Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

Olipas ihanaa käydä raikkaassa ilmassa 50 minuutin lenkki. Nopiaa meni reissu.. Johtuikohan siitä, että anopin kanssa oli puhelimes koko ajan :whistle: . Mutta huomaa kyllä, että on ihan eri fiilis, kun on ruvennut käymään lenkillä. Taidan ruveta käymään kävellen koulussa / töissäkin, jos vain jaksaa.. Täällä kuulema on lunta tulossa ens viikolla. Ja viel ei pystytä renkaita ostaa.. Joten en ole takapotkulla liikenteessä.

Mutta nyt leffaa kahtoo ja sen jälkeen ehkä myös muutakin :D :p .

Meidän yövieras rupes tosi kiltisti nukkumaan.
 
Ja olen se minä hyvä kehumaan, et kui hyvin oon saanu laihdutettua, ku menin sit maistaa 5 karamellia miehen karkkilaatikosta.. :'(
No, kerran jos pitäis herkkupäivän.

Mutta itse asiassa, kun rupes siinä samal asiaa miettii, ni ne karkit ei ees maistunut millekään. Eikä tehny ees mieli, mut silti piti muutama ottaa :'(
 
dragon: tottakai ihmisellä pitää olla karkki ja hemmottelu päivä joka viikko.itse syon viikonloput melkeinpä mitä haluan, viikolla sit tarkkailen syömistäni.

myy: kyselin jo aiemmin siitä ovulaatio mittarista.. miten toimii, mistä ostit ym..
 
Khimaira
RD: tiedän hyvin tuon tunteen: olen ollut joskus muinoin n.20kg painavampi ja varmasti koko loppuelämänsä saa olla syömisten ja liikkumisten kanssa tarkkana :/ Tyypillisenä härkänä (ja muutenkin) olen erittäin perso makealle ja kaikille herkuille :snotty: Mulla ainakin toimii tuo yksi karkkipäivä viikossa- muuten syön koko ajan karkkia/ herkkuja jos niitä vaaan kotoa löytyy :ashamed: Elä ole liian ankara itsellesi :hug:

Mä vielä odottelen hedelmällisiä aikoja- kierto taitaa olla niin pitkä että aika olisi vasta ensi viikon puolella. Normikierrolla (28pv) aika olisi nyt :whistle:
Mutta ne pillerit varmaan sekoitti kierron, niin eihän tässä voi tietää..Ja miusta ne ovistestit ovat sikakalliita..Tai no- kaikki on niin suhteellista..

Plussia kaikille ja tekemisen iloa myöskin ;)
 
Huomenta!

Yritän olla olematta itselleni liian ankara.. Meiltä ei kyl karamelleja kaapista ees joka viikko löydykään.. Mutta oli mukava huomata, että eihän ne ees maistunut millekään.

Meidän yövieras nukkuu vieläkin! :eek: Meni silloin klo 20.10 nukkumaan. Klo 8 heräs ylös ja otin viereeni pötköttelee, että ois odoteltu, että meidän neidit herää ylös ja sitten mennään aamupuuron keittoon.. Mutta neitokainen nukahti uudelleen.

Kerkesin jo koiruliinin käyttää pissillä ja kakalla. Käytiin vain tuossa lähistöllä.
 
Ei ollutkaan ketään tehnyt tänä aamunakaan raskaustestiä, tai ei ainakaan tänne ollut kirjottanut siitä! :heart:

Mukavaa pvn jatkoa kaikille, tänään onkin paljon touhua;=)

Hei vaan!

terveisin -pikkumyy- kp 28/28 :heart: :wave:
 
Heippistä!

Onnea plussanneille ja jaksuja pudonneille! Kyllä ne plussat sieltä meillekkin vielä tulee.

En oo täällä päässy aikoihin käymään, kun kone oli varikolla.
Red Dragon: Mun kohalta listaa vois päivittää; kp 2/32 yk 3. Kiitos. =)

Meillä on häiden suunnittelut kovassa tohinassa. Ei vielä päivää tarkkaa olla sovittu, mutta kevään aikana olis tarkotus sanoa "Tahdon". :heart:

Nyt pyykkivuoren pienentämis hommiin. B)
 
Onnea plussista!!

Kauheeta kun on päivät menneet nopeaan, mikähän nyt jo onkaan menos, loppukiertoa kohti kuitenkin. Hirveesti ei ole yritystä ollutkaan enää, jos noilla harvoilla kerroilla on napsahtanut niin ihmettelen. Ollut vähän välit kireät isännän kanssa, sitä tää 14 vuoden yhteiselo toisinaan on :/
Katselin kaupassa puolituttua naista neljän lapsensa kanssa joista vanhin on vasta esikoululainen ja nuorin on kesällä syntynyt. Oli aika hulinaa, rivissä lampsivat nämä kolme vanhempaa. Mietin, että kuinkahan paljon se neljäs lapsi tosiaan elämää muuttaakaan, nytkin jo välillä tuntuu, että tiukilla on hermot näiden kanssa, vaikka lukeutuvatkin "helppoihin" lapsiin. Jos nyt noin voi sanoa olematta reteä.
Olen ollut kotona lähes 8 vuotta, välillä poikennut töissä ennen nuorimman odotusaikaa. Tiedän, että nyt se viimeinen lapsi pitäisi tehdä jos aikoo, mutta toisaalta tuntuu, että olisiko tämä jo tässä.. Sekavaa.
Jos taas en neljättä "tee", tuntuu, että jotain jäi puuttumaan :/
Noo, ehkä tämä mietintä selittyy taas sillä, että viikon kestänyt vatsatauti valvomisineen ja siivouksineen sai järjen hetkellisesti häviämään. Rankka rupeama aina kun joku tauti iskee, se kun menee järjestäen läpi kaikki, eli aikaa menee. Tosin tämä tauti jätti meidät aikuiset käymättä.
Himmottii...
 
RED päivitätkö listaan 3/18-34? Kyllä se vaan oli täti mikä ilmesty sillo torstaina, vaikka vuoto alkoi ja loppui kuin seinään, mut sit pe aamuna verta tuli ihan älyttömästi ja sama meno jatkuu vieläkin, outoa...Kierto siis vaan 18 päivää :eek:
 
Päivä näyttää lyhenevän silmisä, eikä tuo kellojen kääntö ainakaan auttanut asiaa. En erityisesti pidä näistä harmaista ajoista, mutta tuo lumipeite sentään hieman tuo valoa pimeään.

Tänne ei mitään uutta kuulu. Ovista odotellaan. Viime keirrossa jo tähän aikaan näky ovishaamu, mutta tänään ei mitään. Elikkäs ei kannata pariin päivään ainakaan tikuttaa. Jospa tämä kierto onkin sitten taas pidempi kuin 30. No, empä sitä murehdi sen enempää.

Nyt saunanlämmitys puuhiin :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja nea85:
dragon: voitko vaihtaa tohon listaan mulle yk 5 ku siellä on näköjään nyt yk 6 siinä listassa.. yk 6 alkaa sit vasta ens kierrossa. anteeks ku taas vaivaan sinuu ja kiitos jos voit vaihtaa
Hyvä minä, kun en pienentänyt sitä yk:ta samalla, kun vaihoin päivät entiseen =). Sama vanha pää kesät ja talvet :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja caffee81:
RED päivitätkö listaan 3/18-34? Kyllä se vaan oli täti mikä ilmesty sillo torstaina, vaikka vuoto alkoi ja loppui kuin seinään, mut sit pe aamuna verta tuli ihan älyttömästi ja sama meno jatkuu vieläkin, outoa...Kierto siis vaan 18 päivää :eek:
Päivitetty. Ja tädin ryökäle piti taas tulla kylään :hug:
Mutta toisaaltahan se on vain hyvä, jos on lyhempi kierto?
 
eipä sitä tätiä vielä näy.. mut aamuinen testi nega niin tuskinpa tässä raskaanakaan ollaan.. kaipa se huomenna tulee ku on koko ajan semmonen tädin tulo fiilis.. ajattelin juoda vähän saunaolutta ku testi kerta oli nega.. harmittaa jos tää kierto rupeaa taas heittämään.. on ollu jo varmaan 5 kuukautta hyvin 28 tai 29 päivää.. :(
 
meitsille ei mitään kummaa oo tapahtunu.
menkat kyl oli uskomattoman kivuliaat ja vaik vuoto on jo loppu ni alavatsassa tuntuu et joku tikarilla pistelis esim. aivastaessa.. noh, kait se tästä..
plussapuhuri lumihiutaleiden saattelemana :wave:
 
weiss
Iltaa!! En tiiä mahtaako täällä enää paljon tuttuja olla, mutta aattelin teittiä tulla moikkaamaan.. Mitäköhän tuolle suikulle kuuluu, kun ei ole mitään kuuluillu?? Ihan vaan tuosta omasta navasta, että np-ultrassa ollaan käyty ja siellä pikkuinen kovasti liikuskeli ja kaikki on hyvin.. Nyt on vasta onnellinen ja rauhallinen olo.. Mie toivon teille kaikille niitä plussia ja paljon!!!! Nautitaan edes hetken valkoisesta valosta ja raikkaasta pakkassäästä!
:wave: weiss ja pompula 12+4
 
Kirjoitit Nea että uskalsit ottaa saunaoluen, kun testi näytti negaa. Mitenkäs te muut, miten suhtaudutte alkoholiin tänä aikana, kun yritätte raskautumista? Itse en ole muutenkaan kova ottamaan viinaksia, mutta saunaolut tai lonkero maistuu kyllä silloin tällöin. Ja tässä on lähiaikoina tulossa esim. pikkujouluja, eli mitenkäs niistä selviää, jos ei halua varmuuden vuoksi juoda mitään, mutta haluaa myös välttyä kysymyksiltä siitä miksi ei juo?
Onko kellään tietoa onko aivan alkuraskaudessa esim. parilla pullolla olutta tai viinilasillisella vaikutusta lapsen kehitykseen?
Teillä joilla on yrityskertoja takana jo useampia, oletteko jättäneet alkoholin kokonaan vai uskallatteko ottaa esim. viinilasillisen?
 

Yhteistyössä