H
helinä3
Vieras
Olenkohan raskaana...lopetin pillerit pari kuukautta sitten. Tuli niitä jo 10 popsittua,menkkoja ei ole kuulunut vieläkään. Tosin niitä voi joutua odottelemaan aika kauankin tuollaisen hormoonikuurin jälkee. Testin olen tehnyt kolme vaiko jopa neljä kertaa tässä parissa kuukaudessa.Viimeksi eilen....ja negaa kaikki.
Oireet...väsymys iltaisin ja aamuisin,normaalisti ei tälläistä koskaan. Olen aamuvirkku ja nyt ei oikeasti ylös meinaa päästä. Tosin päivät menee tosi pirteästi ja energisesti jaksan juosta ja käydä salillakin ihan normisti. Nukun 1-2h päikkäreitä ja silti nukahdan pystyyn kymmeneltä.Maha on kuin jalkapallo,etenkin iltaisin.Alavatsaa turvottaa,närästää ja on ummetusta. Ruokahalutipotiessään. Nyt palelen jo toista iltaa täällä sohvalla.
Koskakohan sitä taas testaisi että saisi selvyyden vai olenko vain sairas!?!?
Oireet...väsymys iltaisin ja aamuisin,normaalisti ei tälläistä koskaan. Olen aamuvirkku ja nyt ei oikeasti ylös meinaa päästä. Tosin päivät menee tosi pirteästi ja energisesti jaksan juosta ja käydä salillakin ihan normisti. Nukun 1-2h päikkäreitä ja silti nukahdan pystyyn kymmeneltä.Maha on kuin jalkapallo,etenkin iltaisin.Alavatsaa turvottaa,närästää ja on ummetusta. Ruokahalutipotiessään. Nyt palelen jo toista iltaa täällä sohvalla.
Koskakohan sitä taas testaisi että saisi selvyyden vai olenko vain sairas!?!?