***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

ILTAA!!

Juu taas on työilta takana. Vielä kaksi aamuvuoroa ja sitten hurjat yksi vapaa |O
Niin, ja raskaustestit (2kpl) tulivat tänään postissa, mutta taidanpa käyttää ensimmäisenkin vasta kp 30, vaikka paketissa mainitaan, että melko monelle prosentille testi toimii jo jopa 3pv ennen tädin vierailua. No joo, ei kannata pilata tätä fiilistä. Välillä kun tuntuu olevan kaikenlaisia tuntemuksia ja ihan epähuomiossa pitelen välillä vatsasta kiinni. Olispa kurjaa jos siellä ei oliskaan ketään, nyt kun on niin vahvat fiilikset. No se on sen ajan murhe :ashamed:
Hyvää yötä kaikille ja huomiseen :wave:



P.S Olispa kiva vaihtaa tuo laskuri raskauslaskuriin :p
 
Onpa nuo teidän laskurit hienoja =) Itse en viitsi vielä tehdä, tulis pikkasen pitkä näillä kp:llä!
Alakelmi täällä uskotaan vahvasti, että plussa tulee, kun testaat, muttä älähän testaa vielä, malttia, malttia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nelonen:
Viisaammat hei...pitääkö tuo junajana linkittää joka kerta tähän viestiin vai saako sen jotenkin "allekirjoituksena" tulemaan autom. siihen? Entä päivittyykö se itsellään jossakin/jotenkin? :ashamed:

Kyllä se päivittyy näköjään automaattisesti, mutta ilmeisesti se täytyy silti linkittää aina viestin perään, jos haluaa sen näkyviin. Eli kannattaa rekisteröityä tuonne lilypie.comiin niin pääsee sieltä hakemaan nopsaa copy-pastella (Ctrl+c ja Ctrl+v) oman laskurin! Selitinkö ymmärrettävästi

:D ?

Oma:
=)
 
Torstai 20.9.2007


*Esikoisesta Haaveilevat*

rina82...................kp. 3/??.......................yk. 29
rypäle...................kp. 5/30-34...................yk. 1
Möhky...................kp. 7/32........................yk. 2
Sydänkäpynen.......kp. 7/35........................yk. 3
Suikale..................kp. 8/26-35...................yk. 5
Tinttara84.............kp. 10/16-29...................yk. 55
Maasu...................kp. 13/30 .....................yk. 1
maakutsuu.............kp 13/29-35...................yk 1
nea85...................kp. 14/29......................yk. 4
Mouse...................kp. 14/30-33.................yk. 9
miimuski................kp. 15/28......................yk. 1
Bumba..................kp. 15/31-62.................yk. 4
Kaa......................kp. 16/31.......................yk. 2
Kylli-täti................kp. 17/27......................yk. 7
Pantalaimon...........kp. 18/??......................yk. 1
Bayan Fare............kp. 19/32-?...................yk. 9
HenLai..................kp. 21/24-32..................yk. 4
Tikka81.................kp. 21/??......................yk. 2
piksu....................kp. 21/29......................yk. 4
Lady Di...............kp. 26/30-35.................yk.3
Huopikas...............kp. 27/25-??.................yk. 2
Hempukka87.........kp. 27/30-??..................yk. 11
Syksyinen haave....kp. 30/??.......................yk. 1
Tähtisilmä79..........kp. 37/36......................yk. 7
Rhino....................kp. 38/27-28.................yk. 3
rapu83..................kp. 43/28......................yk. 1
wind.....................kp. 53/30-40..................yk. 2
gataa....................kp. 62/(24)31-39...........yk. 6
Julietta..................kp. ??/??.......................yk. ?


* Toista toivovat *

Äippä2006...........kp. 3/29-31 ..........................yk. 3
emilija..................kp. 4/29-34...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 8/28-34..........................yk. 7
Poni06.................kp. 9/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska......kp. 11/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 16/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 18/31-40........................yk. 4
äippä0806...........kp. 20/28..............................yk. 3
Alakelmi................kp. 21/28-32 .......................yk. 3
HooÄs..................kp. 21/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 23/26-27........................yk. 3
buffo....................kp. 25/30..............................yk. 9
venla-05..............kp 25/??................................yk.3
Ninnurainen.........kp. 26/??..............................yk. 9
äippä67...............kp. 42/28-32.........................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 43/36..............................yk. 16
balou...................kp. 44/19..............................yk. 1
Hilbert..................kp. 60/?................................yk. 1
Roses are red.......kp. ??/??...............................yk. ?
Ainotar.................kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Red Dragon............kp. 2/31-34.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 11/29............................yk. 8
Sarbba...................kp. 23/26-30.......................yk. 3
Moana....................kp. 30/28-40.......................yk. 1
jane70...................kp. 72/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42.........kp. 12/29........................yk. 3
Nelonen...............kp. 22/??........................yk. 1
Päppä..................kp. 25/27-30...................yk. 6
Minttu80..............kp. ??/??.........................yk. ?


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy.........kp. 35/??..........................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 7/23-26......................yk. 2
Lumi-Marja...........kp. 27/28-32....................yk. 17

*Seitsemännestä Haaveilevat*

mimulus................kp. 14/28.........................yk. ?


*Hullut*

Pixie....................kp. 16/24.........................yk. 3
Diarmuid..............kp. 26/30-35....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Ilmoittelen toivottavasti jotain muuta kuin negaa ;) Se kamala jomotus päässä on lieventynyt ja mahassa on kuumotusta ja kiprintää vasemmalla puolen. Tämä on ollut satavarma tädin merkki kuluvan päivän aikana. Eli kiertoni on siinä vaiheessa, että se eukko on raahaamassa kamppeitaan meille :headwall: Sitä ei kuitenkaan vielä näy.

Odottolen postia, vaikka uskonkin että tikut ei tänään tule, mutta odotan sieltä muutakin saapuvaksi. Tilasin ellokselta vähän verhokankaita yms, ja polttelee jo sormia alkaa ommella. On meinaan intohimoni rassata toisten hermoja ompelukoneen pärinällä :kieh: Jos tikut tulee, en malta olla testaamatta, tiedän sen. Ne on niitä kaikkein herkimpiä.

Vessas on tänään aamukuuden jälkeen käyny kuusi kertaa. Olipa hyödyllinen tieto tuokin. Yöllä kertaalleen. Alkaa ravaaminen tuntua jo jokseenkin typerältä. Nipukkaakin tuli metsästettyä ja siellä se oli niin korkealla ja kovana, etten kunnolla saanut tutkittua. Ei tuhrua, mitä yleensä pari päivää ennen tätiä on, eikä se tuollaisessa paikassa muutenkaan piileskele. Tai sitten tekee jekkua mulle ja valahtaa alas tuuba levällään iltaan mennessä ja avaa hanat :|

Oireet voimistuu ja maku nystyröissä joku kumma vika. Annoin tytölle omena-aprikoosi sosetta ja ihan hyvältä se on ennen maistunut, mutta nyt syystä tai toisesta tuntui kuin olisin nuolaissut ruosteista rautatankoa, hyi ja yök :x

Kuvittelun piikkiin silti pistän kaiken ennen kuin toisin todistetaan. Hulluksihan mutkin voi jo piakkoin lukea, kun sekoilen täällä kaiken aikaa ja kyttään olematonta postiautoa ikkunassa kahta tuntia ennen kun se yleensä suostuu tulemaan :LOL:

:flower: :flower: :flower: :flower: +++++++++++++++++++ :flower: :flower: :flower: :flower:
 
...kummia tapahtuu taas...
Mulla Ovis jo tänään, toissa päivänä oli kivut ja tänään limat...toissa aamuna heiluteltiin peittoja ja tämä ilta varattu myös heilutteluun... :D :D ;)
Mutta mie kun tunnen yleensä oviksen, ja vielä kummalta puolen niin tosiaan KUMMALLAKIN puolella oli ne tuskat ( on ollu joskus aiemminkin ja silloin on tutkittu asiaa ja sanottu että on tuplatsänssit tulla raskaaks..eli siellä on kaks munasolua valmiina oottamassa... :D

Nyt on valoisat näkymät...ihan häikäsee B)

Pittää käyttää tilaisuus hyödyks! :D

Loppuun teretulemast uusille ja tädin yllättämille :hug: !
 
nyt teillä kyl varmasti tärppää!! pidän peukkuja!!
löysin tänään kauan kadoksissa olleen nipukkani. ovis limaa tulee jo toista päivää.. eilen peitto heilui, toivottaavasti simat elää pitkään sillä mies koko viikonlopun töissä eli mun tän kierron mahdollisuudet on eilisissä kavereissa. lisää ei ole tulossa vasta kun sit viikon päästä millon on jo liian myöhästä.. :kieh: perskutti jos ei tästäkään kierrosta tärppää niin soitan kyllä gynelle että onko mussa jotain vikaa.. ymmärrän kyllä että voi mennä kauan vielä että tärppää vaikka olisin kunnossakin mut ei kai siitä haittaakaan ole jos käy vähän takapuolta näyttämässä..
 
Testit tuli postis ja niiden mukana puhdas nega. Ei vois enempää harmittaa :'( Tätiä täs odotellaan. Pääkipu on jo kokonaan pois ja mahassa vihloo entistä kovempaa. Kuivan kauden jälkeen valkkaria vaikka muille jakaa, joten se taas tästä kierrosta. Taidan pitää hetken paussin täällä olosta. Ainakin siihen asti, kun voipi päivittää uuden kierron alkavaksi.

Kyllä niillä herkimmillä olis jo jotain näkyny jos olis näkyäkseen. Ellei tätiä kuulu muutamaan päivään, niin sit testaan uusiks. Siihen asti yritän vaan unohtaa koko jutun.

Toivottavasti teillä muilla on parempi onni :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Lumi-Marja :hug: Niin kauan kun ei oo tätiä on toivoa, eiks se niin mee? Jospa se vielä plussaksi muuttuu. Ainakin noi sun oireet mun mielestä selvät. ++++++ toivon sulle.

aurinkoenergialle :wave: peukutan täällä!! Kiinnittymisonnea..

Täällä ei mitään muutosta. Väsyttää, väsyttää ja väsyttää. Nenä tukossa, yskä onneksi hellittää. eilen aamulla tuli muutes ihan oksu kun niin sitkeä on se yskä että siihen meinaa tukehtua. yöks..
Pää on joka päivä kipeä, mikä on ihan uutta mulle. Mutta laitanpa senkin tän flunssan piikkiin.
Tisseissä ei mitään tuntemuksia, ehkä hiukka tursuavat liiveistä ulos, mutta painoa on tullu viime kuukausina ihan liikkumattomuudesta..

Mahanippailut ovat selvästi laantuneet viime viikosta. Ei oo niin kipua, mutta tuntemuksia varsinkin oikealla alhaalla useasti päivässä. Mitä lie, ilmavaivoja.
Kiukkua ilmassa taas tänään, johtuu väsymyksestä. Lapset olleet koulussa ihmeen ärsyttävän luontoisia. Ei oo sitä kärsivällisyyttä yhtään odottaa. Inhottaa olla koko ajan töissä naama kurtussa. Sit ihan loppu ku päivä päättyy. :kieh:
 
Surku. Lumi-Marja :hug:


Mä oon sitte lunssassa. :snotty: Inhottavan kuiva kurkku ja nenässä painetta. Ei kuitenkaan muuten huono olo, ehkä pikkusen väsy mutta mähän oon aina väsyny. :D

Mitenköhän on, voiko tommone flunssa estää kiinnittymisen? :/ Jos kuvitellaan että se ovis ois nyt tapahtunu ja ois tärpänny niiltä osin... Niin tuleeko tässä elimistön vastustus päälle flunssan takia ja se vastustais myös kiinnittymistä..? Toivottavasti ei.. :|
 
huoh.. täällä sentään hieman parempi fiilis jo.. oon lueskellu siitä pco:sta ja ne oireet kyllä sotii mua vastaan.. kierrot on ollu mulla säännölliset yms.. mut ei se lääkäri ees varmaks sitä osannu sanoa.. jospa sitä ei olekaan.. päätettiin seurata kiertoa ja kokeilla ovistestejä ja jos ongelmia ilmenee ni mennään sitten testeihin ym.. ja ne pirskatin testit ei vieläkään tullu.. tilasin fertesin testejä.. kellään kokemusta? mulla nipistelee alavatsaan et voisko olla niitä munasolun kasvukipuja vai?
 
Hello taas kaikki tulevat mudet :D

Mulla on entistä turvonneempi olo, ei kyllä ole ikinä ennen ollut tällasta. Onkohan tulossa viitoset :whistle: No ei nyt sentään, mut jos ei nyt tuu lussaa niin sit on kyllä pahemman laatuisesta tyrästä kyse ;)

Oon todella ailahtelevainen. Tulin hetki sitten töistä ja ihan kiukuspäissäni siivosin ja ketutti kun ei mies ollut edes tiskannut. Sitten seuraavassa hetkessä tuli mieleen yks hauska juttu (ainakin mun mielestä)) ja lähdin sitä mieli pirteänä miehelle kertomaan.

Menispä äkkiä vielä 9 pv niin sitten käytän testin nro1. Ja jos se nyt olis plussa, niin ihan omaksi iloksi se ois varmaan mukava tehdä toiseenkin kertaan. Jos se taas on nega niin voi vielä koittaa jonkun ajan päästä uudelleen mikäli ei tätejä näy :)

Onko kellä nyt ihan lähiaikoina testauksen paikka??? Täällä kun on niin paljon nimimerkkejä niin olis kivaa pysyä ajan tasalla. Onnea testeihin ja haleja kaikille :hug:

 

Yhteistyössä