Mulla ei oo tehty vielä mitään hoitoja, aina ne on peruuntunu millon mistäkin syystä jo 1,5 vuotta! Ensin oli ero, sitten yhden leikkausajan oottelu, sitten mies pakitti hoidoista (ei oo koskaan ollu kovin innostunu, vaikka kukapa ois..) > taas ero, ja viimeks inssi peruuntu puuttuvan infektiotestin vuoks, ei ollu kukaan muistanu mainita. Ja nyt endo on jo niin paha ettei mitään tehdä ennen leikkausta ja joudun "pakkoehkäseen". Nyt ollaan ja ei olla yhdessä.. mies on lupautunu auttaan hoidoissa, muttei asuta yhdessä, kuitenkin nähdään ja pidetään hauskaa säännöllisesti. Jää nähtäväks mikä on suhteen jatko.. mulla ei nyt ois mitään yhdessäoloo vastaan, kunhan tätä lapsiasiaa ei lykätä enää yhtään.
Sain aikoinaan reseptin clomeihin kp3-7 1kpl/pvä, vaikka ovulaatiot on aina näkyny tulevan. En niitä koskaan alottanu kun oma epäilys endosta oli jo vahvana. Myöhemmin niitä ei sitten enää suositeltukaan, ohuehkon limakalvonkaan takia.
Insseissä ois käytetty menopuria 5 päivänä ja ois maksanu suunnilleen 100e/hoito. Se peruuntunu tosin ois tehty lähes luomukiertoon (vain pregnylillä ) kun munasarjoihin oli kasvanu jo pari uutta endopesäkettä edellisen lisäks..joten tuskin siinä nyt kauheesti mitään mahdollisuutta menetti..
Mulla on muuten ihan ok kokemukset julkiselta, eikä oo niin hidasta kun vois luulla. Ainoo huonompi juttu on tää endohomma kun sitä ei aikoihin otettu vakavasti, ei edes uskottu että oliskaan ennenkun näky ultrassakin. Laparoskopialähete oli kiven alla, vaadin sitä suunnilleen 2 vuotta turhaan, ja jonossakin joutuu oleen nyt ainakin sen 4kk. Vaikka onhan tässä vuosien kuluessa jo siihen jatkuvaan kaiken odotteluun vähä turtunukin..