Kepsis
Juu, sulle kyllä sopii rillit. Tuo jotenkin "ryhtiä" kasvoihin.
Jessus mikä kaunotar :O
Rilleillä nätimpi
Mie voisin kyl olla Sookie.varokaa sitten, ettei Datan kuva ole seuraavan päivän lööpeissä (Bon Jovi ja tuntematon tummaverikkö)
Onko ryppynaru kunnossa? Viheltääkö vai ihan suora?Minäkö se nolo nyt olenkin
Tätä kuvaa en nähnyt mutta mielestäni olet kaunis oli miten vaan otettu kuva.
Juu, niinpä mut mä heitinkin sen pointin et ihmiset voi nähdä mitä ihmeellisimpiä juttuja, vaikka toinen ei näkisi yhtään samalla tavalla. ;DJuu, siis Data varmaan meinas, että hän tuli uteliaaksi miten joku saa sellaisen ajatuksen hänen ulkonäöstään. Siis sellainen tutkijan uteleva kysymys: mistä kohdin näytän siltä ja tältä? Uteliaisuutta, ei hyökkäävyyttä. Oletan.
PanisinVoiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? Kumpi sopii paremmin siis?
1.
2.
En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:
Laita seOn mulla ollu kokonaan vaaleakin, mutta siitä ei ole ku yks kikkara-kuva.
Viimeisessä kuvassa hiukset näyttää punertavalta ja mun mielestä ne sopii parhaitenVoiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? Kumpi sopii paremmin siis?
1.
2.
3.
En halunnu huomiohuorailla missään omassa ketjussa, vaan viattoman uteliaasti uskaltaudun kysymään, jos muutama sanoisi mielipiteensä? :snotty:
(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä)
3. on nätein.Voiskohan täältä saada rehellisen mielipiteen (kun tuntemattomia kaikki muutenkin), ku tosissani harkitsen tummaa väriä mun tukkaan? Kumpi sopii paremmin siis?
1.
2.
3.
(muoks. lisäsin vielä kolmannen vielä tummemman, vähän luumun väriä messissä)