:hug: Kiitos lämpimästä vastaanotosta. Olen ensikertalainen myös näillä foorumeilla. Olen todennut, että lapsettomuusasiaan tarvitsee todella paljon vertaistukea, ja sitä on vaikea löytää lähipiiristä. Ei näitä tunteita ymmärrä täysin, jos ei itse ole asiaa kokenut kantapään kautta. Valitettavasti.
Onneksi ja myöskin valitettavasti täällä sitä vertaistukea löytyy, mutta toivotaan, että emme sitä tarvitse pitkään =)
Tähtisilmä:Olemme hoidoissa yksityisellä. Lompakko koetuksella, mutta mulla alkoi tulla iän puolesta jo lievää panikointia - kärsivällisyys ei ole suurimpia hyveitäni
Kello todellakin tikittää...
Risupesä: Toivotaan, että teillä lähtee hoidot liikenteeseen vauhdilla. Näissä mielentiloissa alkaa taatusti tositoimien odottelu käymään hermoille. Meidänkin suunnittelukäynnillä lääkäri ensin puhui seuraavasta kierrosta, koska oltiin just sen päivän kohdalla kun sumuttelu olis pitänyt viimeistään aloittaa. Lekurille riitti vissiin, että katsoi kerran mun ilmettä, ja alkoi puhumaan, josko jo saman tien sitten alotettais
Puoli tuntia suunnittelun jälkeen sumutin jo ekan Synarelan kahvilan naistenhuoneessa
Nyt vaan tsemppiä ja toivotaan, että kohta alkaa tapahtua teilläkin!
Kiitos
Kenzo: lääkäri teki alusta alkaen selväksi, että meillä mennään suoraan icsiin. Sanoi, että on turha hukata energiaa/aikaa/hermoja esim. inssiin - miehen simppatulos oli kuitenkin sen verran huono :/ .
Käytiin suunnittelussa sen verran vauhdilla läpi kaikki asiat, että jäi vähän epäselväksi tuo icsi ja ivf-homma. Olin luullut, että pelkästään icsillä mennään, mutta lääkäri sanoi, että myös ivf saattaa tulla kysymykseen samalla kerralla. ? Tuo vissiin tarkoittaa sitä, että jos munasoluja on tarpeeksi ja miehen simppatulos parempi, samalla kertaa osaan voidaan käyttää icsi-menetelmää, että osa ivf:llä? Onko muilla kokemusta tai tietoa tällaisesta?
:heart: Positiivista fiilistä loppuviikkoon!