~Kesän Kuumeilijat~

anu, kyllä siitä olennaisen näkee SELKEESTI.!!!! :) joko nyt sit vaan oot pieniin päin tai on ovis isolla OOOOOlla.!

voi taivas... äitini lähetti viestin että pikkuveli (6v) oli tänään kyselly että koska meen käymään kun hänellä on ikävä :) :heart: tuli ihan tippa linssiin.. mun pikkusesta veljestä on tullu niin iso poika jo.! siskon kulta :heart: se pikkuherra on kyllä mun elämäni tärkein ihminen.!!
 
:heart:PERJANTAI 3.4:heart:

yöperhonen-..............kp18/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp19/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp25/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp11/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp24/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp12/??.............yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp20/29............yk4...........1.toiveissa
 
Ilmottaudun mukaan, tänään kp 20/29.... yk4 ja 1. toiveessa.

Ollaan oikein paneuduttu asiaan mieheni kanssa tavallista enemmän. Meillä kummallakin kun on joulukuussa syntymäpäivät. Jos nyt täppi käy, olisi laskettuaika sama kuin mieheni syntymäpäivä :heart:
 
Yöperhonen- ei meillä ollut oikein mitään "kikkoja" käytössä, muutaku mulla greippimehu kuuri. Kovasta vaan simppoja laitettiin liikkumaan. =)
Nytte mulla ollu alavatsan nippaamis tunteita ja pientä lämpöilyä... :whistle:
anu84 :hug: :hug: :hug:
 
anu :hug: nooh, ehkä on vaan liian aikasta vielä.. toivotaan että siihen viel viivat piirtyy.! :)

Julita, toivotaan, että tärppää.! :)

ON: eilen piti sit vähän olla pämppäämäs ja nyt on olo sen mukanen :D tänää pitäs viel vääntää kummitytsyn synttäreille suolanen piirakka.. nooh, ehkä se onnistuu iltapäivästä :D
lämmöt vähän koholla :eek: yleensä en ees mittaile.. tai sit voi johtua tästä herra morkkiksesta :D
 
:heart:LAUANTAI 4.4:heart:

yöperhonen-..............kp19/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp20/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp26/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp12/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp25/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp13/??.............yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp21/29............yk4...........1.toiveissa
Sydänkäpynen...........kp24/32...........yk2............2.toiveissa
 
huh kotiuduin just koululta, kävin yhen kokeen tekemässä. en tiiä meneekö ees läpi.. :ashamed: ihan hirmu vaikee oli. eilen illalla yritin lukea mut keskittyminen hieman herpaantu ku mies sauno täällä kavereittensa kanssa. noo ihan itteä voi vaan syyttää et en saanu enempää luettua :kieh:

tänään illalla tarkotuksena maistella pari valkoviinilasia :p ja nautiskella vaan vapaa illasta =) mitään ovis kipuja ei oo ollu, ei mitään nippailuja oo tuntunu, mua pelottaa et ovista ei tuu ollenkaan ja kierto venyy oikeen pitkäksi!! :'(

yp kävittekö ihan baarissa? =) meidän piti lähteä laskemaan mäkeä tänään mut tuola onki tosi kylmä :x ei siis mennä. eilen käytiin uimahallissa pulikoimassa, oli kivaa =)
 
heips, tahtoo jännileen mukaan...dpo6
kp24/32 yk2 ja toista toivotaan...

Nyt oireet
-lämpö 37-37,09 maanantaista lähtien
-rinnat kipeet ja nöpöttää
-kovat menkkajuilinnat(piti yöllä oikein tarkistamas)
-alaselkäkipu(alko eilen)
-ilmavaivat(alko yöllä )

ja koko ajan on nälkä...oikeesti, söin äsken lihapullia ja iltaliansalaattia ja nyt on taas nälkä...
 
Täällä kanssa on ollut oireita.
-Nännit mennyt ihan tummiksi,outoa koska tätä ei ennen ole ollut!
-Kovaa menkkakipu juilintaa,vaikka menkkakipuja ei yleensä ole!
-Meinaa lentää ykä kun pesee hampaita.
-Haistan kaiken todella herkästi,pistää oikein nokkaa eri hajut :$
 
marjutti, toivottavasti koe meni kuitenkin hyvin :)
mäkin ajattelin tänään että vois ottaa pari lasillista valkkaria hyvän ruuan kyytipoikana..
ei, en mä baarissa asti käyny.. käytiin jenkki ruisingeissa ja sitte kävin yhdellä kaverilla, kaverilla tänää bb casting ni ei kovin myöhään voinu liikkeellä olla :)
missäs päin te asustelette jos siellä voi mäkeä vielä laskea.? täällä ei toivoakaan että vois :D vettävettä vaan kaikkialla.. mut toisaalta, oon ihan tyytyväinen et noi lumet sulaa, tietää ainakin että tulee kesä.!

tervetuloa mukaan jännäilemään sydänkäpynen.! :flower: :) hyvältä kuulostaa noi sun oireet.. toivotaan, että ois sitä itteään d;)b

Lilla, sulla kanssa mukavan kuuloisia oireita.! pidän peukkuja täällä d;)b

mulla kans hajuaisti parantunu ihan pirusti :D inhottaa välillä ku jotkut hajut tuntuu oikeen pistäviltä ja ukko ei haista niitä ollenkaan.!! :LOL:
 
:heart:SUNNUNTAI 5.4:heart:

yöperhonen-..............kp20/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp21/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp27/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp13/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp26/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp14/??.............yk2............2.toiveissa
Julita..........................kp22/29............yk4...........1.toiveissa
Sydänkäpynen...........kp25/32...........yk2............2.toiveissa
 
Tuo tissien arkuus on mulle uutta ainakin näin alyttömän hirveä arkuus... Ei oo kyllä koskaan ennen menkkoja tällästä ollut! Eilen olin siellä kaverin synttäreillä, mutta otin kyllä tosi varman päälle koko illan!!! Ja kun jos se olikin ovis silloin muutama päivä sitten niin ei nyt luulis että siitä enään nuo tissit arat olis!!
 
Apua!! Mua pelottaa koko ajan että os täti tulee kylään... Tissit on nyt niin arat ettei mahallaan pysty makaamaan, puhumattakaan juosta!! Voi voi kun aika menis nyt nopeempaa ja täti ei tulis ja sais varmuuden että olisinkin raskaana!!!!
 

Yhteistyössä