***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Täällä kp 37/36 eikä mitään oo tapahtunu. Raskaustestejä en oo nyt muutamaan päivään tehnyt. Odottelen sitten vain tädin tuloa. Tuskinpa sitä nyt ois raskaanakaan.

Tervetuloa uusille =) , pahoittelut tädin kurvanneille :hug:

Joku puheli Nordean täystakauksesta???
Meillä kyseisen puljun täystakaus (100%) ilman takaajia ja omia säästöjä. Lainaa 85tuhatta euroa, 21 vuotta laina-aikaa ja 500e kuussa maksetaan takaisin. Kerrostalo kolmiossa asutaan. :D
 
kylli ihana ajatus sinänsä mut enpä ole.. kyl vuotaa ihan hyvin ja kipuja aika paljon.. nyt on sellanen olo että ei meille vauvaa koskaan tule ja jaksaako tätä enää.. jatkuvaa pettymystä.. :(

dragon mullahan oli kans niitä repäsy kipuja tosi kovia et jouduin olee kaksin kerroin mut.. toivottavasti se sulla ees jotain tarkoittais..

voima :hug: kaikille kelle se ämmä on tullu.. tuntuu hemmetin pahalle..
 
tää oli hauska, jotenki sopii tädin yllättämille

Lakkaa heti kysymästä
miten me tästä selviämme,
umpikujasta,
vaihda parhaat yllesi,
käydään taisteluun
arkipäivän fasismia vastaan
Parhaiten sinua pukee
minun silkkinen ihoni,
meidän yhteinen taisteluasumme..
-Tommy Tabermann-

ainakin jos sen ajattelee tietyllä tapaa.. no eipä sen kummempaa asiaa..
 
Kaikille plussarikasta vkloppua jos se aika on muille onnea tärppäyksiin, jos ovisaikoja meneillään! :heart: , :flower:

Mä se taas kattelin ihania vauvan vaatteita mainoksista, nyt en kuitenkaan osta, ennenkuin joskus jos aika on niitä haalia, toivottavasti näin on! :heart:

Suikale ja caffee, kyllä sitä taas noustaan ja nousette, menkkojen aiheuttama pettymys on kyllä kaamea. Mutta elämä jatkuu ja uutta aikaa odottelemaan, josko nyt ? :hug:

ihanaa vkloppua kaikille!

:heart: , :wave:
 
Hei taas kaikille!

Siitä on aikaa kun olen kirjoitellut. Päätin olla vähän taka-alalla mutta joka päivä olen kirjoituksia käynyt lukemassa. Aika samoja ajatuksia jaan. Pahoittelut kaikille joilla haave horjui hetkeksi (kyllä me vielä kaikki plussataan, kaikki aikanaan) ja onnittelut jo plussanneille tietysti.

Meillä on vasta ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen menossa. Niin ja ensimmäisestä vasta haaveillaankin. Salaa toivoin että kaikki menis hyvin mutta osasin varautua kyllä ongelmiin. Kierto on ollut aiemmin mitä sattuu ja nyt vaikuttaa samalta. Tikutin ovista 10päivää ja lopetin pari päivää sitten tuloksetta. Seurailin myös kohdunnipukkaa kun tuntuu mukavalta tutustua vähän omaan kehoonkin ja sen oikkuihin. Totesin että se elää täysin omaa elämäänsä.. Päättelin että en tässä kierrossa ovuloinut lainkaan ja nyt olen odotellut menkkojen alkamista jotta päästään uuteen yritykseen vaikka tjottailuahan tää käytännössä meillä on . Nyt menossa kp24. Kovasti oon koko kierron ajan tuntenut kaikenlaista uutta tuolla alhaalla, kuten moni muukin ilmeisesti :) Kävin juuri vessassa kun tuli sellanen hassu tunne ja ovislimathan siellä odotteli mua pikkupöksyissä. Nyt harmittaa kun ei oo enää tikkuja jäljellä mutta kai sitä silti voi toivoa että se tapahtuu, ovis siis. Mitään muita tuntemuksia ei kyllä oo, paitsi halut :LOL:

Onko kellään muulla ovis ollu näin myöhässä? kokemuksia tai ajatuksia? Ainakin pitää laittaa takkaan tuli illalla :LOL:
 
Heips!!! Täti on vieraillut täällä jo aikaa takaperin, mut meillä hajos kone ja kaikki muutkin sähkölaitteet, kun ukkonen kävi meillä vajaa kuukaus sitte. Nyt kp 19 menos ja yk siis 3. Ovis taitaa olla ohi, ehkä, mut jatketaan pupuiluja, että tärppäis. Ootan kovasti, et saisin uuden koneen, ehkä ens kuun alusta. Nyt täällä appivanhemmilla kirjottelen. Eikä kovin usein täällä käydä.

Tsemppiä kaikille, en kerenny lukee tekstejä, joskus paremmalla ajalla. Kertokaas äkkii joku, kovettuuko kn, kun ovis on ohi? Mulla sellanen löllykkä ollu jo viikon verran. Joskus kp 15 tuli vaaleanpunaista valkovuotoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Perjantai 14.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Möhky..................kp. 1/32.........................yk. 2
Sydänkäpynen.....kp. 1/35.........................yk. 3
Suikale.................kp. 2/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 4/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 8/29.........................yk. 4
Mouse..................kp. 8/30-33....................yk. 9
Bumba.................kp. 9/31-62....................yk. 4 Kaa......................kp. 10/31........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 11/27........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 12/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 13/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 15/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 15/??........................yk. 2
piksu....................kp. 15/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 20/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 21/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 21/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 24/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 28/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 31/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 32/27-28...................yk. 3
rina82..................kp. 40/??........................yk. 28
wind.....................kp. 47/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 56/(24)31-39............yk. 6
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *


Caffee81...............kp. 2/28-34 .........................yk. 7
Poni06..................kp. 3/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 5/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 10/24................................yk. 4
Äityli -84...............kp. 12/31-40..........................yk 13
HooÄs...................kp. 15/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 17/26-27.........................yk. 3
buffo....................kp. 19/30..............................yk. 9
venla-05.............. kp 19/ ..................................yk.3
Ninnurainen..........kp. 20/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 26/32.............................yk. 2
emilija...................kp. 32/29.............................yk. 2
äippä67.................kp. 36/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 37/36.............................yk. 16
balou....................kp. 38/19.............................yk. 1

Hilbert..................kp. 54/?...............................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *


Carla........................kp. 5/25-28........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 5/29.............................yk. 8
Sarbba...................kp. 17/26-30........................yk. 3
Moana....................kp. 24/28-40........................yk. 1
Red Dragon............kp. 26/34.............................yk. 3
jane70...................kp. 66/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 6/29...........................yk. 3
Päppä...................kp. 19/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*


mymmy myy........kp. 29/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

Lumi-Marja...........kp. 21/28-32....................yk. 17
amati...................kp. 25/23-26....................yk.1

*Hullut*

Pixie.....................kp. 10/24..........................yk. 3
Diarmuid...............kp. 20/30-35.....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80..........05/08
 
Kiitokset pikkumyy42. Oikein meni. Toivotaan kaikille onnea. On ollu muuten aivan kamalaa kun ei oo tänne teitä morjestamaan. Hirveet vierotusoireet. Oon kitissy ukolle joka päivä kun ei oo konetta. Kyllä sillä alkaa hermot mennä, mut yks päivä se ite sano, et kai se kone on pakko hommaa, kun näyttää et se on sulle tosi tärkee. NO NIIN ON!!! Vertaistukee kaipais joka nippailuu ja nappailuun. Ja tosissaa pakottava tarve saada tietää mitä teille kaikille kuuluu. Oon ollu ihan hermona. Mut yllättävän vähän noita plussia tullu. MIKÄS MEITÄ VAIVAA???? :hug:
 
...jatko on oikein plussarikasta aikaa
:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Jos välillä on tulematta plussia niin täytyyhän niitä näin monen ihmisen kesken sitten myös toisinaan tulla ja monia!!!!! =)

:wave:
 
Tuossa *hullut* listassa on mun yk väärin, se on yk3. Sen voi päivittää vaikka huomisen puolella, ei oo niin vakava virhe =)
Tänään tuli semmosia hetkellisiä kipupiikkejä/nippailuja vasemmalle puolelle alavatsaa. Heti mietin että kiinnitymiskipuja ne on! HAha, ainakin toivon niin. Mites toi kiinnittyminen muuten -missä vaiheessa se tapahtuu? Mulla on kp 20 menossa niin voisko se olla mahdollista?
 
En haluaisi taas tänne listalle marmattaa, mutta nyt on pakko vain avautua. siis mikä kumma meidän parisuhdetta vaivaa? Tuntuu että siitä asti kun kihlauduttiin heinäkuussa on elämäämme varjostaneet kamalat riidat. Ne alkaa yleensä juuri niistä päivistä kun minä olen väsynyt. Minusta tuntuu että minä en koskaan saa olla väsynyt ja omissa oloissani. Minulla ei siihen ole oikeutta. Kaikilla muilla tuntuu olevan siihen oikeus, muttei minulla.
Mä puhun viikossa paljon, olen opettaja. Nään ihmisiä päivittäin ja minun on oltava sosiaalinen. Ja minä olen, hyvin mielelläni.
Tarvitsen kuitenkin tasapainoksi omaakin aikaa. Kaikkihan sitä tarvitsee. Minun mieheni ei vain kaikesta selityksestäni huolimatta tunnu käsittävän sitä.
Aina kun olen väsynyt vetäydyn joko sänkyyn tai sohvalle ja koetan levätä ja olla vain rauhassa puhumatta ja ärsyttämättä häntä. tiedän nimittäin että väsyneenä en ole kovinkaan ihana ihminen.
Tänään kuitenkin lepäämisen sijasta sain taas kunnon mulkaisun ja kysymyksiä että mitä me meinataan tänään tehdä?
Hitto soikoon..
Vastasin vain että mä nukun nyt.
Mies tietenkin loukkaantui ja nyt olemme riidelleet koko päivän ja illan.
Minä en anna periksi, ja mies kiukuttelee kuin kakara.
Nyt tuntuu todella pahalta. Ovulaatioviikko meneillään, eikä todellakaan tee mieli nyt peittoja heiluttelemaan. Onhan minulla jo yksi kiukutteleva kakara, ukko.
Tähänkö tämä tärppiviikko nyt kaatuu? Taitaa piilevästi haluta olla vain vapaa...
 
pikkumyy42 kiitos. voe mahoton ku on tännää kahesti jo pupuiltu :LOL:
Kylli-täti :hug: Kuulostaa samanlaiselta kriisiltä joka meilläkin oli mieheni kanssa suunnilleen kihlautumisen aikaan, ja seurusteluaikanakin. Alkuvaiheessa on semmosta "huumaa" (ärsyttävä sana..) mutta sitten tulee se 'eriytymisvaihe' -eikä se ikävä kyllä tule molemmilla samaan aikaan. Eli aletaan etsiä omaa tilaa suhteessa, ottamaan niinsanotusti tervettä etäisyyttä -ja kuitenkin yhdessä. Parisuhteessa toisen pitäisi osata nähdä tilanne niin että ei tuo toinen mua ole jättämässä tai tahallaan kiukuttele, ja antaa aikaa. Mä en ensin meijän suhteessa sitä tajunnu ja musta tuntu että mä en ookkaan enää niin tärkeä. Mies ei ollut moksiskaan vaikka pari päivää olisi viettänyt yksinään. Minä kiehuin sisälläni kun tuntui etten pääse sen muurin läpi millään. Ajan kanssa opin että välillä täytyy saada käydä asioita yksikseen läpi, ns kasvaa yksin yhdessä. Voisiko kihlattusi tuntea jotenkin itsensä hylätyksi? En oo mikää asiantuntija, mutta heitin vain arvauksen. Sä tarvit nyt enemmän omaa aikaa, ja sitten kun miehellesi tulee se vaihe, hän ymmärtää kyllä. Se on kaikki kasvua vain. :heart:
 
Minäkin nyt sitten olen kesävauvasta haaveilija! Minulle lapsi olisi toinen, miehelleni kolmas ja yhteisenä neljäs...

Taidan olla vähän tyhmä, mutta mitä ihmettä nuo numerosarjat ja lyhenteet viesteissänne tarkoittavat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainotar:
Minäkin nyt sitten olen kesävauvasta haaveilija! Minulle lapsi olisi toinen, miehelleni kolmas ja yhteisenä neljäs...

Taidan olla vähän tyhmä, mutta mitä ihmettä nuo numerosarjat ja lyhenteet viesteissänne tarkoittavat?
eli kp = kiertopäivät
yk = yrityskerta (eli kuinka monta kertaa on menkat ollut.. Hmm.. selitinköhän kuitenkaan oikein.. eli aina, kun menkat alkaa, ni tulee 1 yk. lisää)..

Ymmärsitkö ees yhtään mitä yritin selittää? mie oon huono nimittäin selittämään..


Tervetuloa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ainotar:
Minäkin nyt sitten olen kesävauvasta haaveilija! Minulle lapsi olisi toinen, miehelleni kolmas ja yhteisenä neljäs...

Taidan olla vähän tyhmä, mutta mitä ihmettä nuo numerosarjat ja lyhenteet viesteissänne tarkoittavat?

Kuinkas monetta sitä nyt niin sanotusti haaveillaan?, ni lisään siut tuohon listaan.
 
Lauantai 15.9.2007


*Esikoisesta Haaveilevat*

Möhky..................kp. 2/32.........................yk. 2
Sydänkäpynen.....kp. 2/35.........................yk. 3
Suikale.................kp. 3/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 5/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 9/29.........................yk. 4
Mouse..................kp. 9/30-33....................yk. 9
Bumba.................kp. 10/31-62....................yk. 4
Kaa......................kp. 11/31........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 12/27........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 13/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 14/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 16/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 16/??........................yk. 2
piksu....................kp. 16/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 21/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 22/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 22/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 25/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 29/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 32/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 33/27-28...................yk. 3
rina82..................kp. 41/??........................yk. 28
wind.....................kp. 48/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 57/(24)31-39.............yk. 6
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *


Caffee81...............kp. 3/28-34.........................yk. 7
Poni06..................kp. 4/28-50..........................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 6/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 11/24..............................yk. 4
Äityli -84...............kp. 13/31-40........................yk. 4
HooÄs...................kp. 16/??.............................yk. ?
sinuhe..................kp. 18/26-27.........................yk. 3
buffo....................kp. 20/30..............................yk. 9
venla-05.............. kp 20/ ..................................yk.3
Ninnurainen..........kp. 21/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 27/32.............................yk. 2
emilija...................kp. 33/29.............................yk. 2
äippä67................kp. 37/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti.................kp. 38/36.............................yk. 16
balou...................kp. 39/19.............................yk. 1
Hilbert.................kp. 55/?................................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla......................kp. 6/25-28.........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 6/29..............................yk. 8
Sarbba...................kp. 18/26-30........................yk. 3
Moana....................kp. 25/28-40........................yk. 1
Red Dragon............kp. 27/34.............................yk. 3
jane70...................kp. 67/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 7/29..........................yk. 3
Päppä..................kp. 20/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 30/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

Lumi-Marja...........kp. 22/28-32....................yk. 17
amati...................kp. 26/23-26....................yk.1

*Hullut*

Pixie.....................kp. 11/24..........................yk. 3
Diarmuid...............kp. 21/30-35.....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80.........05/08
 
Viis päivää vielä. Menkkoihin siis. Hermot menee. En o pystyny mitään tänne kirjottamaankaa, vaik monta kertaa päivässä ramppaan lukemassa ( :ashamed: ), ku on vaan ärsyttäny tää tilanne niin paljon. Tää on jo toinen kerta ku teen tätä; tiedän etten ole raskaana, ja silti saan päähäni, et mitä jos oonki? Ja nää epäilyt tulee aina silloin, ku tiedän et oon tehny jotain mitä raskaana ollessa (tai nyt sit ku aletaan kunnolla yrittämään) ei sais tehdä. Nyt esim oon maalannu, jolloin mulla aina iskee joku taiteilijahepuli ja hirvee tarve juoda viiniä. Naurettavaa. :headwall: (älkää holestuko, toi viini on vaa näitä ainoita tänhetkisiä iloja, jotka kyl mieluusti vaihdan pois, ku parempaa ilmaantuu tohon mahan seudulle ;) )

Ja jos järjen kanssa ajattelee, en vaan vois edes olla raskaana. Tai onhan siihen teoreettinen mahollisuus, mut vaan ei-toivotut/vahinko lapset saa alkunsa niin. Luulin ovispäivän olevan kp14, ku oli maha silloin ollu kipeenä, mut joku sano et ovis ois vasta vähän niitten kipujen jälkeen...? Jos olettais et se oli kp16, osuis pupuilut just kohalleen. MUTTA ei tehty lopuun asti. Ja vahvasti epäilen, et jostain "touhutiposta" meille junioria siunautuis. Et nyt voi sit miettiä, miks mua pännii...!

Nyt pitäis vaan malttaa mielensä, odottaa menkkoja ja uutta kiertoa, mut aika menee niin hitaasti! Viis päivää viel tätä kiertoa (mun säkällä päättää nyt vielä venyä) ja sit viel se n15 päivää ovikseen. Silloin sentään on joku todellinen syy odotta menkkoja "tulemattomiks", nyt tää on vaan tällasta ajantappoa...

Ja tietysti on alamaha ollu kipeenä ja muutenki höntti olo, kaikkee se ihmismieli tekeeki. Onneks en sentää o ollu väsyny, päin vastoin, ni ei tarvii liikaa noita olemattomia oireita tarkkailla. :p Niinhän se kuulemma on, et jos lääkärikirjaa erehdyt lukemaan, löydät kaikkien maailman sairauksien oireet itteltäs. Tää vauvakuume-homma taitaa olla ihan samanlaista; luet muitten oireita ja kas vaan on mieski jo oireiden perusteella raskaana! PÖH!


Riittää jo oma napa ja purkautuminen, pahoittelen. Mitä muille kuuluu? Kovasti oon yrittäny lukea, mut jotenki on menny ohi, et mikä täällä on ikäjakauma? (itse siis ...*laskee sormilla*... 21)
 
Kyllitädille, kihlauksen jälkeen meilläkin oli vaikeampaa, vaikkei mitään syytä olisi ollutkaan =)

Nyt pian 2 vuotta kihlausta, tämä vuosi on kokonaisuudessaan ollut paljon parempi kuin viime vuosi, riidat, erimielisyydet kuuluvat elämään, meillä niinpäin mies haluaa enemmän välillä olla omissa oloissaan, kotona kylläkin =)

Väsyneenä, minäkään en ole helppo, ei varmaan kukaan?eilen olisi kannattanut mennä vain nukkumaan työvkn jälkeen ja nukkua aamuun asti, olisi vältytty "riidalta"=sanomiseltani :/

Anteeksi pyysin ja nyt asia ok, mutta aina ei jaksa olla ystävällinen :( , minäkin jatkuvasti hoitoalalla saan kiireessä koko ajan vain hymyillä ja palvella ja olla aina valmis vaikka mihin, joskus tuntuu, ettei ihan jaksaisi;=), mennyt vk oli sellainen =)

Parisuhteeseen kuuluu molempien kasvaminen, molemmilla omia harrastuksia , mutta hyvähän se olisi myös yhteiset harrastukset, meillä sauvakävelylenkit ja motskailu toisinaan.

Motskailu muuttuu asuntoautoiluksi siinä vaiheessa jos ja kun saisimme pienokaisen elämäämme vielä.

Muilla joskus niin päin ongelmia, itseä haluttaisi, mies ei oikeasti jaksa..esim työvkn jälkeen? :) En minäkään aina jaksa ,mutta nyt kun menkat ohi..virtaa riittäisi! :heart:
Olemme olleet siis 6,5 vuotta yhdessä. Ja rypäle näkee pikkumyyn nikin takana 2 numeroa"siinä ikä" :D ja olen skorpioni ja mies on kalat.mitäs muita merkkejä täällä on?

Ihanaa lauantaipäivää kaikille ja oikein paljon niitä ihania plussia ja kesävauveleiden tuloa meille kaikille toivon! :heart: =)

=) , :wave:
 
Kylli ja myy, mä tiedän mistä te puhutte, mä ja mun mieheni ollaan oltu samassa tilanteessa, vaiks ollaanki oltu vasta vaan 1v ja 1kk yhdessä, asuttu kumminki jo saman verran, alusta asti...ja miehelläni on harrastus nimeltä autojen entisöinti, ja autot on myös hänen ammattinsa. Noh suhteen alussa vakuutin että nämä sen tallissa oleilut työnsä jälkeen ei mua haittaa, just sen takia kun olen ollu kolme vuotta sinkkuna, ni tarvitsen omaa aikaa. Noh meni 1kk ni mua alkas haittaan ku näin miestäni vaan yöllä, ja kun suora puheinen olen niin sanoin asiasta...ja siitähän riita syntyikin...huhhu, mullaku mitään harrastusta ei ole, tai silloin oli viel motska hommat, eipä ole enään kun sen myin...ostin auton...noh kumminki ni riideltiin siitä monta kertaa, ja nostin jopa kysymyksen että haluaako se ollenkaan mun kanss seukata kunnolla, koska mä sitä niin todella halusin. Noh mieheni mietti kaikki uudelleen ja lupas että vähintään kaks päivää viikossa viettää mun kanss...ja meillä se on kyllä toiminu.
Eli oikeestaan ihan hyvä että meillä oli tuo kriisi jo alku metreillä, ni ei tartte ottaa asiaa ylös enään, me molemmat tarvimme omat olomme, ja mulla oli ensi paniikki siitä...että saanko omaa aikaa ja entäs sit se yhdessä olo, ahdistunko vai alkaako tuntuu liian yksinäiseltä...nyt kun muutimme, oon kyllä alkanu nauttimaan siitä ajasta jolloin mun mies on tallissa ja mä yksin kotona...joskus kyllä tuntuu siltä samalta kun mieheni ilmottaa menevänsä tallille, että taas, kun ollaan sovittu että suunnitellaan aina päivää enne mitä tehdään, ni kerkeen minäkin keksiä jotain tekemistä, esim kaverieden kanss, noh aina se ei niin mene, ja olen siihen nyt tottunu.
Pääasia on nyt ettei me riidellä aiheesta ja molemmat tarkistaa ettei kummallekkaan jää huono olo, silloin on molemmilla hyvä olo kun saa viettää sitä omaa aikaa, ja tietää että pian pääsee taas oman kullan kainaloon...

Jees kyllähän me riidellään aina joskus, mutta ne aina selvitetään kyllä ennen nukkumaan menoa, ja minusta tuntuu että jos parisuhteessa ei riidellä ni sekään ei ole luonollista...ja kun tässä suhteessa on kaks ihmistä jotka tapoihinsa jo tottunu ja sitä itsepäisyyttä löytyy ni kyllä niitä tilanteita löytyy.... :LOL:

Parisuhteessa täytyy tehdä paljon kompromisseja ja kuitenkin saada tehdä miten haluaa, ota siitä sitten selvää =)

Meillä on tänään pienet kahvittelu tuparit, ihanaaaa :heart: , kavereita tulee ja sit yhdet mun työkaverit, niillä pieni pian puolivuotias tyttö vaavi...hih, saan sit sen kanssa leikkiä ja pitää sitä sylissä...todella ihanaa, ja sit tulee mun kaveri jolla pian kaks vuotias tyttö, se on niin ihana kun se tykkä ihan täysillä mun eläimistä, kanista ja kissasta...ja söpöö kun se osaa jo puhua..
Tulee hieno päivä :D mä leivon ja mieheni siivoaa...

Hyvää lauantai päivän jatkoa...
 
Enpä ole tänne ketjuun vähään aikaan kirjoitellut. Nämä kierron alkupäivät kuluu niin hitaasti, ettei oikein ole mitään asiaa. Lukemassa olen kyllä käynyt.

Kylli, myy ja Sydänkäpynen: Emme ole vielä kihloissa, mutta sen verran pitkään ollaan oltu yhdessä, että tunnistan nuo samat tilanteet mistä puhutte. Meillä minä ehkä kaipasin yhteisiä hetkiä enemmän. Minua rassasi suhteemme alussa, että miehellä oli/on paljon harrastuksia, eikä itselläni silloin ollut mitään. Olimme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle ja kesti hetken ennekuin keksin mitään tekemistä. Nyt molemmilla on omat harrastukset, mutta ehdimme olemaan myös yhdessä. Mitään yhteistä harrastusta meillä ei ole, paitsi ehkä kävelylenkit ja kissan kanssa touhuaminen, mutta ihan vaan arkinen yhdessäolo riittää meille. Se vaatii juuri sitä yhdessä kasvamista ja toisen ihmisen "opettelua". Jos näen, että mies on väsynyt, voin halata tai muuten osoittaa hellyyttä, mutta jätän hänet rauhaan. Tiedän itsekin, että väsyneenä ei aina jaksa. Uskon, että Kylli miehesi tajuaa sen myös joskus.

Eniten riitoja on varmaankin tullut miehen tietokoneaddiktiosta. Varmasti muillakin on kokemuksia? Jossain vaiheessa mies saattoi harrastuksen jälkeä istua koko illan koneella irkkaamassa tai pelaamassa. Se jos mikä oli ärsyttävää ja muhkeimmat riidat on käyty juuri siitä. Koin itseni hylätyksi, että miehen kaverit olivat tärkeämpiä kuin minä. Onneksi mies tajusi itsekin, että liika on liikaa. On vieläkin paljon koneella, mutta kohtuuden rajoissa kuitenkin. Opiskelee alaa (mutta ei ole nörtti) :), joten sekin vähän selittää kiinnostusta.

Joku kyseli ikiä. Olen 24 ja kalat. Mies 25 ja oinas. Haaveilija ja herra itsepäisyys (vaikka kyllä jälkimmäistä löytyy minultakin). :)

Iso :hug: kaikille tädin yllättämille. Kyllä se kauan odotettu + teillekin pamahtaa. Hyviä peitonheiluttelupäiviä kaikille ovista odotteleville. Meilläkin on ne hauskat hetket käsillä. :) :heart:
 
Huomenta :wave:

Kiitti Di, sydänkäpy, myy ja Pantalaimon! se on totta ettei mikään parisuhde voi mennä päivästä ja vuodesta toiseen pelkällä hymyllä ja ilolla. Siitä seuraakin se mun pääpointti: olen perusluonteeltani reipas, iloinen ja pirtsakka,koen että kun olen väsynyt ja pahalla päällä etten mä jotenkin saa olla sellainen. mun ukko hermostuu minulle jo nähdessään mun ilmeen, vaikkei mikään kohdistu suoranaisesti häneen. JOskus sitä haluaisi vain että hän tajuaisi ilman pyytämistä ottaamaan syliin ja sanomaan että lepää nyt..tms..
Tuntuu ettei siihen naisena ole jotenkin oikeutta.

Mut nyt meillä jo hymyillään :) Saatiin onneksi juteltua illalla, ja oikeesti minä painostin myös siihen seksiinkin. Tuntui pahalta tehdä niin, mutta ovisviikolla ei tapella!!!!!!!!!!!!!
Onneksi kaikki on nyt taas paremmin, hyvin nukutun yön jälkeen.
Pantalaimon Mun edellinen suhde kaatui suurimmaksi osaksi siihen että ukko istui kaikki illat ja lopulta jo yötkin koneella, milloin pelasi tai imutti videoita/musiikkia ym. Se kesti vuosia, kunnes kaikki loppui. eipä pelaa kuulema enää uuden naisensa kanssa, onneksi oppi jotain.


Oikein hyvää päivää kaikille!
 
kylli hyvä että sulla menee jo paremmin.. meilläkin täällä oli to iltana vähän riitaa, miehen käytöksestä.. mökötin sit eilisen koko päivän ja sit juteltiin ja mies meni käymään asioilla ja toi 10 ruusuja kuulemma meille :) siitä huomas kyl miten pahoillaan se oli.. ihme on siis tapahtunu, sain ekaa kertaa kukkia :D

kuulkaas kanssa sisaret, huolen paikka.. vaikuttaako menkkojen "luonne" raskautumiseen? mulla siis nyt kp3 ekan päivän vuoti kohtuullisesti niinku ekana päivänä yleensä eli ei kovin paljoa, eilen tuli sit vielä vähemmän mielestäni siteeseen ja yön aikana ja tänään ei mitään :eek: kovasti ihmettelen et mitä mitä? et jos tälläsiä nää mun menkat rupee olee ni mitä teen? vuotais nyt kunnolla ku päätti kuitenki alkaa :headwall:
 

Yhteistyössä