~Kesän Kuumeilijat~

MLL
Huoh...Katosi mokoma viiva kokonaan kun se testi kuivu. Minäkö hätähousu??! Enkä :LOL: No täytyy tehä uusi vaikka keskiviikkona (tai huomenna :D) Jotenkin on vaan sellanen olo(taas), että oisi voinu tärpätä.
 
Mä en kestä,tää vauvakuume tappaa mut vielä :D



MLL kannattaa oikeasti odottaa ihan siihen asti kunnes pitäis alkaa menkat,itekki menin yhdessä kierrossa testailee aina etuajassa ja ei ollut kuitenkaan tärpännyt.Kehtaa ees sanoa ääneen paljon on rahaa mennyt noihin teisteihin :ashamed:
 
Lilla, mulla oli kans ihan sama fiilis ennen ku ukko lähti sinne työreissulleen.. tuntu et tuun hulluks tän vauvakuumeen kans :D nyt onneks vähä lepposampi fiilis ku saatu vähä etäisyyttä tähän hommaan. toivotaan että sit tärppäis ku se rakas sieltä palaa:) toivotaan että paussi tehny hyvää.!!
 
MLL
Kyllähän tässä hulluksi tosiaan tulee yksi sun toinen. Ei varmaan ees pitäisi kertoa, sen verran noloa, mutta kumminki :D Kaivoin äsken sen testin roskiksesta ja purkasin, valoa vasten siinä näkyy ihan selkee punanen viiva jota ei nää muuten :ashamed: Pitäisi varmaan joutua loppu viikoksi pakkopaitaan, että rauhottuisi..

Jännästi tässä matkan varrella välillä ollu ihan hulluden partaalla (niinkun nyt) ja sitte välillä on seesteisempää, niinku viime kesänä, just kun olin luopunu toivosta niin olinkin raskaana. Edelleen on päiviä kun tulee käytyä läpi MIKSI? kysymystä. Jotenkin KMmän jälkeen aattelin, että tärppäisi nopeasti uudelleen, mutta niin tässä taas vaan aikaa vierähtää. Välillä hiipii mieleen, että mitäs jos seuraavaksi käy samalla tavalla ja tää on vaan loputon kierre..huoh. Synkistelyä tänne jännityksen väliin, ettei käy yks toikkoseksi..

Kuinkas paljon sun mies on pois YP? Tuleeko aina viikonlopuiksi kotiin, vai kuin?
 
(meinas tulla viesti ennen aikojaan, kokeillaas uusiks..)

heipsis! olipas viikonloppu :eek: erityisen ylpeä olen siitä, että oltiin tytsyjen kanssa Ikeassa perjantaina ja kulutin sielä 19.50?! onko kellään menny ikeassa noin vähän rahaa? :D ostin kerranki vaan ne mitä tarvitsin ja jätin lamput + kalusteet ostamatta. keittiötavaraa ostin aika paljon ja pari heräteostostakin :)

nyt kuitenkin paluu arkeen ja jänskäilyyn. mulla oli perjantaina rokotusaika, jonne menin vaikka tiesin kuinka siellä käy. kun ei ole varmuutta raskaudesta, ei voida rokottaa. oisivat tehneet raskaustestin siellä, mutta sanoin että teen mielummin vasta seuraavalla viikolla, jos menkat myöhässä. nyt sitten keskiviikkona varmaan pitäis testailla, ellei sitä ennen mitään kuulu.

oireita? eipä oikeastaan. rinnat tosi kipeet ja nälkä on koko ajan, mutta nää liitän enemmin menkkojen alkamiseen. päätäkin vähän jomottaa taas. mutta tänään töissä kävelin normaalin reippaasti keittiöltä toimistolle (pari sataa metriä max) ja kun tulin toimiston ovelle, vihlas oikealta alavatsalta - AUAUAU - ihan kunnolla. Ei ollu kiva tunne. Nooh, mä yritän edelleen uskotella itelleni että pidän matalaa profiilia enkä kuvittele turhia.

Ensi viikon keskiviikkona taas kaverin kanssa neuvolaan, kaverilla oma + niitten poitsun 1v-neuvola. Ihastuin viime kerralla siihen koko neuvolailmapiiriin, mää tahon kans sinne! :D

Ketäs muita meitä lähiajan jännäilijöitä on, onko kukaan testailemassa keskiviikkona? Tai torstaina? Hokasin just että keskiviikkona on palkkapäivä ja vasta sillon pääsisin testin ostamaan. Ja aina haluun aamulla testata.. Pitäiskö sitten vasta torstaina.. Mun pitäis rokotus ottaa viimeistään perjantaina, jos en vaan raskaana oo.. Joten kyllä se varmaan ehtis niinki, et torstaina testais. Joo. Niin mä teen. Testipäivä 11.6. Noni.

Ainiin p.s. Mulla on yk2, vaikka tää on vasta eka semmonen tiedostettu kierto (kun siitä edellisestä ei tienny pituutta vielä). Joten korjatkaa jos tahotte. Mä en tiiä oisko tää nyt sit periaatteessa eka vai toka?
 
kopioin tän saman tänne ku en jaksa kirjottaa uudelleen.. :)
Ei vaan voi ymmärtää aina naisen kroppaa.. en siis vaa voi..
Viimne menkoista lähtien on ollu pahoinvointia, pyörrytystä, väsyttää niin sairaasti koko ajan vaikka nukkuis koko ajan, kohdun seutu ollu sellainen jännä välillä paineen tunnetta jne.. OOnkohan mä valeraskaana:O vai voiko ihminen ees olla?
 
MLL, wooot.? nyt jännittää.... uutta testiä.! (äsken olin sitä mieltä että malta sen testin kans ja nyt hoputan tekemään uutta:D)
ukko on niin kaukana että ei se sieltä kotiin viikonloppusin tule.. käytännössä ei nähdä ollenkaan.! nähty nyt tässä kerran tai pari sinä aikana kun se on siellä ollu... ei oo kyllä kovin helppoa. :/

hali, kuulostaapa jännältä.! pitelen peukut täällä pystyssä d;)b

tiitu, jospa oisit edellisestä kierrosta raskaana;) mutta oon kyllä kuullu että ihminenki vois olla valeraskaana.. en sit tiiä..
 
MLL
YP on varmaan rankkaa tommonen. Mulla meinasi viime loppu vuodesta hajota pää jo siihen ku mies oli pari viikko keikka hommissa ja tuli sentä viikonlopuiksi kotiin. Eipä siinä auttanu kun nähä paljon kavereita ja yrittää keksiä tekemistä (muutakin kun hätyyttää ukkoa puhelimella :D) Aattelin kyl varmaanki testata huomen aamulla taas...syteen tai saveen.

Tee tiitu testi jos epäilyttää, sillähän se selviää :) Tosin kun tätä palstaa on tullu seurattua ja omaa elämää myös, niin noita oireita kyllä voi kehitellä ihan omasta päästäkin :( :hug:
 
MLL
YP,Oon hakenu syksyksi opiskelemaan, perjantaina voisi tulla aikasintaan tieto kouluun pääsystä. Hain lähihoitajaksi. Töitä oon hakenu lähinnä ravintolatöitä kun ei muita paikkoja oikeen oo auki, mutta laihalla menestyksellä.
 
MLL, toivottavasti pääset kouluun.! ite oon käyny lh kouluu, mutta jäi kesken.. jossain vaiheessa haluisin kyl käydä oppisopimuksella sen loppuun:)
mä oon hakenu niin miljoonaan paikkaan töihin ja käyny aika monessa paikassa haastattelussakin, mutta en vaa sit oo päässy. pitää nyt toivoo et pääsisin enon kautta yhteen kauppaan.. se lupas suositella mua sinne:) inhottaa kokoajan olla varaton ja kaikist eniten kiukuttaa just tää neljän seinän sisällä oleminen... oisin valmis tekee ihan tajuttomasti duunii ku vaa paikka osotettas :D
 
Mulla on ilmenny joku "oire".. Samanlaista on yleensä menkkojen aikaan ja sitä ennen oli synnytyksen jälkeen muutama vko. Siis, alapäässä tuntuu sellanen paine. Tuntuu ikävältä mm. seisoa missää tai kävellä. Todella omituista..
 
Onpas teillä jänniä aikoja nyt! :)

Itellä on jo kp 16/28 mut siitä huolimatta ovistestit näyttää koko ajan negaa :( Yritystä on kuitenkin ollut. Toivottavasti pian tulis ees ovisplussa, niin vois alkaa haaveilee oikeesta plussasta :)
En sitten tiedä että vaikuttaako imetyksen lopettaminen vielä jotenkin hormonitoimintaan.
 
MLL
Tein uuden testin, mutta ei se paljoa tilannetta selvittäny. Testiajan sisään siihen tuli joku haaleista haalein viiva (jonka mieskin näki), mutta en osaa sanoa oliko se samanlainen kun eilenki. En kyllä ennen oo ite saanu noilla pregenteillä viivanpaikkaa, mutta lueskelin netistä eilen, että aika moni muu on. Joten jännityksessä eletään :ashamed:

Pitelen peukkuja Annienille ja Anulle!! d:)b
 
MLL
Täytyy vielä tulla hehkuttamaan, että se haaleista haalein viiva ei ole kuivuttuaan kadonnu niinkuin eilen.. Voisko tää nyt jo olla sitä?!? Niin kauan on rukoiltu ja toivottu sydän sykkyrällä, että jos se plussa nyt tulisi niin itkisin onnesta! Miten sitä ees pysyisi nahoissaan..huh huh. Ei pitäisi edes ajatella ja herättää toiveita, seuraavat menkat tulee varmast itku potku raivarin kera ja voi taas kirota malttamattomuutensa noiden testien kanssa.. Sori nää mun vuodatukset täälä :wave:
 
TIISTAI 9.6




Julita..........................kp59/29..........yk5............1.toiveissa
anu84........................kp54/28..........yk17...........1.toiveissa



Hali87........................kp28/29............yk2..........1.toiveissa
yöperhonen-..............kp25/28............yk17..........1.toiveissa
Annien.......................kp25/31............yk1............2.toiveissa
MLL...........................kp25/27-32......yk6...........1.toiveissa
tiitu87........kp19/29-33.....yk11.......1.toiveissa(km11/08 ja 03/09)
angel08.....................kp18/33............yk5...........2.toiveissa
Minky.........kp17/32-??......yk2...........2.toiveissa(km09/08 ja 03/09)
Melike.........................kp15/28..........yk2...........2.toiveissa
minttumaaria76..........kp14/27...........yk4............2.toiveissa
AnQ............................kp14/26...........yk1............2.toiveissa
enkelipojat................kp12/39-43.......yk3............2.toiveissa



Lilla2009....................kp7/28-31.......yk4............3.toiveissa


TESTIPÄIVÄT



11.6 Hali87
12.6 MLL
13.6 Annien
19.6 tiitu87


PLUSSANNEET



Sydänkäpynen 11.4. La 21.12.09
äityli30 22.5. La 31.01.10
marjutti86 25.5



 
Melike, onnea ovisplussan metsästykseen d;)b

MLL, sitähän varten me täällä ollaan että tänne saa vuodattaa :D mutta siis, ihan mahtavaa.! voi ku tä nyt todellaki ois sitä :heart: mä niin kovasti toivon sitä plussaa teille.!! LAITA KUVAA SIITÄ TESTISTÄ PIRUVIE.!!!:)

täällä ollaan oltu puhelimen päässä koko aamu.. mua niin suututtaa toi virasto toiminta :kieh: ne niin mogailee siellä.. mun kaikki tärkeet laput on hävinny jonnekki matkan varrella.. siis mä en oikeesti kestä tätä toimintaa.!!!!
hyvin siis alko tääki päivä.!

parempaa päivää teille muille.!:)
 
Mä en nyt tiiä voiko aatella ehkä raskausoireena mut tuli äsken iha hullu heikotusolo. Tärisytti ja oli muutenkin hirmu voimaton olo.. samanlainen kun jos on syöny huonosti ja kamala nälkä. Ainut vaa et syöminen ei auttanu.
Koitan olla ettimättä minkäänlaisia oireita ku esikoisesta mulla alko minkäänlainen oirehtiminen vasta rv6 jälkee. Eli nää ei voi olla millään muotoa vaan pään sisäsiä kehittelyitä..
 

Yhteistyössä