Höpöhöpö. Se titteli kuuluisi mulle, jos uskaltutuisin
Höpöhöpö. Se titteli kuuluisi mulle, jos uskaltutuisin
Ehkä kerään, ehkä en. Mut jos kerään niin ihan omaksi ilokseni. Ja jos en kerää niin siihenkin on hyvä syyEkkai sie kerää Kaksplus-X-filesia jonneki kannon alle?
Joku on saanut susta niinkuin salaisen ihailijanAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26669548:Ehkä kerään, ehkä en. Mut jos kerään niin ihan omaksi ilokseni. Ja jos en kerää niin siihenkin on hyvä syy
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667529:Että sitten inhoon näitä "pieneksi hetkeksi" kun en oo ikinä paikalla silloin...
Heh, tuskin salaista ainakaan! =)Joku on saanut susta niinkuin salaisen ihailijan
Noku en nähny sitä kuvaa missullon rillit :'(No näit jo sen paremman, eiks riitä
Okei, julkisen ihailijanAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26669644:Heh, tuskin salaista ainakaan! =)
Kyllähän teitä kauniita tyttöjä mielellään katselee
Voi ressu :hug: Parempi tuuri ensi kerralla, tänään en enää huomiohuoraaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26669656:Noku en nähny sitä kuvaa missullon rillit :'(
Oot ihan erinäköinen kun mitä olin kuvitelluAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26669573:
Uteliaisuus heräsi, minkäs näköiseksi minut on kuviteltu?Oot ihan erinäköinen kun mitä olin kuvitellu
Mä tiedänAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26669703:Uteliaisuus heräsi, minkäs näköiseksi minut on kuviteltu?
Tarkkaa ulkonäkökuvaa ei ole mieleen tullut, mutta kuvittelin ehkä jonkinverran vanhemmaksi, tai ainakin vanhemman näköiseksi (eikä millään pahalla ). Nikin takaa paljastuikin nuori ja kaunisAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26669703:Uteliaisuus heräsi, minkäs näköiseksi minut on kuviteltu?
Aika usein mun ikä arvellaan nassun perusteella alakanttiin, eikä se tässä iässä (32) ole enää ollenkaan paha asiaTarkkaa ulkonäkökuvaa ei ole mieleen tullut, mutta kuvittelin ehkä jonkinverran vanhemmaksi, tai ainakin vanhemman näköiseksi (eikä millään pahalla ). Nikin takaa paljastuikin nuori ja kaunis
Ei ole koskaan osunut silmään, oletko ikääsi täällä edes paljastanut?
Oot saman ikäinen kuin mäAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26669780:Aika usein mun ikä arvellaan nassun perusteella alakanttiin, eikä se tässä iässä (32) ole enää ollenkaan paha asia
Olen :|Moona81 Ootko sää vuosimallia -81? :O
Toivottavasti se ei kostaudu myöhemmässä iässä ja yks kaunis aamu naama tippuuMutta totuushan se on, että toiset säilyy tuoreempina pidempään!