Heinäkuun 2010 odottajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Syysmiss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tänään sitten käytiin neuvolassa ja kuultiin ekaa kertaa sydän äänet :)
mulla meinas tippa tulla silmään kun ne alko kuulumaan. ultrassa en niin voimakkaasti reagoinu vaikka ihana sekin oli, mutta äänen kuuleminen jotenki todisti vielä vahvemmin että siellä tosiaan on joku :)
Toivottavasti muillakin on mennyt vuoden vauhde hyvin

tänään sitten käytiin neuvolassa ja kuultiin ekaa kertaa sydän äänet :)
mulla meinas tippa tulla silmään kun ne alko kuulumaan. ultrassa en niin voimakkaasti reagoinu vaikka ihana sekin oli, mutta äänen kuuleminen jotenki todisti vielä vahvemmin että siellä tosiaan on joku :)
Toivottavasti muillakin on mennyt vuoden vauhde hyvin

Heippa kaikille!

Ja Onnea odottajille :) Itse odotan esikoista mieheni kanssa ja tänään käytiin neuvolassa toistamiseen. Rv 14+3 ja kuultiin ensimmäistä kertaa sydänäänet. Täytyy myöntää, että kyllä ne sai mykistymään vaikka olikin jo ultrassa nähnyt pienen sykkivän sydämen. Ääni toi lisää varmuutta asiaan ;)
Laskettuaika on 5.7. ja töissä pitäisi olla huhtikuun loppuun saakka, jonka jälkeen vuosilomalle. Äippäloma alkaakin 1.6. paikkeilla.

Alkuun oli TODELLA kivuliaat alavatsan polttelut mutta käsittääkseni kaikki johtui vain ruuansulatuksellisista häiriöistä ja ehkä pieni jännityksen poikanenkin asiaan liittyi. Näitä oli siis rv 5 ja 6 paikkeilla. Sitten ne loppuivat täysin ja enää on ollut pientä kuvotusta eikä muuta. Väsymys loppui pari kolme viikkoa sitten, ja nyt jaksaa taas peuhata kotona kotitöidenkin parissa.

Toivotan kaikille ihanaa odotusaikaa ja jaksamista eri oireiden kanssa.

Viimeksi muokattu:
Ultrassa todellakin oli joku pieni ihmisen alku :) Nyt päätin lopettaa murehtimiset ja käydä nauttimaan raskaudesta :)
HiHim meillä lähekkäin lasketut ajat, minulla 25.7 :)

Uusille tulokkaille onnea ja tervetuloa! Kävin jo "päivittämässä" tilannettani tuolla km:n jälkeen haaveilevat-ketjussa ja kopsaan nyt vielä tekstin tänne =) (Laiska minä, ei jaksa kirjoitella uutta)

Täällä kaikki jees, rakenneultraa odotellaan. Viikot kuluu kyllä hirvittävän nopeasti kun kuskailee ipanoita kouluun, harrastuksiin ym. ja itellä on omat opiskelut ja isännän yrityksen papruhommat kotitöiden ja kuopuksen hoidon ohella hoidettavana, mutta ihan hyvä kun puuhaa riittää, eipä ehdi omaan napaan tuijotella kovin.

Toissapäivänä totesin taas joidenkin ihmisten tahdikkuuden olevan niin ja näin. Poika oli eskarissa kertonut että meille tulee kesällä vauva ja poikaa hakiessani vuorossa oleva hoitaja onnitteli tulevasta perheenlisäyksestä, johon tuumasin että "joo, ajateltiin kuopuksellekin kaveri hommata kun on kuitenkin tuota ikäeroa sillä noihin vanhempiin lapsiin" niin täti sitten vastasi ystävällisesti siihen että "niin ja pistät sitten tämän jälkeen putket poikki". Olisipa tuosta voinut pahoittaa toki mielensä mutta autoon päästyäni minä purskahdin nauruun. Harmittamaan jäi ainoastaan se etten älynyt siinä häkeltyneenä vastata esim. että ei kun kyllä meillä toiveissa vielä ainakin muutama ipana on =) No, tosiasiahan on, että tämä raskaus on kuitenkin mitä ilmeisemmin viimeinen, mutta eiköhän tuo silti ole ihan yksityisasia =)

Sarppa75 rv 15+4

Helmikuu pyörähti sitten käyntiin, nopea alkuvuosi, täytyy myöntää! :)

Olen jo odotellut tulevaa rakenneultraa kuin kuuta nousevaa, ja ensi viikolla se vihdoinkin sitten on! Nyt mennään siis rv 18+1 ja olotila on mitä mainioin. Saas nähdä milloin tunnen ne "oikeat" vauvan liikkeet, niin kutsuttuja haamuliikkeitä olenkin tässä jo tuntenut viikon aikana. Vaikea arvioida, ovatko ne juuri niitä oikeita, kun ei tiedä miltä pitäisi tuntuakaan :)

Touhua on riittänyt etenkin nyt talviloman aikana. Koiramme kastroitiin eilettäin ja kirpputorille on tullut kannettua tavaraa muutamaan otteeseen muutaman euron toivossa ;) Vauvatarvikkeita ei olla vielä hankittu ainuttakaan mutta luulenpa ettei ihan seuraavan kuukauden aikanakaan.. tiedä sitten, tuleeko niiden hankkimisessa lopulta kiire, mutta onneksi osa saadaankin sitten lainaan lähisuvulta.

Odottavan aika on pitkä, ja malttamaton. Toivon vain, että kaikki olisi hyvin rakenneultrassakin..pieni ilkeä epäilys aina kummittelee korvantakana, kaipa se on ihan normaalia.

Eipä muuta kuin hyvää odotusajan jatkoa kaikille! Heinäkuussa sitten uutta elämää maailmaan! :) :)

Nyt on rakenneultrassa käyty :) Olipa se jännää :) :)
Kaikki oli hyvin POJALLA :)
Kahden tytön äidillä meni ajatukset uusiksi, kun siellä taitaakin olla aivan toista sukupuolta kuin edelliset lapset....
<3 <3 Nyt on jo hieman pieniä vaatehankintoja uskaltanut tehdä.. On ne niiiiiin söpöjä :)

Nyt on rakenneultrassa käyty :) Olipa se jännää :) :)
Kaikki oli hyvin POJALLA :)
Kahden tytön äidillä meni ajatukset uusiksi, kun siellä taitaakin olla aivan toista sukupuolta kuin edelliset lapset....
<3 <3 Nyt on jo hieman pieniä vaatehankintoja uskaltanut tehdä.. On ne niiiiiin söpöjä :)

Onnea Nefertiti!

Tippa linssissä täälläkin, juuri tultiin ultrasta. Pieni tyttö, toinen, meille tulossa.. Nähtiin kasvot ja kaikki todella hyvin 4D-kuvassa, ja... on tämä vaan taas niin kerrassaan ihmeellistä!

Mitä mulle heinäkuulaisille kuuluu? Meillä tähän mennesä kaikki ollut ihan ok, ainoa on ollut nyt tuossa ultrassa paljastuneet minun rytmihäiriöt, joita en ennen sellaisiksi ollut tunnistanut. Sillä ilmeisesti nyt selittyi viimeaikaiset sydämentykytykset ja huonot olot. Onko kellään ollut vastaavaa? Olen kahden vaiheilla, huolestua vaiko ei.

Viimeksi muokattu:
Hei!

Kirjoittelin tähän heinäkuisten ketjuun loppuvuodesta, mutta kyseessä olikin sitten tuulimunaraskaus. Lupasin ilmoitella tänne sitten kun tärppää uudestaan. No, nyt on tärpännyt, eilen tein plustestin. Eli minusta tuli kuin tulikin heinäkuinen, mutta toisella tapaa kuin aluksi ajattelin: nyt sain heinäkuussa todeta että raskaana ollaan!!

Mitä kuuluu teille muille tähän ketjuun kirjoittaneille, onko kukaan kuulolla? Nythän on heinäkuu ja h-hetket käsillä..

Yhteistyössä