~Kesän Kuumeilijat~

Tulin ilmoittamaan, että miä taidan poistua nyt takavasemmalle.

Olen tullut semmoisiin tuloksiin, että pikkukakkonen saa odottaa vielä jonkun aikaa. Haluan tehdä nyt jonkun aikaa muita juttuja. Tää asia on hautunut mielessä nyt jo vähän aikaa.

Ehkä sitten syksymmällä vois aloittaa taas yritykset :D

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
TIISTAI 2.6




Julita..........................kp52/29..........yk5............1.toiveissa
anu84.......................kp47/28..........yk17...........1.toiveissa



Lilla2009....................kp25/28-31..........yk3............3.toiveissa
Hali87........................kp21/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp18/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp18/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp17/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp12/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Minky.........kp10/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)



minttumaaria76..........kp7/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp7/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp5/39-43.......yk3............2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
Moik! Oon yrittäny pysyä taustalla jotta säilyis edes pieni hippu järkeä päässä :D tänään siis kp21, ei mitään erityisiä tuntemuksia. järjetön väsymys ja pari päivää ollut huonoa oloa, mutta johtuvat todennäkösesti enempi tästä helteestä. nyt aika rauhalliset fiilikset, saa nähdä miten hermoraunio oon taas viikon päästä :)

ps. ostettiin uus auto, saadaan se todennäköisesti huomenna. iih! tosi söpö auto ja huippuhyvä ajaa. Citroen C5, 2001 vuosimalli, ei farmari vaan hatchback. Perheauto josta isikin tykkää; automaattivaihteet, 3-litranen V6 ja edustusluokan varustelu. Nami! Saas nähä miten taas opin ajamaan automaatilla, en tykkää oikeestaan yhtään.. Edellinen auto oli siis automaatti, sillä ajelin pari vuotta kuiteskin. Oispa jo huominen :) Tosin mä pääsen ajelemaan uudella autolla oikeestaan vasta torstaina, kun ukolla huomenna vielä työilta- ja yö. Mut eiköhän sillä vielä montamonta kilometriä ehdi ajella :D
 
MLL
YP! Vähän foorumin aiheen vierestä, mutta kuitenki :) Sulla kun on useempi koira niin miten ulkoilutat niitä? Ite oon treenannu hihnassa kävelyä molempien kanssa ja se on aika säheltämistä. Varsinki ku tuo toinen ei vielä osaa ees kunnolla lenkkeillä vaan istahtelee välillä jne. ja toinen oisi kauhee menemään. Vetääkö ne sua kovasti eri suuntiin tai eteen päin? Kuin suhtautuu muihin koiriin ja onko riistaviettiä?
 
MLL, ton kaikista isoimman vien ensin yksinään lenkille, saadaan mukava kahenkeskinen hetki.!:) sit vien noi kaks pikkusempaa samaan aikaan.. nyt ne on alkanu oppii et hihnassa voi kävellä ihan nätistikin eikä tarvii kiskoo koko ajan eri suuntiin :D kävelee siis nykyään nätisti vieretysten.. toki kaikki linnut ja mahdolliset pupujussikat yms kiinnostaa molempia kovasti. nyt harjotellaan kovasti sitä, että muiden koirien ohi kävellään nätisti mamman sivulla.. tolla nuorimmaisella se on vielä niiiin hakusessa että.!! mut itellä vaa pää kylmänä ja heti ku vedetään kovaa ja hihna kiristyy ni pysähdyn ja nykäsen vähän takasin päin ja kiellän topakasti.. meillä kovasti auttaa kuonopanta tohon vetämiseen, jokaisella on lenkillä sillon paljon mukavampaa:) pitäs ostaa uus ku vanha kärsi kovia :D
 
MLL
YP, Onko sulla kaikilla kuonopanta? Voisin itekkin harkita tolla vanhemmalle sitä, nyt kun kaupunkiin muutetaan niin kiinnostaa löytyy vielä enemmän :) Mua pelottaa vähän, että toi nuorimmainen oppii vanhemman pahat tavat, kuten toisten koirien haukkuminen. Sosiaalinen koira, mutta täälä peräkylällä on ollu tosi vaikea harjotella ohittamista. Ehkäpä se helpottuu kaupungissa kun tulee useemmin toisia koiria vastaan.. Kyllä noiki välillä niin söpösti kävelee vieretysten, mutta sitä iloa kestää aina vaan hetki :)
 
mulla oli vaan yks kuonopanta noille mitä vuorottelin tolla vanhimmalla ja keskimmäisellä.. tolle ihan pikkuselle en oo viel ees kokeillu. oikeesti ihan positiivinen kokemus.! toisten koirien ohittaminenkin onnistuu vallan mainiosti kuonopannan kanssa:) voihan se olla että pieni koittaa apinoida kaikkea isommalta, mutta pitää vaan jaksaa kieltää.! meillä oli ihan samaa ton pikkusen kans joka haukku kaikkee mikä liikku.. mut pitäny vaa jaksaa aina kieltää ni nyt sujuu jo paljon paremmin kaikki:)
mutta siis ihan oikeesti suosittelen sitä kuonopantaa.! se on kaikkien kannalta paljon mukavampi lenkeillä:) ja varsinkin kaupungissa...
 
KESKIVIIKKO 3.6




Julita..........................kp53/29..........yk5............1.toiveissa
anu84.......................kp48/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp22/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp19/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp19/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp18/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp13/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Minky.........kp11/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)



minttumaaria76..........kp8/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp8/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp6/39-43.......yk3............2.toiveissa
Lilla2009....................kp1/28-31.......yk4............3.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
MLL
YP, Onnea työhaastatteluun! Mullakin tälleen säiden lämmetessä muuttuu pintakuiva iho tosi rasvaseksi. Tuttu kosmetologi anto ohjeeksi kunnon putsauksen ja kielsi kaikki kuivattavat tökötit, paikallisesti saa käyttää koti kuorinta-aineita, mutta mielellään heti joku naamio päälle. Ei puristelua näpyille, mutta jos on pakko niin desinfiointi sen jälkeen. En tiiä onko auttanu vai johtuuko kasvisten+veden lisäämisestä ruokavaliossa, mutta vähän helpottaa jo. Koiratkin käveli nätisti rinnakkainm ilmeisesti toi vanhempi kuuli puheet aamulla siitä kuonopannasta :D

Pahoittelut Lillalle :hug:
 
MLL, kiitos:) voihan se olla että sun ihon paraneminen johtuu noista molemmista yhteensä.!!:) mulla ei oo koskaan oikeestaan mitään näppyjä naamassa ollu, sen takii nyt sit onki inhottavaa... nooh, kyllä mä yhet näpyt kestän kuhan saisin sen nyytin :heart: kiva kuulla että koirien kanssa menny lenkki kivasti:) meillä taas oli aamulla sellasta taistelua tuolla ulkona että huh huh :D
 
Melike: Kiva että on muitakin kakkosen yrittäjiä. Meilläkin imetys loppu kk sitte ja toista kovasti toivotaan.

Mulla EDELLEEN kivoi oviskipuja. Eikä oo edelleenkä uskoo et ois tärpänny ku ei olla oikee pupuiltukaan.
 
TORSTAI 4.6




Julita..........................kp54/29..........yk5............1.toiveissa
anu84.......................kp49/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp23/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp20/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp20/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp19/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp14/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
Minky.........kp12/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike........kp10/28..........yk2...........2.toiveissa



minttumaaria76..........kp9/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp9/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp7/39-43.......yk3............2.toiveissa
Lilla2009....................kp2/28-31.......yk4............3.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
Täällä menkat alkaa loppumaan. Ihmeen pitkään on nytten vuodellut. Onneksi tässä kierrossa ei niin hirveesti tule stressattua tätä meidän yrittelyä kun koiralla alkoi eilen yllätys juoksut (piti alkaa vasta syksyllä) ja ens viikonloppuna sitten astutetaan eli hyvällä tuurilla meille syntyy elokuun puolenvälin jälkeen koiravauvoja
 
Hih.. Sainkin seksiä eilen vaikka en usko että sillä olis raskautumisen suhteen enää mtn merkitystä. Tosin mulla on ollu alavatsa kipee jstn kp18 asti ... Sillee ehkä ovismaisesti siis. Kakkoshädällä käyminenkin tuntuu inhottavalle..
 

Yhteistyössä