Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

denise ootteko mihin reissuun lähössä viikonloppuna? Jonnekin kauemmaksi? :) Mukavaa reissua joka tapauksessa! :wave: Ja toivotaan että se tärppi ois teille käynyt!!Vaikka tuskasta se on oottaa näitä kierron loppupäiviä kuluvaksi!
Positiivista mieltä!! Ja hauskaa viikonloppua! =)

Ja ai niin sarppuli kävin kattoon kuvat galleriasta! Hyvältä näyttää tuo teidän rakennus!! Arvaa vaan paheniko mun rakennuskuume kun näin nuo teidän raksakuvat!! :D Paljon teillä tulee neliöitä ja huoneita? Teillä taitaa olla talopaketti, onko minkä firman? Saanko kysyä onko teillä millanen budjetti? Anteeksi kun kyselen, mutta kiinnostaa niin kovasti!! kuitenkin omaa taloa kovasti suunnitellaan, niin kysymyksiä on niin valtavasti, niin sit aina kaikilta jo rakentamassa olevilta kyselee kaikenlaista :ashamed:

Ja niin, ihana sun tyttönen!! :) Huomasin ne kuvat siinä niin oli pakko kattoa! :)

Hensku00,voit lisätä mut listaan..lisää vaan tällä uudella nimellä(ex-masuku). Voin sanoo kyllä koopeet ja yykoot kun eka vaan kerrot mitä ne on...?Kun tällänen alottelija ei tiiä noita lyhenteitä.. =)

masuha1 Kiva kun tuut mukaan porukkaan! :) Sori en tajunnut laittaa noita lyhenteitä selvästi,elikkäs: koopeet=kp eli kiertopäivät, ja yykoot=yk eli yrityskerta :) Ilmottele nuo niin laitetaan listaan! Ja niin monesko lapsi teillä toiveissa? :)

Mä täällä huhkin ja siivoilen, ihan intona kylläkin! :D Mikähän pesänrakennusvietti mulla on menossa, kun parina edellis päivänä oon leiponut pullaa ja leipää, ja tänään kaamee siivousvimma! :eek: ja muutenkin kaikkea kodin järjestelyä ihan intona teen :whistle:

Hensku00: Ei tänne mitään ihmeitä. Parina päivänä ihan pientä verituhrua tullut. Tällaista ei ole aikaisemmin ollut. Tuhru on ennen ollut aina ruskehtavaa. Mut mitään kunnon vuotoa ei ole ollut. En edelleenkään usko raskaana olevani. Kai se täti sieltä vielä kurvaa paikalle, vaikka ei ole menkkamaisia kipuja. Olen kyl miettinyt testaamista, mut negan saaminen tuntuu niin pahalta. :(

Kuulin juuri et serkkuni ex-vaimo odottaa uuden miehen kanssa lasta. Hänellä on serkkuni kanssa kolme pientä lasta. He eivät ole olleet edes kauaa yhdessä. Näistä kolmesta lapsesta huolehtiminenkaan ei ole mitään helppoa. Lapset varmasti kärsivät tilanteesta.

Mukavaa viikonloppua!

Hensku00: Pk-seudulle reissataan, eli aika kauas täältä katsottuna. Aika vinhalta kuulostaa tuo sun siivousinto, voisit vaikka tänne päin kans lähettää sitä =)

Siis apua, mua pelottaa, että meidän vauvakuume paljastuu, kun näen kaveria reissussa nyt viikonloppuna, ja jos se tarjoaa jotain alkoholijuomia mulle. Oon huono huijaamaan mitään mistään antibiooteista tai muusta. Vaikka ei kai sitä juomattomuuteen tarttis mitään syytä ollakaan. Mut luulen, että hän näkee mun läpi heti jos kieltäydyn. :$ Kukaan ei siis tiedä, että yritys on käynnissä. Enkä haluais että tämä kaveri on se, joka ekana saa tietää. No, mut ei sille sit mitään voi, ehkä en tunnusta kuitenkaan mitään. :D

Hensku00
Joo saa toki kysellä ja itsekkin sitä harrastanut ennen projektia urakalla :)
meille tulee asuinpinta-alaa muistaukseni 138, jossa on sitten 4 huonetta ja muut perusjutskat,ei mitään erityistä. Jukka-talon malli on meillä, ja tarkemmin olikohan nettimalliston 136-1, jota sitten vähän pidennetty ja muokkailtu, mutta netistä löytyy pohjapiirrosta jos haluaa käydä katsomassa. Budjetiksi meillä on laskettu tontteineen ja pihoineen noin 160 000, max 170 000e, josta oman työn osuus on melkoisen suuri, kun työmiehet omasta takaa, ja tuohon hintaan sisältyy myös maalämpöpumppu.
Kyselkää ihmeessä lisää jos kiinnostaa, vastaan ihan mielelläni :)

Ja kiitos pikku neidin kehuista :heart: on se aika söpöläinen, vallan jo jännittää saako hän olla blondi kikkaroineen päiväkodin joulujuhlassa enkeli :heart:

Joo on tuo kuume jo onneksi helpottanut mutta tuo kamala yskä vaan vaivaa edelleen ja siihen saatiin tänään selvyys että se on infektio astmaa kuulemma,no onnex saatii lääkettä nyt niin eiköhän tuokin tosta rupee helpottamaan,toivottavasti.

Täällä ei edelleenkää ole muuta kuin tuota limaa tulee ja yhden ainoan vihlaisun oon masussa tuntenu mutta mitään muuta ei o tuntunu.

Tänää meijän koko perhe näkyy töllössäkin tossa 21.00 aikaan 2 kanavalla ja ohjelma on tartu mikkiin :D

Onpas tänne tullut tekstiä viimeisen vierailuni jälkeen, menen heti omiin kuulumisiini...

Edelleen mietin tuota mun mahaa joka kuplii, vihloo, paukkuu...on siis kaikkea muuta kuin normaali. Mitähän tää oikein on kun viime kierrossa menkat alkoi tosi aikaisin (kp18/30) ja nyt kun menkat on ohi niin mulla voimistuu koko ajan vihlonnat. Kovasti toivon lasta mutta en pätkääkän usko että olisin raskautunut heti ekasta yrityskerrasta (varsinkin kun menkatkin oli). Mietin voiko mun välilevynpullistuma alkaa taas oireilemaan tuolla vihlonnalla?

LAUANTAI 11.10.2008

Kumkvatti....................kp 12/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 24/28................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 32/28-30...........yk3..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 22/30................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 26/31................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 26/26-30..........yk2..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 12/32...............yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 6/25-29.............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 7/28-30............yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 21/33-37..........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 7/30..................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 12/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp50/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp40/27.................yk.2.........1. toiveissa
denise..........................kp22/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp9/30....................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp13/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp37/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp31/28-32............yk.1.........1. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07

taaperox4Hyvä että siellä jo pahin helpottanut, ja eiköhän se lääkkeillä mene loputkin ohi! Niin mä vilkasinkin tuota tartu mikkiin-ohjelmaa, ja siellä yleisössä ainakin pieniä lapsia näkyi vahempineen olevan useampiakin =) ekaks ennen ohjelmaa mietin että ootteko ihan kisaamassa siellä vai yleisössä, mutta taisitte siis olla yleisössä :D

H-a-n-n-e Mikäköhän sun masussa on? Välilevynpullistunmahan on aika kipeä, että kyllä sen varmaan tunnistaa....mullakin on tuota välilevy onglemaa, ja se aina välillä oireilee, viimeks maanantaina.

sarppuli kiitos vastauksista!:) tuota budjettia on meilläkin vähän samalaiseks aateltu, et 160-170tuhatta,plus tontti. Täällä päin nuo tontit vaan on niin kauhean kallita! Oliko teillä tontti minkä hintanen? Täällä ne maksaa keskimäärin siinä noin 30-45 tuhatta. Teille tulee kyllä ihan kivasti neliöitä! :) On huojentavaa kuulla että muutkin on liikkeellä "vähän pienemmällä budjetilla", kun tuntuu että moni kun rakentaa saavat rahaa uppoamaan siihen sen 300tuhatta. :eek: Meillä kans on työmiehiä omasta takaa, ja sähköt saadaan kans todennäköisesti tuttavankauppaa vähän huokeammalla.Ite ois tarkotus tehä kans mahdollisimman paljon. Täytyykin käydä kattoon tuota mainitsemaasi jukkatalon mallia :)

Täällä vähän väsynyt olo, vielä tää flunssa rasittaa. Menkoista ei ole mitään oireita, vähän vatsaa nipistelee munasarjojen/kohdun tietämiltä aina välillä.Vähän malttamattomana oottelen ens viikkoa, toivottavasti pääsisin testailemaan!! =)

Hensku00
Herran Jumala minkä hintaisia tontteja :/ Ei meidän tontti maksanu kun 3000 ja risat, onhan se pieni ja tuollaisella asutusalueella mutta silti, kuullostaa karmivalta tuo hinta :S
Saahan taloon varmasti uppoamaan vaikka kuinka paljon, jos olisi kahisevaa hiemankin ylimääräistä.meille tuo budjetti on ihan max, olisi varmasti saatu pihistettyä johonkin 140-150 000 jos oltais vähän katottu hintoja kun valittiin laattoja ym, mutta oltiin sillä periaatteella liikenteessä että kerran vain rakennetaan ja otetan sellaista kuin halutaan.
Meillä miehen isä tosiaan on kirvesmies ja mies itse sähköputkimies ja hänen veljensä myös sähkömies ja tällä hetkellä hakee vielä urakointilupia niin tekee meidän talon vähän niinku opinnäytetyönä niin ei maksa kuin tarvikkeet, jotka nekin saa puoli ilmaiseksi kun tehneet noita projekteja yhdessä ennenkin niin jäänyt paljon yli. mie sitten tietenkin olen hyvänä työnjohtajana ja huiskutan pensseliä niin ahkerasti kuin suinkin lapsen vahdinnalta ja vuorotyöltä ennätän :D Niin ja tuo neliömäärä, kaikki puhuu suht isosta ja silti sitä ite vain miettii että miten mahtuu :) että olisko sittenkin pitänyt tehdä isompi, mutta eiköhän sitä tuossakin riitä siivoamista ja lämmittämistä.

juu olihan siellä noita muksuja mut me oltii siinä naisesiintyjien takana olevassa katsomossa ylärivissä olin 2 tytön kaa ja mulla oli vauva sylissä jolla oli kuulokkeet päässä.Ja mun edessä istui mun mies meijän kolmannen tytön kaa..kyllä meijät sieltä oli moni tunnistanut ja tänää on saanu olla puhelimes monesti sen takia.

tervehdys..tänne ei mitään uutta..kolmatta päivää tuskailen ton mun selkäni kans et en mä edes huomais jos olis jotain menkkakipuja ollut.. :) nyt onneks alkaa pikkusen helpottaa toi selkä..kyllä mä töissä olen ollu ihan normaalisti vaik itku meinannu tulla välillä ku sattuu niin maan vietävästi. :kieh:
Täytyy vielä muutama päivä odotella josko ne kuukautiset alkaa..nyt on kyl alkanu se vessassa ravaaminen yöllä max kaks kertaa..ja sit ruoka ei maistu,on koko ajan sellanen täys olo.Ja kaikki makee,yök..ei siis kerta kaikkiaan mene alas..ennen oli melki aina kova makeenhimo.. :D ja työhousut ei meinaa mennä kiinni ku väkisin..on toi mun maha niin turvonnu et huhhuh,mut se voi myös johtua tulevista menkoistakin jos ne on tullakseen..
Mut jännäillään..mites muilla joilla kierto lopuillaan?plussatuulia kaikille..+++++++

Hensku00,kiertopäivä on 31(normaalisti28 tai 29) mut minkä mukaan toi yrityskerta ilmoitetaan?Tarkoitetaanko sillä kuukausia vai kierron aikana kertoja?
Ensimmäistä yritetään...Tein kaks testiä tänään,molemmista tuli haamuviiva,koitan ens viikolla tehdä vielä kolmannen..Osaako kukaan neuvoa millä/missä vaiheessa saan parhaiten varmistettua että on tärpännyt?

SUNNUNTAI 12.10.2008

Kumkvatti....................kp 13/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 25/28................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 33/28-30...........yk3..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 23/30................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 27/31................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 27/26-30..........yk2..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 13/32...............yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 7/25-29.............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 8/28-30............yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 22/33-37..........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 8/30..................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 13/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp51/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp41/27.................yk.2.........1. toiveissa
denise..........................kp23/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp10/30....................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp14/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp38/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp32/28-32............yk.1.........1. toiveissa
masuha1......................kp32/28-29............yk6..........1. toiveissa

:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07

masuha1 Onnea haamusta!! :flower:
onko nyt ok nuo sun kiertopäivät, 32/28-29? :) yrityskerroilla tarkotetaan sitä montako "kuukautta" ootte yrittäneet, tai siis kuinka monta kuukautiskiertoa ootte yrittäneet :)

Nyt tällänen pikavisiitti täällä, meillä on asuntoesittely puolilta päivin, joten täytyy alkaa siistimään vielä kotia vähän.... palaan myöhemmin uudelleen! :wave:

siis kyllä taas oireita löytyy.. :) ruoka ei maistu tosiaan vieläkään..sama oli ekassa raskaudessakin..sillon laihduinkin viis kiloo raskauden alussa..ja tosiaan mun mies oli ostanu mulle suklaalevyn ku oli rankka työpäivä eilen ton selän takia ni ei maistunut ku pari palaa..oli niin makeeta.. :x iho on tosi rasvanen ja tukka kans..ja pientä huonovointisuutta havaittavissa. :/ ja täs pari päivää ollu kyl niin veto pois ja jotenkin kuumeinen olo ja nyt sit mittasin ni lämmöt vähän noussut..
No tässä jännäillään vielä muutama päivä..jos tekis torstaina sit testin ellei menkkoja ala kuulumaan..on nimittäin syntymäpäivä sillon..se olis kyl ihana synttärilahja.. ;)

Kuten jo viikolla arvelinkin, niin tätihän sieltä tuli vierailulle. Nyt ei enää harmita niin paljon, mitä pari päivää sitten. Mut mies onneksi lohduttu, et kyl se tästä vielä iloksi muuttuu. Miehillä on niin positiivinen asenne joka asiaan, et uskovat, et joskus se onnistuminen tapahtuu. Nyt siis kp2.

Viime yönä iski paniikki että mitä tapahtuu..
Heräsin kovaan alavatsakipuun eikä se loppunut millään,sitten olo alkoi tuntua heikolta joten ajatteli mennä vessaan jos kuitenkin lentää laatta..Istuskelin vessassa vähän aikaa ja kipu vaan jatkui,sitten aloin hikoilla..Odottelin 5-10 min. kunnes kipu loppui..Onneks..!Sen jälkeen takaisin sänkyyn nukkuun,ajattelin että kuuluuko tää tälläinen kipu asiaan vai onkohan siellä vatsassa mennyt jotain huonosti..Tein iltapäivällä tänään taas kolmannen kerran testin ja taas se haamu tuli heti..!

Yhteistyössä