I
Inssityttö
Vieras
Mun sektiosta on nyt 2 ja puoli viikkoa. Kokemus oli aika samantapainen kuin Sandella. Mulla paineet romahti leikkauksen aikana ja sain paniikkihäiriötä muistuttavia oireita. Olo oli aika tukala. Rauhoituin kyllä nopeasti. Puudutukseksi sain sekä epiduraalin että spinaalin. Neuloja tökittiin selkään ainakin 10, koska vaikeuksia onnistua oli (esikoisen aikana puutui vain toinen jalka ja taas meinasi käydä niin).
Kivuliaaksi koin puudutuspiikkien laiton, virtsakatetrin laiton sekä muutaman päivän haavakipu+supistukset sattuivat aika lailla. Myös pissaaminen oli hankalaa ja kivuliasta aluksi.
Nyt haavaa polttelee aina välillä, ja se tulehtuikin kun tikkejä oli niin tiheästi ja se ärsytti ihoa. Tulehdus parani muutama päivä tikinpoiston jälkeen. Luin jostain että haavan vetolujuus on 90% lopullisesta jo 1 kk leikkauksen jälkeen. Mun salijäsenyys on jäähyllä elokuun loppuun asti. Silloin aattelin et vois alottaa taas pump- ja spinningkäynnit. Kunnon kävelylenkit aloitan heti kun saan vaunuihin kaverin mukaan sairaalasta. Seksiä saa mun käsittääkseni harrastaa sitten kun jälkivuoto on loppunut.
Kivuliaaksi koin puudutuspiikkien laiton, virtsakatetrin laiton sekä muutaman päivän haavakipu+supistukset sattuivat aika lailla. Myös pissaaminen oli hankalaa ja kivuliasta aluksi.
Nyt haavaa polttelee aina välillä, ja se tulehtuikin kun tikkejä oli niin tiheästi ja se ärsytti ihoa. Tulehdus parani muutama päivä tikinpoiston jälkeen. Luin jostain että haavan vetolujuus on 90% lopullisesta jo 1 kk leikkauksen jälkeen. Mun salijäsenyys on jäähyllä elokuun loppuun asti. Silloin aattelin et vois alottaa taas pump- ja spinningkäynnit. Kunnon kävelylenkit aloitan heti kun saan vaunuihin kaverin mukaan sairaalasta. Seksiä saa mun käsittääkseni harrastaa sitten kun jälkivuoto on loppunut.