***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

eikö siun normi kiertosi ole lyhyempi kuin viimeksi oli? Eli varmaan plussa saattaisi näkyä, kun ovulaatiosta aikaa n 10 pvää, tiedätkö milloin oli ovis, käytitkö esim mittaria?

Ja hormoninäppylät on yksi oire! =)

Koskas ja kuka testailee seuraavaksi, mukava on jännätä mukana! :heart:

Plussia ihanaisia tänne kesävauvapinoomme olisi niin ihana saada heti alkuun jo kerättyä! :heart: , :heart:

Heippatiheissan! =) , :wave:
 
Kysympä vielä... Tossa aikasemmin yritin huudella apua, vähän huonolla menestyksellä... :/ Mulla siis pitäis tänään olla kp30/34, mut aloin paivällä vuotamaan. Luulen et ne on aivan liian aikaset menkat (heihei säännöllisyys), mut joku nyt mättää. Mulla on yleensä tosi runsaat, pitkät ja kivuliaat menkat, joten nappasin vuotoavähentävän ja burana600:sen, ku rupes ihan kunnol tulemaan, mut nyt lähes lakkas. Mä en nyt oikeen tajuu tätä...? Osaisko joku auttaa? Vai tyydynkö vaan uskomaan, et olis kp1? :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Kysympä vielä... Tossa aikasemmin yritin huudella apua, vähän huonolla menestyksellä... :/ Mulla siis pitäis tänään olla kp30/34, mut aloin paivällä vuotamaan. Luulen et ne on aivan liian aikaset menkat (heihei säännöllisyys), mut joku nyt mättää. Mulla on yleensä tosi runsaat, pitkät ja kivuliaat menkat, joten nappasin vuotoavähentävän ja burana600:sen, ku rupes ihan kunnol tulemaan, mut nyt lähes lakkas. Mä en nyt oikeen tajuu tätä...? Osaisko joku auttaa? Vai tyydynkö vaan uskomaan, et olis kp1? :(
Mie en valitettavasti osaa tuossa asiassa neuvoa :( . Onko aina olleet säännölliset?

Katsot päivän - pari, että mitä tapahtuu? Ja jos alkaa entistä enemmän mietityttämään, ni soittaa vaik e-neuvolaan tai lääkärille?

:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
eikö siun normi kiertosi ole lyhyempi kuin viimeksi oli? Eli varmaan plussa saattaisi näkyä, kun ovulaatiosta aikaa n 10 pvää, tiedätkö milloin oli ovis, käytitkö esim mittaria?

Ja hormoninäppylät on yksi oire! =)

Koskas ja kuka testailee seuraavaksi, mukava on jännätä mukana! :heart:

Plussia ihanaisia tänne kesävauvapinoomme olisi niin ihana saada heti alkuun jo kerättyä! :heart: , :heart:

Heippatiheissan! =) , :wave:
Minun normi kierto on ollut sen 21 päivää tai joskus 27-28 päivää.. Mutta EI KOSKAAN yli 30!

En kyl oo varma milloin oli ovulaatio.. En käyttänyt mitään mittareita. Viime kierrossa ei ollut mitään valkovuotoa, vaan tässä kierrossa on ollut senkin edestä.. Mutta luultavasti oli hmm.. pari viikkoo sitten?

Ku on noita viiltävät kivut ollut ja sit noita näppylöitä.

Itse testailen vasta 24.9., jos täti ei ole tullut kylään.

Plussatuulia kaikille! :hug:

 
Maanantai 17.9.2007


*Esikoisesta Haaveilevat*

rypäle...................kp. 2/30-34...................yk. 1
Möhky..................kp. 4/32.........................yk. 2
Sydänkäpynen.....kp. 4/35.........................yk. 3
Suikale.................kp. 5/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 7/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 11/29.......................yk. 4
Mouse..................kp. 11/30-33..................yk. 9
Bumba.................kp. 12/31-62...................yk. 4
Kaa......................kp. 13/31........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 14/27........................yk. 7
Pantalaimon.........kp. 15/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 16/32-?....................yk. 9
HenLai..................kp. 18/24-32..................yk. 4
Tikka81.................kp. 18/??........................yk. 2
piksu....................kp. 18/29........................yk. 4
Diarmuid...............kp. 23/30-35..................yk.3
Huopikas...............kp. 24/25-??..................yk. 2
Hempukka87.........kp. 24/30-??..................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 27/??.......................yk. 1
Tähtisilmä79..........kp. 34/36......................yk. 7
Rhino.....................kp. 35/27-28.................yk. 3
rina82...................kp. 43/??........................yk. 28
wind......................kp. 50/30-40..................yk. 2
gataa....................kp. 59/(24)31-39............yk. 6
rapu83..................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta..................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *

emilija..................kp. 1/29-34...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 5/28-34..........................yk. 7
Poni06.................kp. 6/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska......kp. 8/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 13/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 15/31-40........................yk. 4
Alakelmi................kp. 18/28-32 .......................yk. 1
HooÄs..................kp. 18/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 20/26-27........................yk. 3
buffo....................kp. 22/30..............................yk. 9
venla-05..............kp 22/??................................yk.3
Ninnurainen.........kp. 23/??..............................yk. 9
Äippä2006...........kp. 29/32..............................yk. 2
äippä67...............kp. 39/28-32.........................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 40/36..............................yk. 16
balou...................kp. 41/19..............................yk. 1
Hilbert..................kp. 57/?................................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?
Ainotar.................kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla......................kp. 8/25-28.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.....kp. 8/29..............................yk. 8
Sarbba...................kp. 20/26-30.......................yk. 3
Moana....................kp. 27/28-40.......................yk. 1
Red Dragon............kp. 29/34............................yk. 3
jane70...................kp. 69/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 9/29..........................yk. 3
Päppä..................kp. 22/27-30...................yk. 6
Minttu80..............kp. ??/??..........................yk. ?


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy.........kp. 32/??..........................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 4/23-26......................yk. 2
Lumi-Marja...........kp. 24/28-32....................yk. 17


*Hullut*


Pixie.....................kp. 13/24.........................yk. 3
Diarmuid..............kp. 23/30-35....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Meillä on pöllytelty lakanoita liki koko kierto joka toinen päivä. Nyt vaan tuli parina päivänä putkeen.

:attn: Sais jo tuo miehen veljen vaimo pukattua sen lapsensa ulos ni pääsis siitäki piinasta. Mä hermoilen että millon se syntyy... Mä oon niin kade!! En varmaan pysty ees katsoon sitä lasta (jos tilaisuus tulee..). Muhun sattuuuu :ashamed:
 
Olipa kiva huomata, että Venla-05 on vielä messissä. Täällä edelleen täti hukassa, nyt on sitten 4 viikkoa ollut jo kateissa :/
Viikonloppuna oltiin isännän & kavereiden kanssa vähän viikonloppulomalla tuulettumassa (yövyttiin hotellissa) ja tuli kyllä tarpeeseen, kun on pari viikkoa painanut ylitöitä.
Tais se syksykin nyt alkaa, ilmoista päätellen...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
öö markkinoinnista en niin tiiä :D .Opiskelin jonkun aikaa sos ja tervalan sihteerin koulutusta joskus, mutta hoitoala edelleen jäi työkseni =)

=) , :wave:
Katsotaan miten itselleni käy.. Ei oikein itselläkään tuo markkinointi taida viel olla hallinnassa, vaikka kaupoissa oon jonkin verran ollutkin töissä..
Mutta asiakaspalvelu-tehtävät jos saisin ees läpi.. Damn..

Koko viikonlopun pesin vain pyykkiä ja tein tekstinkäsittelytehtäviä :/ .
Mie en oo koskaan tykännyt pänttäämisestä.
 
Voisin liityä varmaan tähän ketjuun,sillä olemme nyt ekaa kiertoa yrittämässä...itse en kyllä tiedä miten säännöllinen kierto on tai ei ole kun olen ehkäisyn juuri lopettanut,niin en tiedä mikä kierron päivä on menossa ja en osaa pongata ovulaatiota,joten on vaan yritettävä silloin tällöin hoitaa sänkyhommia =)
Onko teillä jotain neuvoja kuinka nyt pitäis hoitaa itteäni että uusi raskaus tulisi mahdollisimman pian? Vitamiinien jne.muun suhteen?

Mitä oireita on kun ovis lähestyy?Osaisitteko kuvailla mahdollisimman tarkasti,niin minunkin ois helpompi se huomata sitten ja mitä ne ovislimat on..hmm.Kiitos jos jaksatte kertoa...

Kuinka usein teiän mielestä on hyvä harrastaa tuota s..ksiä?
Itse olen ymmärtänyt että kahden päivän välein ois hyvä,jos harrastaa joka päivä niin eikös se siemennestekin jotenki laimeennu ja vaikeempi raskautua..ja jos taas vaan kolmen päivän välein niin..en tiä..

Kertokaahan neuvojanne :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu80:
Voisin liityä varmaan tähän ketjuun,sillä olemme nyt ekaa kiertoa yrittämässä...itse en kyllä tiedä miten säännöllinen kierto on tai ei ole kun olen ehkäisyn juuri lopettanut,niin en tiedä mikä kierron päivä on menossa ja en osaa pongata ovulaatiota,joten on vaan yritettävä silloin tällöin hoitaa sänkyhommia =)
Onko teillä jotain neuvoja kuinka nyt pitäis hoitaa itteäni että uusi raskaus tulisi mahdollisimman pian? Vitamiinien jne.muun suhteen?

Mitä oireita on kun ovis lähestyy?Osaisitteko kuvailla mahdollisimman tarkasti,niin minunkin ois helpompi se huomata sitten ja mitä ne ovislimat on..hmm.Kiitos jos jaksatte kertoa...

Kuinka usein teiän mielestä on hyvä harrastaa tuota s..ksiä?
Itse olen ymmärtänyt että kahden päivän välein ois hyvä,jos harrastaa joka päivä niin eikös se siemennestekin jotenki laimeennu ja vaikeempi raskautua..ja jos taas vaan kolmen päivän välein niin..en tiä..

Kertokaahan neuvojanne :heart: :heart:
Tervetuloa joukkoomme! Kuinkas monennetta haaveillaan, että osaan lisätä sinut tuolle meidän listalle?

 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Itse tykkäsin tekstinkäsittely jutuista;=)

Noo saa niitä kirjoitushommia tehdä melko paljon hoitsuna työskennellessäkin! Onnea tenttiin! :flower:

:wave:

Mie tykkään kanssa tekstinkäsittelyjutuista! Mie tykkään niistä ihan sikana.
Sen takia ei pahemmin kiinnosta nuo muut työt :whistle:
 
Red Dragon No neljättähän tässä haaveillaan mutta eipä ole tullu yritettyä kunnolla noita aiempia joten nyt aattelin perehtyä tähän hommaan...

Kun tuossa laskeskelin niin mulla saatais olla ovis lähellä...onkohan siitä haittaa jos peräkkäisinä päivinä harrastetaan tuota sänkyhommaa...että laimentuukohan se oikeesti tuo miehinen neste vaiko oisko vaan parempi mahdollisuus tulla raskaaksi,jos oikeena ovispäivänä ja vaikkakin edellisenä myös tuota hommaa harrastais...

Ymmärtääköhän kukaan mitä kyselen..no.
Ja ovisoireita jos joku viittis kertoilla...mulla on ollu nyt väsy ja mahas vähän niinku menkkamainen tunne...voisko se olla ovista?
Kiitti ja kirjotellaan!
 
Tervetuloa uudet! :wave:

Joku vois tulla munkin puolesta tekemään tentin... Olen kyllä lukenut, mutta silti tuntuu, ettei mitään ole päässä. :/ Onnea kuitenkin Red Dragon tenttiin! :)

ON: Tänään kp 15 siis ja laskennallisesti ovulaation hetki. Nyt sitten aamulla tuli hieman veristä valkovuotoa, hailakan vaaleanpunaista. Voiko ovikseen liittyä tällainen vuoto vai onko kyse vaan mun hormonien heittelystä tms.? En nyt halua nostaa toivojani liian korkealle, mutta ovisoireet oli voimakkaimmillaan viime viikon lopulla ja silloin myös puuhailtiin... Hmm. Noh, en pohdi enempää. Tänään voisi varmuuden vuoksi peittoja heilutella, onhan se hauskaa ihan noin muutenkin. :D

Mitenkäs teillä muuten, kumpi on aloitteellisempi osapuoli? Meillä minä olen tässä viime aikoina ollut, ja se välillä rassaa. On mies kyllä ihan innolla mukana, mutta olisi kiva, jos sekin ilmaisisi aloitteellisuutta välillä... Turhasta siis varmaan valitan. :ashamed:
 
Näinpä tässä nyt kävi, et nyt on kp2/30-34. Eli sen siliän tien katos säännöllisyys... No, ei ku uutta yritystä kehiin. Nythän tää meillä kunnolla vasta alkaaki. (Eli kp2/30-34 ja yk1 taulukkoon, jos joku viittii laittaa...)

Minttu80, mä oon ainaki piirtäny itelleni taulukon, mis on päivämäärä, kiertopäivä, aamulämpö jne. Mä huomaan oviksen siitä, et mun maha tuntuu ihan siltä, et olis menkat alkamas (päivän pari kipujen loppumisen jälkeen on ovis). Limoja en viel o tarkkaillu, mut ajattelin nyt kytätä. Aamulämpö olis hyvä mitata joka päivä suunilleen samaan aikaa, koska se nousee n puol astetta oviksen aikaan. Perhesuunnittelun kotisivuil on aika hyvä ovislaskuri, mut siihen pitää tietää kierron alkamispäivä ja pituus... Ja netistähän voi aika halvalla tilata noita ovistestejäki. Plussia sulleki! :)
 
Mulla nyt kp1/29-34. Ja siis yk2 nyt alkoi.

Rinnat vieläki kipeet, eli ilmeisesti liittyy jotenki imettämiseen. En kyllä ymmärrä miten voi olla mahdollista, että imetyskertojen vähentäminen kahdeksasta kuuteen voi tehdä tissit näin kipeiks. Pakko se on kai vaan uskoa.

Lähdetään tähän toiseen yrityskiertoon ihan positiivisin mielin. Nyt aion ottaa greippimehun mukaan, viimeks tulin raskaaks just sillon ku join sitä. En tiiä uskonko ittekkään, että se ois vaikuttanu, mut pakko olla vähän taikauskonen. :whistle:

Onnea kaikille yrityksiin ja toivotaan paljon paljon ihania kesävauvoja.

Ai niin, kuinka paljon ne ovistestit maksaa?
 
Minttu! Taisin sanoa väärin! Luin just, et kun on ovis lämpö laskee, ja sit vasta nousee. Ja kun nousee, on ovis jo ohi! Yleensä kai sanotaan, et ois hyvä vaakamambota 2-3 päivän välein, just ettei se tavara o liian laihaa. Naisen ois hyvä tulla vasta miehen jälkeen (esim käsin), koska silloin lihakset supistellessaan "imasee" mömmöt sisään. Ja siihen pitäis sit jäädä köllöttämään peppu ylhäällä ja jalat ristissä. ;) Auttoko yhtään?

Tässä vielä aika valaiseva linkki; http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

(toivottavasti toimii, en o mikään tekniikan ihmelapsi...)

Ovistestit maksaa mun mielest jotai pari kolme erkkiä, korkeintaan viis. Ite tilasin netistä kolme raskautestiä ja (olikohan se) 15 ovistestiä. Postiennakolla kalliimpi, ja silloinki vaan 30e. Mut se oli kyl tarjous.... Googleen vaan! :)
 
Huomenta vaan kaikille B)
Tuli vähän nukuttua pitkään. No nyt rupeaa jo sitten aika monella olemaan ruudussa omat kierrot kuvan muodossa. Siitä näkee kivasti tekstin yhteydessä että missä mennään :)
On vähän ristiriitaiset fiilikset tuosta hedelmöittymisen mahdollisuudesta. Rinnat on kipeet, selkää kolottaa ja vatsaa nipistelee, mutta tällainen fiilis on ollut joskus aikaisemminkin, kun kovasti toivoin että masussa olisi asukas. Eli pelkään että oma pää tekee vaan kepposet. Ei auta muu kuin odotella testausajankohtaa, mutta kun ei malttais. No huomenna alkaa taas pitkä työputki niin siinäpä se aika sitten kuluu. :|
Seurailen silti mielenkiinnolla miten teillä sujuu jotka olette pidemmällä kierrossa. Onnea kovasti :flower:

 

Yhteistyössä