[quote="fifiris]luget siirtää vuotoa, muttei yleensä seuraavan kierron ovulaatiota. Sit ovis tulee jo suunnilleen kp 8. [/quote]
OHO, onko näin? Mä en ole tiennytkään. Onpa ärsyttävää. Siellä sitten ilmeisesti lähtee jostain syystä uudet munikset kypsyyn vaikka vuoto ei oo tullut, ihme juttu.
Nyt muutama gallup kysymys: onko teillä vielä rinnat kipeät? entä onko teillä maha turvoksissa? entä kun teille tulee noita menkkakipuja niin kuinka kauan kestävät kerrallaan?
Mulla on maha ihan hirveän turvoksissa, ja pelkään että nämä kaikki mahakivut johtuu vaan ja yksin siitä. Jotenkin nestettä kertynyt elimistöön (ja lugen ohjeissa sanottiin että se voi olla sivuoire). Mulla on oikeesti samanlainen tunne kun punktion jälkeen oli, ja mulla ei mahtunut tänään edes housut kiinni! Mahaa kiristää ja se on arka. Koitan juoda nyt paljon vettä.
Toinen on noi rinnat. Ne ei ole enää turvoksissa eikä kipeät, nännit on ehkä aavistuksen, mutta tosi vähän. Ei lupaa hyvää. Onko teillä vielä kipeät ja jos on niin miten?
Ja kolmas on noi menkkakivut. Mulle tuli taas tänään päivällä vähän, mutta ne kestää vaan muutaman minuutin kerrallaan ja menee sitten pois tunniksi tai puoleksi tunniksi. Muutama tollainen tuli tänään, ei kovin voimakkaita. Mutta sen verran menin paniikkiin, että side on housussa nytkin... Nyt on taas ollut melko normaali olo pari viimeistä tuntia, lukuunottamatta tota mahan turvotusta ja arkuutta.
Että nyt ei ole ihan hirveän positiiviset tunnelmat. Mä kans tosiaan vihaan noita lugeja... Mutta en ymmärrä miten sarma pystyit jättään menemättä sinne testiin
, mä menen huomenna testiin vaikka tulis maailmanloppu, mä en jaksa tätä epävarmuutta enää yhtään. Se nyt joko on siellä tai ei, mutta mä haluan nyt jo tietää....