***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Ensinnäki, onnea päppä hääpäivän johdosta!

Mulla iski nyt hirvee ahdistus, pakko tulla heti huutelemaan apua. Jos joku oikeesti vaivautu lukemaan sen mun viime viestin kokonaan (epäilen, oli sen verran romaani ;) ), tietää ehkä vähän mistä on kyse. On siis teoreettisesti mahollista et oon raskaana, mut epäilen kuitenki. Mulla on ollu maha törken kipee lähes koko viikon ja eilen sorruin testaamaan (kp29/34). Tietysti tuli nega, en muuta odottanukaan. Nyt kuitenki vuodan verta. En siis (ainakaan vielä ) paljoa, mut sellast marjapuuron väristä. Oon ihan ymmälläni. Ei menkkojenkaa pitäis alkaa ku torstaina n klo 19, ni en jotenki usko, et ne nyt jo alkais... (On siis TODELLA säännölliset.) Mut kivut on ihan samanlaiset. Siis mitä ihmettä tää on? Papassa kävin 3vk sitte, eli ei pitäis olla mikään tautikaa... Osaaks joku auttaa hätää kärsivää? :/
(Ja jos mun kiitettävän säännölliset menkat nyt muuttu epäsäänöllisiks, suutun todella pahasti! :( )
 
Hei vaan kaikille!
Mäkin voisin liittyä teihin kesävauvahaaveilijoihin. Olen 27-v, avioliitossa, 6v tyttären äiti. Kp 17/28-32 ja tässä kuussa on ihan tosissaan yritys päällä, siis pyritään pupuilemaan joka toinen päivä, niin ei se munasolu ainakaan ilman taistelua pääse ulos vuotamaan. Juu, mutta mukavaa seurailla muiden tilannetta ja siinä samassa jännätä.
Rypäle voi mahoton. Enpäs ainakaan mä uskalla veikata mikä sulla on, mutta toivotaan että olisit raskaana :hug:

 
huoh.. nyt en tajuu ollenkaa tätä mun tilannetta.. käveltiin mun tätin luona käymään ja matkaa on n.pari kilsaa.. sinä aikana rupes tuntuu et vuodan taas (siihen mennessä ei melkein vuorokauteen mitään) perille kun pääsin niin menin vessaan ja ei mitään :eek: kävellessä takaisin tuntu taas et nyt ainakin vuodan, menin kotona vessaan ja ei mitään muuta kun kauheesti v.vuotoa.. mitä ihmettä tää on :headwall: ekana päivänä siis vähän, sit pe tuhrua ja sit ei mitään.. niin outoa et en tajuu.. meinasin soittaa jollekin yksityiselle gynelle huomenna ainakin soittoaikaa ja kysellä et mitä tehdä.. ei tälläsil menkoil ainakaan raskaaks tulla ja en mä oikein usko et olisin jo, mut yli oudot menkat kyllä ja viel niin paljon myöhässä tuli..
 

Miulla on nää muutamat päivät menny sottaillessa.... Perjantaina alko tuhruuttaa ja on tähän päivään jatkunu tuhruna, ku yleensä on toinen pvä jo ihan kunnon vuotoo.. Torstaina kuitenki testasin negaa.
Pitääkös sitten laittaa kp3/23-26 ja alkaa yk2... Vaikka siltikki mieles häilyy ajatus et oliski oottava :ashamed:

plussa onnea kaikille :wave:
 
myy en oo nyt testannu.. en tiedä pitäsikö sitä joku päivä kokeilla vielä.. on niin outo homma nyt kyl.. ei kunnon vuotoa ees alkanu.. huoh.. typerää sidettä pitää siltä varalta et jos kohta lirahtaa mut ei tunnu ees siltä..
 
pikkumyy42
No kun olet luonut tuon oman "kiertologon" niin paina nappia sen alla jossa lukee "get code" tai jotain. Siitä riviltä kun kopioit sen URL-linkin ja liität sen tekstisi perään niin logo ilmestyy. Olikohan tuo nyt yhtään fiksusti selvitetty :/
Ja olipas ihanaa tuntea itsensä noin tervetulleksi tähän sakkiin, kiitti!

 
myy no oishan se unelmien täyttymys.. mut huomenna soitan soittoaikaa yksityiselle gynelle et saa tietää mitä mieltä ne on.. ja on mulla yks testi jemmassa mut taytyy nyt katsoa.. jos saan pika pikaa sit sen kunnon ajan ni jos ne siellä vaikka tekee.. katsellaan.. kun kuitenki nega ihan selvästi oli torstaina.. vaikka onhan mahdollisuus myöhäiseen plussaankin..
 
Päppä: onnea hääpäivän johdosta. Myöskin täällä vietetään tänään hääpäivää!

Minä olen ollut kummissani eilisestä lähtien. Kuten jo kirjoittelin, niin täti kurvasi torstai iltana paikalle ja hanat aukesivat oikein kunnolla, ei siis mitään tuhruvuotoa. Vuotoa kesti eiliseen saakka ihan kunnolla ja sitten se loppui. Siis ihan kokonaan! Lauantai aamun jälkeen ei siis ole tullut enään mitään. Minä en käsitä mikä nyt on. Eilen illalla kouristeli vasemmalta puolelta vatsaa todella kovasti ja kipu oli niin valtava, että pelkäsin pyörtyväni. Kouraisut olivat lyhyitä ja niiden välillä ei ollut kipuja lainkaan.

Olisiko täällä ketään jolla olisi ollut samanlaisia oireita tai joku joka tietäisi mistä ne voisivat johtua? Olen aivan ymmälläni :/
 
pikkumyy42

Näitä voi sitten ihan vaihdella mielen mukaan :D Että joka kierrolle omansa tai jotain.

Kävin muuten lueskelemassa tuota raskausoire palstaa ja siinähän tulee ihan hulluksi, kun kuvittelee yhtäkkiä löytävänsä ihan kaikki oireet myös itseltä. Mutta järki käteen, mullahan on vasta kp 17/28-32.

Kunpa sais sen plussan niin olis ihana jatkaa eteenpäin. Töihinkin menis ihan eri mielellä, siellä kun on monia muitakin odottajia tällä hetkellä :|



P.S. Hyvä Red Dragon :LOL:
 
Milloinkohan pystyy testailee, jolloin saattais haamu/plussa näkyä?
Minäkö muka malttamaton.. En kai :ashamed: ..

En kyl usko, että oisin raskaana, ku ei noita oireita muutenkaan ole.
Varaudun siis siihen, että kun mennään hautajaisiin ens viikonloppuna, niin silloin alkaa menkat :'(

 
Yritän nyt vähän itsekin aktivoitua tähän kirjoitteluun. On ollut niin mukava lukea teidän kaikkien kirjoituksia ja myötäelää kokemuksia. Oon saanu siitä paljon! Olen vaan itse vielä aika arka kirjoittelemaan tuntemuksia jne koska pelkään että hurahdan tähän vauvakuumeeseen vähän turhan palavasti :ashamed: me ollaan kuitenkin ihan alkumetreillä mutta silti testit oottaa kaapissa jne..

Miten sitä voikaan olla niin malttamaton ja mielikuvituskin on ainakin jo tuplaantunut entisestä, oireita riittää aamusta iltaan.. siltikin vaikka en edes ovuloinut ja peittokin heilui vain viikon välein, kuvittelen välillä että entä jos kuitenkin :saint: no, todellisuus on että odotan tätiä kylään pian ja sitten oikeaan luomukiertoyritykseen mars..

Red Dragon: jos yhtään lohduttaa.. meidän suvussa usein jonkun ihmisen poismentyä joku ilmoittaa olevansa raskaana tai sitten saa samoihin aikoihin vauvan. Eikä ole ihan muutama kerta näin, joten ehkä kaikella on tarkoituksensa..
 
Tosin torkuin suurimman osan ajasta =) . millaisia systeemejä teillä on ovulaatioviikoilla? lakanapöllytysten suhteen, joka pv, joka toinen pv vai onko mitään systeemejä?*uteliaana vaan mietin* =)

Viikon päästä tai viim 26 pv oviskin on ohi ja alkaa taas jännäilyt :D
Aika kuluu toisaalta aika nopsaan.! Hyvä niin!

Huomenna vapaapäivä, joten ihanaa, polkasen myllyyn vähän shoppaileen, ti iltapv koulutusta ja ke-pe normaaleja aamutyövuoroja. Onko täällä monta hoitsua pinoissa ja oletteko sairaalassa, vai missä töissä itse olen avopuolella ja pääasiassa vanhukset on "alaani", nykyään =)

Kivaa illanjatkoa taas! =) , :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Syksyinen haave:
Yritän nyt vähän itsekin aktivoitua tähän kirjoitteluun. On ollut niin mukava lukea teidän kaikkien kirjoituksia ja myötäelää kokemuksia. Oon saanu siitä paljon! Olen vaan itse vielä aika arka kirjoittelemaan tuntemuksia jne koska pelkään että hurahdan tähän vauvakuumeeseen vähän turhan palavasti :ashamed: me ollaan kuitenkin ihan alkumetreillä mutta silti testit oottaa kaapissa jne..

Miten sitä voikaan olla niin malttamaton ja mielikuvituskin on ainakin jo tuplaantunut entisestä, oireita riittää aamusta iltaan.. siltikin vaikka en edes ovuloinut ja peittokin heilui vain viikon välein, kuvittelen välillä että entä jos kuitenkin :saint: no, todellisuus on että odotan tätiä kylään pian ja sitten oikeaan luomukiertoyritykseen mars..

Red Dragon: jos yhtään lohduttaa.. meidän suvussa usein jonkun ihmisen poismentyä joku ilmoittaa olevansa raskaana tai sitten saa samoihin aikoihin vauvan. Eikä ole ihan muutama kerta näin, joten ehkä kaikella on tarkoituksensa..
Nii-in.. Sehän menee jotenkin niin, että kun joku lähtee pois, ni sukuun tulee uusi.. Vai miten se menikään..

Mutta tuo on kyl totta, että malttamattomana, mielikuvitus laukkaa entistä enemmän.. Itse ainakin kuvittelen olevani raskaana.. Mitään muuta en toivokaan.. Katsotaan miten käy

 
täällä viel menkka kipujen ja vuodon kanss elellään, ehkä tiistaina loppuu.....

Tupari kahvittelut meni todella hienosti, porukka tuli ja kaikki tykkäs asunnostamme...saatiin jopa tältä yhdeltä työkaverilta kukka, gerbera, se oli ihana =) , ja tämän työkaverin puoli vuotias tyttö vaavi oli siis mukana, oli kyllä söpö, pidin sitä sylis melki koko ajan :D ...Illalla tuli viel mun serkku käymään, syötiin jädee ja mansikka sosetta, otin pakkasesta tuoreet mansikat soseutin ne tehosekoittimella...oli kyllä niiin hyvää, sit pelattiin xboxilla buzz:in yleistieto/musiikkivisaa, oli kyllä niiin hauskaa...
 
Tuli tuosta toisesta ketjusta mieleen.. Että onko teillä ollut hormoninäppylöitä, jotka on ollut yksi raskausoireista?

Ku itelle on tullut kaulaan ja kasvoihin haaleita näppylöitä. Ei finnin kaltaisia..

:LOL: Varmaankin mulla tää kuume tekee tepposia, ku toivoo, ni kovasti olevansa raskaana :D . Kyl se täti viel kylään tulee..

Kuinka aikaisin voi jo plussa näkyä?
 

Yhteistyössä