Kesän nassukka kuvaketju

"..."
Oletko oikeasti sitä mieltä, jotta ihmisellä joka näyttää astrolabelta on ulkonäköongelma?
Voiko lähemmmäs täydellisyyttä edes päästä?

:D
No mielestäni ihan tavallisen näköinen nainen. Eli en nyt lähtisi valehtelemaan, että täydellisen näköinen, mutta ihan ok-nätti, eli turha miettiä mitään ulkonäköpaineita, jos ko. henkilöllä sellaisia on ollut.
 
hyvinharmaa
Nice. Tunnetaanko me? Kukaan ei oo koskaan sanonu et "oon sen näkönen ku kuvitellutkin", joten sallinet että olen hieman epäluuloinen kommenttiasi kohtaan.

Blogi on, ja toinen on tulossa, mutta ovat lähinnä ajankulua.
mmh, ei tunneta :) Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon :) Eikä mikään huomionhakija :) Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvää :D
 
mmh, ei tunneta :) Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon :) Eikä mikään huomionhakija :) Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvää :D
Mulla on koira. On siinä muuttiakin, mutta muutamaa muutakin miksattuna. Ja pukeudun kyllä ihan mustaan, koska mun kroppa on niin ongelmallinen ettei siihen oikein muu väri tunnu sopivan. Ja joo, kyllähän mä harrastan liikuntaa sen verran mitä nyt koiraa käytän lenkillä, ja mun työ on kylläkin istumatyötä.. :D
 
ok
mmh, ei tunneta :) Olikos sulla niitä koiria? Alaskanmalamuutteja? Tai sitten sekoitan sut toiseen :ashamed: Mutta mutta... Tuosta sun nikistä tulee mieleen hieman "erillainen nainen", siis just sellainen joka käyttää suurimmaksi osaksi tummia vaatteita, mutta on räväkkä ja omaa hyvän itsetunnon :) Eikä mikään huomionhakija :) Ja tuosta sun laittamasta kuvasta tulee väkisin mieleen, että harrastat jotain liikuntaa tai teet jopa työksesi jotain siihen liittyvää :D
Taidat sekoittaa siihen yhteen toiseen nikkiin. Mikähän se oli, ei tule just nyt mieleen. Samaa tyyliä ja pari (?) malamuuttia.
 

Yhteistyössä