***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

mistä päättelet milloin ovis on?..Itse ajattelin, että se on silloin kuin ne kivut, mutta nyt kuulinkin, että ilm vasta pvän tai kahden päästä kivuista, eli siksi otan nuo digimittarit käyttöön on vähän helpompaa, vaikka mies on puhunnut, että joka toinen pv alamme "pupuilut" =) .No tukekoon mittari ja joka toinen pvharjoittelut toisiaan :D

:p , :wave:
 
Pikkumyy42...päättelen noista limoista ja vatsakivuista sen..ja siitä miltä ovistestit näyttää..ja eikös se niin ollut että oviksen pitäisi olla suurin piirtein 2 viikkoa kuukautisten jälkeen..?? vai muistanko nyt väärin?
 
weiss voi kun ihana sun viesti, taas :) sä osaat kyl niin ihanasti kirjoittaa.. et kyl sais jäädä taustalle.. kaipaan niin sun kuulumisia.. vaikkakin itsestäni tuntuu nyt et jään taustalle.. voisit kirjoittaa joskus vaikka yv:tä jos haluat :) itkun päästin kun luin sun kirjotuksen.. oisin niin halunnu sun mukaa sinne odotuspuolelle mut enpä taida koskaan päästä..

kaikille vaan plussatuulia :whistle: jään taustalle :wave:
 
Moi! Minä se siitä foolihappomehusta juttelin... Se on Rainbown Ananas-mandariinimehua. Sanon sitä foolihappomehuksi. Sitä pitää kuitenkin juoda päivässä koko purkki jos meinaa saada päivän foolihappotarpeen. Eli multitabseja suosittelen myös (tai jotain muita). Foolihappoa saa kuitenkin varmaan kaikista multivitamoiduista mehuista.

Ostin greippimehua.. ihan jees... Ostin dryppendekkeriä ja sitä onko se nyt valion greippimehua..? Ensin mainittu on ainakin hyvää.
Kuulin meinaan ettei greippimehua saa juoda jos käyttää jotain lääkkeitä... Mitähän lääkkeitä? Ei kai se antibioottehin vaikuta?

Tsemppiä jokaiselle! :flower: =)

T:J
 
ainakin kannattaisi välttää lääkkeiden ottoa greippimehun kanssa, vesi lääkkeiden oton yhteydessä minusta paras..tuossa vielä nettitietoa.
Greippimehu ja lääkkeet

Greipissä oleva luonnonaine, naringetiini, voi aiheuttaa yhteisvaikutuksia lääkkeiden kanssa. Naringetiini vaikuttaa maksan entsyymitoimintaan ja voi saada aikaan joko lääkeaineiden pitoisuuksien nousua tai laskua. Yhteisvaikutuksia on havaittu jo useamman lääkevalmisteen kohdalla, joten greipin tai greippimehun nauttimista on syytä välttää lääkkeiden oton yhteydessä.

Lähteet

» www.apteekit.net

» www.uku.fi/laakekasvatus
 
aurinkoenergiaa, mikä siut sai hyytelöksi?

Minut työpäivä, mutta nukuimme hetken päikkärit, nyt taas jaksaa!

Uutta kiertoa taas käymme, eikös vain aurinkoenergiaa!

:heart: ja sellaisia pikkuhaaveita jokaisella on :heart:
 
...löydettiin ihana talo jonka mä HALUUN niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kovasti...mutta kun lainaan tarvitaan takaaja...ja mie olen aivan lohduton että me ei saa sitä...kaiken pitäis tapahtua nopeesti, ku myyjät on muuttamassa pois paikkakunnalta....lauantaina vasta päästään jutteleen mahdollisen takaajan kanssa...apua..mie oon oikeesti aivan HYYTELÖÄ.....mitään saa tehtyä....
sitten ku haluis sen vauvelinkin...mutta mutta...huoh :ashamed:
auttakkee minnuu saamaan jottai muuta pää koppaan.... :)

sitten ne mun unet ei jätä mua rauhaan...siinä on siis pikkuinen tyttövauva jota imettelen unessa mitä ihmeellisimmissä paikoissa...
eilen illalla nukkumaan mennessä säpsähtelin muutaman kerran hereille, ku just ku vaivuin uneen, kuulin pienen vauvan lohdutonta itkua, ja heräsin että mitä ihmettä..mutta se oli siis unta... :|
Tosi outoja unia....

Suikale: sinulle sydämestä lähtevä :hug:

:heart: :heart:
 
Tänne on näköjään koko vanha pino siirtynyt... Ajattelin tulla vain ilmoittamaan että taustailen täällä tädin saapumiseen asti... Tiistaina kävin lääkärillä ja sain keltarauhashormonit että täti tulisi vihdoin ja viimein kylään, nyt ei auta kuin odotella noin 2 viikkoa... Masentavaa oli lääkärissä käynyti... Gyne tuntu jotenkin tosi tylyltä ja tuli sellainen tunne että hänen mielestään meille ei koskaan vauvaa tule vaikkei hän sitä suoraan sanonutkaan... Todennäköisesti minulla kuitenkin on jonkinlainen ovulaatiohäiriö ja sen takia kierrot venyvät niin pitkiksi ja ovat epäsäännöllisiä... Käski kuitenkin tulemaan tammi- helmikuussa takaisin jos siihen mennessä ei ole tärpännyt, sitten saisin lähetten hoitoihin... Aika masentunut mieli mutta ei auta kuin jatkaa yrittämistä... Osaako joku muuten sanoa mikä muu kuin painonpudottaminen auttaa itse ovulaatioon?
 
Mie testasin aamulla (kp24) ja puhasta negaa näytti :/ (mammaksin herkällä)Tuskin mie mitään myöhästä plussaa saan.. Mutta jos se oliki täti ku kävi sillo kp18 nii eihän se sillo näyttäskää oikein...Jos täti kävi,nii ovuko olis ollu eilen ku koski sarjoloihin, kp6 !!! ÄH JA HÖH!!! |O
 
LumiMarja, oli ihana lukea pohdintaasi. Mää pohdiskelen paljon itekki, mutta en jotenkin saa sitä lukkoa auki, että sais paineet pihalle...
On ollu aika yksinäinen olo, kun kaikilla ympärillä on lapsia tai vauvoja, eikö se ole aika surullista kun ystävyyskin hiipuu vauvan myötä? :'(
 
suikale

Sanat jää nyt sisälle, ei löydy auttavaa sanaa, ei apua. Vain sen voin välittää sinulle että olen ja elän mukana.. täällä koneen toisella puolella. Mä niin toivoin ja luulin teille toukovauvaa.
Mennään vaan käsikädessä, mennään vaikka hiljaa.
Mä tiedän miltä susta tuntuu..
Miten oikeesti pystyikään kroppa huijaamaan noin totaalisesti.
Ethän luovuta vielä, meidän vauva haluaa tulla vähän myöhemmin ja valloittaa maailman aikanaan!
Mennään käsi kädessä, mä vaan olisin jo ystäväni voinut vuoksesi irroittaa, mutta ota kiinni taas!

:'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Voi Suikale... En mä osaa sanoa mitään. Halaan vaan. :hug:

Mun parin viikon foorumilakko lähti taas näin hyvin käyntiin... Ei mahda mitään, oon riippuvainen teistä. Mut pitäis varmaan sitoa pakkopaitaan jos haluisin pysyä pois täältä. Ja silti kävisin epätoivoisesti yrittämässä naputella teille jotain nenänpäälläni. Älkää siis ihmetelkö jos joku päivä soperran täällä jotain epämääräisiä toisiinsa millään tavalla liittymättömiä kirjaimia. Mulla on sit se pakkopaita päällä...

Ja tilasin netistä ovulaatiotestejä. Ne on varmasti omiaan lieventämään vauvakuumesta aiheutuvaa ylenpalttista stressiä. :headwall:
 
mulle tuli tänään lähete tutkimuksiin 26.9. ku toi kierto on ollu tosi epäsäännöllinen sen kesäkuisen km jälkeen. eli kaavinnasta 5pv alkoi 1pv menkat, siitä 16pv seuraavat 3pv menkat, siitä 26pv 5pv menkat ja nyt oli 28pv kierto ja kolme päivää nyt on kestäny ja alkaa loppumaan.
Koko ajan on alamaha kipeä..oikein vihloo. ovulaatiosta menkkoihin asti AINA raskausoireita..ihan kamalaa pahoinvointia tms.
ni ennen sitä gynen aikaa pitää käydä labrakokeissa että ottaavat raskaustestin verestä...
jippijaijee..jos sieltä nyt löytyy sitten jotain sellaista ettei saakaan ennää vauvaa....yhyy... :'( :'(

ajatuksin pistehirviö....
 
Perjantai 14.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Möhky..................kp. 1/32.........................yk. 2
Sydänkäpynen.....kp. 1/35.........................yk. 3
Suikale.................kp. 2/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 4/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 8/29.........................yk. 4
Mouse..................kp. 8/30-33....................yk. 9
Bumba.................kp. 9/31-62....................yk. 4
Kaa......................kp. 10/31........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 11/27........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 12/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 13/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 15/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 15/??........................yk. 2
piksu....................kp. 15/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 20/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 21/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 21/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 24/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 28/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 31/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 32/27-28...................yk. 3
rina82..................kp. 40/??........................yk. 28
wind.....................kp. 47/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 56/(24)31-39............yk. 6
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *


Caffee81...............kp. 2/28-34 .........................yk. 7
Poni06..................kp. 3/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 5/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 10/24................................yk. 4
Äityli -84...............kp. 12/31-40..........................yk 13
HooÄs...................kp. 15/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 17/26-27.........................yk. 3
buffo....................kp. 19/30..............................yk. 9
Ninnurainen..........kp. 20/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 26/32.............................yk. 2
emilija...................kp. 32/29.............................yk. 2
äippä67.................kp. 36/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 37/36.............................yk. 16
balou....................kp. 38/19.............................yk. 1
Venla-05...............kp. 54/30.............................yk. 2
Hilbert..................kp. 54/?...............................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *


Carla........................kp. 5/25-28........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 5/29.............................yk. 8
Sarbba...................kp. 17/26-30........................yk. 3
Moana....................kp. 24/28-40........................yk. 1
Red Dragon............kp. 26/34.............................yk. 3
jane70...................kp. 66/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 6/29...........................yk. 3
Päppä...................kp. 19/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*


mymmy myy........kp. 29/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

Lumi-Marja...........kp. 21/28-32....................yk. 17
amati...................kp. 25/23-26....................yk.1

*Hullut*

Pixie.....................kp. 10/24..........................yk. 3
Diarmuid...............kp. 20/30-35.....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80..........05/08
 

Yhteistyössä