M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen laukannut lääkäreillä lie kuinka monesti tämän viikon aikana, kamalia kipuja ollut, kuulema normaalia kipua, itsellä vähän kutenkin epäilyttää...
Eilen ultrattiin sitten ja sieltä löytyi sikiö ja näin jopa sydämen lyönnitviikkoja vajaa 7, eli laskettu aikani onkin vasta elokuussa. Mutta hyvin varauksella mennään eteenpäin, ja oikein pahalta tuntuu melkein tällaisessa epäonnen ketjussa kertoa koko asiaa. Mutta yritän nyt iloita ainakin toistaiseksi asiasta.
Ja en tiedä onko rokotteella vaikutusta asiaan, mutta olen hoitoalalla ja täytyy sanoa että kyllä olen aika kummallisia oireita nähnyt rokotteen aiheuttavan sekä hoitajille että potilaille..onneksi kuitenkin vaan pienelle osalle, mutta kuitenkin.
Mitäs teille muille kuuluupi?
Mukavaa joulun odotusta kaikille!
Kävin ketjun tässä läpi ja huomasin että olenko ainut täällä joka vielä odottaa? Mitä kuuluu Sachalle? Tuli vähän surullinen olo, kun ajattelee kuinka yleisiä nuo keskenmenot ym. taitaa olla. itselläni niitä siis kans takana jo useampi.
Voi kuinka toivon että tämä nyt pysyisi sisällä ja kaikki olisi hyvin
Hei! Täällä lähes mummuikäisellä on la 8.7.2010. Menen ensi viikolla seulontakokeisiin. Minulla on ennestään kohta 21v ja 15v. pojat, joten tämä on iltatähtemme, näin shokin jälkeen. Ei minun pitänyt enää raskautua, mutta toisin vaan kävi. Tämä on tosi yllätysvauva, että olen vieläkin vähän shokissa, mutta pikkuhiljaa alan tottua tähän
. En vain ole vieläkään kertonut pojilleni enkä vanhemmilleni, koska se olisi varmasti heille shokki. Koska tämä lapsi on uuden miehen kanssa, siksi he eivät varmaan hyväksy ja pelottaa kertoa, mutta, koska vai sitten, kun rupeaa näkymään väkisinkin? Tosi hankala tilanne. Olen jo siis vkolla 11.
Niin kävi ensi alkujärkytyksen jälkeen sopeuduin odotukseen ja nyt kävin tänään ultraääniyksikössä ja siellä todettiin, että vauvani on jo menehtynyt kaksi viikkoa sitten eli vkolla 9. Sydän ei kuulemma syki ja liiku ja jäänyt 9vkon kokoiseksi, joka kuuluisi olla nyt vko 11. Näinhän itsekin kuvasta.
Ja nyt vain täytyy odottaa joulun jälkeen pääseväni tyksiin tyhjennykseen, koska poliklinikka on joulun kiinni, joten pääsen vasta maanantaina tai tiistaina, ellen sitä ennen joudu päivystykseen. Nyt olen kumminkin kovin surullinen ja itkettää, että on kohtalon ivaa. Ja vielä kiva joulunvietto eli tosi apeella mielellä. En ymmärrä miksi vauva kuoli kohtuun eikä tullut vielä itellään pois?
Ilmeisesti ikäni vaikuttaa, koska olen jo 44v enkä nuori enää, vaikka näytän nuoremmalta ikäisekseni.