Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

pamu:joo päivät on pitkällä mut fiilikset tosi maassa ku ei taaskaan tärpänny. tiedän ettei tärpänny, ei oo ollu mitään oireita, kohdunnipukka tosi auki ja oon tosi märkä koko ajan niinku aina ennen menkkoja.. miten tää raskaaks tuleminen on näin vaikeaa? mussa on varmasti jotain vikaa.. :( ..

sirja, näköjään moni on plussannu just sillon kolmannella yrityskerralla.. mulla pyörähtää yrityskerta 6 vauhtiin ens kierrossa eli aika paskat fiilikset on..
 
heippa!

joo minäkin oon saanu tänään aikaseks,
oltiin kerhossa, ulkoiltiin, siivottiin, imuroitiin, pyyhin pölyt, silitin kaikki pyykit. (ja oon viel täälläkin kerinny hillumaan) :p
nämä siivousseikat kyllä enemmän puolesta puhuvat myöskin sitä tädin kyläilyä...

nea/sirja :ashamed:
nolona tunnustan, että meidän molemmat lapset on saanut alkunsa heti kun on tilaisuus annettu...

heippa kotiäti! kiva kun sinäkin olet täällä.
minäkin kotiäitinä luuraan.

pikkumyy
sulla on aina niin ihanan positiivisia viestejä!
kiitos niistä.

ja se on taasen moro!
 
kyllä se mun mielestä niin on et kesävauva = kesä-elokuussa syntynyt ja
syyskapalo = syys-marras, talvinyytti = joulu- helmi ja kevätvaavi = maalis-touko.
duuniin meen ku ei oo mitää idistä meiän seuraavasta syysvauva-ketju nimestä.
haluisin itekki kuulua niihin joille on "helppoa" tulla raskaask.
heipähei huomiseen :wave:
 
Pikaisesti moikkan :wave: Meillä lentsu hellittää ja pikkuneiti koristeli itse synttärikakkunsa, eli järjesteli äidin laittamat jutut uuteen uskoon. Hetkeksi jätin kakun pöydälle, niin salamannopea neiti oli päättänyt, että kakku ei ole yhtään hänen näköisensä. Niinpä löysin kakusta kädenjäljet, suuhun tukitun koriteruusu ja voi sitä sotkua ympäristössä :LOL: Pääasia oli kuitenki, että neiti nautti kakusstaan :D

Kuumeilu jossain tasannevaiheessa. Ovikseen tuntuu olevan piiitkä matka ja mieli myllertää luovutuksen ja yrityksen välimaastossa. Enemmän kuitenkin kuumeilun puolella. Tämä valvominen kai vie ajatukset ahtaalle ja ei oikein ole oma ittensä. Joskohan en syönä ei kukaan yskis keuhkojaan pihalle, eikä omakaan nenä valvottais koko aikaa.

Tänään ainakin ollut kaunis päivä ja se antaa mukavasti energiaa jaksamiseen :wave:
 
Khimaira
höh..teksti hävisi :(
Tännehän tulee paljon juttuja yhden päivän aikana!

Tänään tuli ruskeaa vuotoa- selvisi kuitenkin pikkuhousunsuojalla. Olikohan se ovisvuotoa? Nyt jo-kp on 11/ 32-36..Olen tpsin lopettanut pillerit vasta muutama kk sitten, että vaikuttaakohan se tuohon kierron epäsäännöllisyyteen?
Vieläköhän kerkeäisin H-hetkelle jos se oli ovisvuotoa? :eek:
 
Ok. Sitä minäkin ajattelin, että viel elovauva on kesävauva =).

Ja minä oon kyl miettinyt sitä, että jos joku keksis meidän porukalle hyvän nimen, ni sillä mentäis.. Koska minusta meidän porukka rulez!
(saa toki uusiakin tulla mukaan). Mutta me ollaan niin tiiviisti oltu ja sit hypättäis uuteen pinoon ;)
 
ja kirjanpidon koe.. Se meni miten meni.. En osaa sanoa..

Mulla ei itse asiassa taloushallinnosta oo mitää hajuakaan, ku oon joutunu töiden ja koulumotivaation takia olee poissa.. Meillä sai olla muistiinpanot, mutta ei mul ollu muita, mitä ite olin tehny.

Yksi tehtävä oli varmasti niin yksinkertainen kuin voi vaan olla.. Mutta minä olin, että miten ihmeessä tää.. Kaikkiin muihin yritin jotain vastata.

Kahtoo miten käy.
 
kotiäiti32 Eihän sun miehen tarvi itteään rasittaa ku hyppäät vaan päälle ja hoidat homman omin voimin. ;)


Ja sitä mieltä minäki oon että elovauva on vielä kesävauva. Ois kuitenki ehotus syysvauvapinon nimeksi: syyssynnytyksestä haaveilevat :D :D

Huonoja uutisia verikokeesta: progesteroniarvo 2,1 eli ovulaatiota ei ole tapahtunut. Ei siis riittäny clomiannos vieläkään (2 tabl pvä ).. :|

ps. Varasin ajan vyöhyketerapiaan. :) Toivottavasti siitä ois apua.. Viikon päästä. Odotan jo kovasti. :)
 
Kaikki hyvin täällä suunnassa, plussia , plussia, olisi kiva kuulla taas uutisia! :heart: ++++++++++++++++++++++++ :heart:

Heippa käyn kyllä pikasesti päivittäin, touhuilen muuta kun tuo pyhäinpv tulossa ja jotain vaatetta pitäsi vihkiäisiinkin kehittää! :heart: + :heart:


Heippa ja ihanaa iltaa kaikille!

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:
 
Mahtuskohan mukaa vielä??Mie tosiaan vasta haaveilen kun ei tuo ukkokulta suoranaista vihreetä valoo näytä vielä,mut jospa se heltiäis kun ei meillä mitään ehkäsyäkään oo mut en kyl hormonaalisia ehkäsyjä saa käyttääkkään... B) Mie sen verra kerron itestäni et 24vee,yks 5vee pojan nassikka ja pieni enkelipoika 02/07 rv 39+.Ja nyt miulla taas hurjasti vauvakuume nostaa pättään kun taas mies vähän hankaa vastaan et jos nyt viel vähän aikaa ootettas(n.vuosi) :kieh: Mikä ei TOSIAANKAA oo vähän aikaa kun tää kuume puskee niskaa :LOL: Mut jospa mie sen saisin lähiaikoina heltymään :saint: Mielelläni tulisin ajatuksia vaihtamaan ja teijän mukana jännäämään jos mukaan vaa mahtuu vielä??
 
Vaikutattekin kyllä niin venkalta porukalta että oikein mielelläni mukaan pukkaan =) Nikki sai alkujaan tosiaan edellisen raskauden aikana kun armaani silitteli isoa massua ja tokas sitten että oi mikä kutupallo! :LOL: Ei siinä taas tienny siinä olotilassa suuttusko vai naurasko...Oon tosiaan näitä pinoja vähän jo seuraillu ja jännäilly teijän puolesta,itseasiassa itekkin tossa viime viikolla sorruin negailemaan :ashamed: :ashamed: Vauvakuume on kyllä kova jo mut toiveajatteluahan se vaan oli :kieh:
 
Tervetuloa gutupallo munki puolesta :D ihana nikki :D

Minä siirrynkin tästä sohvalle kullan kainaloon.....tiedä vaikka jotain kivaa keksittäis :p

Hyvää alkavaa plussakuuta eli marraskuuta :wave: Eiköhän porukalla lähdetä odottajiin ja häädetään täti jonnekkin kaaauas pois :whistle:
 
Bayan Fare: Voi ku se oiski noi helppoo, mut ku lääkäri sano et ei yhtään rasitusta ja harvemmin se isäntäkään malttaa ihan kuolleena alla olla, veren paine ei saa yhtään nousta, ei saa edes rappusia kävellä.
Kyllä se tämä kierto tais nyt meiltä ohi mennä. Isännällä on öisin ollut kova kuume mutta toivotaan että seuraavat yöt olisivat vähemmän kuumetta niin joku mahdollisuus olisi vielä tässä kierrossa päästä pupuilemaan.
 

Yhteistyössä