***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Pieni vaaleanpunainen potkupuku, pienen pieni vauvan myssy ja vauvan yöpuku tarttuivat mukaan, ei mahda mitään :heart: , :headwall:

Meillä varmaan jos ja kun alkasin oottamaan vauvaa, tulisi yks kaappi "hetkessä" täyteen vauvan vaatteita*sen verran höpsö olen*, tosin meillä höpsöttelee muutkin 14v tytär ja mieskin :heart: .

Toivo´ttavasti tentti meni sentään läpi! =)

Heippati taas! :heart: , :wave:

ps miun ovismittarit eivät vielä tulleet postin mukana :D ..noo huomenna sitten, to ajattelin aloittaa, ovisjahdin :LOL:

:wave:
 
pitkästä aikaa.. täällä ei oo tainnu tapahtua mitään kummempa pariin viikkoon..? kiva että dragoni vielä jännäilee B) .. mä odottelen tämän kierron mahdollista ovulaatiota.. onko kellään muuten kokemusta ovulaatio mittareista? taitaa olla ihan sama jos mittailee kuumemittarilla vai? laitoin viestiä ennustaja ellille ja madam mammalle viikko sit. kumpikaan ei oo vastannu :$ . varmaan eivät raaski kirjottaa tyttö paralle ettei lapsia ole näkyvissä ikinä :kieh: .. tsemppiä kaikille ja koittakaahan jaksaa hyvillä mielin!! tervetuloa uusille! :flower: ja suuret halaukset niille joiden luo täti taas löysi :hug:
 
Huoh! |O
Ei auta kun mennä suihkuun ja sitten illalla on tuon esikoisen 6-v synttärijuhlat... Myllyssä B)
Väsyttää vaan kamalasti ja äsken esikoinen sanoi, että "sä äiti halailet ihan kokoajan" :D Joo niin olen tainnut tehdä. Palailen ehkä illalla vielä ruudun ääreen tai sitten huomenna työn äärestä mikäli ehdin. :wave:

 
Kiitos rypäle valaisevasta linkistä. Pitää tallettaa se suosikkeisin ,että voi seurata sen avulla oman kierron vaiheita. En ole ikinä omaa kiertoani mitenkään kummemin tarkkaillut, mutta nyt meinaan tehdä kaikki temput ,jotta saa oviksen bongattua ja sitä kautta edes mahdolllisuuden raskautua :D . Täällä alkaa pian täti pakata laukkujaan ja toivottavasti ei tule piiiitkääään aikaan vierailulle.

Plussatuulia kaikille !
Kiva taas jännäillä kierron lopussa olevien puolesta ,kun itsellä sinne niin pitkä aika.
 
Moikka :wave:

Tervetuloa uudet :flower:
Hauska tuo kiertopv juttu =) Kävin kiireessä vilasee, mutten kerenny perehtyä asiaan sen tarkemmin. voip olla mulle muutenkin liian hankala juttu... :ashamed:

Täällä alkaa tunnekuohut onneksi laantua. Hitsit mä olin kuin ampiainen koko viikonlopun. Ihan meni mönkään koko v-loppu. Mä olin kai vaan niin väsyksissä edellisestä viikosta, että kaikki tuntui raskaalta. mutta tuntuu kyl että siinä oli hormoniperäistä myrskyä mukana. Juttelinkin äitini kanssa, ja hän oli ihan samaa mieltä. Me ollaan semmoisia hormonihirviöitä koko sakki meidän lähisuvussa! :LOL:
Nyt taas oon lauhkea kuin lammas. Jaksoin jopa töissä olla positiivinen muksuille. Oli ihan mukava päivä.
Nyt kyl taas väsyttää ja pukkaa nenää tukkoon. Taidan mennä päikkäreille.
Mulla kp 14/27. Ovis meni mielestäni viime viikolla, ainakin oltiin pupupeliä joka toinen päivä. En mielestäni tuntenu kipua vatsassa, mutta limoista jotain päätellyt. Halut ainakin nyt laimentuneet.
Mulla muuten nyt naamassa kans sellaista hormoninäppylää leuassa ja poskissa...
????
 
Heippa uudet ja vanhat :wave:
Olipa vaan hankalaa päästä tänään nettiin. Hetkeks tuos jokunen tunti sitten tänne pääsin, mut sitten jumitti koko netti. Jospä nyt sitten hetken ehtis olla, ennen kun menen taas ruuanlaittoon.

Oireet ennallaan ja testailu käy mielessä, mutta en taida aivan heti tohtia, kun päivät olis siinä mallissa. Oviksesta olis se 10 päivää, mut ei...en tohdi vielä edes ajatella, kun muutenkin on ollu myöhäisiä plussia. Niin, negahan sieltä taas kuitenkin tulee, joten sen itku-potku-kiukku kohtauksen ehtii kokea myöhemminkin.

Uutena tulokkaana oirelistaan vois laittaa hiivan ja ummetuksen :x Olo on kertakaikkiaan kamala. Aamupäivä meni etovan olon kans, mut tilalle sain taas palelua. Just kun ajattelin, että tänään ei viluta...hah. Liivit on nähtävästi kutistuneet pesussa, kun jotain pursuaa niisstä ulos, mutta pursutkoon.

Pikkuneiti känkkäränkkä sulostuttaa kaatosateen kanssa muutenkin niin tympeää päivää, että tekis mieli mennä täkin alle mököttään ja nukkuun loppupäiväks, ellei se olis mahdotonta. Appiukko takoo ja rälläköi 50-luvun raktoria entisöintimielessä ja mekkala on aika lähelle jotain maanjäristyksen ja pommituksen välistä. Astiat helisee kaavis ja neitikään ei saanu nukuttua päikkäreitä. Tekis mieli nakata lähimpään suohon sen ukon pajavasarat, mut joutuisin todennäklisesti kaivaan ne sieltä pois, joten.....antaa olla.

Saa appiukko ja muutama muu kiittää onneaan, ettei täti ainakaan tänään tullu kylään, meinaan silloin ei olis kukaan saanu mitään armoa osakseen :LOL:

Huomenna uus päivä ja toivottavasti parempi sellainen.

Nakkelen vielä näitä :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: muutaman, niin on edes yks hyvä asia tälle päivää tehty :)
 
Huopikas
No voi hilpeys. Mun vatsa on ollu 3-4 päivää silleen kipiä, ku alkais menkat. Mutta eipä ne ala, eikä toki ihan vielä pitäiskään. Ei aavistustakaan, mikä on. Tietty, kun kierto on ilman pillereitä epäsäännöllinen, niin vois kai tää olla ovis. Mutta ei kai se nyt noin montaa päivää vattakivulla oireile. Mitään vakavaa ei voi olla, kun just ennen mahakivun alkua satuin käymään tutkimuksissa ja kaikki oli varsin ookoo. Kaikki käy, kun vaan ei menkat alkais......
 
kylli soittelin aikaa tohtorille.. huomenna sit mennään klo18..saa nähä mitä siellä sit sanotaan.. kaverille kerroin "menkoista" siis siitä yhdestä päivästä plus tuhruista paperissa niin sanoi että kyllä sä sit varmaan oot raskaana ku sillä oli tehny ihan samanlailla kun oli poikaa ruvennut oottaa.. sanoin et oon tehny kyl testin eikä sillon näyttäny mitää ja et oli netistä tilattu halpis testi ni sano et no nii, mitä sä sellasia ees tilaat :) jospa jospa.. vähän tekis mieli testata huomenna aamulla mut jos se testi menee hukkaan ja tekeeköhän ne siellä testiä? rintaa kouras taas tänää mut blaah :headwall:
 
Uusi keskustelija ilmoittautuu. Yk1 10/30 menossa, joten aika alussa ollaan. Olen kuumeillut vauvasta jo pitemmän aikaa, mutta nyt työ ja muut kuviot siinä mallissa että mies innostui yritykselle. Olen vaan niin malttamaton. Lueskelen keskusteluja ja jännään muiden plussaamista, kun itse vähän epäillen suhtaudun tähän ekalla kuukaudella tärppäämiseen.
 
tervetuloa Maasu :flower:

suikale :hug: kyllä ne varmasti testaa sut huomenna sitten lekurissa. Mulla vieläkin todella vahva intuitio että sinä olet raskaana. Ja päättäny että minäkin :LOL: :LOL: :LOL:
Mulla on nää mielialanvaihtelut ihan uusia juttuja.. lueskelin että ollut muillakin tuollainen yllättävä itkuherkkyys merkkinä raskaudesta. Joten aloitinpa jo tässä hyvissä ajoin tän jännäämisen että saan vielä kaksi viikkoa jännätä ja sitten kaksi päivää taas itkeä kun ne menkat sieltä sitten tulee!! (itseironiaa otettava jo käyttöön kun yk 7 ja aina varmasti raskaana!!!) :LOL: :LOL: :LOL:
Nää naaman näppylät ilmestyi sitten tänään. Kaunista... oikein perushormonihäiriö!!!!!! ja uusi juttu taas tässä kierrossa.
 
kylli mulla on otsassa hirveesti sellasta outoa inhottavaa pientä näppyä.. saa nähä kuule et oonko raskaana.. itsellä taas nyt sellane olo et en oo.. mut eiköhän se huomenna selviä.. aaaargh, varmaan nukun yön hyvin :headwall:
 
Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti 7 kpl 37,50?

Clearblue digitaalinen ovulaatiotesti 7 kpl
Klikkaa suuremmaksi

7 kpl yksittäispakattua laadukasta Clearblue ovulaatiotestiä sekä digitaalinen testilaite. Digitaalinen Clearblue-ovulaatiotesti on markkinoiden tehokkain ovulaatiotesti, sillä se kertoo ne kaksi päivää, jolloin on suurin mahdollisuus tulla raskaaksi luonnollisin keinoin.

Testitulos on helppo lukea digitaalisen Clearblue-ovulaatiotestin näytöstä. Enää ei siis tarvitse vertailla kahden viivan keskinäistä vahvuutta! Mukana seuraa tarkat suomen- ja ruotsinkieliset käyttöohjeet.

Munasolun irtoaminen tapahtuu luteinisoivan hormonin erityksen voimakkaan lisääntymisen seurauksena kuukautiskierron puolessa välissä. Hormonia erittyy virtsaan ja mittaamalla milloin virtsan hormonipitoisuuden kasvu tapahtuu, voit saada selville, milloin sinulla on suurimmat mahdollisuudet tulla raskaaksi.
 
Niistä näppylöistä....täällä ollaan kuin toista murkkuikää agnen kourissa. Kamalia näppyjä tulee varsinki ohimoille ja kaulaan joka päivä uusia. Hartioissa on kans oikeen kunnon näpyt, kun joku hemputin kaulus. Vaikka mulla on atooppinen iho ja se kukkii aika ajoin, niin ei se tuollaista yleensä ole.

Neiti nukahti viimein tunti sitten ja just heräili. Kuinkahan tuon saa nukkumaan :) Ainakaan olo ei ole yhtä kaottinen kuin päivällä, mutta äryttää nuo näppylät. Huomenna pitäis käydä passikuvas uutta passia varten, mut on siihen kiva mennä pällaisena pilkullisena. Pakkelia nassuun saa tunkee varmaan puol purkkia, jotta kehtaa ovesta ulos mennä. Tunteet on mullakin pinnassa, suuntaan ja toiseen. Mut niin ne mulla tähän aikaan kuusta on alkanu heilahteleen jo jonkin aikaa.
 
suikaleelle tsemppi :hug: ja :heart:
Tulethan kertomaan kuin kävi? Mä jaksan vieläkin uskoa että hyviä uutisia teille tulee, on KAIKKI oireet niin selvät.
Ja tietenkin jos negaa sielläkin, niin tänne vaan! Tukea saat varmasti. Mutta edelleen peukutan ettei se negaan mene!
Koeta levätä, muista että se huominen tulee sieltä ihan nukkumallakin!

Lumi-Marja :wave: Meillä kivasti samoja nuo mielialanvaihtelut, kuumotukset vatsassa ja näppylät. Toivotaan että se tarkoittaakin jotain. Mulla kylläkin tosiaan nyt vasta kp 14, mutta mielestäni ovisoireet alkoi kp9, joten.. mene ja tiedä. Pitäis taas pitää pää kylmempänä.
Hyvää yötä kaikille! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maasu:
Uusi keskustelija ilmoittautuu. Yk1 10/30 menossa, joten aika alussa ollaan. Olen kuumeillut vauvasta jo pitemmän aikaa, mutta nyt työ ja muut kuviot siinä mallissa että mies innostui yritykselle. Olen vaan niin malttamaton. Lueskelen keskusteluja ja jännään muiden plussaamista, kun itse vähän epäillen suhtaudun tähän ekalla kuukaudella tärppäämiseen.
Tervetuloa!

Ollaanko kuumeilemassa esikoisesta vai toisesta vai kolmannesta vai.. ?



 
Tänään ensimmäistä päivää uudessa työpaikassa, huh mikä päivä.. Ehkä osaan olla tämän viikon paremmin ajattelematta mitään kun on niin paljon opittavaa... toiveajattelua :LOL:

Huomenna tosiaan kp28/?, menkoista ei tietoa, ei myöskään kierron pituudesta ja kun yk oli vasta ensimmäinen eli eka luomukierto vasta menossa niin.. Ovulaatiota en huomannut tai sitä ei tullut lainkaan. Silti pieni toivo kai väkisin pitää pintansa jossain tuolla ajatusten perukoilla että jos kuitenkin.

Siispä! Koska lähtisitte testaamaan jos menkkoja ei kuulu vieläkään. Oireita ei juurikaan oikeasti ole ellei niitä tosissaan ala kuvittelemaan. Lähinnä sitä luokkaa mitä ennemmin olisin laittanut liiallisen hernarin syönni piikkiin mutta nyt niillä on hyvällä mielikuvituksella vaikka mitä merkityksiä :D

Ihanaa syksyiltaa kaikille!! Ja kiitos jos joku jaksaa kommentoida jne..
 
Ei kellään ois ollu ilmavaivat raskausoire :$ ?
Ei mulla sinällään ilmavaivoja pahemmin ole.. Mutta sen oon pistänyt merkille, että "sieltä" piereskelee tai on jotain ihme piereskelyjä.. pientä poreilua.. Joo taas näitä mun omia öklöttäviä mietteitä..

Sitä ku yrittää kaikkensa kuvitella olevansa raskaana! :saint:
 
Joo, sitä samaa tässä mietin itsekin vaikka mun poreilut taitaa olla ihan normaalilla puolella mutta silti kuvittelen että niitä joku muu aiheuttais :LOL:

Sitten mietin kun kirjottelitte niistä hormooninäpyistä niin aloin oikein miettimään että kyllä mulla niitä taitaa olla joka kierrossa hiukan mutta ei näin paljoa.. voiskohan olla kuitenkin ovulaatiosta johtuvia??? aina tietyin väliajoin niitä mulle tulee pillereidenkin kanssa mutta nyt ekalla luomukierrolla tosiaan koko puolen naamaa helotti. Sitten oli sitä limaakin kyllä ja tää kaikki kp24 tienoilla että jos sitä odottelis vielä pari viikkoa ennen kun testaa ettei pety liian montaa kertaa!
 
ilmavaivat ovat olleet toisilla raskauden merkkejä :heart:
Itse en lähde testailemaan, jos ja kun on tarvetta, sitten kun menkat viikon myöhässä ja ostan kalliin raskaustestin, ettei tulisi liiallista yli-innostumista*nimimerkki kokemusta on* :kieh:

greippimehua mainostan..näyttää tuo hormonitoiminta toimivan vallan mainiosti*ihanaa* :D

Miehen kellistin tuossa päivällisen jälkeen*vähän yllättyi* :heart:

Kaikkeni teen, että ja jos....... :D

Heippa;=) :wave:
 

Yhteistyössä