Kesän nassukka kuvaketju

Beep
Juu, siis Data varmaan meinas, että hän tuli uteliaaksi miten joku saa sellaisen ajatuksen hänen ulkonäöstään. Siis sellainen tutkijan uteleva kysymys: mistä kohdin näytän siltä ja tältä? Uteliaisuutta, ei hyökkäävyyttä. Oletan. :p
Juu, niinpä mut mä heitinkin sen pointin et ihmiset voi nähdä mitä ihmeellisimpiä juttuja, vaikka toinen ei näkisi yhtään samalla tavalla. ;D
 
Beep
[QUOTE="vieras";26653872]Olet Beep tutun näköinen. Oletko kotoisin Satakunnasta?

(Joskus kävin Moritzissa ja muistan nähneeni sinun näköisesi kauniin tytön siellä usein vuosia sitten. :))[/QUOTE]


En oo kotoisin, mut olen ollut joissain paikoissa siellä kyllä vuosia sitten. Paikkojen nimiä tosin en muista, mut joitain yökerhotyyppisiä ne olivat.
 
Johan on nättejä typyjä ja miehiäkin ketjussa :) Mulla ei ole mitään uutta kesäistä, joten jätetään väliin tällä kertaa. Voi olla, että viikonloppuna palaan asiaan uuden kuvamateriaalin kera... ;)
 
Voiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? :p Kumpi sopii paremmin siis?

1.

2.

3.

En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:

(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä) :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? :p Kumpi sopii paremmin siis?

1.

2.

En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:
Panisin
 
"diu"
Voiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? :p Kumpi sopii paremmin siis?

1.

2.

3.

En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:

(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä) :LOL:
Viimeisessä kuvassa hiukset näyttää punertavalta ja mun mielestä ne sopii parhaiten :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
"late"
Voiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? :p Kumpi sopii paremmin siis?

1.

2.

3.

En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:

(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä) :LOL:
3. on nätein.
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa

Yhteistyössä