~Kesän Kuumeilijat~

marjutti, mahtavaa, että ovis sattuis just oikeille paikoille, miehen kotona olon kohdalle :)
ois kyllä itsellekin melkoinen äitienpäivälahja.!! ajattelin kuitenkin sinne viikolle 12 asti odottaa ennen kun kerron tuleville isovanhemmille... jos sellaista uutista edes koskaan pääsen kertomaan :D

täällä ovis testi näyttää edelleenkin haaleempaakin haaleaa haamua... liekkö tulossa ovuloimaton kierto.?! :eek: tai jos ovuloinkin, niin onkohan sitten liian lyhyt luteaalivaihe..... äääärgh
 
Vitsit mikä uni.. ja heti niin todellinen ettei ikinä. tein r-testin ja samantien tuli kaks viivaa siihen. Sitten tulin kertomaan tänne siitä ja mulla oli viikkoja mukamas 4+3. Töissä olin tosi varovasti yms... Vitsit mikä uni.. Tuo kun nyt vaan vois toteutua!!!!!
 
:heart:TIISTAI 31.3:heart:

yöperhonen-..............kp15/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp16/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp22/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp8/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp21/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp9/??.............yk?............2.toiveissa
 
voi anu, olipa ihana uni.! :) toivotaan, että se jo pian kävis toteen..

ON: oli niinkun aivan kamala yö.!! migreeni vaivas, eikä mulla ollu lääkkeitä, ituin sit kuumassa suihkussa klo. 03-05 :D varmaan hyvät vesilaskut tulee... ei paljon muu kyllä auttanu.!!
tänää pitäis mennä shoppailee.. pitäs ostaa kengät ja kummitytölle synttärilahja jnejne.
 
:wave: Ei ainakaan näyttäis ihan hirvittävän täyteen ahdatulta pinolta :LOL: =)

Oon 23-vee naimisissa oleva naikkonen, kohta 8 kk:n ikäisen pojan äiti. Nyt taas iskenyt kauhea vauvakuume ja pikkukakkosta toivottaisiin... :D Mul on ehtinyt tuleen kolmet menkat raskauden/synnytyksen jälkeen. Kierrostani en osaa sanoa kun ekojen ja tokien mensujen väli oli 40 pv kun taas tokien ja kolmansien 28 pv. Eli aika epäsäännölliset..? Nyt kuitenkin mulla kp 9 ja aattelin alkaa ovistikutteleen tänään (kannattaakohan mun tänään jo?)

Jouluvauva ois aivan ihana... :heart: |O Ja pikkusiskoa esikolle toivoisin :D
 
Mua kiinnostais noi ovis tikut,koskaan niitä ole käyttänyt.millaisia kokemuksia niistä on ja miten niitä käytetään?
Kaksi ensimmäistä on tärpännyt heti ekalla kierrolla,sas nähdä mitä kolmannen kanssa tapahtuu :D
 
no johan rues jengiiä puskee :D tervetuloa vaan sullekin melluli :) :flower:

melluli, se vähän riippuu tosta sun kierron pituudesta tietty, et koska kannattaa alkaa tikuttaa :) mut voithan sä jo tänään kokeilla, että mitä se näyttää, jos siis meetkin nyt ton lyhyemmän kierron mukaan.!

Lilla, mulla ainakin on ihan hyviä kokemuksia ovistikuista :) elikkä niitä siis käytetään niin, että päivä, jona alat tikuttamaan katson kellonajan ja aina seuraavina päivinä testaat samaan aikaan, aina plussaan saakka :D toisaalta suosittelen, mutta toisaalta on sit taas niin stressinaiheuttaja.! (nim. kokemusta on :D )
 
Alkuperäinen kirjoittaja yöperhonen-:
no johan rues jengiiä puskee :D tervetuloa vaan sullekin melluli :) :flower:

melluli, se vähän riippuu tosta sun kierron pituudesta tietty, et koska kannattaa alkaa tikuttaa :) mut voithan sä jo tänään kokeilla, että mitä se näyttää, jos siis meetkin nyt ton lyhyemmän kierron mukaan.!

Lilla, mulla ainakin on ihan hyviä kokemuksia ovistikuista :) elikkä niitä siis käytetään niin, että päivä, jona alat tikuttamaan katson kellonajan ja aina seuraavina päivinä testaat samaan aikaan, aina plussaan saakka :D toisaalta suosittelen, mutta toisaalta on sit taas niin stressinaiheuttaja.! (nim. kokemusta on :D )

Eikös noi tikut tule aika kalliiksi?vai myydäänkö niitä useita samassa paketissa?
 
tervetulloo =) taitaa ovistikut olla aika paljon halvempia ku raskaustestit, tarviihan niitä tietenki joka kierrossa aika monta...

yöperhoselle kiitti asioiden valottamisesta :saint:

täällä samaa rataa, ei mitään tuntemuksia ole. kpt taitaapi olla jo 16.

mullakin oli viime yö tosi huono :/ en millään meinannu saada unta, ehkä joskus 2 maissa olen sit nukahtanu ja jotenki oli levoton yö.. ennen 7 jo piippas herätyskello :x
 
Lilla, netissä myytävät liuskatestit myydään niin, että siinä on useampi pakkauksessa. suht edullisia kuitenkin ovat.
http://www.kotitesti.fi/ tuolta sivulta ainakin saa tilattua ja toinen sivusto on http://mammaksi.fi/

marjutti, kurjaa kuulla, että sullakin oli levoton yö :/ onneksi suunta on vaan ylöspäin :D
 
OMG... Tein sitten kaiken varalta r-testin (kotitesti.fi-sivuilta tilattu liuskatesti, pari tuntia pissaustaukoa ennen sen tekoa) ku ne edelliset menkat tuntui jotenkin omituisilta ja sieltä se tuli - tosi ohut haalean punainen plusviiva. Kuva löytyy tuosta: http://melluli.suntuubi.com/?cat=5&img=4 . Vähän epätarkka kuva, mutta näkyy se viiva kuitenkin siinä, vaikkakin tosi hailusti..vai näenkö miä ihan omiani...??? :LOL:

Mitäköhän tuosta nyt pitäis ajatella..? Enpä taida ajatella tuosta nyt vielä yhtään mitään vaan teen uuden testin jokusen päivän kuluttua ens viikonloppuna niin silloin pitäis kyllä olla jo vahvempi viiva jos tuo nyt ees positiivinen on... Oon vähän skeptinen... Odotellaan viikonloppua niin tiedetään enemmän :/
 
MML
Minä en kyllä melluli nää siinä mitään :) Pitäiskö tässä sitten optikolle hipsiä.. Sulle varmaan asia selviää kun pari päivää maltat oottaa.

Mitäs YP? :wave: Mun suosikki kuumeilija :D Mulle ei oo kertakaikkisen mitään kerrottavaa täälä suunnassa, ollaan tällä hetkellä miehen kanssa 1000 km päässä toisistamme. Onneksi ensi viikon alusta taas samassa osoitteessa, niin pitäisi ehtiä toimimaan ennen ovista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja aMansikka:
Minä en kyllä melluli nää siinä mitään :) Pitäiskö tässä sitten optikolle hipsiä.. Sulle varmaan asia selviää kun pari päivää maltat oottaa.

Mitäs YP? :wave: Mun suosikki kuumeilija :D Mulle ei oo kertakaikkisen mitään kerrottavaa täälä suunnassa, ollaan tällä hetkellä miehen kanssa 1000 km päässä toisistamme. Onneksi ensi viikon alusta taas samassa osoitteessa, niin pitäisi ehtiä toimimaan ennen ovista :)
Nii...mä varmaan jotenkin tulkitsen noita liuskatestejä väärin..! :ashamed:
 
MML
No, ei kirvestä kaivoon.. Teet parin päivän päästä uuden testin niin sillä selviää. Tai jos tuntuu niin tee vaiks jo huomenna aamupissasta :) Esim. apteekin oma testi on mun mielestä ollu sillai luotettava, ettei oo tullu vääriä hälyytyksiä.
 

Yhteistyössä