P
Pive
Vieras
No, täällä vielä ollaan. Ei supistuksen supistusta koko yönä tai mä ainakin nukuin hyvin 
Joku ulkopuolinen kommentoi, että noi 5minsan välein supistelut ei välttämättä enteile nopeaa synnytystä. No, mä pelkään sitä sen takia, sillä äitini ja isoäitini ovat synnyttäneet lapsensa syöksysynnytyksellä ja en ole saanut lääkäreiltä kunnollista vastausta, että onko se periytyvää. Todennäköisesti saattaa olla...
No, seurataan tilannetta. Sitten, kun en ilmesty tänne enää ihmettelemään oloani niin taidan olla tuolla Naistenklinikalla.
Joku ulkopuolinen kommentoi, että noi 5minsan välein supistelut ei välttämättä enteile nopeaa synnytystä. No, mä pelkään sitä sen takia, sillä äitini ja isoäitini ovat synnyttäneet lapsensa syöksysynnytyksellä ja en ole saanut lääkäreiltä kunnollista vastausta, että onko se periytyvää. Todennäköisesti saattaa olla...
No, seurataan tilannetta. Sitten, kun en ilmesty tänne enää ihmettelemään oloani niin taidan olla tuolla Naistenklinikalla.