Botoxia lävähti sen verran enemmän huuliin, ettei ne taivu enää kii.Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä ei eksy;26636777:Onko sulla niin isot hampaat, ettei mahdu suu kiinni? Mulla oli kerran yksi kaveri, jolla oli tällaine ongelma..
Botoxia lävähti sen verran enemmän huuliin, ettei ne taivu enää kii.Alkuperäinen kirjoittaja Kysyvä ei eksy;26636777:Onko sulla niin isot hampaat, ettei mahdu suu kiinni? Mulla oli kerran yksi kaveri, jolla oli tällaine ongelma..
Eiks sen pitäs aina sellasta ollakin?Joo, sellasessa "soittamista soittamisen ilosta"-tyyliin olevassa kokoonpanossa..
No ei ole. Aika helvetin hyvännäköinen.Pubiruusu.
No mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen. Eli en nyt lähtisi valehtelemaan, että täydellisen näköinen, mutta ihan ok-nätti, eli turha miettiä mitään ulkonäköpaineita, jos ko. henkilöllä sellaisia on ollut.Oletko oikeasti sitä mieltä, jotta ihmisellä joka näyttää astrolabelta on ulkonäköongelma?
Voiko lähemmmäs täydellisyyttä edes päästä?
Sitähän ei voi tietää, suuntaan tai toiseen.Vain yksi harmaa on asiaton.
nyt meni sun katu uskottavuus, tai palsta uskottavuus. ei yhtään nikin näkönen.Kasvottomuuden neitsyys menee. Anteeksi, on ihan pakko särkeä teiltä se illuusio mitä tulee mielikuviin ulkonäöstä versus se, mitä musta ajatellaan puheiden perusteella
Ai kamala.. Miltä oot sitte kuvitellu mun näyttävän? Hehkeältä, seksikkäältä opettajatädiltä, meikattuna ja huoliteltuna?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26637591:nyt meni sun katu uskottavuus, tai palsta uskottavuus. ei yhtään nikin näkönen.
Idea taisi olla juurikin se että nimimerkki ei vastaa hottia ulkonäköäAi kamala.. Miltä oot sitte kuvitellu mun näyttävän? Hehkeältä, seksikkäältä opettajatädiltä, meikattuna ja huoliteltuna?
Ja minä kun sarkastisesti ajattelin että kaikki palstalaiset on ihan yliseksikkäitä, kuumia otuksia jotka on aina kuvauksellisiaIdea taisi olla juurikin se että nimimerkki ei vastaa hottia ulkonäköä
Mitä toi pinkki hiuksien alla on?Aijaa.com - 10488176
Kasvottomuuden neitsyys menee. Anteeksi, on ihan pakko särkeä teiltä se illuusio mitä tulee mielikuviin ulkonäöstä versus se, mitä musta ajatellaan puheiden perusteella
No ei, mutta sinä nyt jouduit siihen luokkaan, sori.Ja minä kun sarkastisesti ajattelin että kaikki palstalaiset on ihan yliseksikkäitä, kuumia otuksia jotka on aina kuvauksellisia
Eeeeen.No ei, mutta sinä nyt jouduit siihen luokkaan, sori.
oot kyllä just sen näkönen kun kuvittelin Olikos sulla joku oma blogi tjtn??Aijaa.com - 10488176
Kasvottomuuden neitsyys menee. Anteeksi, on ihan pakko särkeä teiltä se illuusio mitä tulee mielikuviin ulkonäöstä versus se, mitä musta ajatellaan puheiden perusteella
Nice. Tunnetaanko me? Kukaan ei oo koskaan sanonu et "oon sen näkönen ku kuvitellutkin", joten sallinet että olen hieman epäluuloinen kommenttiasi kohtaan.oot kyllä just sen näkönen kun kuvittelin Olikos sulla joku oma blogi tjtn??
Öhm, ne on meitin niskavillat.Mitä toi pinkki hiuksien alla on?
nahkavaatteita, vähän metallia ja niittejä, ois suoraan sopiva mad max elokuvaanÖhm, ne on meitin niskavillat.
Lävistyksiä on kyllä kasapäin, mutta vain muutama niistä on ulkopuolisten näkösällä Kunhan talvi tulee niin sitten laitan käsiin lävistykset! Oon haaveillu niistä jo kauan, nam.nahkavaatteita, vähän metallia ja niittejä, ois suoraan sopiva mad max elokuvaan
mmh, ei tunneta Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon Eikä mikään huomionhakija Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvääNice. Tunnetaanko me? Kukaan ei oo koskaan sanonu et "oon sen näkönen ku kuvitellutkin", joten sallinet että olen hieman epäluuloinen kommenttiasi kohtaan.
Blogi on, ja toinen on tulossa, mutta ovat lähinnä ajankulua.
Mulla on koira. On siinä muuttiakin, mutta muutamaa muutakin miksattuna. Ja pukeudun kyllä ihan mustaan, koska mun kroppa on niin ongelmallinen ettei siihen oikein muu väri tunnu sopivan. Ja joo, kyllähän mä harrastan liikuntaa sen verran mitä nyt koiraa käytän lenkillä, ja mun työ on kylläkin istumatyötä..mmh, ei tunneta Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon Eikä mikään huomionhakija Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvää
Sama vika rahikaisella. Tai siis minä soitan suutani. =)Joo, sellasessa "soittamista soittamisen ilosta"-tyyliin olevassa kokoonpanossa..
Taidat sekoittaa siihen yhteen toiseen nikkiin. Mikähän se oli, ei tule just nyt mieleen. Samaa tyyliä ja pari (?) malamuuttia.mmh, ei tunneta Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon Eikä mikään huomionhakija Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvää