(meinas tulla viesti ennen aikojaan, kokeillaas uusiks..)
heipsis! olipas viikonloppu
erityisen ylpeä olen siitä, että oltiin tytsyjen kanssa Ikeassa perjantaina ja kulutin sielä 19.50?! onko kellään menny ikeassa noin vähän rahaa?
ostin kerranki vaan ne mitä tarvitsin ja jätin lamput + kalusteet ostamatta. keittiötavaraa ostin aika paljon ja pari heräteostostakin
nyt kuitenkin paluu arkeen ja jänskäilyyn. mulla oli perjantaina rokotusaika, jonne menin vaikka tiesin kuinka siellä käy. kun ei ole varmuutta raskaudesta, ei voida rokottaa. oisivat tehneet raskaustestin siellä, mutta sanoin että teen mielummin vasta seuraavalla viikolla, jos menkat myöhässä. nyt sitten keskiviikkona varmaan pitäis testailla, ellei sitä ennen mitään kuulu.
oireita? eipä oikeastaan. rinnat tosi kipeet ja nälkä on koko ajan, mutta nää liitän enemmin menkkojen alkamiseen. päätäkin vähän jomottaa taas. mutta tänään töissä kävelin normaalin reippaasti keittiöltä toimistolle (pari sataa metriä max) ja kun tulin toimiston ovelle, vihlas oikealta alavatsalta - AUAUAU - ihan kunnolla. Ei ollu kiva tunne. Nooh, mä yritän edelleen uskotella itelleni että pidän matalaa profiilia enkä kuvittele turhia.
Ensi viikon keskiviikkona taas kaverin kanssa neuvolaan, kaverilla oma + niitten poitsun 1v-neuvola. Ihastuin viime kerralla siihen koko neuvolailmapiiriin, mää tahon kans sinne!
Ketäs muita meitä lähiajan jännäilijöitä on, onko kukaan testailemassa keskiviikkona? Tai torstaina? Hokasin just että keskiviikkona on palkkapäivä ja vasta sillon pääsisin testin ostamaan. Ja aina haluun aamulla testata.. Pitäiskö sitten vasta torstaina.. Mun pitäis rokotus ottaa viimeistään perjantaina, jos en vaan raskaana oo.. Joten kyllä se varmaan ehtis niinki, et torstaina testais. Joo. Niin mä teen. Testipäivä 11.6. Noni.
Ainiin p.s. Mulla on yk2, vaikka tää on vasta eka semmonen tiedostettu kierto (kun siitä edellisestä ei tienny pituutta vielä). Joten korjatkaa jos tahotte. Mä en tiiä oisko tää nyt sit periaatteessa eka vai toka?