***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

NO pitääkin selittää nyt miehelle että se on täysin greippimehun syytä että käyn päälle aina tilaisuuden tullen.. täytyy myöntää siis ihan tosissaan että halut lisäänty kyllä kierron alkupuoliskollakin ja nyt vasta taantumassa.. Kaippa se mehu lisää mehukkuutta niin tekee enemmän mielikin :D pääasia että toimii jollain tavalla!!
 
outoja vaikutuksia mehulla, muita samaa mieltä olevia, kuin syksyinen haave? =)


Syksyinen haave jos testaisit esim kp 30?..Luulisi silloin jo näkyvän!..Ainakin näin uskoisin ja *peukkuja kaikille jännäilijöille pitelen* :heart:

=) , :wave:
 
Ku ei oo normaalia ilmavaivoja, ku eikös normi ilmavaiva tuu tuolta takapuolelta :ashamed: .. Eikä täältä etupuolelta.. Ihme poreilua.. :$

Ja en mie testaa ku vasta viikon päästä.. Tai 1.5 viikon päästä.. Jos vain maltan olla testaamatta siihen asti.

Niin ja jos en oo raskaana ja kierto pitkittyy entisestään kuin tuon 34 päivää, ni mie tuun hullux (ihan kuin en jo olis).. :headwall:
 
Heelurei ja plussatuulia kaikille!

Me täällä kovasti yritetään pölypunkkeja pöllytellä... :LOL: kp11/jotain. Lääkäri sanoi km:n jälkeen että uutta tilausta vaan kehiin... :D

Että sellasta omaa napaa tällä kertaa :D
 
Tiistai 18.9.2007


*Esikoisesta Haaveilevat*

rypäle...................kp. 3/30-34...................yk. 1
Möhky...................kp. 5/32........................yk. 2
Sydänkäpynen......kp. 5/35........................yk. 3
Suikale..................kp. 6/26-35...................yk. 5
Tinttara84.............kp. 8/16-29...................yk. 55
Maasu...................kp. 11/30 .....................yk. 1
nea85...................kp. 12/29......................yk. 4
Mouse...................kp. 12/30-33.................yk. 9
Bumba..................kp. 13/31-62..................yk. 4
Kaa.......................kp. 14/31.......................yk. 2
Kylli-täti................kp. 15/27........................yk. 7
Pantalaimon.........kp. 16/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 17/32-?.....................yk. 9
HenLai..................kp. 19/24-32..................yk. 4
Tikka81.................kp. 19/??........................yk. 2
piksu.....................kp. 19/29.......................yk. 4
Diarmuid...............kp. 24/30-35..................yk.3
Huopikas...............kp. 25/25-??..................yk. 2
Hempukka87.........kp. 25/30-??..................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 28/??.......................yk. 1
Tähtisilmä79..........kp. 35/36......................yk. 7
Rhino....................kp. 36/27-28..................yk. 3
rapu83..................kp. 41/28.......................yk. 1
rina82...................kp. 44/??........................yk. 28
wind......................kp. 51/30-40..................yk. 2
gataa....................kp. 60/(24)31-39............yk. 6
Julietta..................kp. ??/??........................yk. ?


* Toista toivovat *

emilija..................kp. 2/29-34...........................yk. 3
Caffee81..............kp. 6/28-34..........................yk. 7
Poni06.................kp. 7/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska......kp. 9/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 14/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 16/31-40........................yk. 4
Alakelmi................kp. 19/28-32 .......................yk. 3
HooÄs..................kp. 19/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 21/26-27........................yk. 3
buffo....................kp. 23/30..............................yk. 9
venla-05..............kp 23/??................................yk.3
Ninnurainen.........kp. 24/??..............................yk. 9
Äippä2006...........kp. 30/32..............................yk. 2
äippä67...............kp. 40/28-32.........................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 41/36..............................yk. 16
balou...................kp. 42/19..............................yk. 1
Hilbert..................kp. 58/?................................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?
Ainotar.................kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla......................kp. 9/25-28.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 9/29..............................yk. 8
Sarbba...................kp. 21/26-30.......................yk. 3
Moana....................kp. 28/28-40.......................yk. 1
Red Dragon............kp. 30/34............................yk. 3
jane70...................kp. 70/28.............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 10/29.......................yk. 3
Nelonen...............kp. 20/??........................yk. 1
Päppä..................kp. 23/27-30...................yk. 6
Minttu80..............kp. ??/??.........................yk. ?


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy.........kp. 33/??..........................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati...................kp. 5/23-26......................yk. 2
Lumi-Marja...........kp. 25/28-32....................yk. 17

*Seitsemännestä Haaveilevat*

mimulus................kp. 12/28.........................yk. ?


*Hullut*

Pixie....................kp. 14/24.........................yk. 3
Diarmuid..............kp. 24/30-35....................yk.4


*Haamuilijat*



* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Mulla ei greippimehu vaikuta yhtään mitenkään. Pari purkillista oon tässä kierrossa sitä juonu. Ja ei mitään. Mä kärsin kuivuudesta (ei auta vaikka kuin kiihottuis :ashamed: ), ei oo auttanu siihenkään. :/
 
Kiitos päivityksestä! :flower:
Ihan kivoja nuo dragononkin vaunumalliuutuudet, mutta luulen, että päädymme joihinkin näistä malleista jos ja kun tarvetta tulisi :whistle: http://www.veitikka.fi/lastenvaunut/, mitä pidätte em ja mikä näistä olisi suosikkinne?
=)

Mukavaa päivää kaikille ja plussasydämiä! :heart: ++++++++ :heart:
Pinoomme!...Heippatiheissan ! =) , :wave:
 
Onkohan sitä ihan hullu, kun kolmatta toivoo ja haaveilee..
Neidit ei oo muutamaan päivään ruvenneet kiltisti nukkumaan.. Onkohan ne itse asiassa koskaan ruvenneet kiltisti nukkuu? :whistle:
Kun laittaa oven perässään kiinni, ni eiköhän heti oo jo valot huoneessa ja hirveä meteli päällä..

Esikoistakin ollaan yritetty kohta 3 vuotta opettaa milloin ruvetaa yöpuulle.. Mutta miksi se ei mene perille? :headwall:

Kaiken huipux, molemmilla on flunssat.. Esikoisesta tarttui kuopukseen.. Ja ihanaa valvomista oli yö. Mitä itkua! Mitähän naapuritkin ajattelee. Ja nyt on ihana väsymys. Ei jaksais millään lähteä töihin. Mutta pakko kai se on vain lähteä..

Plussatuulia kaikille! :whistle:


 
Huomenta!

Liityn keskuteluunne siltä osin että puhuttiin kuivuudesta. Mä alotin jättihelokkikapselit nyt viimeksi kun menkat alko, mulla ohuet limakalvot joita koetan parannella, mutta sivu yllärinä on paikat "lotisseet" aina ukon kanssa touhuillessa. Että ei voi tätä tyttöä enää koppuraksi väittää :LOL:

Peittoja on pöllytelty taas, en jaksa enää edes miettiä ja tutkailla tuntemuksia oviksen suhteen, vaan laskin noin 17 eri laskurilla visajankohdan, ja niillä mennään. Matikkapää muutenkin heikko, niin en jaksa enää laskeskella päiviä. Viikko puksuttelua ja sitten odotellaan taas tätiä sormet ristissä ettei tulis.

Plussaisia syksysateita. Vitsi kun rupeis ropisemaan niitä kuin sieniä tossa meijän parkkipaikalla :D
 
Kaa
En ole tainnut kirjoitella tähän ketjuun vähään aikaan, ihan siitä syystä ettei ole mitään sanottavaa. :) Tässä siis ovista odotellaan, ei ole vielä mitään selvää oiretta. Lämmöt olleet tasaisesti 35.8 joka aamu. Katsellaan...
 
Tulipa tässä mieleen, ku olen joutunut aloittamaan paratabs-kuurin.. Ja sehän on kipu- ja kuumelääke. Joten jos oisin vaik raskaana, ni eihän mulla tule lämmöt olemaankaan korkealla?

Eikös se ois merkki raskaudesta, jos ois lämmöt koholla?
 
Mulla oli tässä hiljan muutaman päivän alilämpöä, 35.8 kun normaali on 36.6. Tiedä sitten tarkoittiko mitään, ovista en ole tunnistanut ja nyt menossa jo kp21/? vissiin :whistle:
Eikös ne lämmöt oviksesta jää sitten koholle, näin ymmärrän. Mulla on kaikissa raskauksissa ollut lievää lämpöilyä alkuraskaus aina, reilu 37 astetta. Myös flunssainen olo on kuulunut asiaan sekä pieni painontunne alavatsassa.
 
päivitän tässä omia tietojani elikkäs kp 41/28 tai jotain semmosta ja yk 1. taitaa olla kierto ihan sekasin, outoa mulle ku on aina ollu ku kello söi e-pillereitä tai ei. testi näytti negaa ja nyt on alkanu tihruttaa valkovuotoa että kai se täti on tulossa kylään.. mikä oliski hyvä et pääsis taas yrittää uudelleen.. :LOL:
 
Huomenta jok ikiselle tulevalle äitylle

Ihmettelin tuossa aamulla kun piti ihan mennä pönttöä halailemaan ja aamupalakaan ei maistu :x Tosin omien laskujen mukaan on vasta kp 19/28-32, mutta tuli mieleen sellainen juttu, että ennen edellisiä menkkoja sitä edelliset oli vain 2 viikkoa ennen noita. Eli onkohan mahdollista, että olisin hedelmöittynyt jo aikaisemmin vai voiko näin aikaisessa vaiheessa tulla pahoinvoivaksi? Viime raskauden aikana voin todella pahoin, mutta en muista yhtään milloin se alkoi. Noh, anyway tilasin pari testiä eli kun ne tulevat niin teen toisen heti ja jos nega niin sitten oikeena testipäivänä seuraavan. Sitten olen kait fiksumpi. Tai voihan olla että olen tulossa kipeäksi :(

Täytyypi lähteä iltavuoroon |O Hyviä päiväjatkoja kaikille :flower:

P.S. Pieni korjaus tuohon listaan, että meikäläisillä on yrityskerta 3 menossa.

 
Kävin pitkästä aikaa vaunulan sivuilla ja olipa ihania kärryjä tullut. Pitääpä poiketa ihan paikan päällä kattomassa, se paikka kun on tuossa suht lyhyen ajomatkan päässä. Pakko käydä tunnustelemassa uusia tuulia ja sieltä suoraan paikalliseen lastentarvikeliikkeeseen ihailemaan emmaljungan uusia kuoseja. Vanhatkaan vaunut ei vielä häpeä käyttöä, kun nuorimmalle ostettiin, mutta ainahan niitä saa ihailla.

Greippimehun aion ottaa seuraavaan kiertoon käyttöön, on siitä sitten apua tai ei, niin ainakin on kokeiltuna. Kaikki mahdolliset asentohoidot onkin jo testattuna :LOL:

Testipäivä lähestyy ja jännitys sen mukana. Luulempa että en uskalla testata ennen kun selkeesti täti myöhässä, kun se nega tikussa ei ole se kaikkein mukavin näky. Tai sitten taas mennään tätä testaan lähes päivittäin ennen kuin petyn taas.... Minäkö malttamaton, ehei :LOL:

Mut ovista tupaan ja plussaa perään toivon kaikille :flower:
 
Juu, tässä taas itsekin odottelee viikonloppua, alkaako menkat vai ei...Mitään oireita ei kai ole, vähän vatsaa nippaili viimeviikolla heti oviksen jälkeen. Mut tuskin kai mitään kiinnittymiskipuihin liittyvää, ovis oli pe-su aikasektorilla. Ja nippailuja eiliseen saakka. Nyt ei just mitään, lämmötkin on jotain 36. Rinnat vähän turvonneet, mut voi ihan yhtä hyvin johtua menkkojen tulostakin.

Red tais miettiä samoja asioita kuin itekin eli: Nouseeko muuten kaikilla lämpö raskauden alussa, vai onko se yksilöllistä??? Esikoiselta mulla nous, mut vasta joskus rv 7?? Ja sillon alko palelutkin.

Suikale, joko sait tulokset???!!!
 

Yhteistyössä