Uskallat sinä...Piparnakkeli, oot todella nätti
Hopeakissa, nätti myös, hiustyyli nro 3 on mun suosikki
Littledeathille sopii lasit tosi hyvin, kiva otsis!
Mulla ei ole uusia kuvia ollenkaan vaan tuoreimmat on ainakin parin vuoden takaa... Enkä vielä tiedä uskallanko tuoda naamaa kaapistani
Mutku noi harmaat kiusaa |OUskallat sinä...
Harmaista ei kannata välittää yhtään.Mutku noi harmaat kiusaa |O
No ei, pitää katsoa jos löydän jonkun semi-tuoreen kuvan
Tummat on hotempiaVoiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? Kumpi sopii paremmin siis?
1.
2.
3.
En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:
(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä)
Mmm... muodollisesti pätevä! Ja ihan näppärä muutenkin
En mä ainakaan muuta mieltymyksiäni sen mukaan minä on IN, mä vastasin 3 koska se sopii parhaiten kuvan tytölleAika moni valitsi kolmosen, mutta se onkin paras kuva. Siksikö sen valitsitte? Vai onko tosiaan lilahtava punainen tukka in monissa paikoin Suomea?
uuuuuhu huuuuu, mitkä simmut <3<3<3
Wau, oon heikkona ruskeisiin silmiin!
Sulla taas on todella hyvä iho, kaunis ja kuulas! Kateeksi käy.uuuuuhu huuuuu, mitkä simmut <3<3<3
shhh! eikö se ole vaan parempi?Voi apua näitä kehuja! :O Tuo kuva on otettu 2 vuotta sitten kun olin oikein laittautunut, nykyisyys on jotain ihan muuta
Kuka toi äijä on tuossa etualalla? Olisit rajannut pois...
Noin viikon vanha kuva.
tuhmaAlkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26664447:Kuka toi äijä on tuossa etualalla? Olisit rajannut pois...
Ei millään pahalla mutta olisit oikein kaunis vähemmälläkin yrittämisellä. Nyt on liikaa meikkiä ja liika yritys paistaa kauas. Anteeksi.
No joo. Jokainen kelpaa jollekin. Hyvä että Astro tykkää.
Noin viikon vanha kuva.
Miten tuostakin kuvasta voi erottaa meikit ja muut; naisihminen siinä on...Ei millään pahalla mutta olisit oikein kaunis vähemmälläkin yrittämisellä. Nyt on liikaa meikkiä ja liika yritys paistaa kauas. Anteeksi.