Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Nasuli08: Tätipahoittelut :hug:

masuha: Oho, siellä nyt on kummia tapahtunut :eek: Ja onnea haamusta! :flower:

Kp 24, oireet nolla, joten tätiä odotellaan loppuviikosta saapuvaksi. Enkä viikonloppuna paljastunut kaverille, huh :)
 
MAANANTAI 13.10.2008

Kumkvatti....................kp 14/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 26/28................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 3/28-30...........yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 24/30................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 28/31................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 28/26-30..........yk2..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 14/32...............yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 8/25-29.............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 9/28-30............yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 23/33-37..........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 9/30..................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 14/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp52/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp42/27.................yk.2.........1. toiveissa
denise..........................kp24/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp11/30....................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp15/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp39/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp33/28-32............yk.1.........1. toiveissa
masuha1......................kp33/28-29............yk6..........1. toiveissa


:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
 
Nasuli08 pahoittelut menkoista :hug: mut hyvä jos olet jo paremmalla mielellä! Tsemppiä uuteen kiertoon!!


masuha1 pitäskö sut laittaa jo plussaineisiin? :) On sulla ollut jännä yö, jospa nuo kivut on vaan merkki raskaudesta? ;)


taaperox4 sullakin lupaavat oireet! ;) katoin tuota listaa niin ollaan sun kaa aika samaassa tilanteessa!Eli nyt sitten jännätään! ja hentsu84 myöskin, jokohan me kohta kaikki kolme plussataan!! :D


sarppuli en nyt pääse lukemaan viestiäsi edelliselta sivulta, mutta koitan muistella mitä kirjotit... ainakin jäi mieleen että teillä hyvin noita työmiehiä omasta takaa!!:) Meillä molempien isät ovat rakentaneet ennenkin, ja miehen isä on puuseppä, plus hallitsee esim. myös muurauksen. Mutta nuo sähkö ja putkityöt joutuu teettää vieraalla, ainoastaan sähkömies on läheinen perhetuttu.Täällä nuo tontit on tosiaan HIRMU kalliita, saattaa saada kyllä reilulla parillakymmenellä tuhannellakin, mut keskimäärin sen kolmekymmentä tuhatta on hintaa :/ mut nää on kaupungilla. Yksityiseltä saattaa saada kauempaa halvemmalla isoja tontteja, mut me ollaan aateltu ehkä ostaa kaupungilta, kun sit tulee bussiyhteydet yms.... Olis meillä tontti tiedossa tyyliin eurolla mun vanhempien tilalta n.30kilsaa kaupungista, mutta halutaan kuitenkin ehkä tänne kaupunkiin jäädä. Mies kuitenkin koko ikänsä asunut täällä, niin vaikee täältä on lähteä yhtäkkiä maalle. Mut kyllä teillä ihana vaihe on menossa, kun rakennatte, mutta varmasti myös raskas! Noista neliömääristä, niin kyllä mäkin aina haaveilen ja mietin että pitäs saada mahdollisimman iso mihin vaan rahat riittää, mutta saa nyt sitten nähdä, että minkä kokoinen talo sitten meille tulee....välillä aateltu että pääasia että saadaan se talo!Laitatko muuten lisää kuvia galleriaan sitten teillä työt edistyy? :) "niin mielenkiinnolla seuraa haaveillen omasta rakennus ajasta" :D


Täällä ei muuten mitään erityistä, paitsi että nyt jännään niitä menkkoja, toivottavasti ne ei tule...jotenkin nyt toiveet kuitenkin korkealla.Seuraavat pari päivää sen näyttää!
 
Hensku00
raskasta on tosiaan, ainakin pienen lapsen kanssa, mutta tavoitteena on että tämä odotus ja kaikki palkitaan sitten kun pääsee kantamaan ruokapöydän sisään OMASTA ovesta :)
Joo tietenkin laitan kuvia lisää, nyt tosin seisoo hommat vähän aikaa kun tänä aamuna ollut valu. Pitää kameralta katsoa olisko sisältä minkälaisia kuvia, kun kaikki lattialämmitykset ym muut putket ja viemärit siellä sikin sokin...
 
Kiitti haleista. Kyllä se tästä taas alkaa menemään. Nyt vain pitäisi pitää ajatukset vähän muualla kuin vauvajutuissa. Onneksi on nyt muuta ajateltavaa, kun viikonloppuna tulee kaverit kihlajaisiin ja ensi viikonloppuna lähisukulaiset. Pitää niitä tämän viikon aikana valmistella. Viikonloppuna tuli jo vähän leivottua.

Täällä on muillakin rakennusprojekteja menossa. Meillä on rakentaminen vasta suunnitteluasteella. Tontti on jo valmiina. Talomalliakin ollaan katsottu ja vähän muutoksia tehty. Vielä ei olla ihan varmaksi päätetty onko talo se mitä ollaan nyt katsottu vai tuleeko vielä joku muu.

Sarppuli: Missä galleriassa sulla on kuvia rakennusprojektistanne?
 
Alkaa taas olemaan noita päiviä jo muutama viime menkoista, mutta kaikki mahdolliset testit edelleen vaan negatiivista. Naama on kyllä ollut tosi rasvanen ja hikoilu lisääntynyt, sellasta ei ollut koskaan pillereiden aikana. En sitten tiedä onko noi oireita pillereiden poisjäännistä vai muusta? Mälsää vaan odottaa ja odottaa... :( Miten monta kiertoa kannattaa tai enemmänkin pitää odottaa ennen kun kannattaa mennä lääkäriltä apuja kysymään? :|
 
Muumero mulla oli pillereiden lopettamisen jälkeen kierto aivan sekaisin, tai siis oli tosi pitkää,45-58 päivää. Mulla myös oli naaman rasvottumista ja finnejä, myös hiukset rasvottui kamalan helposti. Suoraan sanottuna nuo kuukaudet pillereiden lopettamisen jälkeen oli ihan hirveitä! Pillerit lopetin siis viime joulukuussa, ja nyt kesän lopulla juttelin lääkärin kanssa ja sain terolutit kiertoa tasaamaan, nyt toinen terolut kuukausi menossa. Et kyllä tuosta pillerieden lopettamisesta voi inhat oireet tulla. Toivotaan että sulla ei menis kiertojen tasaantumiseen näin pitkään kun mulla on mennyt! Ja ymmärrän sua niin tosi hyvin millasta on vaan oottaa ja oottaa niitä menkkoja! Jaksamista, kyllä se kierto siitä palautuu! :hug: ja kannattaa tosiaan mennä lääkäriin sit jos ei itestään tasaannu.
 
Hesku00, menen huomenna aamulla sairaalan labraan ja multa otetaan verinäyte niin varmistuu tämä epätietoisuus että onko siellä vatsassa jotain vai ei..!Kuinkakohan nopeasti sen tuloksen saa kuulla??Onko kellään tietoa?
Tämä päivä on mennyt kivasti,alavatsaa pistelly välillä mutta ei niin että se sattuisi..Katselin peilistä pärstääni,alkanut kukkimaan vähäsen... :)
 
moikka! :wave:
Täällä puhuttiin naaman rasvottumisesta ni oli pakko itekin tulla kertomaan et kyllä olen itekin huomannu ton..täs parin viikon sisällä on kyl tosi rajusti rasvottunu toi mun nassu mut ei kyl kauheesti kuki.. :) siis enempää ku normaalisti..ja tukka rasvottuu kans ihan älyttömän nopeesti.on mulla ennenkin rasvottunu nopeesti mut sain sen rauhottumaan ja se kai johtu stressistä muistaakseen.Et jos illalla on pessy tukan ni aamulla melkeinpä sais käydä uudestaan pesemässä.. :)
Mulla on tän päivää yskittäny silleen tosi kuivasti ja aina nousee kurkkuun sellanen oksennuksen maku tai jokin..todella ärsyttävää ja ällöttävää..

Hensku00 ja taaperotx4 toivotaan meille nyt plussia.. :) koskas olette ajatelleet testailla?

Mulla taas lämmöt nousi illaks näköjään..sellanen puol astetta normaalilämmöstä..heittelee 36,9-37,3..toivotaan parasta et se tarkottaa sitä mitä mä luulen.. :LOL:
 
mä en tiiä vielä koska testaan.Täytyy ny ensin oottaa ees sinne asti kun ne menkatki pitäs alkaa mut jos ei ala ni sit vois kyllä testata.

Esikoisesta mä sain selvän plussan 2 päivää sen jälkee ku menkat oli myöhässä,samoin tokassa ja kolmannessa kävi samoin mut neljännessä sain selvän plussan jo 3 päivää ennen kun menkkojen ois pitäny alkaa.

täällä on ollut koko päivän havaittavissa pientä kuvotusta mut onnex ei enää o tarttenu oksentaa.

Nyt sitten meijän Jasminilla on myös korvatulehdus.
 
Hensku00, kiitos kannustavista sanoista. Mulla nyt kuitenkin vasta toinen kierto menossa ja välillä tuntuu että tulee jotain epätoivon hetkiä jo nyt. En voi muuta kuin voimahaleja toivottaa jo pitkään yrittäneille! :hug:
Jos nyt oikeen alan jossittelemaan niin voipi olla että viime kierrossa kuitenkin ovuloin, koska jossain vaiheessa oli rinnat tooosi kipeet ja alavatsassa jotain kummallista tuntemusta. Ne molemmat ihan uusia oireita ja kestivät muutamia päiviä. Tein jossain vaiheessa ovulaatiotestin, mutta vaan yhtenä päivänä ja sehän oli kanssa sillon negaa. Mutta samankaltaisia oireita sais tulla sit nyttenkin kun on kerran kunnon testaus päällä, heh! =)
 
TIISTAI 14.10.2008

Kumkvatti....................kp 15/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 27/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 4/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 25/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 29/31.................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 1/26-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 15/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 9/25-29..............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 10/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 24/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 10/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 15/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp53/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp16/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp25/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp12/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp16/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp40/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp34/28-32............yk.1.........1. toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
masuha1 miten kävi? Toivotaan parasta!! :) peukut pystyssä täällä sun puolesta!!


Itellä täällä niin kurjat fiilikset...otin varaslähdön testaukseen, ja ihan selvä negahan se oli :'( nyt tuntuu niin pahalta että :'( .... vaikka mun ois kannattanut oottaa siihen et menkat ois ees myöhässä ennen kun testaan, mut en malttanut.... kait se on niin että niin kauan on toivoa kun ei oo menkkoja...kait :'(
 
Hei taas kaikille ja onnittelut plussanneille...
Täällä alkaa taas kohta jännääminen ja tädin odottelu... Tai toivominen ettei sitä näkyisi:)
Meilä pikkuneiti oksennustaudis ja ollaan kotona.
En oo kauheesti ehtiny palstalle kirjotella mut seurailen kyllä aktiivisesti taustalla:)
 
Hensku00, positiivinenhan sieltä verinäytteestä tuli...!! :heart: Eli miut saa lisätä plussanneisiin... :) Nyt pitäis odottaa viis viikkoa ekaan neuvolakäyntiin..Ei malttais millään!

Mitäs ehdotatte että mitä mun kannattais tehdä, kun työpaikan pikkujoulut ois tulossa enkä tiedä kannattaako mun mennä ollenkaan sinne,koska en tietty ota mitään siellä:) Ja sitten kun muut huomaavat niin arvuuttelevat ihan varmasti että odotan,jätänkö juhlat väliin vai mitä vaihtoehtoja tai selityksiä olisi...??
 
moikka!
mulle voi sit laittaa kp1 :( alko tänään sit ihan yhtäkkiä menkat..mua ottaa taas niin päähän..mun mies on ihan maissa ku ei taaskaan onnistanu vaik selitin sille et ei se niin helposti käy pillereiden jälkeen.No mut pakkohan sitä on jatkettava yrittämistä.. :) Mut mulle tuli taas sellanen olo et en mä sittenkään halua vielä vauvaa..töissä niin hektiset paikat et tahtos olla nyt siellä mut sit kuitenkin haluun jo vauvan..no tässä on taas kuukaus lisäaikaa.. :)
masuha1 mä mietin tota kans JOS olisin ollut raskaana ni ehkä olisin jättänyt väliin ne pikkujoulut ni ei tarvi miettiä mitään tekosyitä miks ei juo ja kun kuitenkaan ei halua varmastikaan kertoa olevansa raskaana.. :) joko jätät väliin tai sit sanot et ei voi juoda ku seuraavana päivänä tärkee meno ettei voi juoda.. :p
 
moi!
oli tässä vähän päälle parin viikon tauko kun oli muutto ja kaikkea muuta kiirettä.
mulle voi pistää kp16/27.. nyt ollaan kohta viikko asuttu miehen kanssa uudessa asunnossa, muutettiin lähemmäs miehen työpaikkaa ja muutenkin lähemmäs keskustaa.
meillä on täällä hyvän ystäväni lapsi hoidossa, ihana 4-vuotias tyttö:)
 
Iltaa kaikille! :wave: Nyt nopeesti kävin päivittämässä listan tietoja. Kiva Mexico suakin nähdä täällä taas! :) ja hentsulle halit :hug:

kiana78 kiitos rohkasevista sanoista! Mukava suakin nähdä täällä pitkästä aikaa! :)
Täällä ei vielä ole menkkoja kuulunut, joten pikkasen vielä toiveet herää...täytyy vaan toivoa et ne pysyis poissa....
 
KESKIVIIKKO 15.10.2008

Kumkvatti....................kp 16/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 28/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 5/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 26/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 30/31.................yk2...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 2/26-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 16/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 10/25-29..............yk 4.........1. toiveissa
sarppuli........................kp 11/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 25/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 11/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 16/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp54/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp17/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp26/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp13/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp17/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp41/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp35/28-32............yk.1.........1. toiveissa



:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Tässä tän päivän lista! :)

Masuha1 mä en muista onnittelinko sua jo plussasta, jo en niin tässä tulee onnen toivotukset!! :flower: noista pikkujouluista, niin mä en ehkä menis, kun sitä saa sit selitellä et miks ei juo.... ellet sit keksi hyvää selitystä. :)

Mites Zangelinalla menee, sulla jo koopeet täynnä? :)

Täällä mä jännään alkaako menkat vai ei....ei oikein oireita ole menoista vielä, ja toivottavasti ei tuukkaan oireita ja menkat jää tulematta. Vähän tuollasta jomotusta on ollut tuolta oikealla alavatsalla munasarjan kohilla, mut oikeastaa se on jomottanut jo pari viikkoa...onkohan ihan normaalia? Kovasti tässä nyt kuitenkin on toiveita eilisestä negasta huolimatta!


taaperox4 mites siellä menee, pidetään peukkuja! :)


Tulkaahan kertomaan tänne kuulumisia!? :wave:
 
Varasin tänään ajan varhaisultraan..!Tasan kahden viikon päästä pääsee sinne katsomaan että mitä siellä näkyy...! =)

Ja pikkujouluja varten mulla on jo sotasuunnitelma... :kieh: Silloin keskiviikkona kun menen lääkäriin niin jos joku kysyy miksi kävin niin sanon että se oli vuositarkastus..Pikkujouluissa voin sanoa että on antibioottikuuri(jos tarkemmin joku kysyy niin pissatulehdus!) joten en viitsi paljoa juoda,jos mulla on esim. siideritölkki kädessä,niin kastan kieleni ihan kun joisin siitä,sitten mennessäni vessaan,kaadan viemäristä siiderin ja vaihdan sen veteen..Baarin puolella otan alkoholittomia juomia ja siinä se toivottavasti on sitten hoidettu..! ;)
 

Yhteistyössä