Olet niin onnellisen näköinen tuossa kuvassa. Ja vauva on ihana pörrötukka, ja se ilme, ihana.http://www.aijaa.com/0038710509515 Sieltä löytyy minä ja pikkulikka
Tämähän luo suorastaan mielenkiintoisen asetelmanNo joka tapauksessa mä tunnistan sut mut sä et minuu! :xmas:
Buahahahahaha!!Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26666438:Tämähän luo suorastaan mielenkiintoisen asetelman
en ole ominutkaan.Et sinäkään
Näin se vähän onÄäh, missasin Lehmän jo toistamiseen. Ei pitäis poistua koneelta saati kotoa hetkeksikään
Ääh, missasin Lehmän jo toistamiseen. Ei pitäis poistua koneelta saati kotoa hetkeksikään
Jätetään hullu jännitykseen kun käytetään vain kuvaa palstalla ja sitten häippästäänAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667529:Että sitten inhoon näitä "pieneksi hetkeksi" kun en oo ikinä paikalla silloin...
Tuota kommenttia kun kirjoitit niin sama kun olisit työntänyt puutikkuja kynsien alle |OMä voin taata, että nämä naiset olivat erittäin kauniita ilmestyksiä
Ja mies näkökanta samaa mieltä. Upeita naisia ja hyviä kuvia.Mä voin taata, että nämä naiset olivat erittäin kauniita ilmestyksiä
hihihhiih...täytyy nyt vanhan saada huvinsakkinTuota kommenttia kun kirjoitit niin sama kun olisit työntänyt puutikkuja kynsien alle |O
ooksää miäs?Ja mies näkökanta samaa mieltä. Upeita naisia ja hyviä kuvia.
Minullekkin voi panna YV:täAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667625:Kehtaiskohan pyytää kertaa kiellon päälle tai sitten yv:tä...?
Ainakin kikkeli kasvaa ja pari äpärää tähän maailmaan tehnytooksää miäs?
No mä voin ainakin vielä hetkeksi laittaa. Kun niin nätisti pyydetäänAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26667625:Kehtaiskohan pyytää kertaa kiellon päälle tai sitten yv:tä...?
No tuitui :wave: Mä kun luulin et oot ihan tyttönen...Ainakin kikkeli kasvaa ja pari äpärää tähän maailmaan tehnyt