***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

:hug: Red Dragonille tädistä.. Itse täällä toivoisin, että täti ilmaantuisi.. Näillä kiertopäivillä epäilen kyllä vahvasti, että tokkopa mitään ovistakaan on.... Taitaa olla syysvit....ta liikenteessä, kun ei mikään nappaa.. Työnteko ei huvita (niin kuin huomaa, kun täällä ollaan...) ja pupuilukaan ei kiinnosta, eilen isännän mieliksi suostuin :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilbert:
:hug: Red Dragonille tädistä.. Itse täällä toivoisin, että täti ilmaantuisi.. Näillä kiertopäivillä epäilen kyllä vahvasti, että tokkopa mitään ovistakaan on.... Taitaa olla syysvit....ta liikenteessä, kun ei mikään nappaa.. Työnteko ei huvita (niin kuin huomaa, kun täällä ollaan...) ja pupuilukaan ei kiinnosta, eilen isännän mieliksi suostuin :ashamed:
Kiitos. :hug:
Itsellä varmaan kans syysmasennusta.. Tää väsymys.. Tällä kertaa neiti ei pitäny mua yötä hereillä.. Sain nukuttua ihan jees, mutta ukko sivelteli niin, että sai mut aina hereille :headwall: . Vaikka kuinka yritin Kättä heittää pois, ni ei meinannu mennä jakelee.. Siirryin sit sängyssä nukkuu toiseen kohtaan..

Ihana väsymys! Ei meinaa silmät pysyä taaskaan auki.. Haluan kotiin!
 
Sydänkäpynen :hug: Kun aika tullut on, on sydän lohduton. Ei uskoa tahdo, ei ymmärtää voi, miksi yhteinen polku loppumassa on. Ei kipua tuskaa, ei surua suunnatonta, kenelekkään suoda tahdo. Suuri on rakkaus, suuri on hyvyys, kun irti päästää ja antaa rauhan tulla. Ei yhteinen aika kokonaan pääty, se muuttaa muotoaan ja jatkaa sydämessä. Saat rauhan itsellesi, kun tiedät, että Pupen hyvä olla on.
Paljon jaksuja sinulle. Meidän kaikkien, joilla pupu ollut on, on ottamassa omaasi vastaan siellä jossain, jossa kipu poissa on ja ruoho on aina vihreää. :hug:

 
Itse nukuin kanssa tänään pommiin.. tai no, oikeastaan eilenkin. Millään ei jaksais aamuisin nousta punkasta ylös.. Poikaa näyttää vaivaavan sama oire, tarhaan lähdöt on yhtä tuskaa aamuisin, kun poika haluais vaan nukkua..
 
Tuo samainen unetus vaivaa täälläkin. Just kävin nakkaamassa eskarin pikavauhtia pihalle ja taksiin. Meillä kuljetaan koulukyydin mukana eskariin, kun matka on sen verran vaarallinen. Ei einannut mennä kengät jalkaan eikä reppua löytyä (tukittu sängynalle ja lego laatikko eteen). Isommatkin tuos marisee, et syyslomaan on vielä liikaa aikaa.

Mulla puolestaan alko eilen aivan tajuton päänsärky ja tuntuu jatkuvan panadolista huolimatta. Tujumpaa en voi ottaa, kun olen allerginen vähän kaikille lääkkeille. Pelkäämpä vaan, että tätiä tämä jyskytys enteilee. Yleensä on aina kolme päivää jysäriä ja sit tulee täti. Eli pe on odotettavissa ei toivotttu vieras.
 
Sain ajan gynelle perjantaiksi. Ajattelin vain soittaa (yksityiselle) ja kysästä, että missäköhän vaiheessa kannattaisi mennä gynelle, kun kp:t kuitenkin noin pitkällä. No, oli sitä mieltä, että nyt jo kannattaisi. Eli perjantaina varmaan ollaan vähän viisaampia, missä mennään..
 
Isot halit :hug: Red Dragonille.kyllä se siitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Itelläni huomaan kaikkia oireita vaikka en ees tiiä onko ovis oikeesti viä ollutkaan..mut jos se on ollut jo aiemmin mitä oon laskenut niin oireet ois mahollisia...

Olen tosi hermot kireänä,ja
väsyttää enemmän kuin ikinä,ja
masussa ollut "menkkakipuja"juilintaa jo monta päivää ja menkkojen pitäis tulla vasta joskus hamassa tulevaisuudessa..
Suu kuivana,ja
mitäs vielä keksis =)

kaipa sitä pupuilua pitää silti jatkaa vaikkei tiiä onko enää mahdollistakaan hedelmöittyä..ellei sitten ole jo pullat uunissa ;)

Ennemmin olen kyllä aikas helposti tullut raskaaksi,mutta nykyään sitä on hyvin epäluuloinen kun kaikilla on jotain ongelmia...toivotaan kaikille parasta :flower: :heart: :)
 
ciao kaikille pitkästä aikaa! :) mun tilanne ei oo viime kirjottelun jälkeen muuttunu.. tätiä vieläki odottelen ja salaa haaveilen et testin nega on väärässä. en kyl viitti mennä viel terveyskeskukseenkaan ku varmaan nauras mut sieltä pihalle ongelmineni. ollaan tänään menos kattoon miehen siskoa. sillä on poika 1,6kk ja nyt taas viimesillään raskaana, la tais olla ens kuun 17pvä. hävettää tunnustaa mut on aivan kipeen kateellinen :(
 
harmi ku täti löysi sinne :hug: .. mutta eihän masennuta vaan alotetaan innolla uusi kierto.
mun kohdun nipukka on kadonnut.. ja ovulaation aikaan sen pitäis laskeutua.. ovis pitäs olla ihan parin päivän päästä ja ihmettelen ku nipukkaa ei löydy. kaiken hyvän lisäks mies ilmotti että on perjantaina ja lauantaina iltavuorossa eli jos ovis sattuu olemaan sillon niin tää kierto meni myös v...x :ashamed: pitää käydä varmaan kysymässä lainaisko naapuri miestään minulle viikonlopuks ku ei oma ukko jouda lapsen teko hommiin :LOL: no ei vaiskaan. sataa vaan aina.. :snotty:
 
kiitos ihanasta runosta... :'( , tänään se sitten tehtiin, puppe nukutettiin pois...oli kyllä niiin vaikeeta....surusta ei tuu millään loppua...
Pidän tänään itsesääli päivän pupen vuoksi ja mässäilen kunnolla...huomenna meen hakemaan yhden leikatun kollikissa mossen meille koe päiväksi...jospa meidän Liinu sais leikkikaverin....mä niin ihanstuin siihen, käytiin viemäs mieheni kanssa pupen kaikki tavarat sinne koiratarhalle, sielä on myös kissoja...

jepjep, elämä jatkuu hiljaa mutta hyvin...tällästä se elämä sit on...
 
Voiko tämä menkkamainen juilinta masussa jo kolmatta päivää tarkoittaa Ovista?
Vai kenties jotain muuta...
Jos joku tietää niin valaiskoon mua asiasta :attn:

Ja jos se tarkoittaa ovista niin olisko se tulossa vai ollut jo ekana juilinta päivänä vai mitä ihmettä...olen ihan pihalla.

Etsin vain sielunsiskoa eli jos jollakulla ois ollu samantapaista oiretta???
Vai olenko vain outolaatuinen,hih :eek:
 
Minä tein elämäni virheen ja kävin lueskelemassa synnytyskertomuksia. Minä ulisen kuin mikäkin täällä ja isäntä tulee ruokatunnille. Sepä säikähti ja kysy jo, et onko joku kuollu. Mä siihen, et ei vaan niin monta ihanaa vauvaa syntyny :'( :)

Kyllä on herkillä mulla tää itku taas vaihteeks. Tyttö sano eka kerran hetki sitten äiti ja minä siitä itkemään. Tyttö ihmetteli ja alko kans itkee. Laitoin pieneks jääneitä vaatteita varastoon ja taas silmät kastuu. Mietin siskoni alkanutta raskautta ja mitäs vielä, itken taas. Toinen vaihtoehto on, et hermostun ja suutun herkästi. Tai nauran kuin joku mielipuoli. Miten niin tämä mamma on hormonimyrskyn kourissa :LOL: :LOL:

Sydänkäpynen, Red :hug:
 
Kaa
Meikäläisellä ei ole vielä ollut mitään ovistuntemuksia, saa nähdä tuleeko ne vkonlopulle sopivasti. Olen tästä päivästä eteenpäin perjantaihin saakka yövuoroissa, joten miehen kanssa ei samaan sänkyyn päädytä lainkaan... Siksipä siis toivon "tärppipäiviä" vasta vkonlopulle.
:heart:

 
Kaa
:heart:käpynen, tee tuo laskuri ensin siellä sivulla (pääset sinne vaikka klikkaamalla tuota minun laskuria). Valitse tausta, merkki ja teksti. Kolmos-kohdassa kysytään myös kierron pituus ja viimeisimpien kuukautisten alkupäivä. Kun olet saanut laskurin valmiiksi, kopioi se toisena oleva vaihtoehto niistä "koodeista". Eli se [url=.... ja liitä se sitten viestiisi.
 
:heart: käpynen :hug:
en minäkään saa sitä kuvaa :ashamed:

Red dragon pahoittelu :hug: tädistä. Kirjoitit Serenaan menosta ja menkkojen osumisesta juuri sinne. Minäpä manaan nyt tädin pois ja puhallan semmoisen plussa puhurin tähän kiertoon ettet saa niitä menkkoja liki vuoteen vaan vauvan tilalle. Sopiiko? =) :whistle:

Lumi-Marja :wave: Täällä samanlainen tunnehäiriöinen tapaus, joka itkee ja nauraa vuorotellen. Ihan sekoamispisteessä. MItä tää sade ulkona lie..? jotain itkuhappoa? :eek:

Minttu :wave: Mulla oli viime viikko ovisviikko. Sanon sitä siksi ovisviikoksi koska nappaili koko viikon vatsaan. Mä en tunne sellaista kerta kipua niinkuin jotkut. Limailusta siis päättelen sen varsinaisen päivän. Limailua tosin tuli sen viikon enemmän, joten joka toinen päivä simppaset sisään -menetelmällä mentiin.

Ommoo nappoo:
aamulla tuli sitten ihan ykä. Ei tosin pelkän pahan olon takia, vaan niin hitosti limaa erittää tää yskä ettei vaan voinu enää muuta kuin yskiä ja oksentaa...

Voi ku täällä on alakuloinen fiilis. Miten me saadaan väriä elämään? Tän haaveilun ja kuumeilunkin vois varmasti tehdä kevyemmin... :/
 
Pakko testata...Toimii. Tästä sen tosiaan tajuaa, miten pitkä aika on kuukausi. Mullakin kun on toisinaan tosi pitkä kierto niin tuota saa pitäväksi mitenkään.
No, lämmöt on koholla, alavatsaa juilii, menkkoja ei taatusti enteile, koska ne ei tule näin aikaisin.

 
Huopikas
Mjaa, eipä nämä kummalliset oireet (väsymys, alavatsakivut, palelu) ainakaan plussaamisesta kertoneet. Tulipa testattua... :( Olisikohan kierto puolessa välissä sitten vasta? Tai sitten olen tulossa kipeäksi. Omituista.
 

Yhteistyössä