~Kesän Kuumeilijat~

prinpressa paljon voimia sinulle<3 ja voimia niille myös jotka niitä tarvitsevat.

aattelin kokeilla tässä kierrossa syödä vitamiineja ja juoda greippi mehua.. jos se auttais asiaan.. jospa kesäkuussa ois pieni matkassa mukana.

toi kesän piinailijat tai sit kuumeilijat olis hyvä:)
 
tiitu mäkin ajattelin ihana samaa, että varmaan vähän terveellisempi ruokavalio, vitamiiinit ja muut vois ehkä auttaa asiaa... Viime aikoina aika huonosti on tullut omia syömisiä seurailtua, että saako kaikki tärkeät vitamiinit sun muut...enpä usko että olen saanut. Ehkä siinä vika, ettei oo napannu...? :/ Pitääkin ruveta tarkemmin syömään...
 
MLL
Huiiih! Hyvä nimi, säikähdin vaan jo, että missä meidän pino on :) Havaitsin itelläni eilen sellasen haalean ja ohuen pystyviivan navan alla, vähän kun linea negran, mutta sehän tulee vain raskaana ollessa? Ja silloinkin kai vasta vähän myöhemmin? Mulla ei raskaana ollessa ollu sellasta missään vaiheessa, vaikka ehdin 21 viikolle asti. Outoa! :eek: Ehkä joku painauma vaatteista sai näyttämään siltä...Karsea nälkäkin vaivaa kokoajan, mutta se taas voi johtua tupakoinnin lopetuksesta (nyt pari viikkoa ilman, jibii!!) B) Tekisi mieli testailla, mutta toisaalta ei viittisi tuhlata rahaa ja nostaa hetkeksi toiveita kun aika toivottamalta näyttää, ollu menkat ja kaikki :D Ovista odotellessa siis, kierto kun on lyhentyny niin se pitäisi kohta putkahtaa..

Noista vitamiineista, oon syöny nyt vuos ja 3 kk noita raskausvitamiineja ja reilun puol vuotta omega 3. Sen oon huomannu, että flunssaa ei ole tullu ja muutkin pöpöt pysyny kaukana, mutta sitä toivottua raskauden nopeutumista ei ole tullu :( Edellisen kerran kesti 6 kk ja niin näyttää kestävän nytkin, jos ei ylikin. Siltikin kannattaa kokeilla, onhan sitten ainakin vitamiini- ja rasvavarastot elimistössä täynnä, kun pikkunen tulee niitä jakamaan :) Pellavansiemenöljystä on kanssa jotkuun puhunu, runsaan E-vitamiinin takia, auttavan raskautumiseen, sitä en oo kokeillu.

Tulipa romaani :D Nyt lähen nauttimaan auringosta! :wave:
 
MLL
WTF? Mulla on lämmöt yli 37.. Eikä kyllä oo mitään flunssaa. Tosi omituista. Mahaa nipistelee ja välillä vihloo, mutta voisko mulla olla jo nyt olla ollu ovis?? Toinenkin vaihtoehto on otettava huomioon, niimpä soitin miehelle, että töistä tullessa tuo testin :D :ashamed:
 
TIISTAI 26.5




Lilla2009....................kp49/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp45/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp40/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp40/28..........yk17...........1.toiveissa



minttumaaria76..........kp27/27...........yk3............2.toiveissa
Hali87........................kp14/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp11/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp11/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp10/27-32......yk6...........1.toiveissa



tiitu87........kp5/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
Minky.........kp3/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp2/30...........yk4.............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
MLL, voi raukkaa ku se aina säikähtää et mihin ollaan hävitty kun nimi vaihtuu:D :heart:
onnea vaan tupakoinnin lopettamisesta.!!! :flower: hitto ku itekki pystyis.. olin jo kauan ilman, mut sit ratkesin ku toi ukko lähti sinne duunireissulleen.... oli niiiiiiiiin kova ikävä ja hermot kireellä.!
no eikai sulla nyt herranjumala vielä voi ovis olla :eek: oispa nyt se pikkunen siellä mukana ni saisit potkia sut pois täältä :LOL: no ei vaa... oishan toi mahtavaa jos sinne ois pieni kyytiläinen edellisestä kierrosta tarttunu ja ruennu omaa yksiötään rakentaa :) :heart: tulet sitten HETI kertomaan tuloksen, kun testin teet..

täällä eilen löhöilty auringossa ja alkaa kohta olemaan jo ihan kivat rajat:) mutta en vielä oo kyllä saavuttanu mun tavotetta.!!

aurinkoista päivää kaikille.!:)

*muoks*
minkylle paljon voimia.!! :hug: :hug:
 
MLL
Kiitosta kannustuksesta YP! Olin ite polttamatta heinä-marraskuu, kun olin raskaana. Sitten kävi miten kävi ja kun olin niin surun murtama ja stressissä, niin tupakkaa teki mieli ja tyhmyyksissäni aloin uudestaan polttamaan. Tuntu silloin, ettei millään ole oikeen väliä. Jälkikäteenhän se on harmittanu kauheasti, että tuli uudellee alotettua ja olen monta monta kertaa yrittäny lopettaa. Nyt ekaa kertaa näyttäisi siltä, että saattaa jopa onnistua. Jotenkin vaan kun sinnikkäästi on joka askin jälkeen yrittäny lopettaa ja aina pitäny saarnan itelleen, jos on uusi tarttunu matkaan, niin siihen alko kyllästyä ja nyt ei sitten ookkaan ees vaikeaa. Tsemippiä sullekkin yritykseen, kun saa sen oikean motivaation niin sitten onnistuu, mutta tiedän todellakin mietn vaikeaa se on!! :headwall:

Minäkin olen yrittäny ottaa aurinkoa, mutta ikävästi iltapäiväksi pilvistyy. Vaikka aamupäivällä on aika viileää, oon silti sinnikkäästi pötkötelly reilun puol tuntia ja alkaa jo vähän väriä näkyä. Olen vaan niin vaalea, että taitaa kohta lähteä purkkirusketus kehiin. Nivean asteittain päivettävä on tosi hyvää! (Mainos,mainos:))
 
MLL, mä käytän aina ensin doven vaaleesta normaaliksi ruskettavaa ja myöhemmin nivean normaalista tummaksi.. tai jalkoihin lähinnä käytän vaan kun ne ei meinaa mulla millaan ruskettua:) kävelin tossa äsken varmaa joku lähemmäs 10km ku kävin asioilla ja kaupassa.. tuli siinäki sit rusketusta varmaan samalla:) pitää vaan muistaa rasvailla hyvin..
voisin nyt kyllä yrittää uudestaan tota tupakoinnin lopettamista tuon askin jälkeen:D (juu niin varmaan onnistunki:D) aina mä sanon näin ja jotenki kummasti yllätän itseni ostamassa lisää... se on kumma että kun on vaikeaa tms niin se on tupakka, mikä tarttuu käteen ja jotenkin siitä hakee lohtua.. miks ei vaikka porkkana:D
ääh, tää lähtee nyt kaverin kans biitsille köllöttelee:)
 
MLL
Testasin negan.. Ehkä mulla sitte on ollu jo ovis tai käyn muuten vaan kuumana :p Sehän nähdään sitte parin viikon päästä, että millon ne menkat alkaa, että koska se ovis on ollu :)

YP, Minä oon silleen saanu vältettyä vaikeessa paikassa röökin ostoa, että oon miettiny, mitä se savujen vetäminen muuttaa=ei mitään. Siis jos harmittaa ja polttaa tupakan niin saa hetken ajatuskiltaan rauhan, mutta ei se mitenkään auta tai muuta, siinä menee n. 3 min. eikä sen jälkeen mikään ole eritavalla, korkeintaan vielä kovempi tuska kun on morkkis sortumisesta. Näitä juttuja kun miettii niin se jotenki aukeaa, mutta toisaalta harmittaa välillä kun tulee tupakantuskissa tiuskittua miehelle :( Onneksi se tiuskiminen menee ohi parissa viikossa. Siis tupakista johtuva ;) Sekavaa selitystä, toivottavasti saat jotain irti :)
 
tilasin itelle vielä kotitesti.fi 2 liuskatestiä :D haluun nähä plussan omin silmin, ja et kuinka vahvana plussa näkyy :heart:

sitte vois ajatella asettua tuonne odotus puolelle, vielä ei jotenki 'osaa'. ainaki sit ekan neuvolan jälkeen alkaa varmaan tuntua todellisemmalta tää odotus =)
 
Tuosta tupakoinnin lopettamisesta... Itsekin poltin aika paljon ennen, mutta sitten ku sain tietää odottavani tota esikoista, niin tupakointi loppui kuin seinään! Jotenkin se lopettaminen oli tosi helppoa, kun oli se pieni siellä massussa. Ei käyny ees mielessä altistaa puolustuskyvytöntä tupakan myrkyille. Toki joskus ois mieli sauhuja odotusaikanakin tehnyt, mutta silloin ajattelin vaan sitä vauvaa siellä masussa. Ei varmaan ois käyny lopettaminen yhtä helposti ns. normaalitilassa...en tiiä. Jospa tekin yp ja MLL saatte lopetettua viimestään siinä vaiheessa kun se plussa teille pärähtää! Äidinvaistolla on kummallinen vaikutus =) Naisesta tulee kuin naarastiikeri, joka haluaa suojella poikastaan. Jotenkin se herää samantien kun saa tietää raskaana olevansa. Joku lääkärikin oli sanonut, että naisen olemus muuttuu heti, kun lääkäri kertoo naiselle, että nainen on raskaana.

marjutti joo, tiedän tunteen! Ei millään meinais uskoa, että on raskaana. Mul oli sama aikoinaan. Vasta sitten ekan ultran tai neuvolan (ku oli sydänäänet siellä kuullu) jälkeen alkoi uskomaan, että joo-o, kyllä siellä joku oikeasti on! Mulla se tapahtui sillo rv 7 kun pääsin varhaisultraan verenvuodon takia - siellä ultrassa näkyi pieni papu jonka sydän tykytti ja kaikki oli niinkuin pitikin vuodoista huolimatta. :D Koita siekii nyt uskoa vaan! :flower:
 
KESKIVIIKKO 27.5




Lilla2009....................kp50/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp46/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp41/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp41/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp15/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp12/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp12/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp11/27-32......yk6...........1.toiveissa



tiitu87........kp6/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
Minky.........kp4/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp3/30...........yk4.............2.toiveissa
minttumaaria76..........kp1/27...........yk4............2.toiveissa



TESTIPÄIVÄT



13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
minttis, suurensuuri voima :hug: sinne.!!

missä ovat Lilla, julita ja enkelipojat.? oisko hyviä uutisia.?

anu, ootko testiä tehny.? joko se nyt se pikkunen ois siellä kyydissä :heart: en nyt muista, olitteko käyny lääkärin puheilla jo.? oot varmaan kertonukin jossain vaiheessa, mut ei voi lahopää muistaa:D

prinpressa, olen kyllä päättänyt, että sitten kun tiedän raskaana olevani, niin samantien loppuu tupakointi.! ja silloin tiedän kyllä siihen pystyväni:) jännä, että vasta pieni ihmisen alku saa lopettamaan, miksi sitä ei voisi oman terveytensä takia lopettaa.?

lauantaina nappaan ensimmäisen teron naamaan:) pitää vaan toivoo, että ei tuu kovin paljoa ainakaan mitään sivuvaikutuksia.. tai ainakaan nouse paino ku oon jo hyvällä mallilla sen pudottamisen kans :D pitää vaa sit vieläki ahkerammin rupee lenkkeilee...
 
MLL
Kyllä mullakin silloin kun raskaaksi tulin, loppui polttaminen kun seinään ja jos nyt jostain syystä sortuisin ja tulisin raskaaksi niin oisi sama juttu. Ei sitä ajatusta kestäisi, että saattaa tietosesti aiheuttaa lapselleen ehkä loppuelämäksi jotain vaivoja tai pahimmassa tapauksessa kuoleman (KM).

Marjutti, minäkin tein kolme testiä ennenkuin suostuin uskomaan että raskaana ollaan :) Siltikin se tuppasi välillä unohtumaan tai oli vaikea uskoa sitä. Sellasta se on, niin ihmeellistä :heart: Onnea vielä kerran!! :flower:

YP, mikä noiden terojen tarkoitus on? Eikö clomit oo, että saisi ovulaation tulemaan, mutta mikä noissa pitäisi olla se vaikutus? Urpo kun olen niin en tiedä :p
 

Yhteistyössä