Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

Mä en tehnytkään sitä testiä tänä aamuna... aattelin että annan olla pari päivää(jos maltan) ja testailen sit maanantai aamuna uudelleen jos ei menkat sitä ennen ala. Kuitenkin kun eilinen oli periaatteessa nega, niin kait sitä pitäs uskoa. Tiiä sit. Raskaus oireita tuntuu kyllä olevan, rinnat tosi arat, repäisykipuja, yms, mut nuo voi kans olla oireita tulevista menkoista, joten.... Ei voi muuta kuin ootella. Vielä en ole kaikkea toivoa kuopannut, mutta täytyy olla realisti...
 
täällä olo on mitä kamalin oksettaa ja väsyttää ja kuumetta on noin 40 astetta eli ei kyllä oo jaksanu kun nukkua kokoajan tän ja koko eilisen päivän.Sit vielä kun noi kaikki muksutki on kipeitä.

Toivottavasti moni teistä plussaa vielä!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hentsu84:
hensku00 toivottavasti sulle tulee plussa testistä sit huomenna.täällä pidetään peukkuja..

Täällä menkat loppu tänään..hurjan kauanhan ne kestikin.. :) jopa kolme päivää..mut niin siis todella niukat..mut oireetkin kyl katos noiden menkkojen myötä et se siitä sit ja odotteleen uutta ovista ja yrittämistä.. :)

Ja Miirulaiselle tervetuloa joukkoon!!! :wave:
kiitos :wave:
 
hensku00 neljäs ois haaveena...eli sen voit tonne listaan lisätä. Ja täällä sitä jännätään sun puolesta...ilmoittele sitten heti kun oot testaillut! Tsemppiä!!!
denise koskas aiot testailla...
Täällä sitä vaan odotellaan tätiä että tietäis koopeet...mutta ainahan se olis mukavampaa jos se jättäis tulematta ja olis käynyt heti tärppi...melkein mahdotonta ,muttei ihan!
 
SUNNUNTAI 19.10.2008

Kumkvatti....................kp 20/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 32/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 9/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 30/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 4/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 6/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 20/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 14/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 15/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 29/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 15/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 20/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp58/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp21/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp30/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp17/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp21/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp45/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp39/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen....................kp?..........................yk?.........




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Kiitos mami09 tsemppauksesta! lisäsin listaan että neljäs teillä toiveissa! :) ja toivotaan että teillä kans ois tärppi käynyt!! :)

taaperox4 pikaista parenemista sinne!! Kurjaa olla kipeenä, toivottavasti pian helpottaa!! :hug:

Annastiina82 ja denise teillä koopeet täynnä, tulkaahan kertomaan mitä kuuluu?! :wave: pidetään peukkuja ettei täti tulis vaan ois tärppi käynyt!!


Tänne ei kuulu kummempia, menkoista ei vieläkään mitään oiretta...onkohan mahdollista plussan enää tulla? Haluan aatella, että niin kauan kun ei oo menkkoja, on toivoa!!!
 
No heippa!

Toivottavasti sulla on Hensku00 tärpänny:) Pidän peukkuja sun puolesta.

Mä lähetin ukon ostamaan testiä ku tänään kävi silleen et tuli töissä niin huono olo et oksensin ihan. Torstaina ja keskiviikkonaki oksensin mut aattelin et sillon ois ollu oksu tauti. Mut eihän se ruukaa kyl uusia.. eli toivo heräsi raskaustärpin suhteen.
Nyt ku uskaltais vaan tehdä sit sen testin. Nega murskaa heti taas kaikki toiveet...
Tietty sit vaan uutta yritystä mut ku toivoo niin kovin raskautta.
Viime raskaus josta nyt kyllä jo yli 6v meni silleesti et oksensin koko raskaus ajan ihan tolkuttomasti, eli joka päivä ja monta kertaa... et siksi ajattelen et nytten vois periaattees alkaa taas samal tapaa... mut eipäs toivota liikoja ennen ku on testailtu. Malttaisko sitä kuitenki pari pv odottaa et tuleeko menkkoja vai ei. Ei kyl ole menkkaoireita yhtää juuri nyt. :whistle:
 
Pitkästä aikaa minäkin tänne kirjoittelen. Monella teistä näyttää olevan jännät paikat, toivottelen teille kovasti + onnea!
Itse en usko että meillä vielä tässä kierrossa tärppää, mulla on ollut sen verta sekasin toi maha että ei ole miehen kanssa paljoa peittoa heiluteltu...

Hensku00 pistähän tietoo testin tuloksesta kun olet sen tehnyt, odottelen mielenkiinnolla tulostasi! veikkaan kyllä + ;)
 
Kp31, menkkoja odottelen, ei toiveita muusta, kun on kaikki klassiset tätioireet. Tietysti täs toiveet nousee, mitä pitemmäksi kierto venyy. Mikä ärsyttää, kun hyväksyin jo tilanteen, että ei täs kierros tärpännyt. :/

Parempaa onnea muille :)!
 
MAANANTAI 20.10.2008

Kumkvatti....................kp 21/28.................yk2..........3. toiveissa
Hensku00....................kp 33/28.................yk3..........1. toiveissa
Nasuli08 .....................kp 10/28-30..............yk4..........1. toiveissa
AnnaStiina82...............kp 31/30.................yk2..........2. toiveissa
taaperotx4..................kp 5/31...................yk3...........5. toiveissa
hentsu84.....................kp 7/29-30..............yk3..........2. toiveissa
Tuulia79.......................kp 21/32.................yk10........2. toiveissa
toivova-84...................kp 15/25-29.............yk 4.......1. toiveissa
sarppuli........................kp 16/28-30...........yk2..........2. toiveissa
Cyanide................. ......kp 30/33-37...........yk 1.........2. toiveissa
Pakanamaan Kartta.....kp 16/30.................yk?..........3. toiveissa
nelosenkaipuu.............kp 21/31.................yk3..........4. toiveissa
Zande..........................kp59/36..................yk.6.........1. toiveissa
Mexico..........................kp22/27.................yk.3.........1. toiveissa
denise..........................kp31/27-30............yk.2.........1. toiveissa
H-a-n-n-e.....................kp18/30..................yk.2.........2. toiveissa
kiana78........................kp22/n.28..............yk.1.........5. toiveissa
Muumero......................kp46/??..................yk.2.........2. toiveissa
Zangelina.....................kp40/28-32............yk.1.........1. toiveissa
mami09.........................kp?........................yk?...........4. toiveissa
Miirulainen....................kp?..........................yk?..........2. toiveissa
Kesäheinä07................kp26/27-29.............yk.2..........2. toiveissa
teddybear82................kp20/28-?................yk.1.........1. toiveissa




:heart: PLUSSANNEET :heart:

Elokuussa:
Ensitoive
Matilda-08

Syyskussa:
Minttu84

Lokakuussa:
Uula
Mammelu
Hapsiainen07
masuha1
 
Annastiina82 hiih, mä jännään sun puolesta! :D Jokos oot testaillut? peukut pystyyn!!
d :) b


denise mä ymmärrän kyllä ton, et toiveet nousee kun kierto venyy :hug: Ja se todellakin ärsyttää!|O Mulla on nyt kans vähän samanlaisia fiiliksiä....


Kiva H-a-n-n-e kuulla sustakin pitkästä aikaa! :wave:


Ja niin...mä en tehnytkään sitä testiä tänä aamuna. kiitos H-a-n-n-e ja
Annastiina82 plussa-tsemppauksesta!! :) Sitä kyllä tarvitaan!:) Aattelin että vielä päivän pari ootan jos ne menkat sieltä kumminkin alkaa.... kaikkein eniten pelkään että mulla kierto jostain syystä taas venyy, se ois ihan kamalaa. Vaikka en oikein käsitä että miten se voi venyä, kun mulla on ne terolutit, ja niitten pitäs tuoda ne menkat, ellei sit oo raskaana. Siks mulla on ollu toiveet niin korkealla, että oisinkin raskaana, koska kaiken järjen mukaan niitten menkkojen ois pitänyt tulla jos en raskaana ole. Ja nyt en sit ymmärrä, että miksen ois raskaana jos niitä menkkoja ei ole!! |O Tää on rasittava tää tilanne!!|O Eihän se selviä muuta kuin testaamalla, mut jotenkin aattelin että pelaan varman päälle ja ootan että ne ois vaikka viikon myöhässa. Keskiviikkona tulee viikko täyteen, aattelin et sit testaisin. Mut tää on niin rankkaa. Ja jotenkin nyt vaan pelkään et mulla on vaan kroppa taas niin sekaisin, et ei ees teroilla menkat tule.... voih, toivokaa että tää menkattomuus johtuis raskaudesta!!Mä oon nin kauan haaveillut vauvasta, ja tuntus niin ihanalta saada ++
Mut ei voi muuta kuin oottaa, ja sit testailla. Anteeksi tää vuodatus, mut nyt tunteet niin pinnassa, ja oon ihmeissäni tästä kropasta!
 
Mä en malttanu sit oottaa ja tein illalla sen testin... nega. :'(
Toisaalta, pikku toivo jäi vielä jos testasinki liika aikasi. Tänään ei oo oksettanu kyl sit taas yhtää.. *huokaus*.
Oon varautunu pidempäänki aikaan kyl sisimmässäni ennen ku tärppää... Mulla oli eka muksun jälkeen syöpä ja poistettii toinen munasarja. Et ei välttis tärppää kovi helposti. Mut kyllä sitä toivoo niin kovasti koko ajan vaikka välillä yrittää haudata ajatuksia vauvasta niin aina se on jossai tuol se ajatus. Näin jopa unta et tein muka plussa testin.. :whistle:
Noh.... jospa jossai vaihees... jos ei nyt. Ihmettelen kyl suuresti tuota pahoinvointia eilen. Olisko se sit vaan muka ollu pitkittyny mahatauti :kieh:
 
No mut siitä on selvitty ja se antaa voimia selvitä aina kaikesta muustakin elämäs:) Ja eipä tässä olla kuitenkaa vielä kauaa vauvelia yritetty:) Et ehkä se sieltä. Pitää kai opetella ovistikkujen käyttö.. :whistle: Muut kiitos haleista Hensku :hug: Pidän täällä peukkuja sun plussan puolesta...

Oon täällä myös pikkasen vihanen ukolleni ku se oli äitilleen paljastanu vauvanyritys touhut. Tietty anoppi on kyselly et millos... ja ku mulla nyt vakkariduuni vihdoin niin on esittänyt tiheämpään vauvatoivetta. Ja ku ukkelin sisko oli äitilleen kertonu et ne yrittää niin ukkoni sitte oli paljastanu et meki. :kieh: Mä en tykkää yhtää jos kuulee vielä sit et eikös jo odota jne... Varsinki jos tää sisko alkaa piakkoin odottaa... huoh. Miehet ei tajuu..............
 
Minäkin tulen tänne vuodattamaan tunteita :| Eilen illalla tilasin muutaman raskaustestin netistä valmiikisi odottamaan jos vaikka joskus pääsisin niillä testaamaan. Kerroin siinä ohimennen miehellekkin että tilaan testit valmiiksi. Illalla sitten kun olimme jo kömpineet nukkumaan niin mies ilmoitti että hänellä on hirveä morkkis siitä kun olemme jättäneet ehkäisyn pois :eek: Hän ei ehkä haluakkaan vielä toista lasta :(

Siis tää on taas sama juttu kuin viime raskaudessa, miehelle iskee hirveä paniikki kun olemme päättäneet yrittää lasta. Tämä on ihan ohi menevä vaihe ja seuraava paniikkikohtaus sille tulee kun tulee positiivinen raskaustesti. Pitää taas antaa ajan kulua ja miehen pohtia asioita kyllä se taas ensi kierrossa haluaa yrittää lasta :)

Mulle tulee vaan niin paha mieli kun toinen alkaa taas sen jahkaamisen... haluun... en haluu... haluun...
 
Moikka! :wave: Minäkin taidan nyt hypätä tänne mukaan, pitkästä aikaa... Olen näköjään joskus ammoisina aikoina tällaisen ketjun perustanu :whistle: ja kiva että se vielä on pystyssä :D vaikka perustajajäsen on pysynyt sen jälkeen niin hiljaa.

Jos joku haluaa päivitellä niin mulla nyt kp26/27-29, toinen toiveissa ja yk2 menossa. Tyypilliset PMS-oireet taas menossa ja niimpä tätiä odottelen saapuvaksi viimeistään to. :/ Harmittaa jo valmiiksi miksei se tärppää mut jospa ens kierrossa sitten :heart: Ei taida auttaa tämä pinoutuminen ja palstailu yhtään ainakaan unohtamaan asiaa mutta minkäs sille voi, pakko saada jakaa asioita muiden kuumeilijoiden kanssa =)
 
Kertokaapas.. aspartaami ja raskauden yritys/raskaana.. miten vaikuttaa?
Oon löytänyt ristiriitaisia juttuja..jossain on et saa käyttää, mut kohtuudella ja toisaalla taas ettei saa ollenkaa... :O:O ehkä joku viisaampi osaisi kertoa??
 
Hensku00 Meillä tais olla samaan aikaa se yrityksen aloittaminen..jos oikee muistan? Meillä vaan lykkäänty aloittaminen tohon lokakuuhun.. :ashamed: mut nyt sitäkin suuremmalla innolla yritetään.. ;)
saas nähä miten sekaisin kroppa on pillereitten lopetuksen jälkeen.. :eek: mites muilla ollut?
 
Minä liityn myös tähän seuraan. :) Minuun iski vauvakuume vasta joku aika sitten. Pillerit lopetin ikäänkuin vahingossa viime kuun lopulla, unohtui vaan ostaa ja sitten olikin liian myöhäistä. Päätettiin sitten että vauva saa tulla jos on tullakseen. ;)
Mitään stressiä ei oteta ja muutenkaan ei kovin paljon laskeskella aiko vaan toimitaan kuten ennenkin. Viikon päästä näkee joko nyt tärppäsi vai miten..
 
teddybear82 joo niin tais olla samaan aikaan yrityksen alotus :) Tuosta pillereiden lopettamisesta, että kait se on hyvin yksilöllistä, miten kroppa reagoi... mulla se reagoi protestoiden, lopetin pillerit viime joulukuussa, ja nyt elokuussa sain terolutit tasaamaan kiertoa, koska mulla kierrot veny pillereiden lopettamisen jälkeen tooosi pitkiksi. ja lopettamisen jälkeen mulla oli aika inhottavia oireita, tukka rasvottu tosi nopeaan, tuli kauheesti finnejä, pinna oli kireellä...semmosta aika kurjaa oli pari ekaa kuukautta lopettamisen jälkeen. Mutta toivotaan että sulla ei kierto menis sekasin, ja muutenkin menis kivuttomasti lopetus!! :) Mä en vaan ikinä enää ite ota pillereitä, niin kurjaa se lopettaminen oli. Mut sit tuohon kysymykseesi aspartaamista, niin eikös sitä saa käyttää raskauden aikana? Niin mä olen ainakin käsittänyt? Mä olen sitä ainakin käyttänyt nyt kun yritetään. Aiemmin käytin suklamaattia, mutta sitähän ei saa käyttä, joten sen jätin pois ja tilalle otin aspartaamin. Siis aika ristiriitasia tutkimustuloksia maailmalta tuosta aspartaamista on tullut, mutta kun kerta sen käyttöä ei ole kielletty, niin luulisin että sitä uskaltaa käyttää? En tiiä, täytys vähän itsekin asiaa koittaa tutkia enempi. Ja eiköhän ne neuvolassa sitten ohjeista tarkemmin tuostakin asiasta.


Varri tervetuloa mukaan porukkaan kuumeilemaan! :) haluutko ilmottaa sun kiertopäivät ja yrityskerrat, ja monesko lapsi toiveissa, niin voisin lisätä tuohon meidän listaan? :)


Täällä ei mitään muutosta aikasempaan, vaan odotellaan. Rinnat on kyllä arat, ja vatsaan jomottaa välillä, rasituksessa tulee. Mutta seuraavat päivät taas näyttää! :) Nyt sieltä alkaa kohta huippumalli haussa ja sit täydelliset naiset, taidan ottaa mansikkaa pakkasesta(nams) ja ruveta kattoon niitä :D
 

Yhteistyössä