***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Täällä ei oikeastaan mitään uutta. Täti tuli ja meni, kovin lyhyt oli vierailu, mutta en valita :D

Tilasin netin kautta ovistestejä jotta saisin selville ovuloinko ollenkaan. Lisäksi olisi kiva oppia tuntemaan oma keho paremmin tuon pillerihuuman jälkeen. Positiivista pilleireiden luopumisessa on ollut se, että mieliala on paljon parempi kuin aiemmin :LOL:

Syksyinen haave: tiedän että tuo odottaminen on hermoja raastavaa. Itselläni oli sama tilanne viime kierrossa (joka oli ensimmäinen luomukierto). Toivottavasti tädin puuttuminen näkyy sinulla kohta plussana :heart:

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille :flower:
 
Ohhoh, alkaa olla kierron puoliväli. Tähän mennessä enemmän jännitelly mitä palstalla tapahtuu. Nyt tänään jo touhuiltu ja viikonlopun yli mennään samoissa merkeissä. Jänskää! :) Tai sittenhän se jänskätys vasta alkaa. Mukavaa viikonloppua kaikille ja peuhapäiviä!
 
ostin tänään apteekista muuutaman ovulaatiotestin vaikka vannoin etten moisiin enää ikinä lankea. onneksi kuitenki ostin ku nyt tähän testiin mun mielestä tuli 2 yhtä vahvaa viivaa.. viime kierrossa ku en saanu ollenkaan positiivista tulosta niin huolestuin jo vähän etten ovuloi ollenkaan.. harmi vaan että mies on tänään töissä.. tuskin jaksaa enää yöllä yhden jälkeen pupuilla kun tulee töistä.. mut pakko varmaan yrittää.. ;)
 
lähetin jo äsken viestin.. nyt tulee sit varmaan kahteen kertaan sama asia..
ostin apteekista pari ovulaatio testiä vaikka vannoin etten niitä enää osta. onneks kuitenki ostin ku tänään sais sit vihdoin 2 yhtä paksua viivaa testiin.. olin jo ihan varma etten ovuloi ollenkaan ku viime kierrossa en saanu kertaakaan positiivista tulosta ovis testiin. harmi vaan ku ukko on töissä ja tulee vasta yhden maissa yöllä kotiin.. ei varmasti jaksa enää antaa mulle.. :ashamed:
 
Heippa ja tervetuloa uusille :)

Eihän täältä malttanutkaan olla pois. Mut täti sen sijaan on ainakin vielä poissa:) Mitä kummallisinta, se kamala menkkajomotus hävis yönaikana eikä mitään jomotusta tällä hetkellä. Ainoastaan pienen pieni nippailu silloin tällöin oikealla puolella, jota nyt on ollu jo pian pari viikkoa. Mut se mikä mulla on varma tädin merkki, eli kova päänsärky ja repivä päivän kipu vasemmalla, niin ne on kokonaan pois. Kaikki muu oire tallella.

Ainut hieman hävettäväkin asia tuli huomattua. Ohutta paitaa ei kehtaa pitää, jos ei laita jotain topattuja liivejä, joita ei kyllä mun kokoa tahdo edes löytää. Nännit sojottaa koko ajan ja näkyy paidan läpi. Voi hiisi ku hävettää. Mun 15v poika hetken aikaa aamulla pysähty kattoon ja sano, et kandeis äitee laittaa varmaan liivit ennen ku tulee aamukahville, mut ne mulla oli jo. Sit hoksasin vasta itekkin, et voi juma :whistle:

Näppyvallankumous on saanut uuden aallon ja olen kuin mikäkin friikki. Edes perheemme teinit ei yllä näppytasolla tähän määrään. Saapa pakkeloida itteensä varmaan tunnin, ennen kun kehtaa naamaansa kaupassa näyttää.

Nyt odottelen kaikessa rauhsassa tätiä muutaman päivän ja testaan vasta ens viikolla. Jos on syytä sitten enää siihen, mutta nyt alan laittaa kotopihas paikkoja syyskuntoon. Matot nakkasin aamusa pihalle, kun ilma näytti hyvältä, mutta sadekuuro ne ehti kuitenkin kastella. Tuolla ne nyt kuivaa pitkin saunaa ja kylppäriä :)

Hyvää viikonloppua kaikille ja pöllyytelkää lakanoita oikein kunnolla. Plussatuulia niille, joilla päivät siinä mallissa :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Synnärigalluppiin, SEKS, eikö oo mukavan enteilevä nimi :LOL: Siellä on nyt kesällä avattu aivan uusi sairaalasiipi jossa uudet synnytyssalit ja kaikki mikä aiheeseen liittyy. Vastasyntyneiden tehokin tehty synnärin viereen, joten ei tarvi enää ravata koko sairaalanpoikki, jos sinne tarvetta tulee. Kyllähän sitä rakennettiinkin kuin iisakin kirkkoo. Tytön aikaan kaivettiin kuoppaa ja alettiin hakata paaluja maahan, joten sen mekkalan keskellä alkoi meidän neidin ja monen muun elämäntaival. Olishan se mukava päästä testaamaan uutta modernia synnäriä hienoine langttomine sydänkäyrä laitteineen.
 
moi kaikille! :hug: tää on valtavan tylsää tää oottelu.. haluisin jo soittaa terveyskeskukseen ja vaatia testiä verestä ku sitä tätiä kuulu eikä kuiteskaa sitä positiivista testiäkään tule.. mieliala on ollu ku vuoristorata. itkeskelen ihan pienistä. luin tossa vanhaa vauva lehteä ja koko ajan kyynelehdin.. outoa. no jos mulle pienoinen suodaan ni se putkahtaa PHKS:ssa.
 
Täälläkin vain menkkoja odotellaan. :/ Mutta niiden alkuun voi kyllä hyvin vierähtää useampi päivä. Tässä kierrossa en usko tärpänneen, joten sitä raskautumista en edes stressaa.

Ootteko muut jo hypistelly vauvanvaatteita kaupassa? Mun on ihan pakko ollu hypistellä. :ashamed: Tekis mieli pukea niitä pikkuriikkisiä vaatteita pikkuriikkisen vauvelin päälle. :heart: :D
 
Terve kaikille!

Kiitos listan päivittäjälle! Eilen tein ovistestin, tämä on vasta toinen "luomu"kierto pillereiden jälkeen, joten vähän epävarmalta tuntuu, onko ovista lainkaan. No, eilisen testin mukaan sitä ei ainakaan ollut, pitää testailla nyt joka päivä viikonlopun yli. Ja pöllytellä niitä lakanoita urakalla! Onneksi lapsipuolet eivät ole tänä viikonloppuna, joten saadaan rauhassa keskittyä siihen!
Täällä Briteissä varmasti sitten synnyttäisin, mikäli vauva meille suodaan. Aika jännää, täällä kuulemma pukataan äiti ja vauva ulos jo päivän jälkeen tai jopa jo illalla, mikäli synnytys on ollut aamulla ja kaikki on ok. Pelottavaa! No, se aika on vasta haaveissa, nyt pitää keskittyä sen vauvan tekemiseen ja toivoa ovista! Mitään oireita ei tosin oo, mutta en mä aina ole huomannut muutenkaan ovista, joten ei huolta.
Tsemppiä kaikille, mukavaa viikonloppua ja mahdollisimman monta plussaa kaikille!! :hug:
 
musta tuntuu nyt siltä, että meikeläinen jää taustailemaan ainakin joksikin aikaa (älkää kuitenkin mua listoilta poistako, jooko)...on tullut niin kova stressi tästä raskautumisesta, että en jaksa enää sitä ja täällä hengailu ei auta ainakaan asiaa, vaikka onkin ollu tosi ihanaa teille tuntojani purkaa Käyn kyllä joskus lueskelemassa mitä teille kuuluu...Onnea kaikille plussan metsästykseen :heart:
 
Mulla ollu nännit arat jo pari päivää. Tiistaina tuli se ovisplussa, eli hetimiten oletetun oviksen jälkeen on aroiksi tullu. Ei mulla koskaan aiemmin ole tullu! :eek: Clomeista varmaan johtuu...? Nyt huomaan pientä arkuutta myös alamahalla, kuvitelmaako.. Päivälämpö nyt 36,98. Aamulämpö oli tänä aamuna 36,19, mut ennen mittausta kävinki juomassa ja vessassa.. Eilen oli 36,25. Voi vitsit kun jotain tapahtuiskin!!
 
caffee81: Ei tietenkään poisteta sinua listalta!

Tämä aamu + päivä on menny nopiaa. Herättii siinä klo 10 aikoihin.. Jonka jälkeen rupesin siivoamaan.. Imuroin ja pesin lattiat.. Ja sit pakkaa tavarat reissuun. Sit viel imuroin auton ja pesin tuulilasin.

Niin ja kerkesinhän mie ennen auton imurointia, tuulilasin pesua ja tavaroiden pakkausta käydä neitien kanssa suihkussa ja saunassa.

Klo 16 lähdetään hakee mun sisko kyytiin ja lähdetään huristelee kohti Mikkeliä. Papan hautajaiset ois sit lauantaina.. Isot hautajaiset tiedossa.

Täti oli lyhyen aikaa käymässä.. Eilen vuoti vain pahasti.. Ja tänään pärjätään jo pikkuhousunsuojilla..

Plussatuulia! :whistle:
 
Onpas monella nyt jännät paikat niin oviksen kuin testailujenkin suhteen. Jännittää oikein teidän puolesta. Tää kierron alkupuolisko kun on niin supertylsää aikaa. No onneks ajan kuluminen on kuitenki vakio, eli kohta sitä ovista voin alkaa ittekki bongailemaan.

Mittailen tässä kierrossa lämpöjä ja oon ihan innoissani. On todella mielenkiintosta. Varsinki ku en ole edes varma, että tapahtuuko ovulaatiota edes vielä, kun imetän. Onko siis niin, että lämmöt ei yksinkertaisesti nouse ollenkaan jos ovista tapahdu ja menkat vaan alkaa samoilla lämmöillä? Tietääkö joku?

Onnea kaikille!
 
Pikkumyy42!!!

Olenko mä jossain viestissä vihjaillut TYKS:stä? Siis todellakin se on tuleva synnäri (ja työpaikka ;) ) Itseasiassa hyvinkin lähellä siinä olen työssä, ihan lastenklinikalla. No mutta, Pikkumyy42 mehän törmätään sitten siellä :wave:

Huomenna ihan ansaittu 1 vapaa |O Oli taas mukavaa lukea teidän kuulumisia (ja tilittää vähän itekki) :heart: Palaillaan!

 
nea näinhän siis laitoin.. "täällä sentään hieman parempi fiilis jo.. oon lueskellu siitä pco:sta ja ne oireet kyllä sotii mua vastaan.." vai sanoinko jossain et on sellane fiilis et se ois mulla? kävin selailee omia enkä hoksannu ainakaa sellast.. no oon tiesti voinu sanookin.. siis yritän olla lekuria vastaan tossa asiassa kun oireet ym ei sovi mulle.. mut mut.. ei vieläkää tullu testejä vaikka tilasin jo tiistaina ja 19pvä oli tullu sähköpostia et lähetetty ja pitäisi saapua seuraavana työpäivänä mut ei kuulu ei näy.. oli sit pakko käydä apteekissa kun en mä enempää voi venyttää testaamista kun kosteutta rupee tulee kiitettävästi..
 
suikale: sori oon varmaan lukenu väärin sun viestin. tuliko sulle nyt normaalit menkat vai vaan se parin päivän vuoto tässä kierrossa?

emilija: mie en ovis testien mukaan ovuloinu ollenkaan viime kierrossa ja silti lämmöt oli 37.2.. ja ovislimatki tuli. eli ilmeisesti lämmöt nousee vaikkei munasolu irtoaiskaan.
 
nea mulla oli vaan päivän vuoto ja tuhruttelua parina päivänä.. eli eipä juuri mitään.. nyt täällä yritän sit ovista bongata jos täytyy niihin testeihin mennä joskus ni on tietoa oonko niillä ees saanu ovista bongattua.. saas nähä.. toivottavasti..
 
Hohhoijaa en jaksa uudestaan kaikkea, mutta muistakaa pöllytellä, että saamme monia plussia tästä kierrostamme!

Greippimehulasillinen juotuna :p

Nyt siis pari vrk vielä aikaa, vauvautua :heart:

Heippatiheissan! =) , :wave:
 
voiko joku ovulaatiotestejä käyttänyt kertoa minulle että onko tulos positiivinen jos testi viiva on yhtä tumma kun kontrolliviiva mutta vaan reunasta? reunasta se on jopa tummempi kun kontrolli viiva, muuten ehkä vähä haaleampi.. ilahduinko jo liian aikaisin.. onko tulos sittenki nega..? ja mitä luulette riittääkö keskiviikkona lasketut mehut jos ovuloin nyt?
 

Yhteistyössä