Päivitystä...
Muhku, 26.5, rv37+6, poika 2380g/47cm
Kata, 29.5 rv 39+4, poika 3340 g / 50 cm
-Iisa-, 30.5, tyttö 3270g /48cm
Vilkkis, 2.6, rv40+1, tyttö, 3820g/51cm, Naistenklinikka
Maaria, 2.6, rv39+4, tyttö, 2970g/48cm
Yasmi, 3.6, rv37+2, poika, 3575g/52cm, Kätilöopisto
Santtu, 4.6., rv39+3, tyttö, 3486g/50cm, Kätilöopisto
Fiona, 7.6, rv 39+2, tyttö, 3740g/51 cm, Kätilöopisto
Sasa_sofia, 8.6, rv 39+6, tyttö, 3860g/51.5cm, Seks
wilma83 10.6 rv 39+5 tyttö 3800g/51 cm,seks
Aikku 10.6 rv 38+4 tyttö 2470g/46 cm, Kätilöopisto
3 poikaa ja 8 tyttöä
Pienenpieni tyttövauva syntyi kymmenen päivää etuajassa sektiolla... Neuvolasta laitettiin kohonneen verenpaineen takia Kätilöopiston päivystyken viikko sitten ja sinne jäin, kun huomattiin sydänkäyristä että pikkusen käyrät aleni kun supisteli, seurattiin tilannetta tiiviisti. Virtsaan alkoi myös valkuaista pikkuhiljaa kertymään, ja lauantaina käyrät olivat aika alhaisia, joka alkoi kyllä huolettamaan. Su-yönä klo 2 heräsin supistuksiin, tuli kolme joiden jälkeen en tuntenut vauvan liikkeitä, hälytin hoitajan ja pikkusen sydänkäyrä oli 100, lääkäri päätti sekunnissa että kiireiseen sektioon. Ehdin juuri soittamaan miehelle joka ei ehtinyt tietenkään paikalle, 25 min soiton jälkeen klo 3.22 tyttö parkaisi ensimmäisen kerran. Luoja että oli helpottavaa kuulla se!!! Aika sekavat tunnelmat oli koko sunnuntain, olihan tuo aika rankka kokemus, ehti käydä läpi jo kaikki mahdolliset asiat... Mutta nyt on kaikki hyvin, päästiin eilen kotiin kun tyttö on alkanut syömään hyvin ja paino lähti nousemaan, ja on tosi terhakka ja touhukas. Palautuminen vie nyt sitten oman aikansa, onneksi mies on nyt neljä viikkoo kotona niin voin keskittyä omaan paranemiseen ja pikkuisen imettämiseen ja hoivaamiseen.
Fiona, missä huoneessa olitte osastolla 6? Me oltiin huoneessa 7. Olin kyllä sen verran tokkurassa sunnuntain, ma pääsin sitten ekaa kertaa vessaan ja suihkuun mutta oikeestaan vasta ti jalkeilla, en varmaan ole teitä siellä sitten nähnyt mutta mies varmaan on!
Onnea kaikille jo vaavin saaneille, oman nyytin paijaaminen on kyllä uskomattoman hienon tuntuista, ja tsemppiä muille joilla koitos vielä edessä!
Aikku