teddybear82 joo niin tais olla samaan aikaan yrityksen alotus
Tuosta pillereiden lopettamisesta, että kait se on hyvin yksilöllistä, miten kroppa reagoi... mulla se reagoi protestoiden, lopetin pillerit viime joulukuussa, ja nyt elokuussa sain terolutit tasaamaan kiertoa, koska mulla kierrot veny pillereiden lopettamisen jälkeen tooosi pitkiksi. ja lopettamisen jälkeen mulla oli aika inhottavia oireita, tukka rasvottu tosi nopeaan, tuli kauheesti finnejä, pinna oli kireellä...semmosta aika kurjaa oli pari ekaa kuukautta lopettamisen jälkeen. Mutta toivotaan että sulla ei kierto menis sekasin, ja muutenkin menis kivuttomasti lopetus!!
Mä en vaan ikinä enää ite ota pillereitä, niin kurjaa se lopettaminen oli. Mut sit tuohon kysymykseesi aspartaamista, niin eikös sitä saa käyttää raskauden aikana? Niin mä olen ainakin käsittänyt? Mä olen sitä ainakin käyttänyt nyt kun yritetään. Aiemmin käytin suklamaattia, mutta sitähän ei saa käyttä, joten sen jätin pois ja tilalle otin aspartaamin. Siis aika ristiriitasia tutkimustuloksia maailmalta tuosta aspartaamista on tullut, mutta kun kerta sen käyttöä ei ole kielletty, niin luulisin että sitä uskaltaa käyttää? En tiiä, täytys vähän itsekin asiaa koittaa tutkia enempi. Ja eiköhän ne neuvolassa sitten ohjeista tarkemmin tuostakin asiasta.
Varri tervetuloa mukaan porukkaan kuumeilemaan!
haluutko ilmottaa sun kiertopäivät ja yrityskerrat, ja monesko lapsi toiveissa, niin voisin lisätä tuohon meidän listaan?
Täällä ei mitään muutosta aikasempaan, vaan odotellaan. Rinnat on kyllä arat, ja vatsaan jomottaa välillä, rasituksessa tulee. Mutta seuraavat päivät taas näyttää!
Nyt sieltä alkaa kohta huippumalli haussa ja sit täydelliset naiset, taidan ottaa mansikkaa pakkasesta(nams) ja ruveta kattoon niitä