:OAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665168:Olkoon tässä sen aikaa kun makaroonilaatikko lämpiää. Vanha kuva mutta ei nyt muutakaan löytynyt[/URL][/IMG]
ihanat hiuksetAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665168:Olkoon tässä sen aikaa kun makaroonilaatikko lämpiää. Vanha kuva mutta ei nyt muutakaan löytynyt[/URL][/IMG]
Mullakin on PALJON KUVIA, minäkin tykkään kuvista, mutta en helvetissä lataa niitä kaiken aikaa nettiin!!Etkö oikeasti osaa itse ajatella?
TIETENKIN kuvaketjuihin osallistuu ihmiset joilla on paljon kuvia ja jotka tykkää paljon kuvista!
No se oli se 'Pieni perhe' -kuva, jossa oli poikani perhe eräissä juhlissa ja mielestäni mukavan näköinen kuva. Kaikki eivät ajatelleet niin.
:hug:No se oli se 'Pieni perhe' -kuva, jossa oli poikani perhe eräissä juhlissa ja mielestäni mukavan näköinen kuva. Kaikki eivät ajatelleet niin.
No en minä nyt siitä traumoja saanut. Se vaan oli onnellinen kuva, tavallinen perhe, mutta joillekin liikaa:hug:
et sinä omista täällä ketjuja.älä tule mun ketjuun jos ei taho kattella
HEEIII! Ei noin nopeesti, kaikki ei päivystä täällä 24/7. Kuva takaisin ja äkkiä!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665168:Olkoon tässä sen aikaa kun makaroonilaatikko lämpiää. Vanha kuva mutta ei nyt muutakaan löytynyt[/URL][/IMG]
Et sinäkäänAlkuperäinen kirjoittaja älä isottele:et sinä omista täällä ketjuja.
Eiiiii mä missasin!!!!!!!!!!!!!|OAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665242:Jo riitti julkisuus ja makrulaatikkokin on lämmintä. Kiitos ny kehuista... ainahan se mieltä lämmittää. Kauniita te olette kaikki
No jos vaikka parin minuutin vilautus vielä. Älä missaaEiiiii mä missasin!!!!!!!!!!!!!|O
Nyt vois kaksplus sivusto jäätyä ja aijaa palvelu kans. LauhkeaLehmä jäis ikiajoiks kaikkien ihailtavaks.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665895:No jos vaikka parin minuutin vilautus vielä. Älä missaa[/URL][/IMG]
Lisää tohon kuvaan 4-5kg vauvakiloja... jotka toivottavasti jonain kauniina päivänä on sulatettu sielä Elixiassa :xmas:Tänks! Nyt tiiän ketä etsin Elixiassa :xmas:
Voi ei! En kerinnyt...:'(Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665895:No jos vaikka parin minuutin vilautus vielä. Älä missaa[/URL][/IMG]
No joka tapauksessa mä tunnistan sut mut sä et minuu! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26665921:Lisää tohon kuvaan 4-5kg vauvakiloja... jotka toivottavasti jonain kauniina päivänä on sulatettu sielä Elixiassa :xmas:
Minäkin haluisin tunnistaa...:ashamed:No joka tapauksessa mä tunnistan sut mut sä et minuu! :xmas: