¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

Fifiris toi oli aika ihana toi sun viesti!!!

ja joo, en mä vielä luovuta! Kun kerran ei vielä vilaustakaan tuhrusta edes näy. Enkä meinaa testata kyllä kotona. Odotan sitä huomista veritestiä.. Pidän peukkua ja varvasta pystyssä sekä itselleni että muille että vielä plussia saadaan!!!!
 
Jannaliini sä oot IHANA!!!!! Miten sä aina jaksatkin ja osaatkin löytää oikeet sanat! Ja mä todellakin päätin tossa jokunen aika sitten että ajattelen kuten Scarlett... I wont think about it today.. I´ll think about it tomorrow..

Ja joo, ei todellakaan anneta lihavan naisen alottaa sitä typerää lauluaan!! Roikutaan kynsin ja hampain viimeisessäkin oljenkorressa =)!!! Näin on!
 
Sarma
No olis kai pitäny vaan mennä siihen verikokeeseen.. Mutta jotenkin yöllä vaan olin niin tokkurassa ja v*ttuuntunut, et aattelin, et ihan sama kun ne alkaa ihan kohta.. Aattelin tuossa vielä äsken, että jos nyt kävisin tänään siellä kuitenkin vaikka tuloksen saakin vasta huomenna, mutta jotta elämä ei olisi liian helppoa niin mun auto ei inahdakaan, akku kai tyhjänä tai jotain.. Eli olkoot nyt sitten huomiseen jos vuoto ei ala ennen sitä, mutta taitaapa alkaa.. :( Ehkä muutenkin parempi pysytellä kotona kun koiralla alko mahaa vääntää ja olen käyttäny sitä jo tälle päivää aika monta kertaa ulkona. Voi sitä pikku reppanaa.

Ei mulle puhuttu mitään, et joka tapauksessa pitää mennä veritestiin?! Lääkäri sano vaan, et hyvä olis jos siinä kävis, mutta jos nyt kumminki ite haluaa testata niin pari päivää myöhemmin vasta kotitestillä ja vaikka vuoto alkaa niin jollakin testillä kuitenki. Minkälaiset ohjeet Tirlittan sai? Me kun muistaakseni oltiin samassa paikkaa hoidossa?

Tää on muuten varmaan eka kerta ikinä lomalla kun tuntuu et aika matelee ja haluais et päivä menis nopeasti ja yrittää keksiä jotain aikaavievää tekemistä.
 
Sarma huono päivä sulla kyllä tosiaan. Ehtiihän sitä sitten huomennakin, eihän se päivästä ole kiinni! Mulle annettiin Naikkarilta päivä jollon pitää mennä ja ennen 8.30 kun menee ni tuloksen saapi samana päivänä. Sit kun hoitaja soittaa voi jutella jatkosta, oli sitten plussa taikka nega. Sulla ei sit vielä o kunnolla menkat alkaneet???

Vetää tää nyt meillä kaikilla kyllä ihan liian jännäks!!!!
 
Jannaliini tosiaan löytää aina oikeat sanat! :heart:
Kyllä mä niitä lugeja vielä jatkan, eihän tässä nyt oo enää kun pari päivää!!

Toivotaan että noi sun oireet Jannaliini kuitenkin johtuis jostain muusta kuin lugeista!!

Nyt on pakko jatkaa töitä, mennyt tää päivä ihan ohi kun on taas nää jutut vaan mielessä.



 
Alkuperäinen kirjoittaja Jannaliini:
risis kyllä on ihme touhua kun noin kestää. Vaadi korvausta henkisestä kärsimyksestä, toi odotuttaminen on ihan törkeää!

:LOL: joo,..paitsi eipä ne kyllä julkisella juuri korvaansa lotkauta potilaan erityisvaatimuksille.. Voisin tietysti yrittää vielä soittaa suoraan sinne yksityisen labraan jossa julkinenkin hoitaa viljelynsä ja muut, mutta ehkä mä jään sit hetkeks vielä elään siinä toivossa että osa ois selvinny jatkoeräänkin..
 
Moro!

Huomenna testiin menijöille ekaks d :) b

Sarma mä olen eri paikassa hoidossa, mut ymmärsin niin et joka tapauksessa pitää testata vaikka vuoto alkaiskin. Eli mars mars huomenna!

risis no en mä kyllä käsitä mikä siinä muka nyt on niin vaikeeta, tottahan ne sen jo tietää. Ei kai auta kun odotella.

Toivottavasti Tirlittanilla ei ole alkanut kunnolla vuoto. Olikos joku muukin jolla oli?

Täällä ei ole tänään ollut niin kipeä alavatsa kun eilen. Eikä vielä ainakaan mitään ole vuotanut. Mutta taas viime yö oli samanlainen, hikoilin ihan hulluna! Siis ihan paita ja lakana märkänä. Muuten päivän oon sitten palellut hulluna, töissäkin kaks paksua paitaa päällekkäin! Ihan ääripäästä toiseen :eek: Toivottavasti ei ole mikään sika-lenssu tulossa, se vielä puuttuiskin!
 
Morjens

punktio kuulumisia: 6 käyttökelposta munista saatiin..... en sit tiedä miks ne muut ei käynyt ku niitä kuitenkin oli taas kasvanut muutama lisää punktioon mennessä....ehkä ei sit olleet kypsiä tai jotakin.
Mulla sattui kun vasemmalta puolelta otettii muniksia..... kuulemma sen takia ku siellä enempi pieniä ja joutui sit työtämään syvemmälle tai jotakin, mutta onneks oli äkkiä ohi.
Huomenna soittelen klinikalle ja kyselen hedelmöittymis tilannetta... saas nähä hedelmöittyykö edes yksi!
Keskiviikkona ois siirto ja testauspäiväkin mulle annettii jo vaikka alkiot ei ole edes kyydissä :LOL:
testauspäiväksi laitettii 9.9......

fifiris: Joo samaa mieltä ku joku tossa jo sanoi että älä vielä lopeta lugeja enne kuin todella saat varmuuden!
 
Aitiliini, eikö oo ihana fiilis että punktio on nyt ohi? Ehkä niissä kaikissa muniksissa ei ollut solua sisällä tai sit osa oli raakoja. Toivotaan että mahdollisimman monta hedelmöittyy!!

Mulla tosiaan vuotoa tuli yöllä jo tuhrua enemmän, muttei kuitenkaan niin paljoa että vois vielä sanoo et menkat on alkanut.. voi helvetti oon kyllä Jannaliinin kanssa samaa mieltä että luget on ihan syvältä!! Mielummin ottaisin vaan ne menkat kunnolla vastaan kun päiväkausia odottelen tän tiputuksen kaa. Ja ärsyttää sekin, kun mulla luget siirtää vuotoa, muttei yleensä seuraavan kierron ovulaatiota. Sit ovis tulee jo suunnilleen kp 8. Ja vaikka tiedän että mahollisuus luomuplussaan on pieni, niin ärsyttää kun sit ees limakalvo ei oo tarpeeksi paksu jos sellanen ihme tapahtuiskin. :headwall:

Iineksen palelukohtaukset kuulostaa tosi lupaavilta!! Se on mulla aina ollut selkein raskausoire.


 
[quote="fifiris]luget siirtää vuotoa, muttei yleensä seuraavan kierron ovulaatiota. Sit ovis tulee jo suunnilleen kp 8. [/quote]

OHO, onko näin? Mä en ole tiennytkään. Onpa ärsyttävää. Siellä sitten ilmeisesti lähtee jostain syystä uudet munikset kypsyyn vaikka vuoto ei oo tullut, ihme juttu.

Nyt muutama gallup kysymys: onko teillä vielä rinnat kipeät? entä onko teillä maha turvoksissa? entä kun teille tulee noita menkkakipuja niin kuinka kauan kestävät kerrallaan?

Mulla on maha ihan hirveän turvoksissa, ja pelkään että nämä kaikki mahakivut johtuu vaan ja yksin siitä. Jotenkin nestettä kertynyt elimistöön (ja lugen ohjeissa sanottiin että se voi olla sivuoire). Mulla on oikeesti samanlainen tunne kun punktion jälkeen oli, ja mulla ei mahtunut tänään edes housut kiinni! Mahaa kiristää ja se on arka. Koitan juoda nyt paljon vettä.

Toinen on noi rinnat. Ne ei ole enää turvoksissa eikä kipeät, nännit on ehkä aavistuksen, mutta tosi vähän. Ei lupaa hyvää. Onko teillä vielä kipeät ja jos on niin miten?

Ja kolmas on noi menkkakivut. Mulle tuli taas tänään päivällä vähän, mutta ne kestää vaan muutaman minuutin kerrallaan ja menee sitten pois tunniksi tai puoleksi tunniksi. Muutama tollainen tuli tänään, ei kovin voimakkaita. Mutta sen verran menin paniikkiin, että side on housussa nytkin... Nyt on taas ollut melko normaali olo pari viimeistä tuntia, lukuunottamatta tota mahan turvotusta ja arkuutta.

Että nyt ei ole ihan hirveän positiiviset tunnelmat. Mä kans tosiaan vihaan noita lugeja... Mutta en ymmärrä miten sarma pystyit jättään menemättä sinne testiin :), mä menen huomenna testiin vaikka tulis maailmanloppu, mä en jaksa tätä epävarmuutta enää yhtään. Se nyt joko on siellä tai ei, mutta mä haluan nyt jo tietää....

 
Mulla on taas vähän pirteempi mieli. Kävin koiruuden kanssa tunnin lenkillä ja tuolla metsän keskellä tarpoessa ja hyvää musiikkia kuunnellessa lepää mielikin mukavasti.

Ei o vielä vuoto alkanut. ONNEKS!!!!!!!!!!!! Välillä tossa lenkillä tuntu jotain painoa tai pientä jomotusta alamassulla, ja sitä on ollut välillä pitkin päivää. Mut ei tule vielä onneks tuhrua. Ja lämpökin on pompsahtanut taas takasin sinne turvalliseen 37.

Jannaliini mulla tisukipu vaihtelee.. Aamuisin ei o nännit esim juuri yhtään kipeet mut siitä ne sitten kipeytyy pitkin päivää. Joskus on herätessä ja ylös noustessa ollu ihan tautisen kipeet rinnat, ja välillä taas ei. Mä kyllä luulen että noi sun oireet meinaa Plussaa. Melkein voisin lyödä siitä vetoa!!!!

Hiusten värjäyksestä en kyl tiiä. Luulis että uskaltais värjätä vielä ku on periaattees niin alussa ettei ees ite tiiä. Mut tietoa mulla ei kyllä oo.
 
Hyvä napsis että sait rentouduttua, ja hyvälle vaikuttaa sun tilanne! Mä luulen että toi sun oireettomuus on ollut kaikkein paras oire.

Mullakin on toi paino ja jomotus mahalla, mutta ku mun on vaikea tietää että johtuuko se tästä turvotuksesta. Mun maha on ku jalkapallo. Eikö kenelläkään muulla oo maha turvoksissa? Typerät luget, typerät.

Napsis mulla on rintojen kanssa niin, että ne ei oo aamuisin juuri lainkaan kipeät ja illalla sitten enemmän. Saan nähdä onko tänään illalla, nyt on enää nännit vähän arat. Mutta yhdessä vaiheessa ne oli iltaisin tosi kipeätkin, ja tuntuu oudolle että se kipu sillä tavalla menis pois...

Mä oon nyt aika nega-fiiliksillä kyllä, päivällä olin vielä 50/50 mutta nyt tuntuu 20/80. Mutta yhtään en jaksaisi enää odottaa, luojan kiitos huomenna tähän aikaan ainakin tietää jo. Väsyttääkin ihan simona, menisin nukkumaan mutta Jack Bauer tulee kohta, pakko vaan sinnitellä.

En osaa kans sanoa värjäykseen....
 
mulla turpoilee massu aina vähäsen ennen menkkoja. Samaa vikaa taitaa olla nytkin. Eli ei se ihan normaali oo kyllä.

Mulla väsyttää kans kun en osannut nukkua ku mietin eilisillan ja varmaan yönkin että ihan varmaan tää ei onnistu. Ja eipä ne negafiilikset paljon o laskeneet, vaikka lämpö onkin taas vähän turvallisemmalla tasolla. Mut lugethan niitä voi nostaa, I know.. Kaikesta voi syyttää lugeja.. jep.

Mihin aikaan ne Jannaliini sulle soittaa? Meinaatko olla päivän ihan töissä?

Onko teidän muiden miehet ihan hermona?
 
Turvotus ja mahakipu voi enteillä menkkoja mutta ihan yhtä hyvin raskautta...! Jännäks menee siis!!! :)

Mulla ei oo enää odotuksia, joten en enää ees jännäile. Luget otan kuitenkin! :)
Rinnat ei oo enää kipeenä, eikä muutenkaan tunnu miltään. Ei juuri menkkakipujakaan oo, mutta tuhrua tulee kokoajan.
Mieskään ei jännäile kun oon jo latistanut tunnelman..

Monelta saatte tietää tulokset Jannaliini, Napsis ja Sarma?
Mä pidän ihan hulluna peukkuja teille!!!! d =) b d =) b d =) b

ps. Kyllä varmasti hiukset voi värjätä! :)
 
Täähän menee tosi jännäks nyt. Pidän koko päivän peukkuja Jannaliinille, Napsikselle ja Sarmalle!Saattaa tosin olla hankala tehdä niin töitä, mut sit varpailla peukutusta :D

Nyt nappaatte jokainen plussan sieltä, ja huomenna kun tuun katsoon niin täällä on hirveet plussapuhurit päällä, ja te tartutatte sen fifirikselle, Tirlittanille ja mulle.

napsis kyseli et onko mies hermona. No ei!!! Se on pelottavan rauhallinen. Miten voikin olla noin rento?
 
Mulla tuntus vihdoin vihlonnat olevan helpottamaan päin..

Iines, varmaan toi värjäys menee samaan sarjaan niiden ruokien välttämisten kans.. eli anna mennä vaan :D ..ja onko siihen nykysin mitään rajotuksia/syytä ettei sais raskaana värjätä..?
 
oi Iines kun toi toteutuiskin.. Toivottavasti unelma toteutuu meillä jokaisella!!!!

Mulla on taas ihan normi olo. Ainoo että väsyttää sikana, mut sen se huonosti nukuttu yö teettää. Pitää kattella ainakin yks Jack Bauer ku luge-ihanuuden aika on vasta klo22.

mun mies on kans yllättävän rauhallinen. Mut tiedän että sitä vituttaa kun pientä oravaa jos ei plussaa tuu. ihan niinkun muakin. mä oon koittanut sitä ylipuhua ottaan meille toisen koiran, jos tulos on nega.. ei oo vielä suostunut.
 
Mulle soittaa vasta joskus 16 aikaan. Koko päivän meinaan kärvistellä töissä ja voi olla itseasiassa huomenna vielä pitkä päivä. Mutta en tiedä oon odotuksella, että toivon plussaa, mutta negakaan ei tule olemaan yllätys. Iso pettymys kyllä, lievästi sanottuna.

Napsis siis saa tietää ihan ekana...

Kyllä mun mies selvästi jännittää kyllä, ja mua pelottaa enemmän sen puolesta kuin omastani.

fifiris ota luget kiltisti vaan! Mullakaan ei oo enää rinnat niin kipeät kuin alussa, nyt on tosiaan vaan nännit enää vähän. Ei näistä tiedä, tää on ihan yhtä arpapeliä.

Tein pizzaa ja nyt ruutuun tulee Jack, joten hyvää yötä kaikille!
 
Joo, meillä mies kanssa kiiruhti Jack Bauerille. Mä en siitä erityisemmin välitä, ne on jotenkin liian sitä samaa kaikki kaudet. Sitäpaitsi mulla on mehumaija tulilla. Yök, mä vihaan sitä hommaa, mut oma mehu on niin hyvää..

fifiris mä eilen niitten menkkatuntemuksieni kanssa purnasin kanssa tota turhaa lugen kanssa tuhraamista. Mut päätin et antaa mennä vaan sinne perjantaihin, tuli mitä tuli.

risis kun googlasin tota värjäyshommaa, näyttäis olevan sekä puolesta että vastaan. Ota näistä selvää. Tuskin siitä mitään haittaa on, enhän mä itekkään vielä edes tiedä onko tärpännyt. Ollaankohan me ihan pimeitä, kun pohditaan tälläsiä? Mieti mitä monet normisti raskautuvat touhuaa ennenkun ne edes aavistelee! Tää menee jo ihan skitsoiluks :kieh:
 
Sarma
Kiitos peukutuksista, toivottavasti ne auttaa!

En yhtään tiedä mihin aikaan tuloksen saa, mutta kun aamusta menee niin samana päivänä kuitenkin.

Kunpa vuoto ei vaan alkais yön aikana.... :(

Tsemppiä ja onnea huomiselle, sitä tarvitaan!
 
Sama täällä tytöt, se on menoa nyt sitten. Jännittää ihan perhanasti mutta oon kyllä valmis jo tietämään, en jaksa tätä piinailua yhtään. Ihan perus menkkakivut taas yöllä, joten mieli ei oo kovin korkealla.
Tsemppiä meille! :heart:
 

Yhteistyössä