Kesän nassukka kuvaketju

:cool:
Eiks sen pitäs aina sellasta ollakin?
Valitettavan usein ei ole. Uskon että mitä lähempänä keski-ikäisyyttä bändeissä soittajat ovat, sen enemmän he soittavat juurikin asenteella "soittamista vain soittamisen ilosta". Nuoremmat muusikot valitettavan usein soittavat lähes yksinomaan menestyäkseen, päästäkseen pinnalle. Kun tämä ei onnaakaan, bändi kuopataan, tai potkitaan pellolle joku jäsen joka ei ole tarpeeksi "in".

Tämä menestymisen paine on varsinkin yli 3-kymppisillä harrastelijamuusikoilla harvinaisempaa kuin nuoremmilla. Ja uskon että Huuhkajarocks tarkoitti juuri tätä ko. fraasilla. Tai niin käsittäisin, tämän 10 vuoden perusteella mitä itse olen bänditoimintaa harrastanut juurikin ilman mitään menestymisen paineita.

Nimim. laulaja joka on potkinut kerran bändistään rumpalin joka kyseli pari kertaa viikossa että "joko olet hankkinut meille levytyssopimuksen". :whistle:
 
"vieras"
No niin. Paljastetaas nyt sitten lähes naturelli , keski-ikäinen nassukka, ja samalla uunituore palsta-identiteetti. :cool:



???
Mitä sä meinaat...Suzuanne tms. olit ennen, nyt jonkin aikaa Harmahtava (tässäkin ketjussa) ja nyt tää?
Haluat ettei tunnisteta kun kerroit tolla ekalla arkojakin juttuja ja nyt jo kahdella uudella nikillä laittanu kasvokuvia???
 
[QUOTE="vieras";26639144]???
Mitä sä meinaat...Suzuanne tms. olit ennen, nyt jonkin aikaa Harmahtava (tässäkin ketjussa) ja nyt tää?
Haluat ettei tunnisteta kun kerroit tolla ekalla arkojakin juttuja ja nyt jo kahdella uudella nikillä laittanu kasvokuvia???[/QUOTE]

Kato joku on heti juossut kaivamaan tiimarinvihkonsa esiin. :D Pusipusi, kiva tavata! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kato joku on heti juossut kaivamaan tiimarinvihkonsa esiin. :D Pusipusi, kiva tavata! :hug:
No ei oo tarvinnu pitää kun/jos samat naamat on joka kuvaketjussa...säkinpaljon kirjotellu, joten tunnistettavissa - niin paljon myös kuvias laitellu.
??? Ihme vastaus oli sulta, mähän vähän mietin miksi? Laitoin sen jo jokuaika sun viestiin kun aloitit itse keskustelun tokalla nikilläs aiheesta..."ettei kande kertoo itestään jne... JA nyt eiku uutta nikkiä ja kuvalla...mikä tarkotus?
 
[QUOTE="vieras";26639195]No ei oo tarvinnu pitää kun/jos samat naamat on joka kuvaketjussa...säkinpaljon kirjotellu, joten tunnistettavissa - niin paljon myös kuvias laitellu.
??? Ihme vastaus oli sulta, mähän vähän mietin miksi? Laitoin sen jo jokuaika sun viestiin kun aloitit itse keskustelun tokalla nikilläs aiheesta..."ettei kande kertoo itestään jne... JA nyt eiku uutta nikkiä ja kuvalla...mikä tarkotus?[/QUOTE]

No, olen ajatellut että olen henkisesti niin vahva että voin seisoa sanojeni takana kuitenkin, vaikka ehkä aika paljon olen tullutkin kertoneeksi. Tuo muutama kk varjoissa teki ihan hyvää, ja tekisi varmaan monelle muullekin täällä.

En ole täällä kertonut mitään sellaista mitä voisi oikeasti käyttää minua vastaan. Pääsääntöisesti elämästäni ja sairauksistani tms. mitä moni muukin. Mutta olen myös jättänyt todella paljon kertomatta, todella isojakin juttuja.

Sitäpaitsi avoimuudestani on ollut paljon hyötyäkin. Sain mm. talvella yv.tä naiselta joka kiitti minua, heidän sukuaan vaivaava harvinainen sairaus oli selvinnyt ihan vain siksi että minä olin kertonut omastani!! Ja jos nyt joku täällä on niin sairas ääliö että haukkuu minua tai jotain muuta sen takia että hän kärsii jostain perussairaudesta, niin vika on todellakin tuon haukkujan päässä, ei minun avoimuudessani.

Niin, miksi kukaan, joka on kertonut täällä itsestään yhtään mitään, laittaa tänne itsestään kuvia? En tiedä onko siinä nyt mitään ihmettelemistä varsinaisesti. On mulla muuallakin netissä kuvia, ja monella muullakin jotka ovat täällä kertoneet itsestään. Ei tätä pidä ottaa niin vakavasti. Tuskin täällä kukaan kuitenkaan on rikosrekisteriään paljastanut. =)

En ole muuten kuin ihan muutamalle ihmiselle täällä kertonut että olin täällä tämän 4-5 kk toisella mustalla nikillä, en koskaan julkisesti.(enkä todellakaan ole ko. nikillä laittanut kasvokuvia, vain harmaalla "harmahtava"-nikillä) Et siis voi tietää että olen ko. ketjun toisella mustalla nikilläni aloittanut. Kuka heistä olet siis? Voit kyllä ihan omana itsenäsikin kysyä tuota, ei tuossa mitään niin pahaa ole. Oletko kenties fb-kaverinikin? ;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä