~Kesän Kuumeilijat~

melluli miekään en kyllä erottanu plussaa :ashamed: vaikka kuin koitin tiirailla =) voi johtua epäselvästä kuvasta.

anu84 se oliski hienoa jos pitäis! :saint: oireet ainaki on lupaavat :heart:

huomenna saan omaan sotamiehen kotiin, kiva viikonloppu tulossa taas. ainaki on paljon suunniteltu kaikkea B)
ihan keväisissä fiiliksissä oon täällä, ulkona ihana ilma. olispa viikonloppunaki nii päästäs ulkoileen =) lakkailin kynsiä pari tuntia :whistle: hienot tuli, kuhan en nyt törkkää johonki seinään ja sotke niitä ennenku kuivuu.. :kieh:

huomenna viikon viiminen koulupäivä, paitsi la aamuna pitää yks koe käydä tekaseen.

 
Heippamoi.! :)

päivitykset vähän myöhässä, kun eilen lasahti näyttö :D ja tänään kävin sitten ostamassa uuden.. ja kävin sitten samalla hulluilla päivillä ostelemassa vähän muutakin.!! ja rahaa paloi ihan kiitettävästi.. huoh..
miekkosen sisko pistää oman firman pystyyn ja ottaa mut sinne sitten töihin, ihanaa, helpottaa vähän sit tää tilanne meilläkin :p
ovistesti näyttää tänään oikein hyvältä :) melkeen yhtä vahvat viivat pläjähti tikkuun.! toivotaan, että ei vaan jää luteaalivaihe liian lyhyeks sit.!

melluli, mäkään en ikävä kyllä erottanu siinä mitään :/ mut toivotaan että siihen tikkuun muutaman päivän päästä vahvempi viiva piirtyis d:)b

anu, kuulostaa hyvältä.!!! pidän kaikki sormet ja varpaat täällä pystyssä.! d;)b

marjutti, mitäs kaikkea ootte miehen kans suunnitellu tekevänne.? :) meillä on viikonlopuks kummitytön synttärit vaan tiedossa, ei muuta.. mutta toki kivaahan sekin on.! :)

aMansikka, vai suosikki kuumeilija :D no kiitos.! täällähän tää, päivä kerrallaan :) mukavaa, että oviksen aikoihin ainakin olisitte yhdessä.!! :p
 
:heart:KESKIVIIKKO 1.4:heart:

yöperhonen-..............kp16/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp17/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp23/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp9/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp22/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp10/??.............yk2............2.toiveissa
 
anu, mulla kanssa joissakin kierroissa ollut ihan samanlaista kipuilua oikealla, luulisin, että munisten kohdalla.. ja se todella sattuu ja paljon.! kun välillä ei voi edes kävellä.. ja en todellakaan tiedä mistä johtuu, jos saat selville niin kerro toki mullekin :D
 
anu, toivotaan että ois just kiinnittymiskipuja :) jossain vaiheessa kävin lääkärissäkin noitten kipujen takia ja silloin ne sanoi että ovat ovikseen liityviä, vaikka mulla ei ollu ovista mailla eikä halmeillakaan :D tiedä sitten....
 
no niinpä... viikonverran odottelua!!! Koko hiton lonkkaakin välillä jomottaa!!! Mahallaan maates on hyvä mutta sitten ku kävellä erehtyy niin ei meinaa astuttua saada!!! Kyllä mä varmaan ma testaan.. Hitto la olis kaverin synttärit tiedossa ja kosteat sellaiset.. Testaan kyllä varmuudeks jo la aamuna kaiken varalta.. Mutta ei siinä kyllä vielä näkyis.. 26/28 olis sillo...
 
Nyt mä en enää käsitä... Tein huviksee ovistestin ku tuossa niitä lojuu, niin varmaan 20 sekuntia niin pärähti sellanen ovisplussa etten ikinä oo nähny... Mite hitto.. Mullahan oli jo ovis???? Nyt tarviin kyllä muiden mielipiteitä!!!
Nyt oon kyllä niin pihalla tästä tilanteesta!!! Mutta se luteaalivaihehan jää ihan sika lyhyeksi.. En mä käsitä.. Nyt meni ne vauva odotukset niin mönkään vissiin ettei ikinä!! Eli kaikki merkit radkaudesta taitaakin olla ovikseen liittyviä.. Onneks tuli ukon kanssa tänää peittoja heiluteltua!
 
anu, ohhoh :eek: mutta jotkut naisethan ovuloivat monesti kuussa.. eli ei hätää.! voi olla jo toinen ovulaatio tähän kiertoon :) tai sitten toinen mahdollisuus, se ovis testi näyttää sulle plussaa siksi, että olet raskaana.! hieman vaikea kyllä sitä vaihtoehtoa on uskoa, koska ei se mielestäni noin aikaisin pitäisi näyttää.?! :eek:
ystävälläni oli kierrossa, jossa hänellä sitten tärppäsi, kaksi ovulaatiota. toinen niistä, jolloin siis tärppäsi, oli 2pv ennen tädin oletettua tuloa.! joten ihan mahdollista on, että sullakin olisi nyt toinen ovulaatio.! :)
 
nyt ei oo alamahakivusta onneksi jäljellä kun pelkkä muisto.. kyllä pelkäsin että pääsenkö edes töihin! Hiukan nippailee mutta ei tosiaankaan niinkui eilen!! En mä vielä testaa, odotan tuonne la aamuun ja en vielä silloinkaan haluais ,mutta pakko niiden juhlien takia! Pitää tulla töistä nopeeta kotiin että pääsee hyödyntää ovista jos vain olikin se!!! Paitsi että tuo oviskin on jo mulle kyllä iso asia kun silloin en yli puoleen vuoteen ovuloinut!!! :) Mutta kyllä niin olis pieni salamatkustaja saanut jäädä mukaan.. Antaisin melkein mitä vain!!!
 
:heart:TORSTAI 2.4:heart:

yöperhonen-..............kp17/28..........yk15..........1.toiveissa
marjutti86..................kp18/33..........yk2...........1.toiveissa
anu84........................kp24/28..........yk16..........1.toiveissa
aMansikka..................kp10/30-32......yk4............1.toiveissa
Lilla2009....................kp23/31..........yk1............3.toiveissa
melluli........................kp11/??.............yk2............2.toiveissa
 
anu, kiva kuulla, että sulla on jo parempi olo :) sulla on kyllä rautaiset hermot, jos meinaat lauantaille asti jaksaa odottaa :hug:
minustakin on aina mukava huomata ovistikuista, että ovuloin.. se jotenkin tuo helpottuneen tunteen.! :) silloin ainakin on mahdollisuus raskautua.....
pidän sulle kyllä tosiaan kaikki sormet ja varpaat pystyssä, että joku salamatkustaja ois mukaan tarttunu ja pitelis siellä kaikin voimin kiinni loppuun saakka.! d;)b
itsekin olisin valmis tekemään melkeempä mitä vaan, että oman pienen saisin syliini.! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja anu84:
En mä tiedä mua sattuu ihan helvetisti ja varsinkin ku kävelee niin tuonne oikeelle alas!!! Kun on paikallaan niin vähän helpompi olla!!! Mitä tää on!!!???
Sanoisin että olisi ovis,koska itelläni ovis tekee juurikin tuota tois puoleista alavatsan kipua.Sellaista nipistelyä/kivistämistä.
Kuinka moni teistä pystyy sanomaan milloin on ovis,ilman mitään tikutuksia?
 
anu, huh miten vahva viiva :eek: toivotaan, että näyttäis nyt merkkejä raskaudesta.! :) mutta jos ei, niin ainakin hyvinkovin vahva ovis.!!!

Lilla, kyllä mä ainakin just nippailuista ja limoista pystyn päättelemään, milloin mulla suurinpiirtein ovis on :)

tää shoppailuhullu kävi TAAS hulluillapäivillä :D ja mukaanhan tarttu taas vaikka mitä... onneks kaikki ihan hyödyllistä.!!
 

Yhteistyössä