Kerkesin, kerkesin, jee. =)Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26667663:No mä voin ainakin vielä hetkeksi laittaa. Kun niin nätisti pyydetään
Kerkesin, kerkesin, jee. =)Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26667663:No mä voin ainakin vielä hetkeksi laittaa. Kun niin nätisti pyydetään
Tuplaooksää miäs?
Aika Mmmm. Upea oletAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26667663:No mä voin ainakin vielä hetkeksi laittaa. Kun niin nätisti pyydetään 3 min alka N.Y.T NYT
muoks. kämmäsin.
Jee! Kerkesin! Oot ihanan näköinen!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26667663:No mä voin ainakin vielä hetkeksi laittaa. Kun niin nätisti pyydetään[/URL][/IMG] 3 min alka N.Y.T NYT
muoks. kämmäsin.
:kiss: ihana pupuseni :heart:
:vampire::kiss: ihana pupuseni :heart:
Mistä kohtaan sie ruma olet?? Iski vain uteliaisuus mitä noiden aurinkolasien takaa löytyy
Ulkonäkö: kaunis
Parempi kulkee tummat silmilläMistä kohtaan sie ruma olet?? Iski vain uteliaisuus mitä noiden aurinkolasien takaa löytyy
Sussa ei kai ole kunnon palstastalkkerin ainesta.Mä_en_ala_! :headwall:
Jo kolmas kerta.
Höpöhöpö jaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667766:Ulkonäkö: kaunis
Kuvanrajaustaidot: puutteelliset
Psst! Mä tallensin kuvan, laitanko sulle?Mä_en_ala_! :headwall:
Jo kolmas kerta.
pyhParempi kulkee tummat silmillä
MIe järkytyin kerran ketjuss akun joku musta kirjoitti että Arieksella on samallaiset tapetit olohuoneessa kuin hänellä. Mietin että mistä hemmetistä se tietää mun tapetit :O Olin unohtanut että joskus linkkasin asunnon kuvat palstalleSussa ei kai ole kunnon palstastalkkerin ainesta.
Tätä ketjua katsellessa vai ihan vaan yleensä?Ainakin kikkeli kasvaa ja pari äpärää tähän maailmaan tehnyt
Hyvän jutun murjasit.Alkuperäinen kirjoittaja hösyli;26668002:Tätä ketjua katsellessa vai ihan vaan yleensä?
Ekkai sie kerää Kaksplus-X-filesia jonneki kannon alle?Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667815:Psst! Mä tallensin kuvan, laitanko sulle?