelen..

Niin siis Myrtille varovaiset onnittelut :heart: Ja minut voi seuraavaan listaan päivittää piinailijaksi :) Tänään dpo -1, huomenna ovis kalenterista laskettuna.

Ultrauutiset olivat huonoja ja sykettä ei enää ole. Kuollut noin viikko sitten. Tuntuu niin kohtuuttomalta kokea tämä toisen kerran jo puolen vuoden sisään. Yhtään lasta meillä ei ole ja alan epäillä, että ei tulekaan. Pitäisi kai uskaltaa vielä yrittää, mutta en tiedä miten uskalletaan.

Tyhjennys on keskiviikkona. Palailen listalöe, jos päätämme vielä yrittää. Nyt on vain pakko surra.

Otan osaa, vauvatoiveinen :hug: Kohtuutonta. Olen pahoillani puolestasi. Saman itse kokeneena, tammikuussa ja toukokuussa, joten jonkin verran tiedän, mitä koet. Nyt taas kuitenkin itse jo voiton puolella. Kaavinta oli 13.5. eli ekat menkat ja ovis takana.
Muista, että on hyvä merkki, että olet raskautunut. Ja raskautunut niin nopeasti uudestaan. Uskon, että teillekin pienokainen vielä tulee.

Onnea Myrtille!

äiti88, me sitten piinaillaan melkein samoilla päivillä! :)

KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT

Maanantai 23.6.2014

evaparadise___24v____KKM 6/13_____________________KP 45/35
Susiprinsessa____20v_____KM 11/13__________________KP ?/?
Jento________26v______KM 12/13, 3/14______________KP 19/28-30
SJ_________23v_________KKM 5/14__________________KP ?/?

Zemar______28v________KKM 01/2014_________________KP 30/28
Tyydeli_____40v_____KM 1/14, KM 5/14________________KP 15/28
äitii88______25v_________KM 1/13___________________KP14/28-30

Elohiiri82_____32v_________KKM 1/14_________________KP 19/26-28
Pikkupeikko85_____29v_____RK 11/13_________________KP 24/?

mymosa_____________31v________KM 2/14___________KP 35/?
raparperitaivas_______34v____KM 2/14, 4/14__________KP 60/?

HooKoo-82_______31v________Kmx3 2014___________KP 22/28

mymosa Dpo 21
Myrtti85 Dpo 11
HooKoo82 Dpo 9
Evaparadise Dpo 8
Tyydeli Dpo 2
äitii88 Dpo 0

TAUSTALLA/KATEISSA:

Minus
carolina30+
Tähtisilmä*
VanillaLady
must.ikka89
neitiina19
Mimmimiina
vauvatoiveilija
Oodikas
Tuuuli+
Äitii88
Hipsunpöpsy
Kaneli80
Silvia Logo
*patience*
Mariah33
Melody89
pieni toive
bilingualmama
myrtti85
StellaI
Tuzzi

PLUSSANNEET 2012

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula(tupla-KM rv18+)
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

PLUSSANNEET 2013

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka
Heinäkuu: niiskunenä, Eleonoora86, dyddö, Spirit, ralliruutu
Elokuu: Fujin, Miwwi, PiipaKaa, Dorian, coffeeBreak
Syyskuu: Ollakovai...?, kukkurukuu, Niwhai, Joosukka
Lokakuu: Väpä08, bumbis, Minnah88, Sanna-M, sunflower86, Jetta, eltsu81, alien_1, Pölö-
Marraskuu: -pansku-, Syssy^^, kaarina80, Pippuri85*, pauliinak, Yemina, Madeia, Ambrosia85
Joulukuu: aada78, MiNalo, Viivi__, tyntti, Susan86, millamaria14, Rosuliina, Maikkki, verppu, eemiliah

PLUSSANNEET 2014

Tammikuu: KoiKoi, Emeli-, Kirppu.81, sydäntähti, *Stina
Helmikuu: Jetta, toive3<3, Toothie, Mäkimeirami, Ambrosia85, Riiviöiden äippä, sonts4
Maaliskuu: Maarii, Apatus, Emotar, Tyydeli, Toothie
Huhtikuu: Sarasofia, Ma&Mi, kathii, Hempsuli82
Toukokuu: Nissukka, kalpeakuu, vauvatoiveinen
Kesäkuu: Sunflower86

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/
KESÄ 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2266342-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kesalla-2013-a/
SYKSY 2013 / TALVI 2014
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2293420-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-syksy-talvi-2013-2014-a/
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2333001-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvi-kevat-2014-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2315779-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-talvella-2013-2014-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
RK = raskauden keskeytys
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä
JP = "jännäpäivä" (raskaustestin tekopäivä)

Päivityspyynnöt korostetusti kiitos!
(Kun kp:si paukkuvat yli 60 etkä ole hetkeen ilmoitellut itsestäsi, sinut siirretään taustailijoihin. Toki huikkaamalla pääsee aina takaisin listalle! :))

vauvatoiveinen osanotto! Hirveetä että teitä koetellaan uudelleen! Varmasti voimia vievää ja surullista. Mutta kuten sanottu on positiivista että tulit nopeasti raskaaksi uudelleen, se kertoo että ainakin hyvät mahdollisuudet että uusi raskaus alkaa jälleen nopeasti ja jatkuisi normaalisti. Älä menetä toivoa! Tauko voi tehdä hyvää, ottaa oma aika, surra ja miettiä uudelleen milloin on valmis taas yrittämään. Älä ota paineita! Nyt vain olette toistenne tukena! :hug:

Myrtille onnittelut! :flower:

Minäpä en ole pahemmin piinaillut vaikka näyttäähän noita dpo:ta kertyneen. Tässä on niin monet kerrat petytty ettei oikein enää ole intoa näissä "piinapäivissä". Mieli on kuitenkin hyvä, ihanaa kun on oppinut olemaan stressaamatta tuleeko se plussa vai ei. =)

Minä voisin tuolta taustailijoista hypätä takaisin kuumeilijoiden joukkoon. :) Menkkoja täällä kyllä vielä odotellaan, mutta tuosta jomottelusta päätellen ei varmaan enää montaa päivää tarvitse odotella.

Eli toiveissa kolmas
pieni toive ... 24v ... KU 5/14 ... KP41/37

Viimeksi muokattu:
Heissulivei :wave:

Täällä kp25/28 ja dpo12 haamuja sain dpo10 ja dpo11 r-testeihin, mutta en ole vakuuttunut niistä joten testailen sitte menkkojen alkamis päivänä uudestaan. :D Vaa kauheet menkkajuilimiset on ja ens viikolla ois reissuun lähtö tietty persus sitte vuotaa :stick:

Hei kaikki. Km kk sitten 10+6. Nyt ekat menkat kmn jlkn. Aika niukkaa ja ruskeahkoa on. Tilasin tänään ovistikkuja eka krtaa elämässäni kun kiinnostaa tietää onko ovista ja milloin on jos on.. ehkäsyttä ollaan oltu joulukuusta 2012. Eli ennen km:eek:on päätynyttä raskautta tyhjiä arpoja tuli peräti 16 kiertoo... nyt siis kp 3/29. Ihan tarkka tuo kiertopäiväluku ei ole. Voi vaihdella suuntaan tai toiseen parilla päivällä. Vähän rankkaa ollu nyt taas näät ekat kuukautiset vaikka muuten kai oon jotenkuten selvinny kmn jlkn...

Metsäläinen...........34v.............km 5/14................kp 3/29...............esikoista toivotaan

Viimeksi muokattu:
Heissulivei pitkästä aikaa. En ole kauheasti koneella ollut.
Pahoiteluni uusille, jotka ovat tänne joutuneet.
Jatkan tuolla taustalla oloa, kun on semmoinen olo että ei meille varmaan sitä toista tule. Olen jo vähän miettinyt vauvatavaroiden myymistä pois. Varasto vaan niitä pursuaa ja keskenmenoja vaan on tullut. (nyt ei ole huhtikuun jälkeen toki tullut).

Tuntuu pahalta onnitella kavereita kun he saavat nyt kilpaa vauvoja ja itsellä ne on vaan kuolleet.

Dpo 4, ei mitään tuntemuksia eikä varmaan pidäkkään olla :p Tosin mietin oisko ovis ollut sittenkin pari päivää myöhemmin, viime kierrot on olleet normaalit 28 päivää, mutta välillä jostain syystä on 30 päivää. Sit me kyllään ollaan ehkä taas oltu liian aikaisin liikkeellä....

Tyydeli Näköjään menee kierrot aika yksiin :)

Pahoittelut pettymyksen kohdanneille :hug: rankkoja kokemuksia täällä taas...

Hookoo-82, toivotaanpi parasta :)

Yhteistyössä