***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

suikale entä jos se nyt oikeasti oli alkuraskauden vuotoa? Sulla on niin selvät raskausmerkit ja ajankohta jolloin vuoto alkoi käy yksiin. Ja nyt jos vuoto vielä lakkaa, niin...
Hei, muistatko kun Rheakin vuoti? Kipujen kanssa ja runsaasti. Ja oli raskaana.. ei mennyt kesken, kaikki jännättiin ja rukoiltiin.. En tiedä mitä Rhealle nyt kuuluu, toivottavasti hyvää :heart:
Testaa ystäväiseni, jookos? mulla on niin vahva tunne että sä olet raskaana, ja toivon totisesti että olisin oikeassa.
 
kylli Rhealle kuuluu hyvää, masua kasvattaa.. toivottavasti ei suutu kun kerron, eikai :) tiiätkö kun tein testin ni nega oli.. voiskohan olla et ei vielä näy.. en tiedä, ei kai.. mietin tässä yksityisellä gynekologilla käyntiä.. tai ukko sitä ehdotti.. aaargh :headwall: pitäs viel siivotakin..
 
Mulla oli kans viimeksi oudot menkat, normaalisti on siis tosi runsas vuoto. ekana päivänä tuli jonki verra, toisena aavistuksen ja sittepähä loppu, testasin kyllä sit viikon päästä ja negaa näytti. Että tässä sitä ootellaan seuraavia alkavaksi.
 
Minä haluan olla raskaana! Minun täytyy olla raskaana! Minun pitää olla raskaana! :D

Odottavan aika on pitkä.. Plääh.. Viikon päästä selviää, että tuleeko menkat vai ei.. Ja sopivasti hautajaisten aikaan.. :headwall:

Mutta mistäs sitä tietää, että minkälainen tämä mun kierto on, ku o ollu sen verran epäsäännöllinen :headwall: .

En jaksais odottaa ja miettiä oonko vai en.. Haluis päästä testin tekee.
 
jos kuitenkin plussaat vielä , olisi alkuraskauden vuotoa ollut vain. Minä nimittäin vuosin niin paljon, etten varmaan eläissäni ole vuotanut. Mutta onneksi vuodot jo ohi! =)

Jos testaat vielä muutaman pvn päästä uudestaan.*pidetään vielä peukkuja* :heart:

Heippa nyt tyttären synttäreille! :heart:

=) , :wave:
 
Mulla ovislimaa tulee jo 7 päivää peräkkäin. En tiiä mistä tää ihme johtuu, ovistestiin en oo saanu kontrolliviivan tasosta viivaa ollenkaan, mut muuten kyllä oon saanu yhtä vahvan viivan melkeen joka päivä ja testannu oon jo melkeen viikon ajan. Eilen tuli ihan kirkkaan punasta verta ja liman seassa sellasia ruskeita klimppejä ja maha oli ihan järkyttävän kipee. Nyt tänään ei oo tullu muuta ku sellasta ovislimaa mut tässä alkaa ihmetyttään et mistä voi olla kyse ku mulla tulee normaalisti ovislimaa vaan korkeintaan 4 päivää ja kohta on menny jo kaksinkertasesti se aika. Yks päivä mulla tuli sellasta vaaleenpunasta limaa mut en tiiä sit mistä se johtu. Oisko sit kumminki mahollista et mulla ois ollu ovis jo viikko sitte ja noi kivut sun muut ois johtunu esim kiinnittymisestä? Ei auta ku oottaa vähä reilu viikko ennenku ees menkat vois alkaa. Tai jospa ne jäiski kokonaan pois.
 
mun kaveri sai aamulla vauvan :heart: .. tosi ihanaa niille mut kyl pieni kateus on takaraivossa.. huomenna meen varmaan sairaalaan kattoo sitä.. ihana ees nähä vauva ku meille sitä ei kuulu eikä varmaa kuulukaa :headwall: rasittavaa tällänen.. kyl ne oikeesti saa ketkä ei haluu tai on kauheita narkkareita et käyttävät kaikki rahansa siihen et saa huumeita ja asuvat ulkona ja nu**ivat kaikkea mikä hengittää :kieh: sori purkaus mut varmaa monet samaa mieltä..
 
Mulla ja tosi runsasta valkovuotoa taas vaihteeks. Ja jokunen päivä tos takaperin tuli vaaleanpunaista valkovuotoa, ovis vai mitä???

Just sain kynttiläkutsuvieraat pihalle, ja heti piti kiirehtii appivanhemmille koneelle, kun eilenkin kävin. Voi kun saatais se oma kone äkkii. Tulee hulluks. KN oli eilen jo tosi kova ja aika tavottamattomis. Sitä ennen noin viikon sellain löllykkä.

NO plussatuulia kaikille :heart: :flower:

Onks kellää just kalenterii täs, et mille jännäysviikoille kuuluisin, kun kp20/30-35
 
:wave: Heippa taas kaikille!

En ole koneella aikoihin käynyt, kun olotila ei ole ollut kehuttava (ne mahavaivat) tilasin sit yksityiselle ajan ja hän teki heti seur.päivänä tähystyksen.. ihanaa. Täl hetkel diagnoosi olis refluksitauti ja lievä palleatyrä.. yök..
Lääkkeenä olen syönyt sitä Nexiumia jo ennen tätä yks.lekuria, mut sanoi et apteekista voi ottaa lisäksi Antepsinia, kun mainitsin et olen välillä ottanut myös illalla Nexiumin. En tiedä, olen ihan pihalla noiden lääkkeiden oton kanssa, mut jos nyt maanantaihin pärjäisi et vois soittaa sinne Hemoon asiasta.

No huomenna meil on 1v. hääpäivä, mut ei mitenkään erikoisesti sitä juhlita, käydään likkakaverin perheen luona Turengissa pitkästä aikaa.

Mä en ole täs kierrossa huomannut ovista ollenkaan, ainakaan niitä kipuja ei tullut, jotain outoja tuntemuksia joku päivä oli mut en noteerannut sen kummemmin, mahtaakohan tämä johtua nyt niistä Clomeista, muuta syytä en keksi.
 
Sunnuntai 16.9.2007


*Esikoisesta Haaveilevat*

Möhky..................kp. 3/32.........................yk. 2
Sydänkäpynen......kp. 3/35.........................yk. 3
Suikale.................kp. 4/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 6/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 10/29.........................yk. 4
Mouse..................kp. 10/30-33....................yk. 9
Bumba.................kp. 11/31-62....................yk. 4
Kaa......................kp. 12/31........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 13/27........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 14/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 15/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 17/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 17/??........................yk. 2
piksu....................kp. 17/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 22/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 23/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 23/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 26/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 30/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 33/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 34/27-28...................yk. 3
rina82..................kp. 42/??........................yk. 28
wind.....................kp. 49/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 58/(24)31-39.............yk. 6
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *

Caffee81...............kp. 4/28-34..........................yk. 7
Poni06..................kp. 5/28-50..........................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 7/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 12/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 14/31-40........................yk. 4
Alakelmi................kp. 17/28-32 .......................yk. 1
HooÄs...................kp. 17/??.............................yk. ?
sinuhe..................kp. 19/26-27.........................yk. 3
buffo...................kp. 21/30..............................yk. 9
venla-05.............. kp 21/ ..................................yk.3
Ninnurainen..........kp. 22/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 28/32.............................yk. 2
emilija...................kp. 34/29.............................yk. 2
äippä67................kp. 38/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 39/36.............................yk. 16
balou...................kp. 40/19.............................yk. 1
Hilbert.................kp. 56/?................................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?
Ainotar................kp. ??/??................................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla......................kp. 7/25-28.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 7/29..............................yk. 8
Sarbba...................kp. 19/26-30........................yk. 3
Moana....................kp. 26/28-40........................yk. 1
Red Dragon............kp. 28/34.............................yk. 3
jane70...................kp. 68/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 8/29..........................yk. 3
Päppä..................kp. 21/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 31/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

amati....................kp. 3/23-26......................yk. 2
Lumi-Marja...........kp. 23/28-32....................yk. 17


*Hullut*

Pixie.....................kp. 12/24..........................yk. 3
Diarmuid...............kp. 22/30-35.....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Minulla on siis haaveissani toinen lapsi. Ensimmäinen on jo maailmalla.
Kierukka pois 30.8. Yritystä on jo ollut kovasti, mutta (kuten jo jossain viestiketjussa mainitsin) kierron pituudesta tai alkamisajankohdasta en tiedä. Hormonikierukan takia nämä asiat olivat kokonaan pois minun maailmastani 7 vuoden ajan. No, nyt on kuitenkin ensimmäinen yk menossa =)
 
Tervetuloa mukaan Ainotar :flower:

Kiitti taas päivityksistä Red.

Laitoin odottajien puolelle kysymyksen mielialanvaihteluista alkuraskaudessa, ja ajattelin kirjoittaa tännekin jos jollain kokemusta.
Mä luulen että se mun ovulaatio oli maanantaina. Nyt on viidettä päivää ollu pääkipua. Selkää juilii ja mahassa kuumotusta.
Tällä viikolla olen käyttäytynyt kotona kuin murrosikäinen kakara. Itku tulee todella herkästi ja kerjään huomiota. Sotatila päällä koko ajan, loukkaannun kaikesta ja itken vuolaasti. Olen todella väsynyt.
Aivan katastrofaalinen tilanne päällä.
Ei oo tyypillistä mulle. Olisinko vain stressissä töistä? Tällä viikolla oli aika hässäkkä ja vanhempainiltaa sun muuta. Kotitöissä ukko onneksi auttanut, mutta silti tunne mulla että hoidan kaikki paremmin/yksin.
Ihan vainoharhainen fiilis.
Voiko hemmettisentään hormonit mennä yks kaks ihan sekaisin? Ja jos raskausoire, niin näin äkkiä? Onko teillä kokemusta?
 
Kaikki on nukkumassa ollu puoleen päivään kuitenki =) Itekki heräsin vasta ennen kymmentä. No nyt sain työvaatteet pesuun pyykkituvalle ja pitäs kait alkaa ruokapuolta miettimään :p Makaroonilaatikko olis aika jees :p =)
Lakanapöllytykset vielä edessä meillä tälle päivää :heart: :kieh:
 
Minullakin mieli todella herkässä ennen menkkojani ja itku tuli silmään , vaikkei aihetta ollut =)

Toivotaan, että se on siulla raskausoire, sellaista oli kuopusta odottaessani miulla!.. =)

Nyt syömään;=)) :p

:wave: , :heart:
 
meillä herätty jo 6.15 ja koiran kaa käyty aamulenkillä ja nyt esikko on päikkäreillä. Mä en nyt ainakaan ovistikkuja osta sen olen päättänyt enkä haluaisi stressata tästä vauva-asiasta kamalasti...Pakostakin tuntuu vaan siltä, että jotkut saa vauvan alulle kun ees ajattelevat asiaa ja no, itsellä lähti yk 7 käyntiin...Katotaan nyt mimmonen kierto tää on, kun ihan eka kierto ilman pillereitä oli 26pvä, 4 seuraavaa 28 päivää ja tuo viimonen 34päivää...
 
Ainotar: Tervetuloa joukkoomme!

Kääks.. mikä kipu mulla oikealla puolella niskasta.. Melkein korvan takaa.. Mieletön kipu. Näin jumissako mun niskat on..

Myö herättiin 10.30.. Ja käytin esikoista lääkärilläkin, ku mieletön yskä, ja itki melkein koko yön, ku ei saanut nukuttua.. Mutta ei onnex ollut mitään. määräs yskänlääkettä.

Mutta koulutehtävien pariin.. Huomenna ois ensmäinen tenttikin..

Plussatuulia kaikille! :whistle:
 

Yhteistyössä