~Kesän Kuumeilijat~

MLL, itsekin oon ajatellu noin, että en haluu ottaa sit riskiä jos jtn kävisi pienelle.. ite eläis sit sen ajatuksen kans loppuelämänsä..
terot siis tasottaa kiertoa, kun mulla se on nyt uhkaavasti ruennu heittelee.! eli siis keltarauhashormoonijuttuja. mulla siis ennen kun oli ihan säännöllinen kierto ja nyt ruennu muutamilla päivillä heittelee, ni lääkäri nyt sit päätti että kokeillaan teroja, josko auttais.. kumma vaan kun ei määränny clomeja kans.!
 
Tänään tein testin ja negaa näytti. Menkat ei kyllä ole vielä alkanut mutta kiertokin on niin epäsäännöllinen vielä kun imettämisen olen vähän aikaa sitten vasta lopettanut. Mutta katsotaan jos vaikka ens kierrosta sitten tärppäisi.
 
yp Testin tein toissaaamuna ja nega. Joo oon tosiaan sillo vuos sitte siel lääkäris käyny, ja ne terot sillo määräs pitkiin kiertoihin ku oli yli 100 päivää pitkästi. Mutta ei sitte oikein muuta, sillo ku sinne jatkotutkimuksii oli aika niin soitin sinne ennemmin ja siel oli heti niin kiukkuune hoitaja joka tokas että tänne on turha tulla jos jompikumpi teistä polttaa ja et turha valehdella että sen saa testattua, se sit jäi..... Samalla olis tutkittu miehen simpat.. Mutta jotenki tuo ukko ei oo valmis.. Sitä jotenki ahistaa ajatus lääkäristä.. Mutta eikö tässä nyt.. harmittaa ku kolme kiertoa meni niin nätisti et ovuloin yms ja jos nyt sit taas pitkittyy, ja niihin teroihin en kovin helpolla kajoaisi jos ei viimene pakko ole!
 
anu, inhottavaa että siellä on heti ollu tollanen vastaanotto.!! :/ pitäsköhän teijän kuitenkin yrittää uudestaan sinne.?
millasia kokemuksia sulla on noista teroista kun mä tosiaan nappaan elämäni ensimmäisen sellaisen lauantaina kitaani.?! ois kiva kuulla vähän mielipiteitä :) oon kuullu niin ristiriitasia juttuja niistä... toki yksilöllistä kaikki.!
 
Toivotaan et on yksilöllistä.. No mielialan vaihtelut oli ihan järjettömiä, turvoin ja paisuin ku pullataikina, nyt kun kattoo puolenvuoden takaasia kuvia niin huh huh... En tainnut ovuloida kertaakaan niiden aikana muistaakseni! Ja ne oli kyllä ihan järjettömiä hormooneja, se lihominen oli ihan hirveetä vaikka ei edes syöny epäterveellisesti! Mutta todellakin toivon että sulla ei oo mitään tuollaista!!!
Miksi niitä sulle määrättiin??
 
ei hitto.! mä en kyl sit ala syömään niit jos niist paisuu noin... oon just saanu tän laihiksen hyvälle mallille..! ei helkutti... siis ku mulla ei oo nyt ihan pysyny säännöllisenä toi kierto ni siks määräs.. vaikka ei oo heittäny ku muutamalla päivällä.! ja seki vielä jos ei sit ovuloi... ei huh huh.! mitähän sitä nyt sit tekis......?!
 
Mutta yp, oon myös monen kohdalla lukenu että ei oo vaikuttanu mitään, mutta sitten mun kaveri söi niitä ja clomeja tässä parivuotta sitten puolisen vuotta niin liho melkein 20 kiloa!! Voithan sä kokeilla niitä ja lopeta käyttö alkaa tuntua siltä!
 
AnQ
Heippa!

Pääsisköhän tähän tein pinoon mukaan? Sovittiin nyt vihdoin miehen kanssa, että kakkonen saa tulla, jos on tullakseen - toisin sanoen täällä yritetään ihan urakalla :D Olen viimeisen vuoden ajan kuumeillut silloin tällöin, "järjen äänellä" olen koittanut aina hiljentää kasvavaa vauvakuumetta. Nyt on niin kepeä olo, kun ei tarvitse enää yrittää olla järkevä :D

Meillä on 09/07 syntynyt tyttö, ja nyt näyttää toistuvan sama kaava, kuin kuumeillessa silloin joskus (tuntuu, että esikoisen odotusajasta on ikuisuus). Silloin saatiin tavallaan kipinä myöhästyneiksi luulluista menkoista, samaten kävi nyt, tosin tällä kertaa menkat olivat oikeasti myöhässä - miulla kierto on yleensä ollut tasan 26 päivää, nyt venähti 31. Tein kaksi negatestiä, vaikka tiesin että raskaus olisi tosi epätodennäköinen ja nyt vaan ihmettelen, että mistä tuo heitto johtuu. Nyt on kuitenkin menossa kp 2/26 (aion pysytellä tuossa "vanhassa" kierrossa, saa nyt nähdä muuttuko se vai ei), nyt siis alkaa yk 1 :)

Toivottavasti tähän kiertoon tulee sit paaaaljon plussia :heart:
 
TORSTAI 28.5




Lilla2009....................kp51/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp47/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp42/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp42/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp16/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp13/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp13/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp12/27-32......yk6...........1.toiveissa



tiitu87........kp7/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
Minky.........kp5/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp4/30...........yk4.............2.toiveissa
minttumaaria76..........kp2/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp2/26...........yk1............2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
MLL
Voithan sinä YP käydä tuola lapsettomuus puolella kurkkimassa tai koittaa googletella mitä sivuvaikutuksia muilla on ollu ja kuin yleisiä on. Jotenkin vaikea uskoa, että kamalan yleistä toi lihominen on, ei kai sitä muuten niin paljon määrättäisi?
 
MLL, niimpä, totta..:) pitääkin rueta salapoliisiks ja vähän tutkimaan.. mut jos noi mulla lihottaa niin sit kyllä jätän syömättä.!!:D on meinaa aika hyvällä alulla jo tää mun painon pudotus ni en kyllä haluis takapakkia... koska se painon nousukaan ei sitten yhtään helpota sitä raskautumista, päinvastoin.
mut ei saa olla liian ennakkoluulonen, katsotaan mitä sitten käy:)
 
MLL
YP, kannattaahan se aina kokeilla :) Musta myös tuntuu, ettei se pelkkä pilleri voi lihottaa sua, vaan sun täytyy saada kaloreita jostain. Voihan hormoonit helpottaa rasvan jäämistä kehoon, mutta ei ne sitä sinne tuo. Eli tiukempi ruokavalio vaan jos alkaa näyttää huonolta. Näin ite oo ajatellu, jokainen tietty aattelee niinkun haluaa :)
 
PERJANTAI 29.5




Lilla2009....................kp52/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp48/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp43/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp43/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp17/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp14/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp14/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp13/27-32......yk6...........1.toiveissa



tiitu87........kp8/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)
Minky.........kp6/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp5/30...........yk4.............2.toiveissa
minttumaaria76..........kp3/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp3/26...........yk1............2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
MLL, googletin eilen vähän tietoja teroista ja enemmän mä sieltä positiivista palautetta luihn kun negatiivista:) ja samaa mieltä mäkin oon... ei ne pillerit itsessään lihota.! tottakai hormoonit voi sit vaikuttaa, mut luulempa et se on paljolti ihmisen omasta pääkopastakin kiinni lihooko vai ei.. eli tää akka rupee salaattikuurille :LOL:

me lähdetään tyttöjen kans tänään rantsuun, mukanamme muutamat kesäset juotavat:) huomenna ois sit tarkotus lähtee ihan kunnolla radalle :D
mitäs muiden viikonloppusuunnitelmiin kuuluu.?

aurinkoisin terveisin YP
 
MLL
Munki tekisi mieli päästä tuulettumaan, mutta ei taida löytyä kaveria ja talouskin näyttää aika tiukalta. Toivottavasti viikonlopusta tulee aurinkoinen niin pääsee paistattelemaan, se on edullista :) Muuten ei suunnitelmia. Pidä YP hauskaa!! :D
 
SUNNUNTAI 31.5




Lilla2009....................kp54/28..........yk2............3.toiveissa
Julita..........................kp50/29..........yk5............1.toiveissa
enkelipojat................kp45/39..........yk2............2.toiveissa
anu84.......................kp45/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp19/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp16/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp16/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp15/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp10/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)



Minky.........kp8/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp7/30...........yk4.............2.toiveissa
minttumaaria76..........kp5/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp5/26...........yk1............2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
MLL
Musta tuntuu, että mulla oli eilen ovis!! Oon laitellu pari kiertoa sellasen kipupäivän ylös ja nyt huomasin, että se on ollu säännöllisesti. Hyödynnettiin tietystikkin heti :) Testipäiväksi voi laittaa 12.6, mun luteaalivaihe taitaa olla normaalia hiukan lyhyempi.
 
Täällä oletettu ovis olis tässä näillä näppäimillä ja on laitettu simppoja liikkeelle sikäli on nyt kerinny. En oikeestaa usko että enää tässä kierrossa olis muute tehtävissä kun vaan oottaa. Tai no onhan se harjoittelukin kivaa :D
Aattelin et jos testailis aikasintaan kp30.. Mikä järkyttävä piina ootella sinne asti!!

Tänää oltiin ukon kanssa koko pvä radalla ja esikoinen oli mummolassa hoidossa. Naama ja olkpäätä vähän kärtsäs mutta kivaa oli. Uskalsin jopa bikinin yläosassa ottaa aurinkoa. Piti muistaa vaa suojata toi jalan tatuointi auringolta ku ei se oo ku vasta kk vanha ettei hikoo värit pihalle.
 
AnQ
Haa, ovikset on näköjään osalla puskenut päälle, täällä lasketaan jo päiviä, et milloin mahdollisesti olis - odottavan aika on pitkä, varsinkin kun ei ole kärsivällisyyttä yhtään! Se on vaan niin kamalan rankkaa pöllyytellä peittoja ilman mitään hyötyä, köh :D

Mie näin viime yönä ihme unia; tein raskaustestin joka oli samankokoinen, kuin ne Savetin yksittäispakatut puhdistuspyyhkeet. Siihen alareunaan tuli sit kaks viivaa, unessa ihmettelin kun se kontrolliviiva oli toooosi haalea ja toinen viiva ihan ylivahva (oon vissiin katsellut liikaa noita kuvia plussatesteistä, heh). Menin ulos, ja olikin tullut talvi, ja naapuri oli laittanut mein kadun poikki itse puna-keltaisiksi maalamillaan polkupyörillä (meillä on kyllä oikeasti vähän omalaatuisia naapureita). Jotenkin onnistuin sekottamaan vielä äitini uneen mukaan, valehtelemalla sille jotain r. testistä. Nää ylikuumat päivät pistää selkeästi pään ihan sekaisin, meillä on sisälläkin ihan pirun kuuma.

Annien; millanen tatska siulla on jalassa? Mie olen haaveillut tatskasta jalkaan jo vähän aikaa, mut en ole vielä saanut selville, millaisen haluaisin :D Sain ekan tatskan 18-vuotislahjaksi, ja silloin olin varma, että tulen ottamaan vielä moooonta lisäksi - niin ne vuodet vierii, mut tatskoja ei näy.. :D
 
Heipparallaan naiset. Mull jäi vähän tää kuumeilu osia kk, koska jotenkin petyin niin kovasti kun ei tärpännytkään vaikka kovasti oli oireita mutta nyt taas mukana.Koitan kuitenkin jatkossa Hillitä itseni ja olla ajattelematta ns.oireita ja oviksia sun muita.
Oikeestaan tässä kierrossa ei mitään hajua milloin ollut ovis, yleensä tunnen sen. ja Tällä hetkellä Ei mitään oireita minnekkään. OLO Normaali :D
Paljonhan sitä on tullut hommailtua ,mutta oikeestaan ei edes siinä mielessä :p Koska tosissaan en jaksa ottaa paineita tällä kertaa. IHanaa kun on kesä ja lämmintä.
pLussa tuulia muille ja onnea jo plussanneille. :heart: :flower:
Niin ja mun kierto on nyt kp24/28-31
 
Alkuperäinen kirjoittaja AnQ:
Annien; millanen tatska siulla on jalassa? Mie olen haaveillut tatskasta jalkaan jo vähän aikaa, mut en ole vielä saanut selville, millaisen haluaisin :D Sain ekan tatskan 18-vuotislahjaksi, ja silloin olin varma, että tulen ottamaan vielä moooonta lisäksi - niin ne vuodet vierii, mut tatskoja ei näy.. :D
Mulla on esikoisen nimi jalassa. Sellanen kämmenen kokonen kuva.
 
MAANANTAI 1.6




Julita..........................kp51/29..........yk5............1.toiveissa
anu84.......................kp46/28..........yk17...........1.toiveissa



Lilla2009....................kp24/28-31..........yk3............3.toiveissa
Hali87........................kp20/29............yk1..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp17/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp17/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp16/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp11/29-33.......yk11.........1.toiveissa(km11/08 ja 3/09)



Minky.........kp9/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
prinpressa.................kp8/30...........yk4.............2.toiveissa
minttumaaria76..........kp6/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp6/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp4/39-43.......yk3............2.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



12.6 MLL
13.6 Annien



PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 

Yhteistyössä