[QUOTE="vieras";26664673]No joo. Jokainen kelpaa jollekin. Hyvä että Astro tykkää.[/QUOTE]
Eihän millään muulla ole väliä, riittää että astro ja minä tykkäämme
Eihän millään muulla ole väliä, riittää että astro ja minä tykkäämme
Ja toi paita. Et yhtään pienempää oo päälles löytänyt! LOLEi millään pahalla mutta olisit oikein kaunis vähemmälläkin yrittämisellä. Nyt on liikaa meikkiä ja liika yritys paistaa kauas. Anteeksi.
Hieman samaa näköä
Jos minä oisin nainen,niin ulkomuoto kelpais mullekin. Muuten nou thank'sEihän millään muulla ole väliä, riittää että astro ja minä tykkäämme
Vau mitkä silmät! <3[/URL][/IMG]
Totta.Hieman samaa näköä
Ihanan luonnollinen!
Nätti!
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26665019:
Venäjältä suurimmaksi osaksi ja vähän muualtakinEt taida olla suomalainen? Ainakaan juuriltasi?
kirjautuu aijaa kuvapalveluun, sinne laittaa kuvan ja kirjautumalla sen saa poistettua sieltä halutessaan.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665077:Mitenkä noita nassuja "pikavilautetaan"?
Kun rekisteröityy aijaa.fi palveluun, pystyy poistamaan kuvan hetken päästä. Sitten ei näy enää täälläkään.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665077:Mitenkä noita nassuja "pikavilautetaan"?
Ahaa. Siksi minä en siis saanut poistettua kirjautuneena sitä kuvaa, josta alkoi tulla pahoja yv-kommenntteja. Modet sitten ystävällisesti poisti koko aloituksenKun rekisteröityy aijaa.fi palveluun, pystyy poistamaan kuvan hetken päästä. Sitten ei näy enää täälläkään.
:OAhaa. Siksi minä en siis saanut poistettua kirjautuneena sitä kuvaa, josta alkoi tulla pahoja yv-kommenntteja. Modet sitten ystävällisesti poisti koko aloituksen
juuAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665130:Uskaltaiskohan
Siis oletko se Minni ?Ahaa. Siksi minä en siis saanut poistettua kirjautuneena sitä kuvaa, josta alkoi tulla pahoja yv-kommenntteja. Modet sitten ystävällisesti poisti koko aloituksen
uskallat!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665130:Uskaltaiskohan
Ahaa. Siksi minä en siis saanut poistettua kirjautuneena sitä kuvaa, josta alkoi tulla pahoja yv-kommenntteja. Modet sitten ystävällisesti poisti koko aloituksen