YRITTÄJÄT[/b]
nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+
Siirto, pvmt
risupesä................Tays..........ivf
Tähtisilmä79..........Koks..........ivf?
napsuneiti.............Naistenkl...ivf
karatin.................. ...........3.ivf
Sartsa00............... ............icsi?
dreamer78............SKKS.............ivf
Veena....................VL.............ivf
pure love...............Oys...........ivf
plasebo..................Oys..........2.icsi
jeps. laitoin nyt tohon hoitopaikan.
no, onpas kinkkinen tilanne
pure lovella - huh huh. liikaa jännäilyä kerralla. toivotaan nyt kuitenkin parasta; mitä se sitten onkaan.
iiiik. enää 1,5 viikkoa suunnitteluun. mä oon ihan pyörällä päästäni.
mä aloitin uuden koulun tossa maanantaina; koulutuksen jälkeen olis tarkoitus työllistyä alalla. valmistun syksyllä. hiukan mulla on ristiriitaiset fiilikset: olen todella innoissani uudesta ammatista ja ehkä sen myötä tulevasta työstä. MUTTA silti mua vaivaa se että oon samalla lapsettomuushoidoissa; ihan kuuin tekisin jotain salaista ja "kiellettyä". ÖÖÖÖH??? kummallisia ajatuksia; ihan kuin nainen ei sais lapsia "hankkia" silloin kun se haluais. ja sit tietysti vaivaa se, että miten koulunkäynti sujuu kaikkine hormoonihöyryinen, ja JOS tärppää heti niin miten koulu sujuu raskausaikana... ja miten suhtaudutaan poissaoloihin.
SANOKAA nyt että nää on ihan tavallisia ja normaaleja ajatuksia, ja että mulla ei oo mitään syytä potea näitä negativisia ajatuksia!! pliis.
Ja sit pelottaa, et mä en saakkaan lainkaan töitä kun ilmenee, että haluan tulla raskaaksi(tarviiko hoidoista kertoa koulussa/tulevalle työnantajalle?) tai tulen raskaaksi.
pöh. typerää edes ajatella noita asioita, koska voihan olla niin että tässä menee koko vuosi sitä haikaraa odotellessa...
että turhaan suunnitella mitään. elämää on elettävä, tuli mitä tuli.
niin,
risupesällä taitaa kans olla sellainen tilanne, että oot työttömänä, vai? eli jotain uutta varmaan sullekin tulee siihen asiaan ennen pitkään?
mitä sun päässä pyörii?