Anteeksi iines, se olikin tirlittan jolla oli kaksi!
Ei oo mullakaan iines nyt kovasti ylimääräistä positiivisuutta jakaa, mutta koska oot niin ihanuus niin saat vähän multa silti - tässä tulee, ota kiinni: :heart: :heart: :heart: :heart:
=)
Mulla tuli ihan vähän öklöä oloa taas iltaa kohden, joten heti jotenkin rauhallisempi olo. Ihan sekopäistä =) Kyllä mä järjellisesti tiedän, että tää on tasan tarkkaan vaan jotain jännitys öklöilyä, mutta silti jotenkin helpompi olla kun tuntee JOTAIN, ihan mitä tahansa. Mutta mutta mutta totuushan on se, että tein netissä vähän tutkimusta, ja lähtisin sen perusteella arvioimaan, että noin 80% raskaana olevista ei tunne kyllä yhtään mitään ainakaan ensimmäisen 2 vkon aikana hedelmöittymisestä. Että nyt pitää tässä kyllä itsekin ottaa se järki siihen kauniiseen käteen, ja tunkea sinne aivoihin se fakta, että tässä vaiheessä EI PITÄISIKÄÄN olla yhtään mitään erityisiä tuntemuksia. Hitto soikoon, mun oli yks kaveri toisella kuukaudella ennenkuin tajus että on raskaana! Oli unohtanut kaivata menkkoja eikä mitään muuta ollut ollut.
Joten napsis mä kieltäydyn jyrkästi vastaamasta sun PAS-aiheiseen kysymykseen. Nyt ei mitään PAS:ja ajatella!!!!!!!!!!!!!! Sitä murehditaan vasta sitten kun kaivataan sisarusta näille nyt masussa oleville!! =) Mehän nyt ollaan varsin mahdottomia yksilöitä, kun tämänkin tulosta tässä odotellaan, ja me mietitään jo PAS:ja. Ei käy tytöt laatuun, nyt eletään tätä hetkeä eikä murehdita tulevaa! (joo okei helpommin sanottu kuin tehty, mutta voihan sitä kokeilla =) )
Nukkukaahan rauhallisesti, jotta alkiotkin saa unta :heart: