Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

täällä menee ihan hyvin jos ei oteta huomioon tätä pahoinvointia joka on taas voimistunut aamullakin meinas taas tulla ylös ja sit on lämmöt 37.5 ja normaali lämpö mulla on 36.7

nyt poika heräs täytyy antaa ruokaa hälle ennen kun hermostuu.
 
TORSTAI 16.10.2008

Kumkvatti....................kp 17/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 29/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 6/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 27/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 31/31.................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 3/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 17/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 11/25-29..............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 12/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 26/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 12/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 17/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp55/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp18/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp27/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp14/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp18/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp42/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp36/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?..........


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Vitsit tää on jännää! :D Ei vieläkään menkkoja! Kun aiemmat kaks kertaa ne on tulleet kellontarkasti kun oon näitä teroluteja syönyt....hiih, jännittää! :D Kuhan ne vaan pysyis poissa ja sit saisin plussan!! Huomenna aattelin testailla jos ei menkat ala siieks :)

Plussatuulia+++++++++ kaikille!! :)
 
Hensku, toivottavasti ne menkat nyt tajuais pysyä poissa!

nelosenkaipuu, no uskon! Toivottavasti asiat selkiävät maanantaina.

masuha:lla loistava sotasuunnitelma :D

Kp 27, ei menkkoja vielä mut eiköhän ne sieltä kohta... vaikka toki toivon ettei ne tulis siltikään, mut ei tästä PMS:stä oikein voi erehtyä :|
 
Olen hetken seuraillut juttujanne ja nyt haluan ilmoittautua mukaan jos joukkoon vielä mahtuu... Ensin onnea kaikille plussanneille!!!!!!!
kp:t on ihan hakusessa vielä kun vasta ehkäisystä luovuttiin, mutta päivittelen niitä sitten kun täti on käynyt...
nelosenkaipuu oletko testannut sen negan jälkeen vielä uudelleen?
Kahdella kaverillani on nimittäin käynyt niin että menkat on kestäneet viikkoja ja sit kun ne menivät lääkäriin selvis että ne on raskaana!
Joko
Taaperotx4 on testaillut?
 
nelosenkaipuu harmillista jos menkat on tolleen pitkittyneet!! :| tosiaan varmasti hyvä käydä lääkärissä tarkistuttamassa tilanne! Voimia! :hug:

denise toivotaan että sulla kans ei menkat alkais vaan tulis se plussa sullekin!!


Hermostuttaa,jännät paikat! Selkää jomottanut tänään nyt iltapäivästä, toivottavasti se merkkais raskautta...nännit myös tajuttoman arat! Toivotaan parasta, pelätään pahinta...huomenna testaamaan.. :whistle:
 
Plussanneille onnittelut ja ei-vielä-plussanneille jaksamiset! :hug:
Ja mami09, tervetuloa munkin puolesta. :)

Mulla ei vieläkään mitään uutta. Jotain toiveajattelu(?)oireita on nyt ollut, lähinnä sellasta painon tunnetta alavatsalla ja pientä kipuilun tunnetta sekä hieman jotain huimauksen kaltaista oloa ja pientä huonovointisuuttakin ehkä. Toivon että ois raskauden merkkejä, mutta kun en sitä ovulaatiotakaan onnistunut paikallistamaan niin en kovasti uskalla toiveita raskautumisestakaan elätellä... Ajattelin et oottelisin nyt tonne kp 50 ennen kun testaan taas. Odottavan aika on vaan niin kovin pitkä.... :(
 
terve mami09 :wave:

Täällä on otettu ehkäisy taas käyttöön. Musta ei vaan nyt tunnu siltä, että haluan olla raskaana tai kotona pienen vauvan kanssa. Roikun vielä tässä pinossa mukana muodon vuoksi sinne asti kunnes menkat alkaa koska onhan se mahdollista että saattaisin olla raskaana :/ En pidä sitä kovin todennäköisenä mutta, niin kuin sanotaan että jos on nainen ja harrastanut seksiä niin on mahdollista olla raskaana :D

Kauanko uskotte siittiöiden elävän? Mehän harrastettiin seksiä ilman ehkäisyä sillon kp 14 mutta mulla on yleensä ovis vasta lähempänä kp 20. En millään usko, että ne olisi selviytynyt niin kauan eikä mulla ole lämmöt noussut joten todennäköisesti en ole edes ovuloinut. No, viikon päästä sen sitten taas näkee ;)

Käyn kuitenkin täällä vielä lukemassa teidän juttuja ja kommentoimassa, jos sallitte :) Pidän teille kaikille peukkuja ja todella toivon että saatte ne kaksi viivaa niihin testeihin mahdollisimman pian! :hug: :D Eikä sitä koskaan voi tietää... ehkä mun mieli muuttuu ja ensi kierrossa olen taas täällä jännäämässä uusien kuumeilijoiden kanssa (Te olette kaikki sillon jo toivottavasti odotuspuolella :p )
 

PERJANTAI 17.10.2008

Kumkvatti....................kp 18/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 30/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 7/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 28/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 2/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 4/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 18/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 12/25-29..............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 13/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 27/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 13/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 18/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp56/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp19/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp28/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp15/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp19/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp43/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp37/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?..........


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Cyanide Kiva jos pysyt täällä meidän porukassa mukana kumminkin?! Ja kuumeilemaan takasin olet tervetullut milloin vain!! :)

taaperox4 :hug:


Täällä mulla testailut meni pieleen :headwall: joku vika testissä tai sit mä mokasin jotain sen teossa. Siihen ei tullut ees sitä toista kontrolli-viivaa, eikä siinä ees se nestereagenssi lähtenyt kulkemaan siitä testi-ikkunoiden läpi...eli ihan kuollut koko testi :/ Aattelin että lähen apteekista hakeen uuden testin. Ois mulla yks babyplussan testi, mut siinä suositellaan et pitäs tehä aamupissasta...en malttais oottaa enää huomiseen.... :/
 
Cyanide kiitos tsemppauksesta! :) taidan sen testin sit tehä! toivotaan kovasti että tää testi tuo sen plussan! :D Kävin siis äsken apteekissa ostamassa uuden raskaustestin, ja nyt iltapäivästä aattelin sen tehä. Vitsit mua jännittää! Pelkään niin kovasti sitä negaa! Sit mä kyllä ihmettelen jos nega tulee et mist johtuu... aiemmin tosiaan niin kellon tarkasti näitten terojen kanssa menkat tullu. Mut ei, ei se saa olla nega!! Noh, kohtahan sen saa tietää! Plussatuulia +++++++ nyt mulle vaan!! :D Ja muille kans++++++! :)
 
Miirulainen tervetuloa! :wave: Ja pahoittelut menkoista! :hug: Ilmotatko sun kiertopäivät ja yrityskerrat, niin lisään listaan! :)


Mä täällä tuun hulluks noitten raskaustestien kanssa!! :headwall: Samanlainen testi kuin aamulla, ja testi alkoi toimia vasta testiajan jälkeen. Siinä neuvottiin, että jos tulos 5minsan jälkeen on epäselvä, niin odota toisen 5min. Noh, odotin sit, ja nega oli :( ihan jotain viivanpaikkaa/haamua olin näkevinä, mutten ole varma. Ja oudosti kyllä toimi!! Menkoista ei kuitenkaan ole mitään oiretta, musta tuntuu että mulla loppuu jaksaminen!! :'( En kyllä oikein luota tohon testiin, ja vika kerta kun tuon testin ostin. Aattelin et vielä huomen aamuna testaan babyplussan testillä, jos sit viel on nega, niin sit kyllä täytyy vaan uskoa et jossain vaiheessa ne menkat sit on vissiin tulossa kuitenkin :'( Tuo äskönen testipissa oli kyllä aivan tajuttaman laimeeta, lähes kirkasta, ja mietin et voikohan se vaikuttaa? Vai onko kaikki toiveajattelua.... Mut niin kauan kun ei oo menkkoja niin on toivoa! Jos siis ei menkkoja huomis aamuun mennessä tule, niin sit vielä testaan. Jos sit vielä on nega, niin kyllä suuresti ihmettelen. :|
 
Voi Hensku00 :hug: jaksamista, raastavaa tommonen epätietoisuus. Ihme testejä kyllä...

Kp28, huomenna tai sunnuntaina tulee 14 päivää oletetusta oviksesta, ja tätiä oottelen. Vaikka oon melko varma, että ei oo tärpännyt niin silti aika tuskaista odotella menkkoja. Haluan päästä äkkiä kypsyttämään uutta munista :D

Niin ja tervetuloa uudet! :wave:
 
denise kiitos halauksesta! :) Täällä kyllä vähän matalat fiilikset, mut kait tää tästä. Yhen tuttavan kanssa puhuin ja hän sanoi että voi mennä reilu viikkokin ennen kuin plussa tulee näkyviin.... tiedä sitten, mutta toivon parasta silti! :|
 
hensku00 toivottavasti sulle tulee plussa testistä sit huomenna.täällä pidetään peukkuja..

Täällä menkat loppu tänään..hurjan kauanhan ne kestikin.. :) jopa kolme päivää..mut niin siis todella niukat..mut oireetkin kyl katos noiden menkkojen myötä et se siitä sit ja odotteleen uutta ovista ja yrittämistä.. :)

Ja Miirulaiselle tervetuloa joukkoon!!! :wave:
 
LAUANTAI 18.10.2008

Kumkvatti....................kp 19/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 31/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 8/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 29/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 3/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 5/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 19/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 13/25-29..............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 14/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 28/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 14/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 19/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp57/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp20/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp29/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp16/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp20/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp44/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp38/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?..........
Miirulainen....................kp?..........................yk?.........




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 

Yhteistyössä