Keskenmeno viikolla 10.?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja atselina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo kiitos, mua jotenkin pelottaa ja ahdistaa kaikki. Harmittaa myös tämä kaikki.. :'(
Varsinkin kun ilm. sain km viimekeväänä, tai epäilen niin että alkuraskaus päättyi. Menkat vähäsen myöhässä ja hirveä vuoto.. Toivottavasti se vielä joskus nappaa.

Tyhjentyi kunnolla. Melkein ilman lääkkeitäkin. Sinne pönttöön se hulahti. Kaavintaa eivät milellään tee, vaan vasta siinä tapauksessa, ettei itsestään tyhjenny.

:hug:

Mulla kaksi keskenmenoa rv 11+3, molemmissa kehitys pysähtynyt 8-9viikoilla. Molemmissa alkoi tuolloin vuotaa itsestään, sairaalassa kävin varmistumassa km:stä ja saamassa 2 cytotecia auttamaan tyhjennyksessä, molemmissa tyhjeni kunnolla eikä kaavintaa tarvinnut. Ensimmäisen keskenmenon jälkeen tulin raskaaksi uudelleen heti kun alettiin yrittää ja tuloksena terve poika, toisen km:n jälkeen raskaaksi 3. yrityksellä, tuloksena nyt rv 17 :)

Ja kyllä mullakin isoja klönttejä vuodossa tuli, mutta en katsonut ikinä tarkasti, että mitä sieltä tulee, en halunnut nähdä. Voimia sinulle ja tukekaa miehen kanssa toisianne! Ajan kanssa suru helpottaa, vaikkei nyt se ajatus juuri auta.

Mulla meni kesken rv 11+3, alkoi vuotaa itsekseen ja kävin seuraavana päivänä neuvolassa ja sitten ultrassa tsekkaamassa tilanteen, tuolloin kohtu oli jo tosi tyhjä ja siisti, mutta pieni hyytymä jäljellä, johon sain Cytotecit auttamaan tyhjennyksessä. Kahdet menkat (normaalia runsaammat, on epäily siitä, ettei kohtu ollut cytojen jälkeenkään tyhjentynyt täysin) tuli välissä ja sitten tärppäsi taas, nyt rv8+3 ja pelko uudesta keskenmenosta on valtava. Täytyy vaan uskoa ja luottaa siihen, että kaikki menee hyvin.

Kovasti voimia, nyt on sellainen olo, että kaikki kaatuu päälle ja mikään ei onnistu, mutta usko pois, ajan kanssa helpottaa :hug:

Yhteistyössä