¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Napsis, Sarma ja Jannaliini: Tsemppiä ihan kamalasti! Tää on kun paraskin kauhuleffa, jännittää niin vietävästi teidän puolesta! Oon seurannu teitä silmä kovana täältä taka-alalta ja ajattelin perustaa meille lapsettomuudesta plussaan saakka kulkeneille oman ketjun tuonne odottelijoihin (Niin!).
On se vaan ujotenkin tosi outoa koittaa saada juttua aikaan noiden kanssa jotkaovat itsestään raskautuneet. Jotenkin aaltopituus ei ihan kolahda... :(

-Bee +++++ :whistle:

Niin ja PS, nuo menkkakivut jotka tulee ja menee kuului mullakin alkuraskauteen. ;)
 
Tirlittan1968
Tsemppiä kaikille pidän peukkuja kovasti pystyssä kaikille- kyllä sieltä + nyt jollekin tulee varmasti. Mulla luget hidastaa menkkojen alkamista mutta alkamassa ne ovat ja veristä vuotoa tulee. Yöllä oli tullut joku klimppi- ja alkanevat varmasti tämän päivän aikana. Noh ainakin loppuu piinaaminen:)
 
Sarma
Nyt on verikokeessa käyty.. Kahden jälkeen saa tuloksen. Sinne pitää ite soittaa niin saa nähdä hannaanko taas siinä kohtaa.. Mielummin eläisin vielä hetken epätietoisuudessa kuin kuulen arvon olevan 0.
 
[/url]
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT [/url]




nm.....hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, vko(t)

Duffy.....................VL..............icsi (l).........elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas......elo-syyskuu

Testaajat, pvm


Sarma....................VL..............pas............24.8.
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)..........25.8.
Jannaliini.................................?.................25.8.
fifiris....................Fertinova.....1.ivf............26.8.
Tirlittan1968..........VL............2.ivf(p).........28.8.
Iines-74..................................ivf...............28.8.
elyise.......................................ivf...............?.?.
Uskallanko...........Fertinova.....1.ivf...........31.8.
sooda....................................2.ivf..............2.9.
Ronja80................VL.............3.icsi (l)........3.9.
risupesä................Tays..........ivf (p)..........4.9.
aitiliini83...............VL..............2.icsi............9.9.



Myöhemmin onnistuvat :hug:

MarNei75...............VL
Tuulia-76..............................3.ivf (p), ei siirtoa
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf
Positive.................VL.............ivf
Katriina77........Ovumia..........ivf(l)


ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf(l)............10.6.
sarina13.....Tays..1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7.
Annie77................VL............2.ivf/icsi (p)....15.7.
Rouva B................VL........ivf(p), km, luomu 8.8.

 
Tirlittanille :hug: :hug: :hug: Epäreilua!!!! Onko teillä sitten koska tiedossa jatkoa jos nyt tosiaan käy niin että tulos on nega?

Sarma kyl sie soitat!!! Meillä on kaikilla kolmella tänään piinapäivä ja kyl sun täytyy kans päästää meidät piinasta, oman tulokses kohdalla! Pakkohan meistä jonkun on plussakin saada, ellei jopa kaikkien =).

Tää odottaminen tekee mut ihan Skitsoks. En todellakaan saa mitään töissä aikaseks!

Rouva B kumpa me päästäis sinne sun pinoon, kaikki!!!!
 
Sarma
No en miekään sais mitään töitä aikaseks jos töissä olisin, kun en oikeen kotonakaan voi keskittyä minkään tekemiseen..!

Taas on sellanen olo niinku aina ennenki, et tietää et nega sieltä tulee mutta kuitenkin jossain sisällä toivoo, että se ihme olis tapahtunut ja sitten pettymys on hirveä vaikka kuinka on itseä koittanut valmistella siihen negaan.

Oon aika pessimistinen, mutta kun en ihan oikeasti ole koskaan saanut minkään valtakunnan plussaa testiin niin ei oikein usko enää riitä, vaikka tilanne nyt periaatteessa voikin olla mikä tahansa.
 
Sarma sepäs se kun en mäkään koskaan o plussaa saanut testiin ni hankala uskoa että sen nyt vois saada. Mutta kuitenkin jossain itää sellanen pieni toivonkipinä, että jos kuitenkin.Kun ei o ne menkat / tuhrutkaan alkaneet vielä.

mä eilen juttelin kaverin kanssa ja se sano että vaikka sä kuinka koitat valmistella ittees siihen negaan ni parku sulta pääsee kuitenkin. No näinhän se on.

Ja kun oikeesti tilanne voi olla kumpi tahansa. KOVIN KOVIN KOVIN paljon toivotaan PLUSSAA kaikille!!!!!!!!!!!!!!!

mä lähden nyt kotiin hermoilemaan. Johan tässä tuli oltua 3h töissä ja aikaansaamiset on kyl aika vähäisiä.
 
Sarma
napsuneiti: Noinhan se on, parku se tulee siitä negasta vaikka miten on yrittäny siihen varautua, ei sille minkään maha..

Mihin aikaan saat tulokset tänään? Oliko se niin et sieltä päin soitellaan sitten? Just kattelin, että vajaa 3h aikaa että tulokset saan (jos sattuu pääsemään linjoille). Sit tää piina on tältä erää taas ohi.
 
sarma ei oo plussia tai edes haamuja mullakaan ikinä näkynyt, mutta toivotaan että kerta se on ensimmäinenkin... Sen takia mä just en kuvitellutkaan testaavani millään kälyisellä pissitestillä, koska tuntuu että niihin ei plussaa saa. Ja niissä on myös aina se arpominen (onko tuo haamu tuossa, vai jos käännän tähän valoon niin ei taida ollakaan, mitä jos vielä kaivais sen roskiksesta.... yms yms). Tää veritesti on kyllä kaikkein paras: arvo kertoo sitten kyllä että mikä on pelin tilanne. Ei tuu plussia tai miinuksia, tulee arvo joka kertoo paljon enemmän kuin joku pissitesti.

Ja sarma et varmana hannaa tuota soittamista!!! Mä saan soittaa vasta vähän ennen neljää, mutta en todellakaan missaa sitä, koska en halua elää tässä epätietoisuudessa enää yhtään. Ihan kamalaa tää odottaminen, ja vain yksi asia olis vielä kamalampaa ja se olis että pitäiskin vielä odottaa huomiseen... Tässä tää nyt sitten on, ja niinkuin jo aikaisemmin sanoin, niin mä en oo suunnitellut elämää yhtään tätä iltapäivää pidemmälle. Saas nähdä mihin virta vie.

Kiitos rouva B:lle kovasti kannustuksista! Nuo menkkakivut on tosiaan vähän ilkeitä, aina niiden tullessa ajattelee joka kerta että tää oli nyt sitten tässä. Mulla on nyt tullut ja mennyt jo perjantai-illasta lähtien, joten aika monta "se on nyt tässä" -shokkia tässä on tullut jo koettua. Mulla on nyt taas tän päivän ollut aika normaali olo, huolimatta siis tätä kamalaa jännitystä. Yö olikin taas yhtä hikoilua ja menkkakipuilua.

Noi luget on kamalia, mutta täytyy se sanoa, että kai pitää olla tyytyväinen edes siitä, että mulla ne nyt joka tapauksessa näyttävät toimivan. Mulla siis kun usein luteaaliaika on vain 10 päivää, mikä on vähän siinä ja siinä että riittääkö se. Mutta nyt ollut siis ainakin 14 päivän luteaaliaika, mikä on ihan hyvä jos ajattelee vastaisuuden varalle.

tirlittan :hug: Toivon vielä kovasti että jäisi vain välivuodoksi.

Niin napsis, tämä on YHTÄ tuskaa. Epäilemättä pahin vaihe koko hoidosta. Mulla on vähän vaikea päästä töistä tänne, nytkin oon ruokkiksella, joten en pääse tänne ennenkuin sitten illalla katsomaan, ja kertomaan, tilanteet. Onnea tytöt!

Hitsi että voikin pelottaa näin paljon...
 
PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nyt on "in real life- tärkeimmät" infottu ja teidän vuoro. Hoitaja soitti ja tulos on plussa... arvo oli 160,60 ihan hyvä kuulemma viikkoihin nähden. Ultra naikkarilla on 16.9. klo 9.00..
Kumpa kaikki menis loppuun saakka hyvin! Arvatkaa kuin äärettömästi jännittää nyt sitten se.

ja meillä kun aika moni ties in real life tästä hoidosta, ni aika monelle tulee tietty kerrottuakin jo. Mutta eletään päivä kerrallaan ja nautitaan jokaisesta eteensuodusta hetkestä!!

lisää plussauutisia!!?????????
 
napsuneiti tosi ihanaa! Onnea! :flower: :heart:

Omaa: Soitin klinikalle ja kysyin tilannetta niin sanoivat että 5 on normaalisit hedelmöittynyttä eli yksi sit vissii pudonnut pois..... toivotaan et kestääå huomiseen asti kaikki 5!
Jäin vaan mietityttää et miks se painotti et "normaalisti hedelmöittynyttä".... oisko sit se ite hedelmöittynyt maljassa eikä tarvinnut sitä apua mitä ICSI: ssä annetaan?!
Mä taas saan näitä neron ajatuksia taas täällä yksikseni pähkäillessä :LOL:

hmmmm...olenkos mä nyt sitten viiminen testailija tässä pinossa? vai onkos vielä muita?
 
Krokodiili
Hienoa, napsuneiti!! :flower: Paljon onnea. Aivan hulluna olen jännittänyt kanssanne minäkin.

Olen ehkä ennenkin kirjoittanut siitä, että teidän tapaanne luulin minäkin (piinaviikkojen kuluessa) että piinaviikot ovat hoidon raskain osuus. Mutta mulla raskain alkoi vasta plussan jälkeen, kun pelkäsin niin kovin että siellä ei kuitenkaan olekaan ketään tai että tulee km. Toivottavasti Napsuneiti sun ei tartte allekirjoittaa tätä mun kokemusta vaan voit olla rauhallisemmin mielin.
 
Kiitos onnitteluista kaikille!!!

Krokodiili uskon että on varmasti ollut raskasta plussasta eteenpäinkin. kun mullakin pyörii ajatuksissa jo nyt (2h plussauutisen jälkeen) että kumpa kaikki menisi hyvin ja onhan kaikki kunnossa.. Mutta koitan luottaa siihen että kaikki menee hyvin, elää päivän kerrallaan ja nauttia joka hetkestä.

Olo on joteknin totaalisen väsynyt ja nuupahtanut ja oksentamassakin sain jo käydä. Varmaan kiitos silkan järkytyksen. Huomenna sitten taas töihin.. Kaveri olisi meille halunnut perheensä kanssa tänään kylään, mut en mä kyllä tänään taida haluta vieraita. Menee miehen kanssa ehkä hetki tätä asiaa sulatellessa ja ylipäätään tästä jutellessa =)
Huomenna sit voi ajatella kavereiden treffaamista.
 
Aitiliini, mulle sanottiin sillon että 3 oli normaalisti hedelmöittyneitä ja niissä muissa oli sitten monitumaisuutta jotka teki niistä kelvottomia. Olivat hedelmöittyneet siis kyllä, mutta eivät olisi olleet elinkelpoisia.

Pidän peukkuja että kaikki menee hyvin siirtoon saakka! Ja siitä plussaan!!!!
 

Yhteistyössä