***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

:'( :'( :'( :'( ....aloitan tuolla, kun pupella löytyi ,tänään el käytyä, sen vatsaontelosta kasvain, ja aika iso sellainen, ja sanoivat että kani on aika laiha...jota en ole huomannut...sain sille kipulääkkeitä pariksi päiväksi, jos puppe piristyy niin,ehkä vois niillä sit jatkaa, mutta en oikein tiedä mitä tehdä kun ei se estä kasvaimen kasvua ja tulisi kuolema kumminkin vastaan ja jos ne kipulääkkeet ei auta niin sitten olis parempi antaa pupen mennä kanientaivaaseen...tämä on niiin vaikeaa....mun rakas puppe...

olen aivan sanaton, kyyneleet vain valuu...haluan että puppe elää, mutta samalla en halua että se kärsii tai tuntee kipua...huoh...ja koska sen päätöksen voi tehdä....antaako pupen elää vai...en tiedä mitä enään sanoo...puppe on mulle kuin lapsi... :'( :'( :'(
 
Itkuherkkyys jatkuu täällä. Mä oon aina ollut herkkä. Herkkä naurulle ja itkulle, valmis tunteelle ja sen näyttämiselle. Tänään kuitenkin uusi läpimurto..
mä tihrustin itkua töissä. Mulla on aina ollut tiukka työrooli. (perus opettaja)Tänään vain keitti totaalisesti yli. Lapset olleet koko syksyn jotenkin levottomia, samasta saarnasta saaneet päivästä toiseen, lähinnä käytösongelmia puitu nyt useita viikkoja. Tänään mulle riitti. Kyyneleet vain tulvi silmiini kun mä puhuin niille samoista asioista kuin joka päivä. Tuntuu joskus että ne ovat tulleet kouluun vain toisiaan loukkaamaan ja kilpailemaan paremmuudestaan.
Huh huh... jos tää ei nyt oo hormonimyrskyä niin ei sitte ikinä!!
 
:hug: ,

Kaikille muillekkin tervehdys työstä ja luennoilta :D

Mielenkiintoista oli, nyt olis jossain vaiheessa opintokäynti Tamperellakin, en tiedä olenko menossa vielä.

Ihanaa illanjatkoa *kuubalaistanssitreenituuletus* :D :heart:

:wave:
 
Juu siis ensimmäisestä lapsesta haaveillaan. Viikonloppuna käytiin kattomassa serkun 2 viikkosta poikaa, oli se niin pieni ja ihana.

Huomaan koukuttuvani näihin keskustelupalstoihin. Missähän vaiheessa mies huolestuu. Tosin se vaan muutenkin naureskelee kun vauvan teon myötä mun halut on lisääntynyt ja koko ajan tekis mieli peuhata lakanoissa. Ei ole tarvinnu greippejä eikä mehuja.

Sydänkäpyselle tiedoksi et oma pupuseni eli n 13 vuotiaaksi ja olin näkemässä kun kanin voimat loppui. Kyllä siinä vaiheessa surutti mut toisaalta se kärsimys näytti niin kauheelta et mielellään antoi luvan luovuttaa. Sitä tuskaa ei voinut katsoa.
 
jane70 on käynyt kystan poistoleikkauiksessa, nyt vain odottaa ,menkkoja alkavaksi sen jälkeen, kyllä hän ilmaantuu näinä päivinä =)

Mites dragon onko testit pysyneet kaapissa ja ovi kiinni? :D

Mä torkuin vähän aikaa, nyt taas jaksaa! =)

Heippatiheissan taas! :heart: , :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
jane70 on käynyt kystan poistoleikkauiksessa, nyt vain odottaa ,menkkoja alkavaksi sen jälkeen, kyllä hän ilmaantuu näinä päivinä =)

Mites dragon onko testit pysyneet kaapissa ja ovi kiinni? :D

Mä torkuin vähän aikaa, nyt taas jaksaa! =)

Heippatiheissan taas! :heart: , :wave:

Eiku en oo kuullut/nähnyt Jane:sta mitään, ni sen takia kyselin =).

On pysyneet kaapissa.. Heräsin nimittäin juuri.
Taidan huomen aamulla testata toisella. Ei taida olla mitään järkeä... Mutta, mutta.. :whistle:
 
:heart: :heart: , mihin aikaan testaat, että tiedän milloin peukut kuuluu olla pystyssä? :D , Uskon, että silloin kun pyöräilen töihin päin..*ajaa pyörää siis peukut pystyssä siis* :LOL:

ja miekin alan ovisjahtitestaukseen huomisaamuna, joten molemmat testailemme siis kenties! :heart: ..Toivotaan molemmille kahta viivaa!!!!

:heart:

:wave:
 
weiss
Heipsan!!! Täällä alkaa olla jo jännät paikat monella... Voi kun minuu jänskättää tuon suikaleen puolesta, ehkäpä kohta kuullaan :p !! Myö on ultrassa käyty ja siellä näkyi oikeassa paikassa pieni olevan ja sydänkin jo väpätti, nyt toivotaan, että kaikki menee hyvin.. Olot on ollu aika ok, vieläkin pahimmilta yök oloilta on säästytty, välillä etova olo iskee, mutta siihenkin tuo syöpöttely auttaa.. No mutta, mie pidän kaikille peukut pystyssä ja puhkun plussaisia tuulia tänne koko sydämestäni!!!
 
weiss ihanaa kun kaikki sulla ok! :heart:

Tiiättekö kun mulla alkaa olemaan nyt kaikki mahdolliset oireet mitä olla voi.
Itkettää, väsyttää, paleltaa, pää kipeä joka ilta, mahassa menkkamaisia kouristuksia, välillä tosi kovia, eilen illalla ummetusta (mullei ikinä!) aamuisin ripuli, funssainen olo, aivastuksia ja nenä tukossa, paha maku suussa (ihme kalvo kielen päällä) iltaisin oireilu nukkumaan mennessä sietämätöntä. Välillä jopa heikko olo ja huono olo.
Hitto, tuli ihan mieleen että oisko samperi valemenkat ollu välissä, menkat nimittäin oli melko kivuttomat ja vuoti sen neljä päivää. mulla yleensä tosi kivuliaat ja tartteen lääkettä. Nyt en tarvinnu.

Siis mulla vasta kp 15!! Ja oviskipuilut alkoi jo kp9. Tai siis nämä kaikki kipuilut alkoi silloin. MITÄ TÄÄ ON? Näitä ei voi keksiä.
 
todella vaikea päätös mutta

itsestään selvä, eläimillä on se etu sairastaen syöpää, että niiden ei tarvitse päättää että kärsiikö, vaiko kärsiikö, kun ihminen osaa tehdä oikean päätöksen sen puolesta...
Mieti kun ihminen sairastuu syöpään, silloin ei voi päättää että jättääkö kärsimättä, vaan siinä sitä vaan sitte ollaan...kunnes kuolema tulee...ja silloin on jo varmasti kärsitty aivan liikaa.Tottakai on heitä jotka voittanu syövän, ja jopa eläimiä, mutta kun el sanoi että puppe on niin laiha, ja nyt kun tunnustelin ni, olihan se, vaikka syö paljon...puppe tietää kyllä että me kaikki rakastetaan sitä, ja kaikkee....nyt ymmärrän äitiäni, se vei meidän kaks rakasta kissaa piikille kun oltiin pieniä, sisko olis saanu astman muuten...vaikea mutta itsestäänselvyys...

Eli huomenna soitan takas el...puppe saa pomppia terveenä puppetaivaassa...
=(
 
Mä oon nyt toden teolla ottanu selvää greippimehusta, et huomio nyt kaikki "yritetää-ihan-mitä-vaan" vauvahaaveilijat! ;)

Ei ole mitään tietellisesti todistettuja faktoja greippimehun vaikutuksista raskautumiseen, MUTTA: greippimehu (tai greipit yleensä ) vahvistavat limakalvoja ja parantavat siten hedelmöittyneen munasolun kiinnittymismahdollisuukia.
Löysin myös eräältä toiselta foorumilta aiheeseen liittyvää keskustelua, jossa ilmeni, että moni jo kauan vauvaa yrittänyt onnistui juuri greippimehu-yrityskierrolla. Monesti jo ensimmäisellä tai toisella mehukierrolla. Oli myös niitä, joilla tärppäsi heti ensimmäisellä yrityksellä - mehulijoita!

Ei ehkä mikään absoluuttinen totuus, mut ei kai se pahaakaa tee... :p (paitsi hampaille ehkä...)
 
:heart: käpynen varmsti oikea päätös. ei kai kukaan voi katsoa omaa lemmikkiään kärsimättä kun tietää ettei toinen ole kunnossa. Paras ja ainut oikea vaihtoehto minusta.
:hug: vaikkakin vaikeaa se on, ja ikävä tulee. :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
:heart: :heart: , mihin aikaan testaat, että tiedän milloin peukut kuuluu olla pystyssä? :D , Uskon, että silloin kun pyöräilen töihin päin..*ajaa pyörää siis peukut pystyssä siis* :LOL:

ja miekin alan ovisjahtitestaukseen huomisaamuna, joten molemmat testailemme siis kenties! :heart: ..Toivotaan molemmille kahta viivaa!!!!

:heart:

:wave:

Jos huomenna teen testin (hullu varmaankin oon), ni siinä ku herään.. Klo 6.45 on klo soimassa, joten luultavasti klo 7.00..
Pitäis varmaankin malttaa odotella sitä tädin tuloa. Mutta en millään malttaisi..

Jos on nega, ni en viel siitä masennu, koska silloinhan se ei välttämättä näy :LOL: Pitää yrittää ajatella positiivisesti.

Käytii kaupassa.. Ja mulla vain väsymys jatkuu, vaikk pikku torkkujen jälkeen oli jo energinen olo.. Mut ei oo enää. Pitäisköhän keittää kupillinen kahvia, vaik yleensä en kahvia juokaan?.. |O
 

Yhteistyössä